Jimmy ken volgens mij echt goed koken. Van de week zei, ik dacht Danny dat Jimmy met niets iets lekkers kon maken, amper kruiden en zo in huis maar het smaakt altijd goedquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:20 schreef mazaru het volgende:
Randy is ook een lekkerbek. Die staat steeds met verwondering te kijken wat Jimmy allemaal maakt van de weinige dingen die er zijn
Als ze allemaal vergeten op hem te stemmen dan zit die straks gewoon in de finalequote:Op woensdag 20 maart 2024 10:21 schreef Cupfighter het volgende:
Randy valt niet op en blijft buiten de radar op deze manier maar zal nooit winnen en de finale waarschijnlijk niet halrn
Zal wel wat worden bijgestuurd door de FEBO, en dat mogen wij natuurlijk niet horenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
Raar dit die sl's nu al een paar keer uit het niets en daarna weer gewoon door met alles
Volgens mij is er niet veel aan de hand.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie en Karen praten over Tom
Jimmie wil het gaan uitpraten met Tom.
Ik zit er ook met verwondering naar te kijken. Als ze die wegstemmen dan hebben ze echt een avondeten probleemquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy ken volgens mij echt goed koken. Van de week zei, ik dacht Danny dat Jimmy met niets iets lekkers kon maken, amper kruiden en zo in huis maar het smaakt altijd goed
En Jimmy zit niet zo fijn in zijn velletje sprak hij gisterochtend al uit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet veel aan de hand.
Jimmy was sjacho. Tom heeft hem even gelaten. Gewoon gepraat met hem.
Tom is ook niet gek. Die zag heus wel hoe Jimmy steeds bij Ash en Karen zat toen hij daar een fittie mee had.
Ze zijn ook allebei jaloers op Alice.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit er ook met verwondering naar te kijken. Als ze die wegstemmen dan hebben ze echt een avondeten probleem
Om te beginnen maandag met niet mogen zoeken naar balletje van jimmy werd hij boos op tom. Lopen kletsen over tom die dat heeft gehoord. Slecht praten en stoken over Alice tegen hem. En dan gisteravond uit het lint gaan om niets.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Zit ik op praten ze op 2 ga ik naar twee gaat het praten naar 1
Volgens mij hebben Karen en Jimmy het over Tom dat deze Jimmy gaat stemmen
In een week tijd van vrienden naar dit. Jimmy heeft geen idee wat hij verkeerd heeft gedaan bji Tom
Precies.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:24 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy is echt niet goed bezig hoor, hij vindt zichzelf zo zielig.
Nu is z'n maatje weg en hij beschuldigd Tom er nu van dat hij veel met Alice omgaat.
Ik heb niks fout gegaan he zegt hij.
Karen voert het nog even extra bij( want ja Alice is de vijand van Ashley dus ook van haar)
Jimmy wilde vanmorgen gaan wandelen maar zegt dat Tom zich in de badkamer verstopte.
is niet waar want Tom was al eerder op en toen Jimmy z'n bed uit kwam en in de keuken z'n pot met water ging opzetten vroeg Karen : gaan we wandelen jimjim en hij zei gelijk das goed.
Als Jimmy toen eerlijk was geweest had hij gezegd ik ga altijd met Tom wandelen in de ochtend .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |