abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212815398

[ Bericht 53% gewijzigd door _flore op 13-03-2024 21:58:34 ]
pi_212815412
Is @LeeHarveyOswald wel veilig teruggekeerd op het motortje uit Spanje?
pi_212815428
Ik wilde eigenlijk de vrolijke plaatjes van Vanyel weer in de OP zetten maar weet nog niet hoe dat moet en wilde t geen uur laten duren :P
pi_212815489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:10 schreef _flore het volgende:
Ik wilde eigenlijk de vrolijke plaatjes van Vanyel weer in de OP zetten maar weet nog niet hoe dat moet en wilde t geen uur laten duren :P
Je kan achteraf bewerken ;)
pi_212815646
Wij gaan de terugreis in etappes doen, hotelhoppen. Eerst nachtje in de Franse Pyreneeën, dan midden Frankrijk en dan iets onder Parijs. Eind volgende week. Eerst even nog een week genieten van zon en 20graden.

Ik hoop dat @Blues ook zulk mooi weer heeft.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212815652
Oh. Ik realiseer me nu dat ik misschien iets heel lomps heb gezegd hiermee. Ik bedoelde 'vrolijk' als: ik word er blij van als de OP uitstraalt dat iedereen er mag zijn. Dat gevoel zou ik iedereen willen geven en wensen dat iedereen dat voelt. En ik word blij van de blije mensen op de foto's. Liefde O+ Excuses als het rot overkwam.
pi_212815758
Ik zou het wel kunstig vinden als iemand jouw opmerking als lomp zou kunnen opvatten.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_212815887
Jullie kunnen niet tellen :{w

Ik ga 3 keer buiten de deur eten (en ja, dat vind ik ook veel _O- )
Vrijdag diner = 1
Zaterdag lunch = 2
Zondag diner = 3

Wat het een trifecta maakt.

Was ik zaterdag ook nog gaan dineren (wat geheel losstaat van de lunch) dan was dat uit eten nummer 4 geweest dat weekend.

Heb die zondag trouwens ook nog een verjaardag dus ik verwacht dat het vlaai als lunch wordt. Buiten de deur, maar telt niet als uit eten :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212815905
Oké dit wijzigen gaat even duren _O-
pi_212815938
Eens met @mjan!
Ik ben thuis en mijn lasagne komt net uit de oven. Aanvalleeeeeen! Had toch wel behoorlijk trek dus via de Jumbo naar de bus voor de allerlekkerste kant en klaar lasagne.

Geen werk meer vanavond. Komt morgen wel weer. Nu genieten van married at first sight met lasagne O+
pi_212815939
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jullie kunnen niet tellen :{w

Ik ga 3 keer buiten de deur eten (en ja, dat vind ik ook veel _O- )
Vrijdag diner = 1
Zaterdag lunch = 2
Zondag diner = 3

Wat het een trifecta maakt.

Was ik zaterdag ook nog gaan dineren dan was dat uit eten nummer 4 geweest dat weekend.

Heb die zondag trouwens ook nog een verjaardag dus ik verwacht dat het vlaai als lunch wordt. Buiten de deur, maar telt niet als uit eten :+
Ah, ik snapte het dus wel! Dank voor de opheldering :D

Perfecte lunch dat O+
pi_212815954
Mijn gedachte was: het werd niet 'voor de lol of vrolijkheid' gepost.
pi_212815969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Eens met @:mjan!
Ik ben thuis en mijn lasagne komt net uit de oven. Aanvalleeeeeen! Had toch wel behoorlijk trek dus via de Jumbo naar de bus voor de allerlekkerste kant en klaar lasagne.

Geen werk meer vanavond. Komt morgen wel weer. Nu genieten van married at first sight met lasagne O+
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne' :+
pi_212816123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:34 schreef _flore het volgende:

[..]
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne' :+
Hahaha!
Nou als ik met een lasagne zou trouwen, dan wel met deze :P
pi_212816235
Omg _O-

Wil iemand me helpen met de plaatjes in de OP?
pi_212816471
Als je erop klikt zie je het plaatje
Die url zou ik kopiëren en plakken in de popup die je krijgt als je hier op fok het camera icoontje aantikt.

Weet niet of dat de kortste weg is
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212816628
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Als je erop klikt zie je het plaatje
Die url zou ik kopiëren en plakken in de popup die je krijgt als je hier op fok het camera icoontje aantikt.

Weet niet of dat de kortste weg is
Wel een juiste, thanks! *O*
pi_212816667
Ik was vandaag bijna gekidnapt _O-

Ik ging naar een kas waar men allerlei ecologische projecten doet, planten verkoopt, etc. Prachtig initiatief. Alles draait op vrijwilligers. Ik wil er al jaren naartoe maar ze hebben onpraktische openingstijden. Vandaag kwam het er van.

Ik werd hartelijk onthaald, moest de handen schudden van iedereen en er werd besloten dat ik een rondleiding kreeg. De meneer van de rondleiding kwam nogal autistisch over. Wat ik ook zei, ik kreeg geen antwoord en hij bleef bij zijn verhaal. Ik weet nu alles over de hele organisatie geloof ik.

Toen ik tuinaarde wilde afrekenen, duurde dat ook weer 20 minuten want ingewikkeld voor de mensen. Toen werd er besloten dat ik nog iets moest bekijken onder leiding van nog een vrijwilliger. Ik was zo dom om een vraag te stellen. In al het enthousiasme werd er een antwoord gezocht maar 15 minuten later was er nog geen uitsluitsel.

Ondertussen had men besloten dat ik thee moest drinken met de groep. En er moesten speciaal voor mij koekjes gehaald worden uit de auto. De aap kwam toen uit de mouw, ze zagen in mij wel een goede vrijwilliger.

Uiteindelijk ben ik 1,5 uur daar geweest. Ik zag net dat ze nog een verkeerde zak aarde in mijn auto hebben gelegd ook :')

Toch heeft deze organisatie wel een plekje in mijn hart veroverd O+
Spoilers!
pi_212816867
Nooh LS O+

In Rotterdam zatenzitten een aantal fantastische restaurants, waaronder bij mij om de hoek, met een fantastische mix van bijzonder bedraadde mensen én straatschoffies. Het ging daar altijd volgens het vaste stramien en retesnel want anders raakte iedereen ontregeld :D

Het zat altijd in mn achterhoofd daar nog eens te vrijwilligen als ik ooit minder dan 36/32 uur zou werken. Maar inmiddels zit het niet meer bij mij om de hoek :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212816887
Lucky :D Dankjewel voor dit verhaal O+
pi_212816942
Vrijwilligers _O_ Iedereen zit te springen om vrijwilligers *O*

Iedereen wil deel uitmaken van het verenigingsleven, lees iedereen vindt het fantastisch als een ander het maar regelt *O* :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212816956
Wat geweldig daar @Lucky_Strike Ik denk wel dat jij daar de boel zou gaan stroomlijnen en of ze daar dan blij mee zouden zijn _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_212817076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:33 schreef _flore het volgende:
Mijn gedachte was: het werd niet 'voor de lol of vrolijkheid' gepost.
@Vanyel, hoe kwam mijn opmerking over bij jou? Want ik zit t nu in te vullen, wat ik ook best suf vind van mezelf eigenlijk.
pi_212817113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ging naar een kas waar men allerlei ecologische projecten doet, planten verkoopt, etc. Prachtig initiatief. Alles draait op vrijwilligers. Ik wil er al jaren naartoe maar ze hebben onpraktische openingstijden. Vandaag kwam het er van.

Ik werd hartelijk onthaald, moest de handen schudden van iedereen en er werd besloten dat ik een rondleiding kreeg. De meneer van de rondleiding kwam nogal autistisch over. Wat ik ook zei, ik kreeg geen antwoord en hij bleef bij zijn verhaal. Ik weet nu alles over de hele organisatie geloof ik.

Toen ik tuinaarde wilde afrekenen, duurde dat ook weer 20 minuten want ingewikkeld voor de mensen. Toen werd er besloten dat ik nog iets moest bekijken onder leiding van nog een vrijwilliger. Ik was zo dom om een vraag te stellen. In al het enthousiasme werd er een antwoord gezocht maar 15 minuten later was er nog geen uitsluitsel.

Ondertussen had men besloten dat ik thee moest drinken met de groep. En er moesten speciaal voor mij koekjes gehaald worden uit de auto. De aap kwam toen uit de mouw, ze zagen in mij wel een goede vrijwilliger.

Uiteindelijk ben ik 1,5 uur daar geweest. Ik zag net dat ze nog een verkeerde zak aarde in mijn auto hebben gelegd ook :')

Aandoenlijke chaos O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212817116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat geweldig daar @:lucky_strike Ik denk wel dat jij daar de boel zou gaan stroomlijnen en of ze daar dan blij mee zouden zijn _O-
Whehe :@ :Y

Ik heb gezegd dat als (kleine kans) ik iets ga doen, het in een organiserende rol moet zijn en niet met mijn handen in de aarde. Ik zou echt de shit out of deze mensen kunnen managen O+ Het zou het perfecte vrijwilligerswerk voor mij zijn.

Maar gaat niet gebeuren. Als ik ergens extra tijd in ga stoppen, is het meer geld verdienen of meer tuinieren bij mij thuis.
Spoilers!
pi_212817183
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijwilligers _O_ Iedereen zit te springen om vrijwilligers *O*

Iedereen wil deel uitmaken van het verenigingsleven, lees iedereen vindt het fantastisch als een ander het maar regelt *O* :')
Hohoho :{w

Lid van drie vrijwilligersclubs, (bestuurs)lid van een vierde (en daar in het bestuur op twee levels ‘want dat tweede level komt maar twee keer per jaar bij elkaar -> inmiddels elke drie weken vergadering :')

Of bedoel je dat ik daarmee het werk voor vier mensen opknap? :P

Gelukkig krijg ik er bij een andere club wel voor betaald *O* Al ben ik daar dan weer geen vrijwilliger.

Et tu, Fleschen?
pi_212817212
Het klinkt wel echt O+ Lucky! Jammer dat de tijd er niet is.
pi_212817524
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lid van drie vrijwilligersclubs, (bestuurs)lid van een vierde (en daar in het bestuur op twee levels ‘want dat tweede level komt maar twee keer per jaar bij elkaar -> inmiddels elke drie weken vergadering :')

Gelukkig krijg ik er bij een andere club wel voor betaald *O* Al ben ik daar dan weer geen vrijwilliger.

Et tu, Fleschen?
Ja maar dat is het gevolg -- mensen zoals jij die 2353487578347 vrijwilligerstaken opknappen en andere mensen die Helemaal Niets doen.

Sprak dit weekend iemand die heel lang de jeugd gecoördineerd had bij de survivalclub. 60 kinderen en exact 0 ouders die met de trainingen wilden helpen. Echt manmanman :'(
pi_212817622
* Tele6 heeft 80 km gefietst en is de trotse bezitter van een garmin

@gcjoel ik heb naar je gezwaaid :P

Ik moest wel echt in een bijzonder deprimerende hoek van Oost-Brabant zijn. Kippen/koeien/varkens vind ik prima maar die biogascentrale ben ik kokhalzend langsgefietst :')

Verder was het Erg Donker (dat had ik niet helemaal bedacht toen ik vanmiddag bedacht om dit te gaan doen) en ben ik me volledig de pleuris geschrokken toen ik langs een bouwterrein met bronbemaling fietste en die ineens BLUB deed.

Marktplaatsmeneer heeft me niet alleen de Garmin gegeven maar ook een hartslagband erbij, want eigenlijk hoorde die er ook bij en hij schaamde zich dat hij het originele micro-usbkabeltje niet meer had. Nou is een hartslagband een stuk interessanter dan die 2349 micro-usbkabels die ik in m'n kabelspaghetti heb, dus ik vind het wel mooi.
  woensdag 13 maart 2024 @ 23:03:29 #30
370431 drakin
vurig typje
pi_212817775
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

_O-

Je bent nu daar dus vrijwilliger?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_212817798
Twee uur staan zingen. Staan!
Nu moei. En één nieuw liedje krijg ik maar niet door hoe en waar de oeh-tjes horen van de lage stemmen. 8)7

Wat een leuke belevenis van Lucky met een bijna-kidnap gevoel.
Gewoon een uitje voor een zak aarde!
@Cat-astrophe wat doe jij veel naast je betaalde werk! _O_

Sigme gaat hotel hoppen. 😉 terwijl Tele even 80 km fietst. Hoppa.hoe gaat het met de onderbenen?

Goed @derLudolf om te lezen, dat de rug zich gedraagt. Houding blijven afwisselen hè! Ook strakjes in de trein. “Ja, moe” 8)7
pi_212817956
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja maar dat is het gevolg -- mensen zoals jij die 2353487578347 vrijwilligerstaken opknappen en andere mensen die Helemaal Niets doen.

Sprak dit weekend iemand die heel lang de jeugd gecoördineerd had bij de survivalclub. 60 kinderen en exact 0 ouders die met de trainingen wilden helpen. Echt manmanman :'(
Ah ja, jeugdactiviteiten…. Ik ben af en toe luisterend oor voor de gek gene die dat bij mijn koorvereniging doet.

Een jaar of 20 geleden kon men bij ouders droppen dat dan en dan in Schubbekutteveen een optreden was en voor je het wist hadden ze zelf de carpool geregeld… inclusief lichtelijk teleurgestelde ouders omdat er auto’s TEVEEL waren.

Nu moet de vrijwilliger trekken en zeuren en vragen of iemand alsjeblieft zijn eigen kind en wat vriendjes mee kan nemen. Geen tijd, want de hele familie heeft hobbies en is dat niet de taak van de vereniging waar ik mijn kind drop tegen een zeer redelijk tarief? En o wee als ze optreden in het lokale theater (duur qua huur en techniek): ONGEHOORD dat ouders dan VIJF EURO ENTREE moeten betalen. ‘Ik lever mijn kind wel af bij de artiesteningang en kom hem zo en zo laat ophalen.’ Of die tijd past, dat is het probleem van het koor :')
Ja joh, stel je voor dat je je eigen kind op het podium zou moeten zien. En dan ook nog applaus geven… :D :X

En breek me de bek niet open over het überhaupt komen aan het minimaal aantal koorleden waarmee je leuk kunt optreden. De een na de ander zegt af voor zo’n dag ‘want druk of oeps, vergeten, die drie mails (naar de ouders) en mondelinge meldingen op de repetitie waren echt niet voldoende’. Ja, zo leer je je kroost wel plannen en verantwoordelijkheid nemen en teamgeest….
pi_212817967
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:

@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid :P

Ik moest wel echt in een bijzonder deprimerende hoek van Oost-Brabant zijn. Kippen/koeien/varkens vind ik prima maar die biogascentrale ben ik kokhalzend langsgefietst :')

Verder was het Erg Donker (dat had ik niet helemaal bedacht toen ik vanmiddag bedacht om dit te gaan doen) en ben ik me volledig de pleuris geschrokken toen ik langs een bouwterrein met bronbemaling fietste en die ineens BLUB deed.

Marktplaatsmeneer heeft me niet alleen de Garmin gegeven maar ook een hartslagband erbij, want eigenlijk hoorde die er ook bij en hij schaamde zich dat hij het originele micro-usbkabeltje niet meer had. Nou is een hartslagband een stuk interessanter dan die 2349 micro-usbkabels die ik in m'n kabelspaghetti heb, dus ik vind het wel mooi.
Je kilometers _O_
Meteen je nieuwe gadget kunnen gebruiken? : +
pi_212818015
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je kilometers _O_
Meteen je nieuwe gadget kunnen gebruiken? :+
Nee, ik ben zodra ik 'm had meteen keihard naar huis gefietst. Ik kende de route nu, want had het net de andere kant op gedaan natuurlijk :D
Ik ga er vrijdag even voor zitten om de fietscomputer in te stellen. Ik verwacht dat-ie wel wat systeemupdates en kaartupdates zal willen doen, en ik moet 'm koppelen aan m'n telefoon.
pi_212818101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, ik ben zodra ik 'm had meteen keihard naar huis gefietst. Ik kende de route nu, want had het net de andere kant op gedaan natuurlijk :D
Ik ga er vrijdag even voor zitten om de fietscomputer in te stellen. Ik verwacht dat-ie wel wat systeemupdates en kaartupdates zal willen doen, en ik moet 'm koppelen aan m'n telefoon.
Wat knap, ik zou tig keer de route hebben kunnen fietsen en nog verkeerd gaan. Ik word nog steeds meerdere keren per jaar uitgelachen dat ik 11 km heb gefietst in een dorpje hier in de buurt omdat ik een verkeerde afslag had genomen. Terwijl ik er voor corona al vaak geweest was. Nu juicht iedereen wanneer ik aankom “ yeah ze is er” _O-
pi_212818168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat knap, ik zou tig keer de route hebben kunnen fietsen en nog verkeerd gaan. Ik word nog steeds meerdere keren per jaar uitgelachen dat ik 11 km heb gefietst in een dorpje hier in de buurt omdat ik een verkeerde afslag had genomen. Terwijl ik er voor corona al vaak geweest was. Nu juicht iedereen wanneer ik aankom “ yeah ze is er” _O-
Het is wel zo dat je in deze hoek van Oost-Brabant 15 km rechtdoor kan fietsen totdat je bij de volgende rotonde komt -- en op de rotonde staat een bord met het volgende dorp waar je heen moet. Dus ik hoefde oprecht alleen de 3 dorpen te onthouden waar ik doorheen moest, zodat ik de goede bordjes had op de rotondes :D
pi_212818188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is wel zo dat je in deze hoek van Oost-Brabant 15 km rechtdoor kan fietsen totdat je bij de volgende rotonde komt -- en op de rotonde staat een bord met het volgende dorp waar je heen moet. Dus ik hoefde oprecht alleen de 3 dorpen te onthouden waar ik doorheen moest, zodat ik de goede bordjes had op de rotondes :D
Ah, ja da’s makkelijker dan 10 mensen vragen waarvan de meesten een andere route doorgaven
pi_212818617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:26 schreef _flore het volgende:

[..]
@:Vanyel, hoe kwam mijn opmerking over bij jou? Want ik zit t nu in te vullen, wat ik ook best suf vind van mezelf eigenlijk.
Prima :)
Aanleiding was niet vrolijk, maar dat is al lang gelee en het is sowieso vrolijk makend als iemand vrolijk wordt van liefde O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212819030
Hallo.

Liefde O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212819058
IN JE BROEKJE
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212819069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
IN JE BROEKJE
Boh. :9
pi_212819084
Vandaag ben ik vrij druk omdat ik gisteren met een ENORME kater op de bank lag. :')

o.a. op het programma: wassen, gasfornuis poetsen, dweilen, boodschappen doen, tuinaarde zeven, F1-tv regelen, belastingaangifte de deur uit, trainen, vergaderen.
pi_212819454
Mogge!
Zon schijnt, kachel snort, koffie is binnen.
Plannen: ontbijt maken (fruit snijden en amandelen kraken). Berg(je) beklimmen en wildcamera ervan af plukken.
Iets bedenken voor middageten; ik denk rijst groente blikvis.

Om een of andere reden heb ik roodkapje in hoofd. Barrel :P
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212819503
Goedemorgen, nog steeds flink verkouden -O-
pi_212819565
Mogge!
Wat een heerlijk zonnetje *O*

Zo spreekuur en vanmiddag hopelijk even op het balkon genieten van de zon.
Vanavond uiteten met de familie, voor broerlief z’n 60e verjaardag

Balen @Sarabi

Flink programma ook voor @Lonaa en een relaxte voor @sigme
pi_212819601
Net al 20 minuten gewandeld in het zonnetje O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 maart 2024 @ 08:57:07 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212819632
Morning.

Wellicht terras vanmiddag :+. Morgen iig aan de wandel. Weekend wordt even afwachten gelet op het de regenverwachting...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 09:04:45 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212819698
Hartelijk steak en BJ dag :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212819770
Vaatwasser draait, wasmachine draait, afval is weggegooid, WC staat in de sop, plafondhoeken zijn afgenomen.
pi_212819804
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Et tu, Fleschen?
Nee ik bedoelde het in zijn algemeenheid :* Niet zo aangevallen voelen jij :P

Et ego? ja, ook drie. Ook alle drie bestuur. Voorzitter van onze VvE (weinig werk aan), "bestuurslid" van de personeelsvereniging op werk sinds kort (leuke uitjes organiseren O+ )

En redacteur van het clubblad van de biljetjesclub. Toen ik eraan begon had ik om eoa naïeve reden het idee dat ik een team van een man of 5-6 ging versterken, en dat ik eerst nog auditie moest doen etc. Welnee, men was allang blij dat er één joker was die op de oproep reageerde. En toen was het van "Tikkie, jij bent hem!" dus ik ben single-handed verantwoordelijk voor het clubblad. En omdat van onze tweehonderd leden er welgeteld één geregeld iets aanlevert ben ik behalve het samenstellen van het blad ook nog de productiefste stukjeschrijver :')

En de enige feedback die ik af en toe krijg is gezeik over paginanummers die verkeerd om staan etc :') Het is een beetje een ondankbaar klusje aan het worden ja. Maar goed dit is wel het enige waar een symbolische vergoeding tegenover staat. Al doe je het daar natuurlijk niet voor.

Dus dat laatste is waar mijn sentiment

quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaan kwam :Y
pi_212819922
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:09 schreef Jeroboam het volgende:
Is @:leeharveyoswald wel veilig teruggekeerd op het motortje uit Spanje?
Ja! Maandag terug gekomen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212820022
Zon en blauwe lucht! Goeiemorgen O+

Wandelen. En dan eens zien of ik wat achterstallige klusjes van mn lijstje gestreept krijg.
pi_212820072
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Plannen: ontbijt maken (fruit snijden en amandelen kraken). Berg(je) beklimmen en wildcamera ervan af plukken.

Dit klinkt heerlijk O+
pi_212820966
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2024 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Vaatwasser draait, wasmachine draait, afval is weggegooid, WC staat in de sop, plafondhoeken zijn afgenomen.
WC is schoon, was afgehaald, was opgehangen, nieuwe was aangezet, keuken geschrobt, badkamer geschrobt, gestofzuigd.

Tijd voor een flinke bak koffie en een boodschappenlijst. :7 Misschien straks nog W. iets brengen wat ie nodig heeft, daarna boodschappen, koken, nog steeds dweilen en ik wil eigenlijk ook de tuin in. Maar ja.

Tuin is af en toe wel een Klein Beetje Overweldigend.
pi_212820994
Dat gaat een beetje over als je leert om gewoon te beginnen aan iets en je daar lekker mee bezig te houden, zonder je in die tijd druk te maken over wat ook moet.
Niet elke keer alles bedenken wat moet helpt ook.
  donderdag 14 maart 2024 @ 10:47:22 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212820998
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!

O-)
heb je dat nooit dan, dat je wat zegt of typt en dat er meteen een heel liedje in je hoofd volgt ?

hoe doen jullie dat trouwens met de wild camera? die van mij neemt continue een waaiende tak op.. en dat dus 100 keer op een SD kaart ;(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212821078
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 10:47 schreef Vanyel het volgende:
Dat gaat een beetje over als je leert om gewoon te beginnen aan iets en je daar lekker mee bezig te houden, zonder je in die tijd druk te maken over wat ook moet.
Niet elke keer alles bedenken wat moet helpt ook.
Ja. Daar is wel een tacktiek voor. Er is Een Hele Grote Lijst met dingen die nog een keer moeten en er is een apart kladblok met daglijstjes. Sinds een tijdje bedenken we grofweg wat we de komende 2/3 dagen willen (en moeten) en dat gaat dan op het daglijstje, dat houdt het overzichtelijk en behapbaar.

Er zijn vrij veel klusjes op 90 of 95% want W is stiekem een beetje een ADHD-konijntje. :') Die afmaken en strepen geeft al enorm veel rust.

Dat de tuin Vrij Veel is, is omdat het een enorme lap grond is. Die is, voor het behapbare, wel opgedeeld in Kleine Projecten. :Y Niet alles hoeft nu, niet alles hoeft dit jaar. :Y
pi_212821417
Wakker geworden: ontbijt en mail.
En gelijk maar twee truien besteld in favo model en twee verschillende kleuren.😎
Je kunt mij uittekenen straks in silhouet.

Bij mnX gepedicure’d….toch hendig dattie daarvoor de spullen heeft, een koffer vol.

En ondanks de volle zon erop, klemt de achterdeur alsnog 8)7
Toen de timmerman hier was: niks aan het handje. Het lag aan uitzetten van hout en de natte maanden.

Hier ook een dagelijks lijstje todo met ruimte voor pauzes 😉 en een langere lijst.
En dan wat er nog tussendoor komt.
pi_212821966
Ook: er waren zwermen musjes en vinkjes in de heg en in de lucht en de buurkat sluipt door de tuinen. Weg musjes. -O-

En de bijen vliegen af en aan op zo’n kastje op de zuidmuur. B-)
  donderdag 14 maart 2024 @ 11:58:32 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212822024
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 11:55 schreef AnneX het volgende:
Ook: er waren zwermen musjes en vinkjes in de heg en in de lucht en de buurkat sluipt door de tuinen. Weg musjes. -O-

En de bijen vliegen af en aan op zo’n kastje op de zuidmuur. B-)
hier nog bar weinig activiteit bij de bijen -O-
pi_212822305
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2024 11:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]
hier nog bar weinig activiteit bij de bijen -O-
Vanaf 12o vliegen ze uit. Hebben jullie kastjes hangen?
Is het nog te frips in het noorden?

inmiddels buurkat 2 - een rooie - sluipend door de achtertuinen. 😎
pi_212822730
Spreekuur was enorm rustig, maar dat hadden we verwacht tijdens ramadan. De eerste spreekuren na ramadan gaan we met extra mensen werken.
Wel fijn bijgepraat met onze tolken, dat schiet er vaak bij in.
Nu even eten en daarna boodschappen doen. Andersom, met honger boodschappen doen was niet slim geweest.

En dan lekker op t balkon *O*
  donderdag 14 maart 2024 @ 13:13:25 #63
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212822961
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vanaf 12o vliegen ze uit. Hebben jullie kastjes hangen?
Is het nog te frips in het noorden?

inmiddels buurkat 2 - een rooie - sluipend door de achtertuinen. 😎
ahh.. het is hier rond de 10 graden en kouder, soms wel een dagje een piek, maar meestal lager
pi_212823121
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ahh.. het is hier rond de 10 graden en kouder, soms wel een dagje een piek, maar meestal lager
Het wordt hier vandaag 18° of zo... bizar voor half maart :X
pi_212823239
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Was hier ook beloofd ja. Maar verder dan 14,5 is het nog niet geweest :{
pi_212823348
Ik zit in de (half)schaduw van een olijfboom. Met een hoedje op. Het is 20oC en het wordt 22o zegt de voorspelling.
pi_212823425
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh ik dacht al 'waarom heb ik het zo warm' :')
pi_212823442
Ik fietste met jas open naar huis. Geen jas is net iets te fris helaas
pi_212825162
20 minuutjes in de tuin gewerkt, daarna weer met hoofdpijn in bed gaan liggen.
Maar ik heb in ieder geval even de zon gezien O+

Verder is onze 2e tapinstallatie onderweg *O* Dat hadden we een jaar geleden niet durven dromen.
pi_212825273
Geslaagd!
pi_212825356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
20 minuutjes in de tuin gewerkt, daarna weer met hoofdpijn in bed gaan liggen.
Maar ik heb in ieder geval even de zon gezien O+

Verder is onze 2e tapinstallatie onderweg *O* Dat hadden we een jaar geleden niet durven dromen.
Je bent best belabberd, de laatste twee(?) weken al? Whatsup?
pi_212825357
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geslaagd!
Joepie gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_212825367
quote:
Geslaagd!
Felicidados! Stuk stabieler, een vierwieler. En waterdichter.
pi_212825379
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Je bent best belabberd, de laatste twee(?) weken al? Whatsup?
Ja, het waren geen 2 leuke weken :(

Vorige week gedoe met menstruatie en dan nu zwaar verkouden.
Hierna moet het wel klaar zijn.....
pi_212825388
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:33 schreef sigme het volgende:

[..]
Felicidados! Stuk stabieler, een vierwieler. En waterdichter.
Dank.

:D ik ga er geen fan van worden hoor. Maar groot bouwmateriaal halen op de bakfiets gaat 'm in de bergen niet worden. En op de motor ook niet :D
pi_212825391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Joepie gefeliciteerd *O* *O* *O*
Danku
pi_212825558
quote:
Geslaagd!
Goed zo! Gefeliciteerd w/
Kopen jullie hier een auto of daar?
pi_212825570
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef sigme het volgende:
Wij gaan de terugreis in etappes doen, hotelhoppen. Eerst nachtje in de Franse Pyreneeën, dan midden Frankrijk en dan iets onder Parijs. Eind volgende week. Eerst even nog een week genieten van zon en 20graden.

Ik hoop dat @:blues ook zulk mooi weer heeft.
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.
Perfectio voor ons ^O^
pi_212825588
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.
Perfectio voor ons ^O^
Zolang het droog blijft!
Jullie springen leuk on/off de bus. Hendig systeem!
pi_212825620
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goed zo! Gefeliciteerd w/
Kopen jullie hier een auto of daar?
Hier, een bus. Als we daar kopen maar nog hier ingeschreven staan, wat in het begin zo zal zijn, dan mogen we niet Nederland in rijden. Dus hier kopen, over een jaar daar importeren.
pi_212825639
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:56 schreef AnneX het volgende:

Zolang het droog blijft!
Jullie springen leuk on/off de bus. Hendig systeem!
Ons vervoer is hier idd hop on off bussen(kleintjes en grote), ubers, nu in de trein v Sintra terug naar ons hotel, morgen tot vliegen nog wat trammetjes en elevadores *O*
Aangepast vakantie houden gaat ons prima af en we zien veel O+
pi_212825757
Wat mij verbaasde, waren de bedelaars in de trein naar Sintra! Toen.

Cul wise: zijn de paaseitjes op, op eentje na…komt mn.X thuis met 1,1 kilo luxe stol met amandelspijs 8)7
pi_212826173
Hier was het een heerlijke 16 graden. Ik ontplofte in mn winterjas.

Kwam wel nog arroganter terug van een dagje op locatie werken want het regende afgevallencomplimentjes O+ zou bijna morgen weer gaan :D
pi_212826174
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dank.

:D ik ga er geen fan van worden hoor. Maar groot bouwmateriaal halen op de bakfiets gaat 'm in de bergen niet worden. En op de motor ook niet :D
Wagentje achter je scootmobiel hangen. Zo doet een man hier in de buurt het ^O^
  donderdag 14 maart 2024 @ 20:11:16 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212827864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:

@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid :P

O+
Vind die boeren gebieden daar ook altijd wel deprimerend hoor ;(
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 20:20:09 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212828030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]
O+
Vind die boeren gebieden daar ook altijd wel deprimerend hoor ;(
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentra :P
  donderdag 14 maart 2024 @ 20:25:22 #87
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212828108
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 20:37:54 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212828282
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.
Geen pizza gegeten in Meppen? Mis je weinig aan hoor :+
pi_212828341
Hier was het op zn warmst 17.6 graden O+

Presentatie voor morgen is voorbereid, scriptie die vandaag moest is af, psycholoog geweest. Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken zodat ik in het weekend alleen nog college van maandag en dinsdag hoef voor te bereiden. Dat zou wel even wat lucht geven.

Zaterdag 8.30 ongeveer wordt nichtje hier gedropt, dus dat wordt weer gezellig. Dit keer wel ergens zaterdag ook weer opgehaald.

@Clubsoda ben jij nog steeds blij met de droger? En hoe gaat beddengoed? Las in paar recensies dat dat in de knoop raakt.
Mijn droger was vorige keer na afspoelen condensor weer prima, maar inmiddels weer dat het steeds wat vochtig is nog zelfs bij het kastdroog extra programma (droogste dat ik kan instellen). Dus toch maar tijd voor een nieuwe ben ik bang.
pi_212829017
quote:

[..]
Proest.

Zo’n zonnige dag, dat ik vanmiddag de eerste cabrio zag rijden. B-)
pi_212829057
Voor wie het olijfboomgard-topic niet volgt toch hier ook even m'n filmpje:
pi_212829070
Avond!

Gewerkt, daarna bijna weggesmolten met vest en winterjas aan (werkplek doet er altijd even over om zich aan te passen aan buitentemperatuur). Snel gegeten en toen naar de woongroep van maatje om de auto vol te laden met hem en twee dames voor een fikse pot bowlen.

Ik ken ze inmiddels van andere uitstapjes, dus nog even nagepraat over het grote drama van de vorige keer: rits van de jas liep vast :o (gelukkig kon ik het fiksen). Nu andere jas mee ^O^
Er werden spares en strikes gegooid (niet door mij) en het borrelplankje ging er goed in.

Daarna even stress bij de autist, want ik had ingeschat dat ze 15 euro pp moesten betalen… we kwamen uit met 14 euro pp dus dat kasverschil moest even praktisch en mentaal verwerkt worden. Gelukkig genoeg vertrouwen in mij en mijn uitleg dat ze het snapte en het zo morgen ook aan mamma kon verwoorden O+
Mijn maatje die flatst gewoon wat biljetten op tafel en hoort wel van mij of er nog bij moet _O-

Was weer gezellig met ze.
pi_212829086
quote:
17s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Wandelende karbonaadjes :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 maart 2024 @ 21:20:13 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212829116
De eerste kans op het terras direct aangegrepen voor een DoMiBo :+.
We moesten wel even wachten want er was zelfs een wachtrij van drie voor ons. Maar na 20 minuten kwam er een prima tafeltje vrij.

Blij met diverse vest en dikke jas, eenmaal toen de zon weg was werd het koud. Maar daar had ik me op voorbereid. :P
pi_212829651
quote:
[ afbeelding ]
Een wandelende Iberico hammetje?

Wat een gezellige avond @Cat-astrophe

Vanavond gegeten en bijgepraat met broer, schoonzus en zus

Ik duim voor je morgenochtend @vlindertje89
pi_212829801
En nu zie ik twee van de drie (plus een neef van me) verschijnen op FB. Blijkbaar hebben ze vanmiddag een high tea gehad bij het Gilde opleidingen.
Maar zulke dingen zijn vast te banaal om op een avondje bowlen te delen _O-
pi_212830595
quote:

[..]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's. O+
Dat stuk Oost-Brabant is echt alleen gigantisch grote veehouderijen, lege weilanden, een ontzettend meurende biogascentrale en meer lelijke enorme stallen. En eindeloze hoogspanningsmasten. En eindeloze provinciale wegen.
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 23:01:00 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212831056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's. O+
Dat stuk Oost-Brabant is echt alleen gigantisch grote veehouderijen, lege weilanden, een ontzettend meurende biogascentrale en meer lelijke enorme stallen. En eindeloze hoogspanningsmasten. En eindeloze provinciale wegen.
Met de hele provincie Brabant heb ik eigenlijk niets :P Oost Brabant is natuurlijk ook ontgonnen dus dan is alles wat meer in rechte lijnen.
Rechttoe, rechtaan zoals we hier hebben vind ik ook wel weer wat hebben hoor.
pi_212831429
quote:
[ afbeelding ]
Wat mooi, dat je je land mag delen met zo'n prachtig dier O+
pi_212831998
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier was het op zn warmst 17.6 graden O+

Presentatie voor morgen is voorbereid, scriptie die vandaag moest is af, psycholoog geweest. Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken zodat ik in het weekend alleen nog college van maandag en dinsdag hoef voor te bereiden. Dat zou wel even wat lucht geven.

Zaterdag 8.30 ongeveer wordt nichtje hier gedropt, dus dat wordt weer gezellig. Dit keer wel ergens zaterdag ook weer opgehaald.

@:Clubsoda ben jij nog steeds blij met de droger? En hoe gaat beddengoed? Las in paar recensies dat dat in de knoop raakt.
Mijn droger was vorige keer na afspoelen condensor weer prima, maar inmiddels weer dat het steeds wat vochtig is nog zelfs bij het kastdroog extra programma (droogste dat ik kan instellen). Dus toch maar tijd voor een nieuwe ben ik bang.
Bevalt goed! Duurt wel duidelijk langer (staat bij ons ook in een vrij koude garage) en je moet 'm soms op een war hoger programma zetten. Er fronmelt wel.eens wat in de dekbedhoezen maar dat was bij de oude ook zo dus dat had ij niet per se aan de droger gelinkt.

Succes nog even met het afronden van deze drukke week, het is bijna klaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212832005
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 03:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Bevalt goed! Duurt wel duidelijk langer (staat bij ons ook in een vrij koude garage) en je moet 'm soms op een war hoger programma zetten. Er fronmelt wel.eens wat in de dekbedhoezen maar dat was bij de oude ook zo dus dat had ij niet per se aan de droger gelinkt.

Succes nog even met het afronden van deze drukke week, het is bijna klaar.
Fijn! Op wat hoger programma zetten vind ik geen probleem, als 't maar droog wordt haha. En inderdaad eens iets erin frommelen is altijd wel, dat heb ik nu inderdaad ook. Als het ding zelf maar niet helemaal in de knoop draait ofzo, maar dat zal wel meevallen dan.

En dankje :)

Jij wkker door de baby?
pi_212832064
Yep, je zou zeggen dat als je bijna 1 bent, je ook wel de hele nacht kan slapen maar zo werkt het niet :')

De baby is trouwens sinds kort helemaal gefascineerd door die droger dus je hebt dan ook direct entertainment voor je nichtje :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 maart 2024 @ 06:36:43 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212832086
Morning. Son - Eindhoven vandaag via Nuenen. :)

Succes straks Vlinder ^O^
Wandeltechnisch vond ik het stuk DB, Nuland, Veghel, ook niet heel boeiend .Denk dat dit de leukste etappe tot nu toe wordt en daarna naar het westen (Tilburg, Breda) en daar wordt het leuker.
pi_212832090
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 06:14 schreef Clubsoda het volgende:
Yep, je zou zeggen dat als je bijna 1 bent, je ook wel de hele nacht kan slapen maar zo werkt het niet :')

De baby is trouwens sinds kort helemaal gefascineerd door die droger dus je hebt dan ook direct entertainment voor je nichtje :+
Werkt ook niet als je 33 bent.

Goeiemorgen. Wat een matige nacht.
pi_212832137
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 06:14 schreef Clubsoda het volgende:

Ook niet als je 34 bent dus duidelijk :+
Ik was sinds 3.20 wakker en viel rond 5.30 eindelijk weer in slaap. En was om 6.30 weer wakker, toen de katten een bord van de salontafel gooiden }:| echt fantastisch.

Haha, nice! Zet ik die zaterdag 8.30 gewoon voor de droger en kan ik even rustig aan doen :P ;)
pi_212832144
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 07:04 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik was sinds 3.20 wakker en viel rond 5.30 eindelijk weer in slaap. En was om 6.30 weer wakker, toen de katten een bord van de salontafel gooiden }:| echt fantastisch.

Haha, nice! Zet ik die zaterdag 8.30 gewoon voor de droger en kan ik even rustig aan doen :P ;)
Op je 39e ook niet, begreep ik van W.
Die zit inmiddels ook aan de koffie op de bank. :')
pi_212832153
He, dat is nou jammer. Anders konden we nog denken dat vanaf 35 je elke nacht fantastisch slaapt ter compensatie ;(

Jullie drukke dag weer vandaag of kunnen jullie beetje rustig aan doen?
pi_212832157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 07:09 schreef vlindertje89 het volgende:
He, dat is nou jammer. Anders konden we nog denken dat vanaf 35 je elke nacht fantastisch slaapt ter compensatie ;(
:N
pi_212832204
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 07:09 schreef vlindertje89 het volgende:

Jullie drukke dag weer vandaag of kunnen jullie beetje rustig aan doen?
Valt mee. W. heeft 2 afspraken buiten de deur. Ik wilde tuin dingen doen maar het regent. Misschien teken ik wel tuinplan. Of meer Google. Of fok!topic
pi_212832311
Maar jullie vallen er hopelijk je moeder niet meer mee lastig :+

Ik sliep om half 4 weer en toen droomde ik eerst dat de baby kwijt was en toen dat ik Johnny Kraaijkamp junior moest reanimeren en de ambulance ons steeds voorbij reed :')

Redelijk drukke dag, vanochtend lesgeven en dan door naar werk voor managersoverleg, supervisie en een patiënt en dan naar huis waar mijn nichtje is, mijn zus nog komt, mijn grote moet worden opgehaald en de kleine naar bed. En dan de kamer versieren en misschien beginnen met taart bakken. Dan morgen volle bak met verjaardagsvisite.
pi_212832360
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Maar jullie vallen er hopelijk je moeder niet meer mee lastig :+

Ik sliep om half 4 weer en toen droomde ik eerst dat de baby kwijt was en toen dat ik Johnny Kraaijkamp junior moest reanimeren en de ambulance ons steeds voorbij reed :')

Redelijk drukke dag, vanochtend lesgeven en dan door naar werk voor managersoverleg, supervisie en een patiënt en dan naar huis waar mijn nichtje is, mijn zus nog komt, mijn grote moet worden opgehaald en de kleine naar bed. En dan de kamer versieren en misschien beginnen met taart bakken. Dan morgen volle bak met verjaardagsvisite.
Hahaha, fair enough, ik maak mn ouders er niet wakker voor nee :D
Mooie droom wel.
Dat klinkt als best een drukke dag ja! Jouw verjaardag? *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 07:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:N
;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Valt mee. W. heeft 2 afspraken buiten de deur. Ik wilde tuin dingen doen maar het regent. Misschien teken ik wel tuinplan. Of meer Google. Of fok!topic
Dat klinkt wel prima :) op regen na dan.

Ik ben inmiddels onderweg naar werk. Heb daar dan nog even drie kwartier om wat dingen op te schrijven die ik nog wilde zeggen en vragen, en even te kijken hoe lang mn presentatie nu duurt en hoe snel ik dus moet praten :+
pi_212832379
Nee, baby *O* ik ben vlakbij Lonaa jarig :Y

Succes met de sollicitatie! ^O^
pi_212832380
Goedemorgen!
Ik snurk hier van 10 tot 7. Rond 7u wordt de hond wakker. Anders sliep ik langer.
pi_212832429
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, baby *O* ik ben vlakbij Lonaa jarig :Y

Succes met de sollicitatie! ^O^
Ahhh jeetje dat is snel gegaan zeg (ja vreselijk cliché :D ). Tof, alvast veel plezier! *O* is vandaag de echte verjaardag of morgen?
pi_212832560
Succes @vlindertje89!

Ik was geinspireerd door CATs weekendplannen dus heb voor vanavond een restaurant gereserveerd. Lang geleden dat we 'zomaar' met zijn 2en uit eten zijn geweest.
pi_212832655
Ik ga als we terug zijn in NL maar eens informeren naar Novasure. De pil werkt niet meer.
pi_212832693
Ik was een tijd heel blij met de mirena, maar nu heb ik toch vrij vaak weer bloedingen waar echt een tampon aan te pas moet komen en soms weer brokjes en stukjes feest. Zou ik kunnen vragen om novasure voor mn volgende mirena er in gaat?
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 08:24:46 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212832703
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 07:04 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 06:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Werkt ook niet als je 33 bent.

Goeiemorgen. Wat een matige nacht.
Als je 32 bent wel :P
pi_212832917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken
Succes *O* (ook met het tweede deel, dat zou ik echt niet meer op kunnen brengen).
pi_212832947
Succes @vlindertje89

Mogge!
Lekker uitgeslapen en nu rustig opstarten en daarna wat huishouden en achter de naaimachine en misschien een stukje fietsen
pi_212833068
Moet mezelf eigenlijk nu uit bed bonjouren om te gaan lopen voor het gaat regenen, maar het is... lastig :D
pi_212833234
Ik heb trouwens ook een mening over mazelenuitbraken door een dalende vaccinatiegraad, zeker met een ongevaccineerd kind }:|
pi_212833236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet mezelf eigenlijk nu uit bed bonjouren om te gaan lopen voor het gaat regenen, maar het is... lastig :D
Hup!
pi_212833605
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 08:20 schreef sigme het volgende:
Ik ga als we terug zijn in NL maar eens informeren naar Novasure. De pil werkt niet meer.
Oeps en nu?
pi_212833614
Feli voor de sodababy *O*
pi_212833681
Laatste halve dag Lissabon stukslaan met opstaan, douchen, ontbijten, koffie, koffer inpakken en bij receptie zetten, trammetjes doen en zien wat er op ons pad komt verder. O+

Blogje is af t/m gisteren incl wat we gegeten hebben :Y)
pi_212833699
Oh en succes @vlindertje89 met de sollicitatie ^O^
pi_212833709
Tot vanaaf in NL :W
pi_212833764
Succes @vlindertje89

Gefeliciteerd @Clubsoda *G*
pi_212833770
Mijn verkoudheid heeft nu daadwerkelijk doorgezet. Voel me erg zielig op m'n vrije dag :(
pi_212833802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 10:02 schreef Tele6 het volgende:
Mijn verkoudheid heeft nu daadwerkelijk doorgezet. Voel me erg zielig op m'n vrije dag :(
Beterschap!

Hier lijkt de hoestfase aangebroken te zijn, hopelijk is het dus bijna helemaal voorbij.
pi_212833823
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 10:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Beterschap!

Hier lijkt de hoestfase aangebroken te zijn, hopelijk is het dus bijna helemaal voorbij.
Ik begon met 6 dagen productieve hoest, maar nu snot en kriebelhoest ;(

Ik weet niet wat de gangbare volgorde is hierin, maar die kriebelhoest en snot hadden van mij niet gehoeven :(
pi_212833985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 10:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik begon met 6 dagen productieve hoest, maar nu snot en kriebelhoest ;(

Ik weet niet wat de gangbare volgorde is hierin, maar die kriebelhoest en snot hadden van mij niet gehoeven :(
Ow hoest kom bij mij altijd als laatste, blijft dan soms wel lang hangen.
Bij mij begint het meestal met keelpijn maar nooit zo lang en dan komt de snot- en hoofdpijnfase.
pi_212834117

Over een week gaan we maar eens huiswaarts.
pi_212834731
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
pi_212834816
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
Hoeveel houtschaven heeft jouw partner? ;)
  vrijdag 15 maart 2024 @ 11:24:19 #137
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212834825
quote:
Allebei water bij de wijn dus je mag er twee kopen :Y
Spoilers!
pi_212834852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was een tijd heel blij met de mirena, maar nu heb ik toch vrij vaak weer bloedingen waar echt een tampon aan te pas moet komen en soms weer brokjes en stukjes feest. Zou ik kunnen vragen om novasure voor mn volgende mirena er in gaat?
Waarom niet? Iedereen kan vragen om Novasure *O* *O* *O*

Maar niet gebruiken als anticonceptie, dan loop je risico op ongewenste verrassingen.
pi_212834872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoeveel houtschaven heeft jouw partner? ;)
Nou wat dacht je van Power tools en ander duur spul :D
pi_212834924
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Nou wat dacht je van Power tools en ander duur spul :D
Yep, maar dan zou jij er ook al het bestek, borden, ovenschalen etc mee moeten tellen 😂
pi_212834939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Allebei water bij de wijn dus je mag er twee kopen :Y
Ik wil er drie ;(

(Deze, een skillet, en een tweede Turk smeedijzeren pan. Want ik had van die laatste, toen ik die ooit voor een tientje bij de Aldi kocht vijftien jaar geleden, gelijk drie mee moeten nemen).
pi_212835016
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik wil er drie ;(

(Deze, een skillet, en een tweede Turk smeedijzeren pan. Want ik had van die laatste, toen ik die ooit voor een tientje bij de Aldi kocht vijftien jaar geleden, gelijk drie mee moeten nemen).
Welke doe je weg, omdat je wat je er nu mee doet met de nieuwe gaat doen?
pi_212835051
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Welke doe je weg, omdat je wat je er nu mee doet met de nieuwe gaat doen?
Hater :{w
pi_212835067
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 09:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hup!
Het is volbracht. Rest vd dag speklarven O+
  vrijdag 15 maart 2024 @ 12:04:15 #145
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212835288
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 09:57 schreef Blues het volgende:
Laatste halve dag Lissabon stukslaan met opstaan, douchen, ontbijten, koffie, koffer inpakken en bij receptie zetten, trammetjes doen en zien wat er op ons pad komt verder. O+

Blogje is af t/m gisteren incl wat we gegeten hebben :Y)
Wat is jullie site ook alweer? Ik ga in september o.a. naar Lissabon dus ben benieuwd :D
Alvast goede reis straks!
pi_212836182
Ik vind 6 pannen. 26 is 4 verwijderd van 30, en kampeerpannen tellen niet :{w

Ik mag geen plastic opbergbakjes meer kopen. Ook niet als ze zo heerlijk in elkaar passen :9

Verder sinds september zonder pil, netjes om de 35 dagen O+

Tot deze week. 19 dagen }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:31:54 #147
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212836257
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 10:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week gaan we maar eens huiswaarts.

Over een paar dagen gaan we maar eens een paar weken van huis weg.
Maar eerst nog een concert van Underworld vanavond en morgen een potje honkbal…
pi_212836289
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat is jullie site ook alweer? Ik ga in september o.a. naar Lissabon dus ben benieuwd :D
Alvast goede reis straks!
https://paulentrudie.nl/lissabon-maart-2024.php

Nu lunch voor we de kabelbaan bij de Taag doen. Hoog! :B
pi_212836312
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Oeh, dat zou mij wat warm zijn, zeker die nachttemperatuur :o
Maar jij kent de omstandigheden daar dus ik neem aan dat het fijner is dan het mij zo in cijfers lijkt.

Heel veel plezier gewenst!
pi_212836378
:o
Ik heb gewoon vet mooi bloeiende tulpen opeens :o
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:49:29 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212836434
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Oeh, dat zou mij wat warm zijn, zeker die nachttemperatuur :o
Maar jij kent de omstandigheden daar dus ik neem aan dat het fijner is dan het mij zo in cijfers lijkt.

Heel veel plezier gewenst!
Masha danki!

V.w.b. de nachten: Lang leve de airco en die (passaat)windkracht 4 zorgt overdag voor genoeg luchtverplaatsing om het dragelijk te maken.
Eind vorig jaar was er nauwelijks wind, was de gevoelstemperatuur 40 graden en was er een luchtvochtigheid van bijna 90%. Dat was pittig, maar ook dat hebben we overleefd.

Nu is het er iets milder:
pi_212836609
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef Syrena het volgende:
Ik vind 6 pannen. 26 is 4 verwijderd van 30, en kampeerpannen tellen niet :{w

Ik mag geen plastic opbergbakjes meer kopen. Ook niet als ze zo heerlijk in elkaar passen :9

Verder sinds september zonder pil, netjes om de 35 dagen O+

Tot deze week. 19 dagen }:|
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleiner _O-
pi_212836748
En dat allemaal nu AH zo'n fijne vacuümbakspaaractie heeft. Wat een tragiek!

Lekkere bakjes hoor, die :Y

Eigenlijk wilde ik over op glas, maar ik kon ze toch niet weerstaan.
pi_212836781
Ik ging naar de andere kant van de stad voor een bijklets-lunchafspraak met vriendin. Stralende zon op de fiets.

Fietsen vriendin en ik weg voor een rondje, regen regen regen. Helemaal doorweekt komen we terug bij startpunt, ik weer op weg naar huis -- zon.

Echt wat een timing :') :')
pi_212836911
Oh en ik moet de ketting van m'n stadsfiets vervangen. B zei "dat kun je prima zelf, koop een ketting en een kettingpons en het is echt niet moeilijk" maar ik vind het natuurlijk allemaal weer veel te eng :')

• Waar koop je een ketting en kettingpons? Bouwmarkt? Fietsenmaker?
• En wat voor ketting dan? B zei "een gewone ketting" maar ik weet niet wat gewoon is
• Hoe meet je af hoe lang hij moet zijn? Moet ik schakeltjes tellen?

Ik heb wel filmpjes en websites opgezocht, maar die zeggen allemaal verschillende dingen. Eentje zei dat je ook een betonschaar nodig had om de oude ketting eraf te halen, en een ander zei dat je ook een speciaal schakeltje nodig had om de ketting te bevestigen. Misschien moet ik eerst mijn kettingkast eraf halen om te kijken of de huidige ketting een speciaal schakeltje heeft. En in de filmpjes klemmen ze de kettingpons in een werkbank, maar ik heb geen werkbank.

Ik zie dat de Decathlon ook fietskettingen en zo heeft. En dat die kettingen met een snelschakel komen, dus dan heb je alleen de kettingpons nodig om de ketting in te korten. En misschien om de oude ketting eraf te halen.

ik voel me echt razend incapabel :')
pi_212836977
Oefening baart kunst.

Ik zou bij een echte fietsenmaker langsgaan en de vragen voorleggen en er een ketting + pons kopen.
pi_212837070
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Goeie voorspelling voor de trouwdag van NichtjeX en een buiten diner ☀

@Tele6 keep it simple. Wat sigme zegt. B-)
pi_212837215
quote:
Minstens 4!
pi_212837249
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik wil er drie ;(

Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?
pi_212837268
(Alvast) gefeliciteerd voor @Clubsoda baby!
@Tele6 ik zou doen wat @sigme zegt
@MadMaster mooi vooruitzicht!

Sollicitatie ging volgens mij wel goed, al vond ik wel dat ze wat rare vragen hadden (twee vd drie, de derde is heel capabel en vond het ook rare vragen). Maar ook gewoon normale die ik wel goed kon beantwoorden.

Nu thuis, even bijkomen met broodjes met lekkere kaas. Ik kwam tot het briljante idee dat ik de tentamenvragen niet voor de afspraak van dinsdag al hoef te maken, zolang ik maar lege vragen in het systeem zet. Dan kunnen we alle instellingen goed zetten en kan ik daarna de vragen vullen met de goede tekst en antwoorden. Dus dat schuif ik door naar eind volgende week O+ dat is echt fijn. Dus nu even uurtje rust en dan hoef ik alleen nog paar scripties vandaag, dat is te overzien. En morgen dan naast oppassen alleen college maandag voorbereiden, das ook te doen :)
pi_212837895
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?

(Let niet op de rommel, naast voorbereiding eigen eten ben ik ook voor 20 man aan het koken).

Ik heb deze en dit is mijn favoriete keukending O+ en ik wil er nog één. Superfijne eigenschappen qua bakken, houdt warmte goed vast en gelijkmatig warm. Goed zwaar. Die pan kan in theorie langer mee dan ikzelf.

En toepassing: bakken, alles wat niet al te zuur is doe ik bij voorkeur hier in. Aardappels, ui, vlees, ...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 maart 2024 @ 16:24:38 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212837929
Was een leuke wandeling naar Eindhoven :+ Van Son en via Nuenen. Alleen de Dommel is nog altijd uit zijn oevers op bepaalde plekken. Dus moest af en toe om.

SPOILER: Dommel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in Nuenen natuurlijk
SPOILER: De Aardappeleters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluncht bij 100 Watt, brouwen lekkere biertjes.
pi_212838089
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleiner _O-
:7 dat is wel slim!

Het bericht van Vanyel over de AH bakjes doe ik maar even LALALALA
oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212838158
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 16:41 schreef Syrena het volgende:

[..]
:7 dat is wel slim!

Het bericht van Vanyel over de AH bakjes doe ik maar even LALALALA
oO<
:D

Mocht iemand nog op zoek zijn naar die AH zegels, ik heb nog genoeg
pi_212838224
Ik heb een set AH-bakjes van een aantal acties geleden, en ze zijn lelijk maar doen het nog. Verder veel te tevreden met de Pyrex bakjes voor mijn incorrecte lasagnes. Als ik ooit bakjes bij zou kopen, sowieso glas :Y
pi_212838235
* Tele6 heeft was opgehangen, badkamer gepoetst en regenjas in de wasmachine gedaan met speciaal spul

Nu kaartjes bestellen voor Visions of Atlantis in oktober, en dan maar eens avondeten maken. Prima prima :)
pi_212838336
Ik kocht dus de glazen bakkes van ikea, maar die kan ik niet in elkaar stapelen. Dus nu staat de bakjeskast veel te vol. En dat was ie eigenijk al.
pi_212838373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:10 schreef Tuindier het volgende:
Ik kocht dus de glazen bakkes van ikea, maar die kan ik niet in elkaar stapelen. Dus nu staat de bakjeskast veel te vol. En dat was ie eigenijk al.
Die ik heb zijn wel stapelbaar, maar merkloos. Ik heb 1 deksel vermoord, maar kan dus geen deksel meer vinden wat past. Ideaal is het allemaal niet :')
pi_212838404
Ik heb pas een stel pyrex bakjes laten vallen -O- Hopelijk komt dat binnenkort nog een spaaractie voor.
pi_212838421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb pas een stel pyrex bakjes laten vallen -O- Hopelijk komt dat binnenkort nog een spaaractie voor.
Zijn de deksels heel gebleven? Misschien kunnen we uitwisselen _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 maart 2024 @ 17:19:56 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212838453
Ik heb vooral oude IKEA-bakjes. Alleen Ikea heeft die niet meer. :'(.

Deze dus :+
pi_212838492
Vind je die fijn @borisz ? B heeft er een paar, maar ik krijg het deksel er nooit vanaf zonder de inhoud te lanceren :')
  vrijdag 15 maart 2024 @ 17:33:28 #173
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212838580
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:35 schreef Blues het volgende:

[..]
https://paulentrudie.nl/lissabon-maart-2024.php

Nu lunch voor we de kabelbaan bij de Taag doen. Hoog! :B
Oh wat een mooie stad is dat! Leuke dingen hebben jullie gedaan zeg O+
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 17:33:48 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212838582
Vakantie!

Deze trein heb ik morgen. Vandaag heeft ie zowaar Zürich bereikt :o

https://www.zugfinder.net/nl/trein-EC_9
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 maart 2024 @ 17:37:01 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212838610
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:24 schreef Tele6 het volgende:
Vind je die fijn @:borisz ? B heeft er een paar, maar ik krijg het deksel er nooit vanaf zonder de inhoud te lanceren :')
Heb ik nooit last van. :+
Ja prima :). Fijn formaat. Kunnen de magnetron en vriezer in.
pi_212838939
Vandaag 3u gewandelslenterd met hond, in de zon én regen :wtf: administratie gedaan, afgewassen, pakketje weggebracht. Wilde eigenlijk nog de vuilnis naar buiten doen en even snel stofzuigen maar wil ook slapen :') Dus was even op de bank gaan liggen en nu ligt er een poezel op mij :z
pi_212839038
Bakjes, ik heb allemaal verschillende van plastic. Maar wil eigenlijk liever glas gebruiken voor eten. Zijn glazen bakjes van een speciaal glas gemaakt? Of zou je bijv ook honing- of pindakaaspotten kunnen gebruiken, want die heb ik duizend. Of vriezen die kapot, hm... Even googelen.
pi_212839190
Ik haal mijn eten wel uit plastic voor ik het opwarm. Maar glas wordt het dus voorlopig niet, zeker als je die niet kunt stapelen.
pi_212839206
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:20 schreef _flore het volgende:
Bakjes, ik heb allemaal verschillende van plastic. Maar wil eigenlijk liever glas gebruiken voor eten. Zijn glazen bakjes van een speciaal glas gemaakt? Of zou je bijv ook honing- of pindakaaspotten kunnen gebruiken, want die heb ik duizend. Of vriezen die kapot, hm... Even googelen.
Je kan jampotten etc gebruiken voor invriezen (en opwarmen). Niet te vol doen en bij erg waterige inhoud een schroefdeksel niet vast draaien bij invriezen (eenmaal bevroren kan je ze goed aandraaien).
  vrijdag 15 maart 2024 @ 18:47:48 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212839291
w/ onze heater is WEEEER kapot, deze keer is het weer een ander onderdeel.. pfft.. het blijft wel hannessen zo zeg.. morgen toch maar eens de woning verzekering opbellen om te vragen of er nog ergens iets verzekerd is.. het loopt nu toch wel in de kosten
SPOILER
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 18:52:24 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212839327
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:47 schreef Barreltje het volgende:
w/ onze heater is WEEEER kapot, deze keer is het weer een ander onderdeel.. pfft.. het blijft wel hannessen zo zeg.. morgen toch maar eens de woning verzekering opbellen om te vragen of er nog ergens iets verzekerd is.. het loopt nu toch wel in de kosten
SPOILER
Een heater, wat bedoel je precies? Nieuwe CV ketel zit rond de ¤2000 geïnstalleerd dacht ik, voor een groot pand misschien meer.

Voor dat geld zou je wel wat nieuws verwachten haast :X
  vrijdag 15 maart 2024 @ 18:54:32 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212839349
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een heater, wat bedoel je precies? Nieuwe CV ketel zit rond de ¤2000 geïnstalleerd dacht ik, voor een groot pand misschien meer.

Voor dat geld zou je wel wat nieuws verwachten haast :X
de pellet kachel :)
pi_212839453
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Je kan jampotten etc gebruiken voor invriezen (en opwarmen). Niet te vol doen en bij erg waterige inhoud een schroefdeksel niet vast draaien bij invriezen (eenmaal bevroren kan je ze goed aandraaien).
Oeh, dankje! Ik wil ze vooral gebruiken voor soep, want ik maak altijd een grote pan waar ik een paar porties van invries voor dagen zonder kookzin of -tijd. En kikkererwten.
pi_212840076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:20 schreef _flore het volgende:
Goeie glazen bakjes zijn van Pyrex glas, en dan kan je ze ook in de oven. Dat vind ik handig, want ik stop er maaltijden in en dingen opwarmen is duizend lekkerder als je ze aan het eind even onder de grill kan zetten O-)

Maar die ik heb zou ik dus niet aanraden omdat ik er geen deksels los meer bij na kan bestellen.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 19:50:30 #185
63722 z80
I fink you freaky
pi_212840228
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:26 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik moet de ketting van m'n stadsfiets vervangen. B zei "dat kun je prima zelf, koop een ketting en een kettingpons en het is echt niet moeilijk" maar ik vind het natuurlijk allemaal weer veel te eng :')

• Waar koop je een ketting en kettingpons? Bouwmarkt? Fietsenmaker?
• En wat voor ketting dan? B zei "een gewone ketting" maar ik weet niet wat gewoon is
• Hoe meet je af hoe lang hij moet zijn? Moet ik schakeltjes tellen?

Ik heb wel filmpjes en websites opgezocht, maar die zeggen allemaal verschillende dingen. Eentje zei dat je ook een betonschaar nodig had om de oude ketting eraf te halen, en een ander zei dat je ook een speciaal schakeltje nodig had om de ketting te bevestigen. Misschien moet ik eerst mijn kettingkast eraf halen om te kijken of de huidige ketting een speciaal schakeltje heeft. En in de filmpjes klemmen ze de kettingpons in een werkbank, maar ik heb geen werkbank.

Ik zie dat de Decathlon ook fietskettingen en zo heeft. En dat die kettingen met een snelschakel komen, dus dan heb je alleen de kettingpons nodig om de ketting in te korten. En misschien om de oude ketting eraf te halen.

ik voel me echt razend incapabel :')
Je koopt een fietsgereedschapsetje. Aangezien je deze ook nodig gaat hebben voor de andere fiets.
Nu bij de Duitse lidl in de aanbieding, maar op internet ook te vinden.
https://www.lidl.de/p/cri(...)ee-a41f-fa163f099f9c
Gewoon een setje tussen de 15 en 25 Euro. Mag ook van ali.

Heeft de fiets slechts 2 tandwielen? Dan een ketting hiervoor kopen. Staat op de verpakking.
Vervolgens er rustig voor gaan zitten, fiets op de kop, oude ketting "breken" (met de kettingpons een pinnentje er uit drukken) Kun je daarna nog een paar keer oefenen op de oude ketting.
Achterwiel iets los draaien en de 2 kettingspanners los draaien. Nieuwe ketting er op leggen, zodat deze mooi stak ligt, maar nog wel wiebelt. Beter te los dan te strak. Ketting op maat maken. En afhankelijk van de ketting pinnetje er door drukken of schakel dicht drukken.
Achterwiel naar achter verstellen tot de ketting goed zit, met de ketting spanners. En achterwiel weer vast zetten.
Wel een oude doek bij de hand houden. Kun je je handen aan afvegen tijdens het werk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_212840539
@z80 de redding bij alle fietswerkzaamheden _O_ _O_
pi_212840931
Ik zou al snel bij een fietsenmaker uitkomen :D
pi_212841096
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Goeie glazen bakjes zijn van Pyrex glas, en dan kan je ze ook in de oven. Dat vind ik handig, want ik stop er maaltijden in en dingen opwarmen is duizend lekkerder als je ze aan het eind even onder de grill kan zetten O-)

Maar die ik heb zou ik dus niet aanraden omdat ik er geen deksels los meer bij na kan bestellen.
PYREX, schijnt. De naam zonder hoofdletters is geen garantie voor hittebestendigheid zegt reddit.
pi_212841262
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
PYREX, schijnt. De naam zonder hoofdletters is geen garantie voor hittebestendigheid zegt reddit.
Volgens mij moet het borosilicaat glas zijn en komt het dan wel goed, ongeacht wat erop staat. Maar goed, ik heb voor ik begon met werken 5 merkloze "pyrex" bakjes gekocht (die inmiddels ook niet als pyrex online staan maar als borosilicaat glas) en ze hebben gelukkig nog geen rare dingen gedaan in de oven *G*
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:54:26 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_212841276
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
PYREX is een merknaam. De dingen zijn gemaakt van borosilicaatglas. En dat spul is redelijk oven bestendig.
Echter bij temperatuur schokken gaat ook dit glas stuk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 21:00:11 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212841354
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:54 schreef z80 het volgende:

[..]
PYREX is een merknaam.
In de VS schijnen ze ook andere soorten glas onder die naam te verkopen.
pi_212841944
Ja google zegt ook dat pyrex met kleine letters geen borosilicaat is.

Maar ik ga mooi testen of ik nu een doel heb gevonden voor alle lege glazen potjes die ik bewaar :s)
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:53:36 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212841953
quote:
[ afbeelding ]
Diner!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212841975
Haha, het gaat over fietsen en @fietsie duikt terug op *G*
Heb je er een alert op staan of zo @fietsie? :D
pi_212842034
  vrijdag 15 maart 2024 @ 22:01:41 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212842053
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:56 schreef Tele6 het volgende:
Haha, het gaat over fietsen en @:fietsie duikt terug op *G*
Heb je er een alert op staan of zo @:fietsie? :D
Ergens voelde ik me aangesproken denk ik :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212842136
Pff net de docu over Jehova’s getuigen gezien. Wat een ellende daar en gehersenspoelde mensen.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 23:52:59 #198
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212843224
Het avondje dreunen en stampen met Underworld was weer geweldig... *O* *O* *O*

[ Bericht 30% gewijzigd door MadMaster op 15-03-2024 23:59:43 ]
pi_212843567
Ha…mijn bakjes voor bewaren en invriezen evt. zijn van de chinees.😉

En dan staat er zo’n Joseph Joseph nest van 5 bakjes en deksels. Stond ooit afgeprijsd bij ah. That’s all.

WB @fietsie w/

Welterusten allemaal en iedereen :Z
pi_212843799
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh wat een mooie stad is dat! Leuke dingen hebben jullie gedaan zeg O+
Zojuist de laatste dag online gezet.
En weer thuis ook O+
pi_212844179
:W :O }:|
Knoop doorgehakt, droger besteld. Komt morgenochtend. Voordeel dan wel weer dat ik inmiddels het 1-uurs-tijdvak in mn mail heb (8.50-9.50, ipv 7.30-11.30), dus wekker wel uurtje later gezet. Nichtje komt wel tussen 8.30-9u ongeveer. Dus niet allerhandigste uur tijdsvak, want vind t wel fijn om ook even erbij te zijn bij installeren enzo, maar het is wat het is. Bij de wasmachine waren ze ook in een kwartiertje ofzo al klaar dus hopelijk hier ook.

En zie appje dat lievelingscollega/vriendin toch nog een goede deal heeft gevonden voor paar nachtjes Centerparcs in april, dus hopelijk kunnen we die morgen ook gewoon boeken, dan heb ik weer een vakantie in het vooruitzicht *O*
pi_212844213
Wij werden net wakker gebeld dat mijn vader gevallen is -O-
Gelukkig wonen we dichtbij dus kon mijn man helpen met overeind helpen.

Maar echt goed gaat het nog niet -O-
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 06:40:40 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212844299
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 05:08 schreef Sarabi het volgende:
Wij werden net wakker gebeld dat mijn vader gevallen is -O-
Gelukkig wonen we dichtbij dus kon mijn man helpen met overeind helpen.

Maar echt goed gaat het nog niet -O-
Inmiddels wel hoop ik van harte :{
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 06:43:07 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212844302
Gelukkig had ik extra overstap tijd gepland in Münster: m'n trein naar Münster die anders immer pünktlich is, heeft 15 30 minuten vertraging

Bericht 100% gewijzigd door derLudolf op 16-03-2024 06:53:14

[ Bericht 17% gewijzigd door derLudolf op 16-03-2024 06:53:41 ]
pi_212844361
Hallo
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 07:31:36 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212844380
Moin O+
pi_212844417
'morgen. Gisteren lekker vegan gegeten bij Calypso in Eindhoven. En nu een leeg weekend, het laatste in twee maanden volgens mij dus ik ga er van genieten. Het zijn voornamelijk wel leuke dingen die gepland zijn maar toch word ik nu al geïrriteerd van zoveel verplichtingen.
pi_212844451
Wat schrikken @Sarabi! Hopelijk gaat inmiddels alles weer oke..
pi_212844561
Mogge

Wat een schrik @Sarabi Fijn dat jullie konden helpen.

Fijne vakantie @derLudolf en welkom terug @Blues en g
  zaterdag 16 maart 2024 @ 08:47:08 #210
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212844794
The morning after, in mijn hoofd bonken de beats van Underworld nog door en mijn rug en voeten blijken 2,5 uur vrijwel non-stop dansen meer dan genoeg te vinden.
Maar damn, wat is het het allemaal waard…

Sterkte @Sarabi!
pi_212845268
:O
pi_212845508
Dankjewel allemaal!

Hij heeft wat last van zijn rug maar verder gaat het goed.
pi_212845511
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff net de docu over Jehova’s getuigen gezien. Wat een ellende daar en gehersenspoelde mensen.
Hoe heet die docu? Op Netflix? Ik heb op YT een vrouw erover horen vertellen, indrukwekkend.

Oei @Sarabi
pi_212845634
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef _flore het volgende:

[..]
Hoe heet die docu? Op Netflix? Ik heb op YT een vrouw erover horen vertellen, indrukwekkend.

Oei @:Sarabi
Ik begreep dat het ook op yt te zien is, maar het is een videolND DOCU. 3 afleveringen van ieder ca 40 minuten
pi_212845641
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef _flore het volgende:

[..]

Oei @:Sarabi
Heet Jehova’s van God los
pi_212845730
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik begreep dat het ook op yt te zien is, maar het is een videolND DOCU. 3 afleveringen van ieder ca 40 minuten
Wat ik heb gezien was van de YT serie podcast 'held in eigen verhaal'.
pi_212845763
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:13 schreef _flore het volgende:

[..]
Wat ik heb gezien was van de YT serie podcast 'held in eigen verhaal'.
Even nagekeken, op yt zie je een stuk uit een talkshow over de docu. Vandaar mijn verwarring
  zaterdag 16 maart 2024 @ 10:21:12 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212845815
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 08:47 schreef MadMaster het volgende:
The morning after, in mijn hoofd bonken de beats van Underworld nog door en mijn rug en voeten blijken 2,5 uur vrijwel non-stop dansen meer dan genoeg te vinden.
Maar damn, wat is het het allemaal waard…

Mooie feestjes O+
Spoilers!
pi_212845878
Ik wil ook een feestje ;(
pi_212845928
IN JE BROEKJE
  zaterdag 16 maart 2024 @ 10:45:38 #221
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212846038
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mooie feestjes O+
Imgur is stuk v.w.b. het tonen van beelden/filmpjes hier, dus de epileptisch makende bewegende beelden van gisteren kan ik helaas (of voor sommigen wellicht gelukkig) niet delen…
  zaterdag 16 maart 2024 @ 10:50:20 #222
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 10:51:10 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212846108
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of dit het wel doet:

Edit: Nee dus…

Het plaatje doet het in elk geval
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 10:51:56 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212846116
And it's gone :D
  zaterdag 16 maart 2024 @ 10:52:27 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212846129
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Het plaatje doet het in elk geval
Hmmm, hier doet het 'ie het niet…
  zaterdag 16 maart 2024 @ 10:53:16 #226
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 16 maart 2024 @ 10:54:53 #227
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212846168
In Chrome dus niet, in Safari wel.
Dan kan ik de epileptisch makende beelden van gisteren ook wel proberen:

SPOILER: Flitsende beelden!

[ Bericht 31% gewijzigd door MadMaster op 16-03-2024 12:11:03 ]
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 10:55:30 #228
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212846175
Op Duits mobiel internet wel en dat wil wat zeggen. Wanneer vlieg je?
  zaterdag 16 maart 2024 @ 10:56:11 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212846190
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:55 schreef derLudolf het volgende:
Op Duits mobiel internet wel en dat wil wat zeggen. Wanneer vlieg je?
Morgen is de vertrekdag…
  zaterdag 16 maart 2024 @ 10:59:11 #230
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212846256
Goedemorgen! 10 dagen vrij O+
Ben ik wel aan toe, ondanks goede dagen deze week op het werk.

Zometeen verjaardag neefje, dus nog weinig rust :P
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 11:01:11 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212846270
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Imgur in Chrome momenteel:

[ afbeelding ]
Gebruik Chrome alleen mobiel, op de pc liever Firefox. Maar mobiel in Chrome zie ik het dus
pi_212846476
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:

[ afbeelding ]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptie ;)
  zaterdag 16 maart 2024 @ 11:39:22 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212846680
quote:

[ afbeelding ]
een spoiler zou fijn zijn :+
  zaterdag 16 maart 2024 @ 12:11:40 #235
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212847022
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 11:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptie ;)
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 11:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Fixed, in een spoilertag geplaatst…
pi_212847189
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 12:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[..]
Fixed, in een spoilertag geplaatst…
Superlief, dank je.
pi_212847192
Wat is een eigen bed + huis toch een rijkdom mensen O+
pi_212847218
Na veel inzoomen en onscherpte want té ver weg vanuit ons hotelkamerraam toch gelukt gisteren op de valreep gevangen O+
Blues in F&F / Vrije vogels #8

En ik zag een agapornis in een heel klein kooitje aan de maar van een winkeltje in Lissabon :'(
pi_212847221
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 11:00 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen! 10 dagen vrij O+
Ben ik wel aan toe, ondanks goede dagen deze week op het werk.

Zometeen verjaardag neefje, dus nog weinig rust :P
Wat heerlijk! Geniet van je vrije dagen :*
pi_212847225
Kunnen jullie me helpen?
Ik wil een gedeeld document (weet niet eens met wie.... mss de fiets lease maatschappij of zo ooit) verwijderen. Maar het lukt niet!
pi_212847252
Dank voor de spoiler @MadMaster en goeie reis!

Lekker hè @Blues vanmorgen moest ik wakker worden na een heerlijke diepe slaap.
Stomme plasjes 8)7 Nou ja, in ieder geval word ik er wakker van.

@Candaasje heerlijk.

@Sarabi wat een naar schrik telefoontje. Gelukkig valt het verder mee!?

In een opwelling heb ik vanmiddag een ontspanningsmassage besproken. *O*
pi_212847256
Wanneer vertrek @MadMaster ?
pi_212847265
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 12:44 schreef AnneX het volgende:

Lekker hè @:Blues vanmorgen moest ik wakker worden na een heerlijke diepe slaap.
Stomme plasjes 8)7 Nou ja, in ieder geval word ik er wakker van.

In een opwelling heb ik vanmiddag een ontspanningsmassage besproken. *O*
Stomme blaasjes!
g moet elke 2 uur. Dag en nacht, irritant he -O- (bijwerking bestraling icm geopereerde verkleinde blaasch)

Zelfliefde @ massage!
pi_212847301
Van de week een brief van Reaal over een polis van een uitvaartverzekering, die zij hebben overgenomen.
Daar weet ik niks van.

Redelijk makkelijk een account aangemaakt met id en foto’s uploaden van rijbewijs
- schouderklopjes voor mijzelve -
Polisnr ingevuld en nu blijkt daar een levenslange premievrije uitvaartverzekering te staan. 8)7
Lees ik de gegevens door: drie maanden ná mijn geboorte afgesloten.
Waarde ¤ 139,—
Er is er nog eentje van wel ¤ 225,- Beiden zijn dus door mijn ouders afgesloten.

Toen ieder van mijn ouders overleden, vond ik dus ook 3/4 polissen per persoon bij de papieren.
Dat is door de uitvaartonderneming in orde gemaakt. Zeker ¤ 83,-

Dat was de man in zijn leren jas op de solex aan de deur om de premie van 0,05 cent op te halen.
Die kreeg een fraai standbeeld bij het gebouw van zorgverzekeraar Anova(?) in Amersfoort.
#uit de oude doos.
pi_212847368
Beeld:
SPOILER
pi_212847466
Welkom thuis @Blues!
En geniet ervan @Candaasje O+

Droger kwam om 8.20 al, maar helaas met kras op deur. Ze hebben 'm wel neergezet maar zouden melding maken zodat ie wordt omgeruild voor een nieuwe. Er kwam ook best wat water uit toen ze m gingen optillen, dus denk dat ze per ongeluk een tweedekans meegekregen hebben. Wel netjes want ze zeiden het meteen zelf toen ze het zagen bij uitladen. 8.45 werd nichtje gebracht, alleen de tas met melkpoeder en speeltjes vergaten ze ook bij mij te laten :+ dus om 9.15 naar de winkel gelopen. Thuis fruithapje en fles en ze ligt nu sinds 10.30 al te slapen :o :D ik heb zelfs al een scriptie kunnen doen en zelf alvast kunnen eten.
Als ze wakker wordt lunch en fles en dan gaan we even bij het buurmeisje (net 3 maandjes ouder) spelen.
pi_212847539
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 12:38 schreef Blues het volgende:
Kunnen jullie me helpen?
Ik wil een gedeeld document (weet niet eens met wie.... mss de fiets lease maatschappij of zo ooit) verwijderen. Maar het lukt niet!
Mogelijk ben jij niet de eigenaar?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 maart 2024 @ 13:19:11 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212847570
SPOILER: Bloesempark
Met ma herstelrondje gedaan door Amstelveen. Geen lang stuk maar wel de kersbloesem in bloei :+ Om 9.30u was het nog niet zo druk met mensen. Twee uur later doen we weg gingen was het al een stuk drukker _O-
Wordt weer gekkenhuis daar de komende weken.
pi_212847638
quote:
Kunnen jullie me helpen?
Geen idee. Helaasch.
Is het opgeslagen in een account? dan weet je waar het staat, lijkt mij.
Is het opgeslagen op je eigen laptop? Is het dan nog lastig? Staan er namen in?
Als het van de fiets is, is het een contract? dan staan er namen in…

Laat je weten als het is gelukt?
pi_212847647
Gos Vlinder wat stom van de blauwe mannen 8)7
pi_212848141
quote:
Kunnen jullie me helpen?
Staat het op de laptop? Zo ja dan misschien even uit en weer aanzetten, soms is het doc dan wonderbaarlijk genoeg verdwenen
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:39:49 #252
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:40:47 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212848331
quote:

SPOILER: Flitsende beelden!
Gelukt *O*

Dat geflits is een van de redenen waarom ik niet meer naar dat soort dingen kan helaas ;(
Spoilers!
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:42:54 #254
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212848348
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gelukt *O*

Dat geflits is een van de redenen waarom ik niet meer naar dat soort dingen kan helaas ;(
Ik moet zeggen dat het er op de beelden heftiger uitziet dan wanneer je er zelf bij aanwezig bent.
Je ogen filteren kennelijk beter dan een cameralens van een telefoon…
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:44:03 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212848361
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat het er op de beelden heftiger uitziet dan wanneer je er zelf bij aanwezig bent.
Je ogen filteren kennelijk beter dan een cameralens van een telefoon…
Dat is zeker waar. Het gaat tegenwoordig wel iets beter. Morgen bij het shorttrack in Ahoy wordt het ook heftig.
Spoilers!
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:44:59 #256
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212848370
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is zeker waar. Het gaat tegenwoordig wel iets beter. Morgen bij het shorttrack in Ahoy wordt het ook heftig.
Hebben ze daar ook een lichtshow bij dan?
Veel plezier in ieder geval daar, wil ik ook nog wel eens bijwonen…
pi_212848393
Ik ga 1/7 naar Lenny Kravitz in Ziggodome, beter dat ie geen strobo's etc gebruikt :wtf:
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:47:30 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212848402
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hebben ze daar ook een lichtshow bij dan?
Veel plezier in ieder geval daar, wil ik ook nog wel eens bijwonen…
Dat is echt een groot bas- en lichtfestijn :Y

En dank! Dit wordt de 6e keert ofzo dat we gaan. Misschien wel vaker. We gaan naar elke wedstrijd in Nederland. De eerste keer kregen we gratis kaartjes via KPN omdat ze de zaal niet vol kregen. Dat was ook de eerste internationale wedstrijd in Nederland. Het is tegenwoordig nu binnen no time uitverkocht.
Spoilers!
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:50:52 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212848432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:46 schreef Blues het volgende:
Ik ga 1/7 naar Lenny Kravitz in Ziggodome, beter dat ie geen strobo's etc gebruikt :wtf:
Ik ben zo jaloers!
Spoilers!
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:57:47 #260
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212848492
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:46 schreef Blues het volgende:
Met de enorme mogelijkheden qua led's van tegenwoordig is het bijna uitgesloten dat ze het niet gebruiken.

Gisteren hadden ze o.a. spots waarin kleurenled's en laser samen in zaten, wat dan ook nog alle kanten op kan draaien en een enorm groot led scherm achter het podium waarmee camerabeelden, animaties en kleurschakeringen vertoond werden. Dat werd dan ook veelvuldig gebruikt, in allerlei combinaties...
pi_212848537
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ben zo jaloers!
Is ie uitverkocht dan?
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:57 schreef MadMaster het volgende:

Met de enorme mogelijkheden qua led's van tegenwoordig is het bijna uitgesloten dat ze het niet gebruiken.

Gisteren hadden ze o.a. spots waarin kleurenled's en laser samen in zaten, wat dan ook nog alle kanten op kan draaien en een enorm groot led scherm achter het podium waarmee camerabeelden, animaties en kleurschakeringen vertoond werden. Dat werd dan ook veelvuldig gebruikt, in allerlei combinaties...
Ik neem mijn zonnebril mee >:) 8-)
pi_212848627
5 cent, @annex. Of fl 0,05
Maar 0,05 cent is overdreven. Al heb ik nog wel halve centen (0,5 cent) in de muntencollectie.

En ook wel een kunstwerkje van een stuiver met een cent met een gehalveerde halve cent. Dat is een verzetsdaad. O zo!

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 16-03-2024 15:47:47 ]
pi_212848750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:

Staat het op de laptop? Zo ja dan misschien even uit en weer aanzetten, soms is het doc dan wonderbaarlijk genoeg verdwenen
Ja staat op mijn laptop in mijn documenten.
Opnieuw opstarten hielp niet :)

pi_212848767
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 12:44 schreef AnneX het volgende:

@:Sarabi wat een naar schrik telefoontje. Gelukkig valt het verder mee!?

Ja, hopelijk kan hij snel weer een beetje normaal bewegen want hij heeft nu wel veel last van zijn rug.
pi_212848774
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:23 schreef Blues het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Mmm jammer, dat was mijn enige (dus niet werkende) oplossing. Hopelijk kan iemand anders je helpen
pi_212848781
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:13 schreef sigme het volgende:
5 cent, @:annex. Of fl0,05
Maar 0,05 cent is overdreven. Al heb ik nog wel halve centen (0,5 cent) in de muntencollectie.

En ook wel een kunstwerkje van een stuiver met een cent met een gehalveerde halve cent. Dat is een verzetsdaad. O zo!
Veel gemaakte vergissing die mij altijd irriteert :Y

En Seys-Inquart verzetsdaad kunstwerkje O+

Ik heb inmiddels een kleine tas maandverband en tampons verzameld, andere tas met boeken over ons stadje toen en nu, zakje gevuld met waslijn, wasknijpers en markers, telefoon is op aan het laden, fietsbandjes zitten vol lucht… bijna klaar voor De Kwis waarbij de halve stad een avond lang bezig gaat met oplossen van denk- en doe-opdrachten.
Jullie gaan vast van me horen bij onoplosbare vragen.
pi_212848927
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een kleine tas maandverband en tampons verzameld, andere tas met boeken over ons stadje toen en nu, zakje gevuld met waslijn, wasknijpers en markers, telefoon is op aan het laden, fietsbandjes zitten vol lucht… bijna klaar voor De Kwis waarbij de halve stad een avond lang bezig gaat met oplossen van denk- en doe-opdrachten.
Eh, dat maandverband en de tampons snap ik niet helemaal
  zaterdag 16 maart 2024 @ 15:43:58 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212848941
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:23 schreef Blues het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Ik zie 'Bureaublad' boven de Documenten' folder staan, maar waar staat het document?
Lokaal (Schijf C, D of iets dergelijks), OneDrive of ergens anders?

Als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en dan kiest voor 'Delen' of 'Eigenschappen', kan je dan zien met wie of wat je het bestand gedeeld hebt?
pi_212848970
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik zie 'Bureaublad' boven de Documenten' folder staan, maar waar staat het document?
Lokaal (Schijf C, D of iets dergelijks), OneDrive of ergens anders?

Als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en dan kiest voor 'Delen' of 'Eigenschappen', kan je dan zien met wie of wat je het bestand gedeeld hebt?
Staat in C
Onedrive heb ik ook gekeken bij gedeelde documenten en alles opgeschoond daar.
Het bestand heeft de leasemaatschappij met mij gedeeld vermoed ik. Het is mijn (oude, niet meer gebruikte contract van mijn fiets juni 22 )
  zaterdag 16 maart 2024 @ 15:52:20 #270
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212849051
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Staat in C
Onedrive heb ik ook gekeken bij gedeelde documenten en alles opgeschoond daar.
Het bestand heeft de leasemaatschappij met mij gedeeld vermoed ik. Het is mijn (oude, niet meer gebruikte contract van mijn fiets juni 22 )
Vreemd, een gedeeld bestand dat op C (= lokaal) staat en niet van jou is/wat je niet kan verwijderen.
Staat er bij de eigenschappen iets als dit

en kan je dan een vinkje plaatsen of juist verwijderen, waarna je een nieuwe poging waagt...?

Of anders kijken op het tabblad 'Beveiliging' binnen 'Eigenschappen' of je daar iets afwijkends ziet?
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 15:53:40 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212849071
Anders iets als Total commander gebruiken, dan kun je het waarschijnlijk wel verwijderen
pi_212849076
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

^O^
De “O zo” hoort erbij, die ken je ook?

Wat is ermet de menstruatietas? Ik heb zojuist ook een hele puut vol gehaald, oa omdat ik in NL geen tampax te koop weet. Ja slecht, plastic etc. Maar ik ben na tig wat die wattenproppen wel rauw en de vieze vingers zat. En ze hebben hier ook meer keuze in verband zonder vleugels. Die vleugels zijnmooi hoor, en ik kom nog uit de tijd dat ze er niet waren en tien ze kwamen gaven ze je vléugels (a la red bull), maar ik wil ze vaak niet en dan sta ik ze af te knippen :o
pi_212849375
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:54 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^
De “O zo” hoort erbij, die ken je ook?

Wat is ermet de menstruatietas? Ik heb zojuist ook een hele puut vol gehaald, oa omdat ik in NL geen tampax te koop weet. Ja slecht, plastic etc. Maar ik ben na tig wat die wattenproppen wel rauw en de vieze vingers zat. En ze hebben hier ook meer keuze in verband zonder vleugels. Die vleugels zijnmooi hoor, en ik kom nog uit de tijd dat ze er niet waren en tien ze kwamen gaven ze je vléugels (a la red bull), maar ik wil ze vaak niet en dan sta ik ze af te knippen :o
O zo herken ik, maar ik weet de context niet meer :@

Maandverband is best random _O- Het is een goede doelen kwis (wij zijn ons eigen goede doel) en de club die het organiseert maakt zich sterk voor/tegen menstruatie armoede in NL (niet naar school kunnen omdat je geen maandverband kunt betalen…) Dus uiteraard briljant om 100 teams te vragen om bij het ophalen van het formulier een donatie te doen ^O^ Kunnen de lokale scholen mee bevoorraad worden.
pi_212849413
Ik heb trouwens de vleugels geadopteerd zodra ze er waren _O_

SPOILER
  zaterdag 16 maart 2024 @ 16:15:32 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212849440
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

SPOILER
Daar ging mijn sinas... _O-
pi_212849490
quote:

SPOILER

Ik vind vleugels ook helemaal gevleugeld geweldig voor onder kleding. Maar als ik alleen in slip loop wil ik niet zo vlaggen.

Oranje zal overwinnen.
Jaja, onderschat nooit de moed der onderdrukten.
pi_212849675
quote:

SPOILER

Ik heb mijn moeder kennis laten maken met plak maandverband. Die gebruikte nog van badstoffen dingen waar verband inging. Dat kreeg ik ook. Ammehoela, zelf “modern” spul gekocht…moeders de eerstvolgende keer ook _O-
  zaterdag 16 maart 2024 @ 17:01:33 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212850185
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:53 schreef derLudolf het volgende:
Anders iets als Total commander gebruiken, dan kun je het waarschijnlijk wel verwijderen
Total Commander O+ O+ O+
Spoilers!
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 17:38:14 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212850539
Zwitserse treinen rijden op tijd....
Eerste binnenlandse trein in Zwitserland: 8 minuten vertraging :D
pi_212851335
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Zwitserse treinen rijden op tijd....
Eerste binnenlandse trein in Zwitserland: 8 minuten vertraging :D
😎 inmiddels …?

@Cat-astrophe …Kassa: vlaaientest in Limburg! :Y)
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 19:25:41 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212851398
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef AnneX het volgende:

[..]
😎 inmiddels …?

@:Cat-astrophe …Kassa: vlaaientest in Limburg! :Y)
In het hotel, 8 minuten. Dat is pünktlich als je het Duitse spoor bent gewend :D
pi_212851411
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef AnneX het volgende:

@:Cat-astrophe …Kassa: vlaaientest in Limburg! :Y)
Wordt dat nog gepresenteerd door Felix Meurders? Dat is wel een Echte Limburger hoor. Als die plat praat verstaat geen hond ‘m. ‘t Lijkt wel zwitserduits :D
pi_212851439
PS voor @Dr_Flash
Snakken is Gronings voor opscheppen. Een snakkerd is een opschepper dus ;)
Dikdoun.
  zaterdag 16 maart 2024 @ 19:33:17 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212851466
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:30 schreef sigme het volgende:
PS voor @:Dr_Flash
Dikdoun.
Ja zo'n idee had ik al :+

Er waren tijden dat ik het misschien wel gedaan zou hebben hoor. Voor mijn papiergeldhobby O-)
  zaterdag 16 maart 2024 @ 19:52:16 #285
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212851627
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
In het hotel, 8 minuten. Dat is pünktlich als je het Duitse spoor bent gewend :D
Ik sta al te trappelen op de startstreep voor mijn treinreis *O* Maar dat zal je niet ontgaan zijn :+
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 19:57:34 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212851698
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:30 schreef sigme het volgende:
PS voor @:Dr_Flash
Dikdoun.
Is snakken geen ABN? :o
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 20:04:27 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212851812
*Note to self

Nooit weer tandpasta uit je toilettas halen als het thuis op is :')
pi_212851835
Nog wat extra zorgen erbij -O- een van onze katten eet al een paar dagen nauwelijks.
Ik twijfel of hij de automatische voerbak misschien opeens weer eng is gaan vinden dus heb nu ook een paar gewone voerbakjes neergezet.

2x eerder is hij ook in hongerstaking gegaan. En toen hielp het om van voer te switchen. Maar vanwege allerlei diëten is dat eigenlijk niet wenselijk....
  zaterdag 16 maart 2024 @ 20:08:01 #289
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212851857
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Snakker du Norsk? @Fogel
pi_212851917
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Vreemd, een gedeeld bestand dat op C (= lokaal) staat en niet van jou is/wat je niet kan verwijderen.
Staat er bij de eigenschappen iets als dit

[ afbeelding ]

en kan je dan een vinkje plaatsen of juist verwijderen, waarna je een nieuwe poging waagt...?

Of anders kijken op het tabblad 'Beveiliging' binnen 'Eigenschappen' of je daar iets afwijkends ziet?

Dit zie ik, er stonden andere 'gebruikers' bij die heb ik verwijderd maar helpt ook niks :D

Ik zal morgen eens met Total Commander (wat het dan ook is) gaan spelen!

Ik snap inmiddels dat ik een soort overname moet doen op het document ergens in de krochten van de darkside of het doorklikken _O- maar das niet gelukt :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 16-03-2024 20:44:29 ]
pi_212851944
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee laiverd, in ABN heb je dan asem tekort.
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 20:16:05 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212851979
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Snakker du Norsk? @:fogel
Snacken is plattduuts voor (plattduuts) praten
pi_212852062
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Wordt dat nog gepresenteerd door Felix Meurders? Dat is wel een Echte Limburger hoor. Als die plat praat verstaat geen hond ‘m. ‘t Lijkt wel zwitserduits :D
door Amber 🥰 met kennis van zaken.

Dat je mij corrigeert voor die fl 0,05 . Dank je wel.
pi_212852109
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 20:22 schreef AnneX het volgende:

Dat je mij corrigeert voor die fl 0,05 . Dank je wel.
:D :*

Niet te dociel hoor AnneX, dat staat je niet. U is een dame met pit.
  zaterdag 16 maart 2024 @ 20:40:16 #295
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212852258
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 20:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Snacken is plattduuts voor (plattduuts) praten
Dus elk woord wat een Groninger zegt is opschepperij. Okee.
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 20:41:16 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212852268
Zo tandpasta gescoord en lokale valuta. Voel me toch vreemd zonder.
pi_212852300
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Zo tandpasta gescoord en lokale valuta. Voel me toch vreemd vies zonder.
Snap ik :+
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 20:48:05 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212852401
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 20:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Snap ik :+
Ja ook, maar vreemd sloeg op contant :P
pi_212852422
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 20:14 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee laiverd, in ABN heb je dan asem tekort.
Achter de poest O-)
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 20:50:09 #300
45833 crew  Fogel
pi_212852439
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Snakker du Norsk? @:fogel
Ja.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 20:55:11 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212852535
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 20:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Achter de poest O-)
Eem mieg'n

:T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo