ik denk dat dat afhangt van het feit, of bb vind dat het goed gaat in de richting dat hij graag wil.bb kan natuurlijk nu inschatten wat de bank gaat worden, is dit anders dan de planning dan komt er nog een vrijstellings spel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Goeiemorgen.
Zou er alleen maar nominatie op de planning staan vandaag ? Of komt er nog een spel voor een vrijstelling.?
Lijkt mij niet. Normaliter zou vanmiddag bekend worden wie gewonnen hadden bewoners of undercovers. BB heeft het eerder gestopt omdat het mislukt was. Denk ook vanwege de oplopende spanningen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Goeiemorgen.
Zou er alleen maar nominatie op de planning staan vandaag ? Of komt er nog een spel voor een vrijstelling.?
Daar ziet het niet naar uit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ashley, Karen, Tom
Dan zijn een van die 2 vrouwen of allebei exit
Nee stemrecht=nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:17 schreef marky het volgende:
Het stemrecht kan ook zijn iemand een vrijstelling gunnen of een pon gunnen.
Maar wel weer teruggekomen. Bottomline is dat het hele groepje na 10 weken nog compleet is.quote:
De vorige keer ging het nominatiegeluid af en toen moesten ze nomineren voor een vrijstelling en die ging toen naar Karen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee stemrecht=nomineren
Duidelijk gezegd
ik hoorde ze hier gister ook over en de mannen wilden die dan aan Alice gevenquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:22 schreef marky het volgende:
[..]
De vorige keer ging het nominatiegeluid af en toen moesten ze nomineren voor een vrijstelling en die ging toen naar Karen.
Als Tom daarin meegaat wordt het voor hem spannend denk ik de komende weken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoorde ze hier gister ook over en de mannen wilden die dan aan Alice geven
Ze hebben ook al eens genomineerd voor een vrijstelling. Je kan ook nomineren voor een pon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:25 schreef Harry het volgende:
Even voor alle duidelijkheid: BB zei stemrecht = nomineren
Heeft die cavia al, daarmee houd hij/zij zich vast aan haar scalpquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
Het hebben van 2 streams voegt ook niks meer toe
Benieuwd hoe lang het duurt tot de cavia van ash pootjes krijgt
Run cavia runquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
Het hebben van 2 streams voegt ook niks meer toe
Benieuwd hoe lang het duurt tot de cavia van ash pootjes krijgt
Er werd gezegd stemrecht is in mijn huis nomineren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:17 schreef marky het volgende:
Het stemrecht kan ook zijn iemand een vrijstelling gunnen of een pon gunnen.
Je kan iemand ook nomineren voor een vrijstelling zoals bij Karen gebeurde. Je kan ook ienand nomineren voor een pon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er werd gezegd stemrecht is in mijn huis nomineren.
Gisteren alles al uitgepraat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley vraagt aan Tom of het weer oke is met Jimmie
Negeer modus is blijkbaar afgelopen
Het kleinejongetjesgedrag beperkt zich bij hem helaas niet tot lopen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Maar ik vind hem heel vaak lopen als een klein jongetje.
Ze heeft nu denk ik niks op en poetst haar tandenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:12 schreef rinardo het volgende:
Ik heb eigenlijk al vanaf het begin van BB een vermoeden dat Alice een stilzwijgende afspraak heeft gemaakt met BB dat ze haar nooit in beeld mogen brengen zonder make up. echt het 1e wat ze doet is ZSM die make up aanbrengen smorgens , en wanneer het er savonds af is gaat ze meteen haar bed in en trekt dekbed over haar hoofd .
Je ziet haar inderdaad nooit zonder make up. Alleen het moment dat ze aan het smeren isquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:12 schreef rinardo het volgende:
Ik heb eigenlijk al vanaf het begin van BB een vermoeden dat Alice een stilzwijgende afspraak heeft gemaakt met BB dat ze haar nooit in beeld mogen brengen zonder make up. echt het 1e wat ze doet is ZSM die make up aanbrengen smorgens , en wanneer het er savonds af is gaat ze meteen haar bed in en trekt dekbed over haar hoofd .
Je ziet haar regelmatig haar make up eraf halenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je ziet haar inderdaad nooit zonder make up. Alleen het moment dat ze aan het smeren is
Haar gezicht 's avonds schoon maken zie je ook nooit.
Als het Alice is die nog in haar bed ligt om 9 uur en ze is naar bed gegaan om 21 uur dan ligt die al 12 uur in haar bed en slaapt een uurtje of 11 achter elkaar![]()
Ik weet wel dat pubers heel veel slaap nodig hebben maar 20 jaar is geen puber
Net zo onzinnig als dat gedoe met de douche, dat gesleep met bakken heet water om zich daarmee in de douche gaan staan te wassen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Er word nu slecht aangevuld aan spullen he, niemand heeft geloof nog deo. Tandpasta hoor ik ze ook al tijdje om vragen.
Snap niet waarom dar niet gegeven kan worden dan
woooow zeldaamquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:26 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ze een paar uur geslapen en nog geen tijd gehad om de zooi er weer op te smeren wat aan haar kussen was gaan kleven
Welnee, is al zo vaak in beeld geweest.quote:
Nee valt mee denk hoor. Ze vertelde gister in de badkamer dat erg last van acne heeft en daar ook speciale producten (en misschien medicijnen) voor gebruikt. Na BB wil ze naar een dermatoloog.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:12 schreef rinardo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |