Alice teveel gegetenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij had hij gister 23 was rond het middaguur
maar dacht hem een coin in de wasmachine te zien steken vanmorgen
Alice heeft een buikpijnaanval, ze denkt omdat ze veel te veel gegeten heeft![]()
Hij is ook niet gek. Weet wel hoe de generaal te werk gaat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou Tom is er ook behoorlijk in blijven hangen hoor.. en ik geloof ook niet dat hij het nu helemaal los heeft gelaten
En toch is het iets waar Jimmy met zijn eigen gedrag voor heeft gezorgdquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef lojanda het volgende:
Tom trekt echt steeds meer nar de andere groep toe.. ik denk dat vooral dat Jimmy ook steekt.
Teveel ? Ik ben heel de tijd al verbaasd hoeveel zij kan eten !quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij had hij gister 23 was rond het middaguur
maar dacht hem een coin in de wasmachine te zien steken vanmorgen
Alice heeft een buikpijnaanval, ze denkt omdat ze veel te veel gegeten heeft![]()
In zekere zin zegt ze dat wel, Ty en Randy hebben gisteren uitgerekend dat als zij niet hetzelfde stemmen, één van hun iig op de bank komt en dat willen ze niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice doet wat ze zelf wil
Of de boys daarin mee gaan is hun eigen keus
Niemand die zegt dat ze dat moeten
Ze zijn zelf naar alice gegaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
In zekere zin zegt ze dat wel, Ty en Randy hebben gisteren uitgerekend dat als zij niet hetzelfde stemmen, één van hun iig op de bank komt en dat willen ze niet.
Tom bleef hem gewoon trouw. Ook toen Jim zo bezig was over Dilano. Beste maatje vanaf dag 1 enzo.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is het iets waar Jimmy met zijn eigen gedrag voor heeft gezorgd
Jimmy kan niet goed omgaan met het feit dat mensen meerdere goede vrienden kunnen hebben
Ik zeg ook niet dat hij geen gelijk had.. hij had zeker gelijk wat er met Karen was gebeurd en ook dat Ashley hem negeerde en dat hij haar haar hoorden roddelen over hem. Zeker had hij gelijk en ook goed dat hij naar zichzelf luistert en het eerst even laat bezinken voordat hij het gesprek aangaat. Maar je kan er ook te ver in meegaan en op een gegeven moment is het ook wel klaar. Het kan niet zo zijn als je in een groep leeft dat iedereen zich dan aan jou moet conformeren.. zich moet aanpassen. Tom moet zich net zo goed aanpassen en het wordt nu echt wel eens tijd dat hij uitlegt waar dit alles vandaan komt en hoe en waarom dit zo werkt bij hem in zijn hoofd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is ook niet gek. Weet wel hoe de generaal te werk gaat.
Het is uitgepraat maar wordt niet meer zoals in het begin.
Hij wou gisteren ook niet meteen mee naar de cocoon.
Dat zou idd heel goed kunnen.. echt jammer want ze waren zo leuk samen en nu zie je gewoon dat ze elkaar niet meer goed begrijpenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is het iets waar Jimmy met zijn eigen gedrag voor heeft gezorgd
Jimmy kan niet goed omgaan met het feit dat mensen meerdere goede vrienden kunnen hebben
Dat spreekt voor hemquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is ook niet gek. Weet wel hoe de generaal te werk gaat.
Het is uitgepraat maar wordt niet meer zoals in het begin.
Hij wou gisteren ook niet meteen mee naar de cocoon.
Vindt hem nu wel eerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy die zegt dat ashley niet te vertrouwen is en steeds zit te stoken. Hij heeft heel erg over tom gepraat en nu zegt hij dat ze gezegd.tom niet vertrouwen en je moet niet met hem meegaan. Jimmy is bijna net zo erg als ashley jn stoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |