Datzelfde geldt voor Tom , daarom verbaasde ik me daaroverquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Het gesprek vond ik ook goed. Ging mij even over zijn hele presentatie, dat is jammer
dat vind ik ook maar de praktijk is anders en dat weten we welquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens en vind dat je iemand niet op de buitenkant moet beoordelen
Dat zal dan wel moeten en dan zal dat ook best weer goed komen. Zolang ze er maar Ashley en Karen van af laten blijvenquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stel Jimmy wordt er uit gestemd zaterdag, wie gaat er dan koken. Ik zie alleen Jimmy nog in de keuken en iedereen vindt dat hij van niets, iets kan maken. De anderen liggen liever in de zon of op de bank.
Zie het nog niemand over nemen
Dat komt ieder jaar weer goed. Er staat altijd weer een andere kok op.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stel Jimmy wordt er uit gestemd zaterdag, wie gaat er dan koken. Ik zie alleen Jimmy nog in de keuken en iedereen vindt dat hij van niets, iets kan maken. De anderen liggen liever in de zon of op de bank.
Die zorgen zelf wel dat ze wegblijven.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zal dan wel moeten en dan zal dat ook best weer goed komen. Zolang ze er maar Ashley en Karen van af laten blijven
Mijn moeder zei altijd,quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat hij er niet uitgaat , maar op dit moment is dat ook niet aan de orde volgens mijquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja en dat is zo jammer…quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat vind ik ook maar de praktijk is anders en dat weten we wel
Ik heb voorbij zien komen dat ash, Danny en Jimmy op de bank komen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er niet uitgaat , maar op dit moment is dat ook niet aan de orde volgens mij
Dat willen Tyron en Randy en werd voorgesteld aan Alice. Maar Alice vindt op Glenn stemmen een verspeelde stem en zij wil persee op Jimmy want hij praat slecht over haar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:01 schreef marky het volgende:
Jimmy merkt nu dat als hij niet nodig is voor de stemmen Ashley hem links laat liggen. Dus daar hoort hij ook niet bij. Er ligt een heel mooi verbond op de loer maar het wordt niet gemaakt. Tom, Ty, Alice, Randy en Jimmy. Safe Jimmy deze week en ga vol op Danny, Glenn en Ashley. Maargoed ze praten niet met elkaar.
Ik heb ook voorbij zien komen dat hij niet op de bank komt , we gaan het zienquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb voorbij zien komen dat ash, Danny en Jimmy op de bank komen.
De kans is wel heel groot dat hij op de bank komt. Alice,Ty en Randy sowieso en ik denk Ashley ook dan zal Glenn het ook wel down, alleen Tom zal hem niet nomineren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er niet uitgaat , maar op dit moment is dat ook niet aan de orde volgens mij
Ik kan me nog beelden herinneren dat ze er met veel stampei weggestuurd zijn toen ze wilden koken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:03 schreef engine het volgende:
[..]
Die zorgen zelf wel dat ze wegblijven.
Tenzij iets speciaals natuurlijk.
Dan is Danny de lulquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb voorbij zien komen dat ash, Danny en Jimmy op de bank komen.
Kan je zien hoe snel alles veranderdquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De kans is wel heel groot dat hij op de bank komt. Alice,Ty en Randy sowieso en ik denk Ashley ook dan zal Glenn het ook wel down, alleen Tom zal hem niet nomineren.
Precies. Het spel is niet uitgespeeld dus wat is gezegd telt niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er al duidelijk gezegd dat de undercovers niet mogen stemmen, nu het spel eerder afgebroken is?
BB kan de regels zo weer veranderen dat iedereen mag nomineren en dan zal er een andere bank komen, neem ik aan
Ik neem aan van wel. Ze hebben verloren en hebben geen stemrecht. Het lijkt me sterk dat BB deze regels ineens gaat veranderen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er al duidelijk gezegd dat de undercovers niet mogen stemmen, nu het spel eerder afgebroken is?
BB kan de regels zo weer veranderen dat iedereen mag nomineren en dan zal er een andere bank komen, neem ik aan
Ja toen was er iets speciaals dat Ashley weer meteen op ging eisenquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan me nog beelden herinneren dat ze er met veel stampei weggestuurd zijn toen ze wilden koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |