Jimmy zei dat de camera erop stond, maar de camera staat er altijd op.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toen was er iets speciaals dat Ashley weer meteen op ging eisen
Oh ja! Dat moest er toen gemaakt worden.quote:
Geloof dat jimmy in gesprek zat met Tom. En hij wilde ook in de keuken bezig zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze weten dat Jimmy in een dip zit en dat hij zich alleen voelt en nu vraagt Ashley Alice om der haar te doen samen met Karen terwijl de vorige keer Jimmy hielp ermee erg vreemd hoor en dit terwijl ze Alice toch volgens mijn wel minder mag, raar he dat Jimmy z'n klote alleen gevoel krijgt
Dit was al de tweede keer dat er speciaal maaltijden werden gebracht waar Ashley weer als eerste erbij was. Toen heeft Jimmy er wat van gezegd.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jimmy zei dat de camera erop stond, maar de camera staat er altijd op.
oh ok vandaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geloof dat jimmy in gesprek zat met Tom. En hij wilde ook in de keuken bezig zijn
uh ik weet het ook nooit echt precies hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Is dat niet vreemd om niet te weten hoeveel jaar je moeder is geworden.
55 toch?quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh ik weet het ook nooit echt precies hoor![]()
Bezigheidstherapiequote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef engine het volgende:
Die banners vind ik inmiddels net zo sneu als die vliegtuigjes.
uhm ik dacht 69 dat ma wasquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
55 toch?![]()
Maar heb hetzelfde. Het verandert ook ieder jaar weer
Allemaal pre nominatie tactiek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze weten dat Jimmy in een dip zit en dat hij zich alleen voelt en nu vraagt Ashley Alice om der haar te doen samen met Karen terwijl de vorige keer Jimmy hielp ermee erg vreemd hoor en dit terwijl ze Alice toch volgens mijn wel minder mag, raar he dat Jimmy z'n klote alleen gevoel krijgt
maar waar ze gelijk weer vandaan stapte toen ze hoorde dat Jimmy( of een van de anderen) dit wilden maken, daar heeft ze helemaal geen probleem van gemaakt,quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toen was er iets speciaals dat Ashley weer meteen op ging eisen
Staat je netjesquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh ik weet het ook nooit echt precies hoor![]()
Haha nee is me geboorte jaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
55 toch?![]()
Maar heb hetzelfde. Het verandert ook ieder jaar weer
Goedzoquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhm ik dacht 69 dat ma was![]()
ja echt he doordat het veranderd vergeet ik het steeds ( wist vorig jaar me eigen leeftijd even niet eens
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |