Jimmy zei dat de camera erop stond, maar de camera staat er altijd op.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toen was er iets speciaals dat Ashley weer meteen op ging eisen
Oh ja! Dat moest er toen gemaakt worden.quote:
Geloof dat jimmy in gesprek zat met Tom. En hij wilde ook in de keuken bezig zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze weten dat Jimmy in een dip zit en dat hij zich alleen voelt en nu vraagt Ashley Alice om der haar te doen samen met Karen terwijl de vorige keer Jimmy hielp ermee erg vreemd hoor en dit terwijl ze Alice toch volgens mijn wel minder mag, raar he dat Jimmy z'n klote alleen gevoel krijgt
Dit was al de tweede keer dat er speciaal maaltijden werden gebracht waar Ashley weer als eerste erbij was. Toen heeft Jimmy er wat van gezegd.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jimmy zei dat de camera erop stond, maar de camera staat er altijd op.
oh ok vandaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geloof dat jimmy in gesprek zat met Tom. En hij wilde ook in de keuken bezig zijn
uh ik weet het ook nooit echt precies hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Is dat niet vreemd om niet te weten hoeveel jaar je moeder is geworden.
55 toch?quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh ik weet het ook nooit echt precies hoor![]()
Bezigheidstherapiequote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef engine het volgende:
Die banners vind ik inmiddels net zo sneu als die vliegtuigjes.
uhm ik dacht 69 dat ma wasquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
55 toch?![]()
Maar heb hetzelfde. Het verandert ook ieder jaar weer
Allemaal pre nominatie tactiek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze weten dat Jimmy in een dip zit en dat hij zich alleen voelt en nu vraagt Ashley Alice om der haar te doen samen met Karen terwijl de vorige keer Jimmy hielp ermee erg vreemd hoor en dit terwijl ze Alice toch volgens mijn wel minder mag, raar he dat Jimmy z'n klote alleen gevoel krijgt
maar waar ze gelijk weer vandaan stapte toen ze hoorde dat Jimmy( of een van de anderen) dit wilden maken, daar heeft ze helemaal geen probleem van gemaakt,quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toen was er iets speciaals dat Ashley weer meteen op ging eisen
Staat je netjesquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh ik weet het ook nooit echt precies hoor![]()
Haha nee is me geboorte jaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
55 toch?![]()
Maar heb hetzelfde. Het verandert ook ieder jaar weer
Goedzoquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhm ik dacht 69 dat ma was![]()
ja echt he doordat het veranderd vergeet ik het steeds ( wist vorig jaar me eigen leeftijd even niet eens
![]()
)
De (retorische) vraag is dus of het opgevallen zou zijn als ze normaal gesproken ook vooraan zou staan om eten te koken en niet enkel bij speciaal voer..quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waar ze gelijk weer vandaan stapte toen ze hoorde dat Jimmy( of een van de anderen) dit wilden maken, daar heeft ze helemaal geen probleem van gemaakt,
Maakt niets uit wanneer of hoe laat ze dat moeten doen, wij zien op de streams alleen wie zijn genomineerd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon gaan nomineren ofzo?
Ja maar dan is er wel ff drama en gedoe enzoquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakt niets uit wanneer of hoe laat ze dat moeten doen, wij zien op de streams alleen wie zijn genomineerd.
Op haar puisten of op haar kraters?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zijn ook allebei jaloers op Alice.
Ze is gewoon altijd enthousiast als er iets geregeld of georganiseerd wordt door BBquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De (retorische) vraag is dus of het opgevallen zou zijn als ze normaal gesproken ook vooraan zou staan om eten te koken en niet enkel bij speciaal voer..
Dacht ff dat er geen vliegtuigje maar 'n zwerm parachutisten werden gedropt boven ZOquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:15 schreef spapaars het volgende:
Niets meer aan veranderen, het kan zo naar een museum voor moderne kunst.
[ afbeelding ]
Das alice hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Blaag met Jimmy aan de wandel doet en zegt blaag-things.
Dat is ook meestal pas na de uitslag.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja maar dan is er wel ff drama en gedoe enzo
zie je welquote:
Je blijft kijken, en je ziet steeds weer iets nieuws, een topstuk dus.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat er geen vliegtuigje maar 'n zwerm parachutisten werden gedropt boven ZO
Op haar haren, zeker die met dat bos stro op haar hoofd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op haar puisten of op haar kraters?
Sterker nog: ze zijn als slaapmiddel beter dan Mogadon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:19 schreef Tascha071 het volgende:
Sorry maar Randy ty en Alice zijn echt minder kijk vermaak
Ze zijn gewoon allemaal lekker bezigquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:22 schreef Joyce-43 het volgende:
die stenen bij Glenn en Danny vallen toch ook niet zo?
ja dat snap ik maar de lol is toch ook om het te laten vallen hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allemaal lekker bezig
Ze moeten ook wat
Hele dagen niks doen is echt verrot
Nou wat een lol... Je lacht je rot en je schijt je leeg.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En veel minder geroddel en gestook maar gewoon gezellig regelmatig hebben ze veel lol samen.
Goh wat sterk om dit te schrijven.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op haar puisten of op haar kraters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |