ik denk dat dat afhangt van het feit, of bb vind dat het goed gaat in de richting dat hij graag wil.bb kan natuurlijk nu inschatten wat de bank gaat worden, is dit anders dan de planning dan komt er nog een vrijstellings spel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Goeiemorgen.
Zou er alleen maar nominatie op de planning staan vandaag ? Of komt er nog een spel voor een vrijstelling.?
Lijkt mij niet. Normaliter zou vanmiddag bekend worden wie gewonnen hadden bewoners of undercovers. BB heeft het eerder gestopt omdat het mislukt was. Denk ook vanwege de oplopende spanningen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Goeiemorgen.
Zou er alleen maar nominatie op de planning staan vandaag ? Of komt er nog een spel voor een vrijstelling.?
Daar ziet het niet naar uit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ashley, Karen, Tom
Dan zijn een van die 2 vrouwen of allebei exit
Nee stemrecht=nominerenquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:17 schreef marky het volgende:
Het stemrecht kan ook zijn iemand een vrijstelling gunnen of een pon gunnen.
Maar wel weer teruggekomen. Bottomline is dat het hele groepje na 10 weken nog compleet is.quote:
De vorige keer ging het nominatiegeluid af en toen moesten ze nomineren voor een vrijstelling en die ging toen naar Karen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee stemrecht=nomineren
Duidelijk gezegd
ik hoorde ze hier gister ook over en de mannen wilden die dan aan Alice gevenquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:22 schreef marky het volgende:
[..]
De vorige keer ging het nominatiegeluid af en toen moesten ze nomineren voor een vrijstelling en die ging toen naar Karen.
Als Tom daarin meegaat wordt het voor hem spannend denk ik de komende weken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoorde ze hier gister ook over en de mannen wilden die dan aan Alice geven
Ze hebben ook al eens genomineerd voor een vrijstelling. Je kan ook nomineren voor een pon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:25 schreef Harry het volgende:
Even voor alle duidelijkheid: BB zei stemrecht = nomineren
Heeft die cavia al, daarmee houd hij/zij zich vast aan haar scalpquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
Het hebben van 2 streams voegt ook niks meer toe
Benieuwd hoe lang het duurt tot de cavia van ash pootjes krijgt
Run cavia runquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
Het hebben van 2 streams voegt ook niks meer toe
Benieuwd hoe lang het duurt tot de cavia van ash pootjes krijgt
Er werd gezegd stemrecht is in mijn huis nomineren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:17 schreef marky het volgende:
Het stemrecht kan ook zijn iemand een vrijstelling gunnen of een pon gunnen.
Je kan iemand ook nomineren voor een vrijstelling zoals bij Karen gebeurde. Je kan ook ienand nomineren voor een pon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er werd gezegd stemrecht is in mijn huis nomineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |