Klopt! Ik zapp dan over naar andere streamquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij je van het kijken naar rummicub spelende, kaartende en slapende mensen houdt
Zeker nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:19 schreef Tascha071 het volgende:
Sorry maar Randy ty en Alice zijn echt minder kijk vermaak
Hier verbaas ik me ook over, wie denken ze dat ze zijn dat ze dat voor een ander kunnen bepalen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het probleem daarin is alleen is dat Tom elke keer krijgt te horen dat hij dan weer niet met die
En dan weer niet met die veel mag optrekken
Idd je moet daar ook nog gewoon kunnen leven en niet met alleen maar spel en achterdocht. Anders is het toch ook niet vol te houden?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zie het ook niet als dubbelspel , ik zie het als dat je met meerdere mensen kan opschieten
Maar dat is ook een beetje raar van Tom? Die drie 'undercovers' hebben daar ook niet voor gekozenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jimmy weigert in te zien dat het spel saboteren voor Tom ook een hele heftige is.
Alleen Jimmy zijn angsten doen er toe
Hoezo kinderachtig om de drie vermeende saboteurs te isoleren van het spel dat ze willen saboteren??????quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje raar van Tom? Die drie 'undercovers; hebben daar ook niet voor gekozen
Beetje kinderachtig dan
Dat deed Tom toch ook door ze te isoleren? Daarom goed dat ze daar nu over pratenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoezo kinderachtig om de drie vermeende saboteurs te isoleren van het spel dat ze willen saboteren??????
Dan loop je achterquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:29 schreef Tascha071 het volgende:
Tom is er stil van.
Mijn aanname. Hij reageerde nog niet
Als je Tom hier door Dilano vervangt krijg je precies het verhaal van vorige week. Al waren die twijfels dan ingestoken door kijkers, maar feit blijft dat uiteindelijk Dilano loyaler is geweest naar Jimmy dan andersom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een mes in de rug is wel heel veel gezegd. Hij heeft uitgesproken dat hij begon te twijfelen aan zijn vriendschap met Tom en of dat wel zo echt was. Daar heeft Ashley ff proberen op in te spelen en hem er van proberen te overtuigen dat het niet zo was. Gelukkig heeft Jimmy dat zelf door en zegt ook nu tegen Tom dat dat fout van hem was. Dus een mes in de rug vind ik niet ju8st.
Helemaal hetzelfde. Is dus karakter van jimmy. De zielige kaart spelen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Tom hier door Dilano vervangt krijg je precies het verhaal van vorige week. Al waren die twijfels dan ingestoken door kijkers, maar feit blijft dat uiteindelijk Dilano loyaler is geweest dan Jimmy dan andersom.
s hij wat vrolijker isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |