Ze doen het allebei ,maar Tom heeft zich ook gestort op Alicequote:Op woensdag 20 maart 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
Tom zegt dat Jimmy zichzelf ook afzondert.
Ben ik het niet mee eens.. Tom hoeft niet als een hondje achter hemmen te lopenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:08 schreef OmaJacky het volgende:
Hij beschuldigd nu Tom ervan dat hij er niet voor hem was.
Dus Jimmy wilde dat Tom net zoals Karen als een hondje achter hem aanloopt.
Jimmy is wat dat betreft heel egoïstisch.
Jezus Jimmy, een dag heeft 24 uur, je kunt toch niet eisen dat iemand dan aan je kleeft als klittenbandquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
Tom: je kunt mij toch vertrouwen ik heb nooit iets slechts gezegd over u.
Jimmy: maar je was niet beschikbaar in het begin van de week (zoiets)
Zeker, Tom weet heel goed wat er allemaal in het huis afspeelt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:11 schreef marky het volgende:
Eerlijk gesprek tussen Tom en Jimmy. Tom gaat steeds beter communiceren.
was ook het moment dat ik net binnenviel. hoop op een antwoord hierquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:09 schreef Tascha071 het volgende:
Ik val er net ik.
Over wie had Jimmy het nou met Tom? Wie moet Tom nou niet vertrouwen. Ook als hij er uit is?
Dat is wel zijn valkuil maar eigenlijk doet Tom hetzelfde op een andere manierquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus Jimmy, een dag heeft 24 uur, je kunt toch niet eisen dat iemand dan aan je kleeft als klittenband
En dat heeft Tom ook zeker wel gedaan, veel spelletjes gespeeld en gewandeld.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. Tom hoeft niet als een hondje achter hemmen te lopenhij heeft wel duidelijkheid nodig en dat is wat hij nu ook Tom probeert uit te leggen.
Ashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:14 schreef Snoozey het volgende:
[..]
was ook het moment dat ik net binnenviel. hoop op een antwoord hier
Ik zie het niet , hij kon met de ene groep en met de andere groep , als je dan toch in groepen wil denkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Volgens mij al vanaf dag 1 dat hij samen met Dyllie was
Ashquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:14 schreef Snoozey het volgende:
[..]
was ook het moment dat ik net binnenviel. hoop op een antwoord hier
Jimmy probeert Tom uit te leggen het fijn te vinden dat Tom zijn tijd wat beter had kunnen verdelenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En dat heeft Tom ook zeker wel gedaan, veel spelletjes gespeeld en gewandeld.
Jimmy doet het nu voorkomen dat Tom alleen maar aandacht aan hem had mogen geven.
Zeker maar niet naar Tom toequote:Op woensdag 20 maart 2024 11:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zit nog even te wachten tot hij er wat tranen uitperstquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:17 schreef Snoozey het volgende:
ach ashley. zij en karen die hem opvingen
hij is dus echt al sinds dylan weg is met zijn strategische spel om haar op de bank te gooien
jammer dat hij dan nog allemaal zo zieligje speelt. tot in den treure toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |