Ik vind dat niet kinderachtig. Ik vind dat onderdeel van een spel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat deed Tom toch ook door ze te isoleren? Daarom goed dat ze daar nu over praten

Is gewoon een jaloerse flapdrol. Tom mag niet sporten met Alice, mag niet zingen met Alice, mag niet buiten zitten met Alice en ga zo maar door.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:32 schreef greysbones het volgende:
Ja al
[..]
s hij wat vrolijker is
Dan is hij vele malen leuker

Daarom vond ik die goedkope Verraders versie van BB ook totaal verkeerd in dit stadium.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:32 schreef greysbones het volgende:
Ja al
[..]
s hij wat vrolijker is
Dan is hij vele malen leuker

we zullen veel posten, zodat je veel afleiding hebt. Wat een zenuwslopende uren voor jou, heel veel sterkte.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Pff mijn vrouw wordt geopereerd is al paar uur uitgesteld vanwege drukte. Sorry even offtopic, blij met afleiding van de cos en de streams

Mensen uitsluiten in een spel gebeurt al , en dan ook nog een cheap versie van verraders er tussendoor gooien op een moment dat er al genoeg speelt , en wat ook nog eens heel slecht is uitgedacht .quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kinderachtig. Ik vind dat onderdeel van een spel.
En ja Jimmy mag daar van in paniek zijn en daar moet je respect voor opbrengen, maar de actie om dit te doen is volledig logisch.

quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef ledn81 het volgende:
DINGDONG "Willen de ouders van Randy, Randy komen ophalen uit de peuterhoek"
[ afbeelding ]

Het werkte 2 kanten op.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje raar van Tom? Die drie 'undercovers' hebben daar ook niet voor gekozen
Beetje kinderachtig dan

Ik geloof niet dat Dilano Jimmy als eens van een bank heeft gesavedquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Tom hier door Dilano vervangt krijg je precies het verhaal van vorige week. Al waren die twijfels dan ingestoken door kijkers, maar feit blijft dat uiteindelijk Dilano loyaler is geweest naar Jimmy dan andersom.

quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef ledn81 het volgende:
DINGDONG "Willen de ouders van Randy, Randy komen ophalen uit de peuterhoek"
[ afbeelding ]

Erin blijven hangen weer.. pfff zo moe vanquote:

Dat is het hele plan van BB.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen uitsluiten in een spel gebeurt al , en dan ook nog een cheap versie van verraders er tussendoor gooien op een moment dat er al genoeg speelt , en wat ook nog eens heel slecht is uitgedacht .
Nee dat heeft alles geen goed gedaan. Daardoor is het er sowieso nog erger op geworden

life time jobquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erin blijven hangen weer.. pfff zo moe van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |