Je kan achteraf bewerkenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:10 schreef _flore het volgende:
Ik wilde eigenlijk de vrolijke plaatjes van Vanyel weer in de OP zetten maar weet nog niet hoe dat moet en wilde t geen uur laten duren
Ah, ik snapte het dus wel! Dank voor de ophelderingquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jullie kunnen niet tellen![]()
Ik ga 3 keer buiten de deur eten (en ja, dat vind ik ook veel)
Vrijdag diner = 1
Zaterdag lunch = 2
Zondag diner = 3
Wat het een trifecta maakt.
Was ik zaterdag ook nog gaan dineren dan was dat uit eten nummer 4 geweest dat weekend.
Heb die zondag trouwens ook nog een verjaardag dus ik verwacht dat het vlaai als lunch wordt. Buiten de deur, maar telt niet als uit eten
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne'quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Eens met @:mjan!
Ik ben thuis en mijn lasagne komt net uit de oven. Aanvalleeeeeen! Had toch wel behoorlijk trek dus via de Jumbo naar de bus voor de allerlekkerste kant en klaar lasagne.
Geen werk meer vanavond. Komt morgen wel weer. Nu genieten van married at first sight met lasagne
Hahaha!quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:34 schreef _flore het volgende:
[..]
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne'
Wel een juiste, thanks!quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Als je erop klikt zie je het plaatje
Die url zou ik kopiëren en plakken in de popup die je krijgt als je hier op fok het camera icoontje aantikt.
Weet niet of dat de kortste weg is
@Vanyel, hoe kwam mijn opmerking over bij jou? Want ik zit t nu in te vullen, wat ik ook best suf vind van mezelf eigenlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:33 schreef _flore het volgende:
Mijn gedachte was: het werd niet 'voor de lol of vrolijkheid' gepost.
Aandoenlijke chaosquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was vandaag bijna gekidnapt![]()
Ik ging naar een kas waar men allerlei ecologische projecten doet, planten verkoopt, etc. Prachtig initiatief. Alles draait op vrijwilligers. Ik wil er al jaren naartoe maar ze hebben onpraktische openingstijden. Vandaag kwam het er van.
Ik werd hartelijk onthaald, moest de handen schudden van iedereen en er werd besloten dat ik een rondleiding kreeg. De meneer van de rondleiding kwam nogal autistisch over. Wat ik ook zei, ik kreeg geen antwoord en hij bleef bij zijn verhaal. Ik weet nu alles over de hele organisatie geloof ik.
Toen ik tuinaarde wilde afrekenen, duurde dat ook weer 20 minuten want ingewikkeld voor de mensen. Toen werd er besloten dat ik nog iets moest bekijken onder leiding van nog een vrijwilliger. Ik was zo dom om een vraag te stellen. In al het enthousiasme werd er een antwoord gezocht maar 15 minuten later was er nog geen uitsluitsel.
Ondertussen had men besloten dat ik thee moest drinken met de groep. En er moesten speciaal voor mij koekjes gehaald worden uit de auto. De aap kwam toen uit de mouw, ze zagen in mij wel een goede vrijwilliger.
Uiteindelijk ben ik 1,5 uur daar geweest. Ik zag net dat ze nog een verkeerde zak aarde in mijn auto hebben gelegd ook![]()
Toch heeft deze organisatie wel een plekje in mijn hart veroverd
Whehequote:Op woensdag 13 maart 2024 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat geweldig daar @:lucky_strike Ik denk wel dat jij daar de boel zou gaan stroomlijnen en of ze daar dan blij mee zouden zijn
Hohohoquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
VrijwilligersIedereen zit te springen om vrijwilligers
![]()
Iedereen wil deel uitmaken van het verenigingsleven, lees iedereen vindt het fantastisch als een ander het maar regelt![]()
Ja maar dat is het gevolg -- mensen zoals jij die 2353487578347 vrijwilligerstaken opknappen en andere mensen die Helemaal Niets doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hohoho![]()
Lid van drie vrijwilligersclubs, (bestuurs)lid van een vierde (en daar in het bestuur op twee levels ‘want dat tweede level komt maar twee keer per jaar bij elkaar -> inmiddels elke drie weken vergadering‘
Of bedoel je dat ik daarmee het werk voor vier mensen opknap?
Gelukkig krijg ik er bij een andere club wel voor betaaldAl ben ik daar dan weer geen vrijwilliger.
Et tu, Fleschen?
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was vandaag bijna gekidnapt![]()
Ik ging naar een kas waar men allerlei ecologische projecten doet, planten verkoopt, etc. Prachtig initiatief. Alles draait op vrijwilligers. Ik wil er al jaren naartoe maar ze hebben onpraktische openingstijden. Vandaag kwam het er van.
Ik werd hartelijk onthaald, moest de handen schudden van iedereen en er werd besloten dat ik een rondleiding kreeg. De meneer van de rondleiding kwam nogal autistisch over. Wat ik ook zei, ik kreeg geen antwoord en hij bleef bij zijn verhaal. Ik weet nu alles over de hele organisatie geloof ik.
Toen ik tuinaarde wilde afrekenen, duurde dat ook weer 20 minuten want ingewikkeld voor de mensen. Toen werd er besloten dat ik nog iets moest bekijken onder leiding van nog een vrijwilliger. Ik was zo dom om een vraag te stellen. In al het enthousiasme werd er een antwoord gezocht maar 15 minuten later was er nog geen uitsluitsel.
Ondertussen had men besloten dat ik thee moest drinken met de groep. En er moesten speciaal voor mij koekjes gehaald worden uit de auto. De aap kwam toen uit de mouw, ze zagen in mij wel een goede vrijwilliger.
Uiteindelijk ben ik 1,5 uur daar geweest. Ik zag net dat ze nog een verkeerde zak aarde in mijn auto hebben gelegd ook![]()
Toch heeft deze organisatie wel een plekje in mijn hart veroverd
Ah ja, jeugdactiviteiten…. Ik ben af en toe luisterend oor voor de gek gene die dat bij mijn koorvereniging doet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar dat is het gevolg -- mensen zoals jij die 2353487578347 vrijwilligerstaken opknappen en andere mensen die Helemaal Niets doen.
Sprak dit weekend iemand die heel lang de jeugd gecoördineerd had bij de survivalclub. 60 kinderen en exact 0 ouders die met de trainingen wilden helpen. Echt manmanman
Je kilometersquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft 80 km gefietst en is de trotse bezitter van een garmin
@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid
Ik moest wel echt in een bijzonder deprimerende hoek van Oost-Brabant zijn. Kippen/koeien/varkens vind ik prima maar die biogascentrale ben ik kokhalzend langsgefietst
Verder was het Erg Donker (dat had ik niet helemaal bedacht toen ik vanmiddag bedacht om dit te gaan doen) en ben ik me volledig de pleuris geschrokken toen ik langs een bouwterrein met bronbemaling fietste en die ineens BLUB deed.
Marktplaatsmeneer heeft me niet alleen de Garmin gegeven maar ook een hartslagband erbij, want eigenlijk hoorde die er ook bij en hij schaamde zich dat hij het originele micro-usbkabeltje niet meer had. Nou is een hartslagband een stuk interessanter dan die 2349 micro-usbkabels die ik in m'n kabelspaghetti heb, dus ik vind het wel mooi.
Nee, ik ben zodra ik 'm had meteen keihard naar huis gefietst. Ik kende de route nu, want had het net de andere kant op gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kilometers![]()
Meteen je nieuwe gadget kunnen gebruiken?
Wat knap, ik zou tig keer de route hebben kunnen fietsen en nog verkeerd gaan. Ik word nog steeds meerdere keren per jaar uitgelachen dat ik 11 km heb gefietst in een dorpje hier in de buurt omdat ik een verkeerde afslag had genomen. Terwijl ik er voor corona al vaak geweest was. Nu juicht iedereen wanneer ik aankom “ yeah ze is er”quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik ben zodra ik 'm had meteen keihard naar huis gefietst. Ik kende de route nu, want had het net de andere kant op gedaan natuurlijk
Ik ga er vrijdag even voor zitten om de fietscomputer in te stellen. Ik verwacht dat-ie wel wat systeemupdates en kaartupdates zal willen doen, en ik moet 'm koppelen aan m'n telefoon.
Het is wel zo dat je in deze hoek van Oost-Brabant 15 km rechtdoor kan fietsen totdat je bij de volgende rotonde komt -- en op de rotonde staat een bord met het volgende dorp waar je heen moet. Dus ik hoefde oprecht alleen de 3 dorpen te onthouden waar ik doorheen moest, zodat ik de goede bordjes had op de rotondesquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat knap, ik zou tig keer de route hebben kunnen fietsen en nog verkeerd gaan. Ik word nog steeds meerdere keren per jaar uitgelachen dat ik 11 km heb gefietst in een dorpje hier in de buurt omdat ik een verkeerde afslag had genomen. Terwijl ik er voor corona al vaak geweest was. Nu juicht iedereen wanneer ik aankom “ yeah ze is er”
Ah, ja da’s makkelijker dan 10 mensen vragen waarvan de meesten een andere route doorgavenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat je in deze hoek van Oost-Brabant 15 km rechtdoor kan fietsen totdat je bij de volgende rotonde komt -- en op de rotonde staat een bord met het volgende dorp waar je heen moet. Dus ik hoefde oprecht alleen de 3 dorpen te onthouden waar ik doorheen moest, zodat ik de goede bordjes had op de rotondes
Primaquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:26 schreef _flore het volgende:
[..]
@:Vanyel, hoe kwam mijn opmerking over bij jou? Want ik zit t nu in te vullen, wat ik ook best suf vind van mezelf eigenlijk.
Nee ik bedoelde het in zijn algemeenheidquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hohoho![]()
Lid van drie vrijwilligersclubs, (bestuurs)lid van een vierde (en daar in het bestuur op twee levels ‘want dat tweede level komt maar twee keer per jaar bij elkaar -> inmiddels elke drie weken vergadering‘
Of bedoel je dat ik daarmee het werk voor vier mensen opknap?
Gelukkig krijg ik er bij een andere club wel voor betaaldAl ben ik daar dan weer geen vrijwilliger.
Et tu, Fleschen?
vandaan kwamquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen wil deel uitmaken van het verenigingsleven, lees iedereen vindt het fantastisch als een ander het maar regelt![]()
Ja! Maandag terug gekomen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:09 schreef Jeroboam het volgende:
Is @:leeharveyoswald wel veilig teruggekeerd op het motortje uit Spanje?
Dit klinkt heerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Zon schijnt, kachel snort, koffie is binnen.
Plannen: ontbijt maken (fruit snijden en amandelen kraken). Berg(je) beklimmen en wildcamera ervan af plukken.
Iets bedenken voor middageten; ik denk rijst groente blikvis.
Om een of andere reden heb ik roodkapje in hoofd. Barrel
WC is schoon, was afgehaald, was opgehangen, nieuwe was aangezet, keuken geschrobt, badkamer geschrobt, gestofzuigd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Vaatwasser draait, wasmachine draait, afval is weggegooid, WC staat in de sop, plafondhoeken zijn afgenomen.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Zon schijnt, kachel snort, koffie is binnen.
Plannen: ontbijt maken (fruit snijden en amandelen kraken). Berg(je) beklimmen en wildcamera ervan af plukken.
Iets bedenken voor middageten; ik denk rijst groente blikvis.
Om een of andere reden heb ik roodkapje in hoofd. Barrel
Ja. Daar is wel een tacktiek voor. Er is Een Hele Grote Lijst met dingen die nog een keer moeten en er is een apart kladblok met daglijstjes. Sinds een tijdje bedenken we grofweg wat we de komende 2/3 dagen willen (en moeten) en dat gaat dan op het daglijstje, dat houdt het overzichtelijk en behapbaar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:47 schreef Vanyel het volgende:
Dat gaat een beetje over als je leert om gewoon te beginnen aan iets en je daar lekker mee bezig te houden, zonder je in die tijd druk te maken over wat ook moet.
Niet elke keer alles bedenken wat moet helpt ook.
hier nog bar weinig activiteit bij de bijenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:55 schreef AnneX het volgende:
Ook: er waren zwermen musjes en vinkjes in de heg en in de lucht en de buurkat sluipt door de tuinen. Weg musjes.![]()
En de bijen vliegen af en aan op zo’n kastje op de zuidmuur.
Vanaf 12o vliegen ze uit. Hebben jullie kastjes hangen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier nog bar weinig activiteit bij de bijen
ahh.. het is hier rond de 10 graden en kouder, soms wel een dagje een piek, maar meestal lagerquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vanaf 12o vliegen ze uit. Hebben jullie kastjes hangen?
Is het nog te frips in het noorden?
inmiddels buurkat 2 - een rooie - sluipend door de achtertuinen. 😎
Het wordt hier vandaag 18° of zo... bizar voor half maartquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. het is hier rond de 10 graden en kouder, soms wel een dagje een piek, maar meestal lager
Was hier ook beloofd ja. Maar verder dan 14,5 is het nog niet geweestquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het wordt hier vandaag 18° of zo... bizar voor half maart
Oh ik dacht al 'waarom heb ik het zo warm'quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het wordt hier vandaag 18° of zo... bizar voor half maart
Je bent best belabberd, de laatste twee(?) weken al? Whatsup?quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
20 minuutjes in de tuin gewerkt, daarna weer met hoofdpijn in bed gaan liggen.
Maar ik heb in ieder geval even de zon gezien
Verder is onze 2e tapinstallatie onderwegDat hadden we een jaar geleden niet durven dromen.
Felicidados! Stuk stabieler, een vierwieler. En waterdichter.quote:
Ja, het waren geen 2 leuke wekenquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent best belabberd, de laatste twee(?) weken al? Whatsup?
Dank.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Felicidados! Stuk stabieler, een vierwieler. En waterdichter.
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef sigme het volgende:
Wij gaan de terugreis in etappes doen, hotelhoppen. Eerst nachtje in de Franse Pyreneeën, dan midden Frankrijk en dan iets onder Parijs. Eind volgende week. Eerst even nog een week genieten van zon en 20graden.
Ik hoop dat @:blues ook zulk mooi weer heeft.
Zolang het droog blijft!quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.
Perfectio voor ons
Hier, een bus. Als we daar kopen maar nog hier ingeschreven staan, wat in het begin zo zal zijn, dan mogen we niet Nederland in rijden. Dus hier kopen, over een jaar daar importeren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed zo! Gefeliciteerd![]()
Kopen jullie hier een auto of daar?
Ons vervoer is hier idd hop on off bussen(kleintjes en grote), ubers, nu in de trein v Sintra terug naar ons hotel, morgen tot vliegen nog wat trammetjes en elevadoresquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:56 schreef AnneX het volgende:
Zolang het droog blijft!
Jullie springen leuk on/off de bus. Hendig systeem!
Wagentje achter je scootmobiel hangen. Zo doet een man hier in de buurt hetquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dank.ik ga er geen fan van worden hoor. Maar groot bouwmateriaal halen op de bakfiets gaat 'm in de bergen niet worden. En op de motor ook niet
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft 80 km gefietst en is de trotse bezitter van een garmin
@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentraquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind die boeren gebieden daar ook altijd wel deprimerend hoor
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentra
Geen pizza gegeten in Meppen? Mis je weinig aan hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.
Proest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wandelende karbonaadjesquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
Voor wie het olijfboomgard-topic niet volgt toch hier ook even m'n filmpje:
[ afbeelding ]
Een wandelende Iberico hammetje?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met de hele provincie Brabant heb ik eigenlijk nietsquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's.
Dat stuk Oost-Brabant is echt alleen gigantisch grote veehouderijen, lege weilanden, een ontzettend meurende biogascentrale en meer lelijke enorme stallen. En eindeloze hoogspanningsmasten. En eindeloze provinciale wegen.
Wat mooi, dat je je land mag delen met zo'n prachtig dierquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Bevalt goed! Duurt wel duidelijk langer (staat bij ons ook in een vrij koude garage) en je moet 'm soms op een war hoger programma zetten. Er fronmelt wel.eens wat in de dekbedhoezen maar dat was bij de oude ook zo dus dat had ij niet per se aan de droger gelinkt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier was het op zn warmst 17.6 graden![]()
Presentatie voor morgen is voorbereid, scriptie die vandaag moest is af, psycholoog geweest. Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken zodat ik in het weekend alleen nog college van maandag en dinsdag hoef voor te bereiden. Dat zou wel even wat lucht geven.
Zaterdag 8.30 ongeveer wordt nichtje hier gedropt, dus dat wordt weer gezellig. Dit keer wel ergens zaterdag ook weer opgehaald.
@:Clubsoda ben jij nog steeds blij met de droger? En hoe gaat beddengoed? Las in paar recensies dat dat in de knoop raakt.
Mijn droger was vorige keer na afspoelen condensor weer prima, maar inmiddels weer dat het steeds wat vochtig is nog zelfs bij het kastdroog extra programma (droogste dat ik kan instellen). Dus toch maar tijd voor een nieuwe ben ik bang.
Fijn! Op wat hoger programma zetten vind ik geen probleem, als 't maar droog wordt haha. En inderdaad eens iets erin frommelen is altijd wel, dat heb ik nu inderdaad ook. Als het ding zelf maar niet helemaal in de knoop draait ofzo, maar dat zal wel meevallen dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 03:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bevalt goed! Duurt wel duidelijk langer (staat bij ons ook in een vrij koude garage) en je moet 'm soms op een war hoger programma zetten. Er fronmelt wel.eens wat in de dekbedhoezen maar dat was bij de oude ook zo dus dat had ij niet per se aan de droger gelinkt.
Succes nog even met het afronden van deze drukke week, het is bijna klaar.
Werkt ook niet als je 33 bent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:14 schreef Clubsoda het volgende:
Yep, je zou zeggen dat als je bijna 1 bent, je ook wel de hele nacht kan slapen maar zo werkt het niet![]()
De baby is trouwens sinds kort helemaal gefascineerd door die droger dus je hebt dan ook direct entertainment voor je nichtje
Ook niet als je 34 bent dus duidelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:14 schreef Clubsoda het volgende:
Yep, je zou zeggen dat als je bijna 1 bent, je ook wel de hele nacht kan slapen maar zo werkt het niet![]()
De baby is trouwens sinds kort helemaal gefascineerd door die droger dus je hebt dan ook direct entertainment voor je nichtje
Op je 39e ook niet, begreep ik van W.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ook niet als je 34 bent dus duidelijk![]()
Ik was sinds 3.20 wakker en viel rond 5.30 eindelijk weer in slaap. En was om 6.30 weer wakker, toen de katten een bord van de salontafel gooidenecht fantastisch.
Haha, nice! Zet ik die zaterdag 8.30 gewoon voor de droger en kan ik even rustig aan doen![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:09 schreef vlindertje89 het volgende:
He, dat is nou jammer. Anders konden we nog denken dat vanaf 35 je elke nacht fantastisch slaapt ter compensatie![]()
Valt mee. W. heeft 2 afspraken buiten de deur. Ik wilde tuin dingen doen maar het regent. Misschien teken ik wel tuinplan. Of meer Google. Of fok!topicquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:09 schreef vlindertje89 het volgende:
He, dat is nou jammer. Anders konden we nog denken dat vanaf 35 je elke nacht fantastisch slaapt ter compensatie![]()
Jullie drukke dag weer vandaag of kunnen jullie beetje rustig aan doen?
Hahaha, fair enough, ik maak mn ouders er niet wakker voor neequote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Maar jullie vallen er hopelijk je moeder niet meer mee lastig![]()
Ik sliep om half 4 weer en toen droomde ik eerst dat de baby kwijt was en toen dat ik Johnny Kraaijkamp junior moest reanimeren en de ambulance ons steeds voorbij reed![]()
Redelijk drukke dag, vanochtend lesgeven en dan door naar werk voor managersoverleg, supervisie en een patiënt en dan naar huis waar mijn nichtje is, mijn zus nog komt, mijn grote moet worden opgehaald en de kleine naar bed. En dan de kamer versieren en misschien beginnen met taart bakken. Dan morgen volle bak met verjaardagsvisite.
quote:
Dat klinkt wel primaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt mee. W. heeft 2 afspraken buiten de deur. Ik wilde tuin dingen doen maar het regent. Misschien teken ik wel tuinplan. Of meer Google. Of fok!topic
Ahhh jeetje dat is snel gegaan zeg (ja vreselijk clichéquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, babyik ben vlakbij Lonaa jarig
![]()
Succes met de sollicitatie!
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ook niet als je 34 bent dus duidelijk![]()
Ik was sinds 3.20 wakker en viel rond 5.30 eindelijk weer in slaap. En was om 6.30 weer wakker, toen de katten een bord van de salontafel gooidenecht fantastisch.
Haha, nice! Zet ik die zaterdag 8.30 gewoon voor de droger en kan ik even rustig aan doen![]()
Als je 32 bent welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Werkt ook niet als je 33 bent.
Goeiemorgen. Wat een matige nacht.
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken
Hup!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet mezelf eigenlijk nu uit bed bonjouren om te gaan lopen voor het gaat regenen, maar het is... lastig
Oeps en nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:20 schreef sigme het volgende:
Ik ga als we terug zijn in NL maar eens informeren naar Novasure. De pil werkt niet meer.
Beterschap!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:02 schreef Tele6 het volgende:
Mijn verkoudheid heeft nu daadwerkelijk doorgezet. Voel me erg zielig op m'n vrije dag
Ik begon met 6 dagen productieve hoest, maar nu snot en kriebelhoestquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beterschap!
Hier lijkt de hoestfase aangebroken te zijn, hopelijk is het dus bijna helemaal voorbij.
Ow hoest kom bij mij altijd als laatste, blijft dan soms wel lang hangen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik begon met 6 dagen productieve hoest, maar nu snot en kriebelhoest
Ik weet niet wat de gangbare volgorde is hierin, maar die kriebelhoest en snot hadden van mij niet gehoeven
Hoeveel houtschaven heeft jouw partner?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
Allebei water bij de wijn dus je mag er twee kopenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
Waarom niet? Iedereen kan vragen om Novasurequote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was een tijd heel blij met de mirena, maar nu heb ik toch vrij vaak weer bloedingen waar echt een tampon aan te pas moet komen en soms weer brokjes en stukjes feest. Zou ik kunnen vragen om novasure voor mn volgende mirena er in gaat?
Nou wat dacht je van Power tools en ander duur spulquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel houtschaven heeft jouw partner?
Yep, maar dan zou jij er ook al het bestek, borden, ovenschalen etc mee moeten tellen 😂quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van Power tools en ander duur spul
Ik wil er driequote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allebei water bij de wijn dus je mag er twee kopen
Welke doe je weg, omdat je wat je er nu mee doet met de nieuwe gaat doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wil er drie
(Deze, een skillet, en een tweede Turk smeedijzeren pan. Want ik had van die laatste, toen ik die ooit voor een tientje bij de Aldi kocht vijftien jaar geleden, gelijk drie mee moeten nemen).
Haterquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Welke doe je weg, omdat je wat je er nu mee doet met de nieuwe gaat doen?
Het is volbracht. Rest vd dag speklarvenquote:
Wat is jullie site ook alweer? Ik ga in september o.a. naar Lissabon dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:57 schreef Blues het volgende:
Laatste halve dag Lissabon stukslaan met opstaan, douchen, ontbijten, koffie, koffer inpakken en bij receptie zetten, trammetjes doen en zien wat er op ons pad komt verder.![]()
Blogje is af t/m gisteren incl wat we gegeten hebben
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week gaan we maar eens huiswaarts.
https://paulentrudie.nl/lissabon-maart-2024.phpquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is jullie site ook alweer? Ik ga in september o.a. naar Lissabon dus ben benieuwd![]()
Alvast goede reis straks!
Oeh, dat zou mij wat warm zijn, zeker die nachttemperatuurquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een paar dagen gaan we maar eens een paar weken van huis weg.
Maar eerst nog een concert van Underworld vanavond en morgen een potje honkbal…
Masha danki!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, dat zou mij wat warm zijn, zeker die nachttemperatuur![]()
Maar jij kent de omstandigheden daar dus ik neem aan dat het fijner is dan het mij zo in cijfers lijkt.
Heel veel plezier gewenst!
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleinerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef Syrena het volgende:
Ik vind 6 pannen. 26 is 4 verwijderd van 30, en kampeerpannen tellen niet![]()
Ik mag geen plastic opbergbakjes meer kopen. Ook niet als ze zo heerlijk in elkaar passen![]()
Verder sinds september zonder pil, netjes om de 35 dagen![]()
Tot deze week. 19 dagen
Goeie voorspelling voor de trouwdag van NichtjeX en een buiten diner ☀quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een paar dagen gaan we maar eens een paar weken van huis weg.
Maar eerst nog een concert van Underworld vanavond en morgen een potje honkbal…
Minstens 4!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wil er drie
(Deze, een skillet, en een tweede Turk smeedijzeren pan. Want ik had van die laatste, toen ik die ooit voor een tientje bij de Aldi kocht vijftien jaar geleden, gelijk drie mee moeten nemen).
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?
SPOILER: DommelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in Nuenen natuurlijkSPOILER: De AardappeletersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluncht bij 100 Watt, brouwen lekkere biertjes.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleiner
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:41 schreef Syrena het volgende:
[..]dat is wel slim!
Het bericht van Vanyel over de AH bakjes doe ik maar even LALALALA
Die ik heb zijn wel stapelbaar, maar merkloos. Ik heb 1 deksel vermoord, maar kan dus geen deksel meer vinden wat past. Ideaal is het allemaal nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:10 schreef Tuindier het volgende:
Ik kocht dus de glazen bakkes van ikea, maar die kan ik niet in elkaar stapelen. Dus nu staat de bakjeskast veel te vol. En dat was ie eigenijk al.
Zijn de deksels heel gebleven? Misschien kunnen we uitwisselenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb pas een stel pyrex bakjes laten vallenHopelijk komt dat binnenkort nog een spaaractie voor.
Oh wat een mooie stad is dat! Leuke dingen hebben jullie gedaan zegquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:35 schreef Blues het volgende:
[..]
https://paulentrudie.nl/lissabon-maart-2024.php
Nu lunch voor we de kabelbaan bij de Taag doen. Hoog!
Heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:24 schreef Tele6 het volgende:
Vind je die fijn @:borisz ? B heeft er een paar, maar ik krijg het deksel er nooit vanaf zonder de inhoud te lanceren
Je kan jampotten etc gebruiken voor invriezen (en opwarmen). Niet te vol doen en bij erg waterige inhoud een schroefdeksel niet vast draaien bij invriezen (eenmaal bevroren kan je ze goed aandraaien).quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:20 schreef _flore het volgende:
Bakjes, ik heb allemaal verschillende van plastic. Maar wil eigenlijk liever glas gebruiken voor eten. Zijn glazen bakjes van een speciaal glas gemaakt? Of zou je bijv ook honing- of pindakaaspotten kunnen gebruiken, want die heb ik duizend. Of vriezen die kapot, hm... Even googelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:47 schreef Barreltje het volgende:
onze heater is WEEEER kapot, deze keer is het weer een ander onderdeel.. pfft.. het blijft wel hannessen zo zeg.. morgen toch maar eens de woning verzekering opbellen om te vragen of er nog ergens iets verzekerd is.. het loopt nu toch wel in de kosten
Een heater, wat bedoel je precies? Nieuwe CV ketel zit rond de ¤2000 geïnstalleerd dacht ik, voor een groot pand misschien meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dat geld zou je wel wat nieuws verwachten haast
Kranplätze müssen verdichtet sein
de pellet kachelquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een heater, wat bedoel je precies? Nieuwe CV ketel zit rond de ¤2000 geïnstalleerd dacht ik, voor een groot pand misschien meer.
Voor dat geld zou je wel wat nieuws verwachten haast
Oeh, dankje! Ik wil ze vooral gebruiken voor soep, want ik maak altijd een grote pan waar ik een paar porties van invries voor dagen zonder kookzin of -tijd. En kikkererwten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan jampotten etc gebruiken voor invriezen (en opwarmen). Niet te vol doen en bij erg waterige inhoud een schroefdeksel niet vast draaien bij invriezen (eenmaal bevroren kan je ze goed aandraaien).
Goeie glazen bakjes zijn van Pyrex glas, en dan kan je ze ook in de oven. Dat vind ik handig, want ik stop er maaltijden in en dingen opwarmen is duizend lekkerder als je ze aan het eind even onder de grill kan zettenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:20 schreef _flore het volgende:
Bakjes, ik heb allemaal verschillende van plastic. Maar wil eigenlijk liever glas gebruiken voor eten. Zijn glazen bakjes van een speciaal glas gemaakt? Of zou je bijv ook honing- of pindakaaspotten kunnen gebruiken, want die heb ik duizend. Of vriezen die kapot, hm... Even googelen.
Je koopt een fietsgereedschapsetje. Aangezien je deze ook nodig gaat hebben voor de andere fiets.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:26 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik moet de ketting van m'n stadsfiets vervangen. B zei "dat kun je prima zelf, koop een ketting en een kettingpons en het is echt niet moeilijk" maar ik vind het natuurlijk allemaal weer veel te eng
• Waar koop je een ketting en kettingpons? Bouwmarkt? Fietsenmaker?
• En wat voor ketting dan? B zei "een gewone ketting" maar ik weet niet wat gewoon is
• Hoe meet je af hoe lang hij moet zijn? Moet ik schakeltjes tellen?
Ik heb wel filmpjes en websites opgezocht, maar die zeggen allemaal verschillende dingen. Eentje zei dat je ook een betonschaar nodig had om de oude ketting eraf te halen, en een ander zei dat je ook een speciaal schakeltje nodig had om de ketting te bevestigen. Misschien moet ik eerst mijn kettingkast eraf halen om te kijken of de huidige ketting een speciaal schakeltje heeft. En in de filmpjes klemmen ze de kettingpons in een werkbank, maar ik heb geen werkbank.
Ik zie dat de Decathlon ook fietskettingen en zo heeft. En dat die kettingen met een snelschakel komen, dus dan heb je alleen de kettingpons nodig om de ketting in te korten. En misschien om de oude ketting eraf te halen.
ik voel me echt razend incapabel
PYREX, schijnt. De naam zonder hoofdletters is geen garantie voor hittebestendigheid zegt reddit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goeie glazen bakjes zijn van Pyrex glas, en dan kan je ze ook in de oven. Dat vind ik handig, want ik stop er maaltijden in en dingen opwarmen is duizend lekkerder als je ze aan het eind even onder de grill kan zetten
Maar die ik heb zou ik dus niet aanraden omdat ik er geen deksels los meer bij na kan bestellen.
Volgens mij moet het borosilicaat glas zijn en komt het dan wel goed, ongeacht wat erop staat. Maar goed, ik heb voor ik begon met werken 5 merkloze "pyrex" bakjes gekocht (die inmiddels ook niet als pyrex online staan maar als borosilicaat glas) en ze hebben gelukkig nog geen rare dingen gedaan in de ovenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
PYREX, schijnt. De naam zonder hoofdletters is geen garantie voor hittebestendigheid zegt reddit.
PYREX is een merknaam. De dingen zijn gemaakt van borosilicaatglas. En dat spul is redelijk oven bestendig.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
PYREX, schijnt. De naam zonder hoofdletters is geen garantie voor hittebestendigheid zegt reddit.
In de VS schijnen ze ook andere soorten glas onder die naam te verkopen.quote:
Diner!quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens voelde ik me aangesproken denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:56 schreef Tele6 het volgende:
Haha, het gaat over fietsen en @:fietsie duikt terug op![]()
Heb je er een alert op staan of zo @:fietsie?
Zojuist de laatste dag online gezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh wat een mooie stad is dat! Leuke dingen hebben jullie gedaan zeg
Inmiddels wel hoop ik van hartequote:Op zaterdag 16 maart 2024 05:08 schreef Sarabi het volgende:
Wij werden net wakker gebeld dat mijn vader gevallen is![]()
Gelukkig wonen we dichtbij dus kon mijn man helpen met overeind helpen.
Maar echt goed gaat het nog niet
Hoe heet die docu? Op Netflix? Ik heb op YT een vrouw erover horen vertellen, indrukwekkend.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff net de docu over Jehova’s getuigen gezien. Wat een ellende daar en gehersenspoelde mensen.
Ik begreep dat het ook op yt te zien is, maar het is een videolND DOCU. 3 afleveringen van ieder ca 40 minutenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef _flore het volgende:
[..]
Hoe heet die docu? Op Netflix? Ik heb op YT een vrouw erover horen vertellen, indrukwekkend.
Oei @:Sarabi
Heet Jehova’s van God losquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef _flore het volgende:
[..]
Hoe heet die docu? Op Netflix? Ik heb op YT een vrouw erover horen vertellen, indrukwekkend.
Oei @:Sarabi
Wat ik heb gezien was van de YT serie podcast 'held in eigen verhaal'.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat het ook op yt te zien is, maar het is een videolND DOCU. 3 afleveringen van ieder ca 40 minuten
Even nagekeken, op yt zie je een stuk uit een talkshow over de docu. Vandaar mijn verwarringquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:13 schreef _flore het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was van de YT serie podcast 'held in eigen verhaal'.
Mooie feestjesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:47 schreef MadMaster het volgende:
The morning after, in mijn hoofd bonken de beats van Underworld nog door en mijn rug en voeten blijken 2,5 uur vrijwel non-stop dansen meer dan genoeg te vinden.
Maar damn, wat is het het allemaal waard…
Imgur is stuk v.w.b. het tonen van beelden/filmpjes hier, dus de epileptisch makende bewegende beelden van gisteren kan ik helaas (of voor sommigen wellicht gelukkig) niet delen…quote:
Het plaatje doet het in elk gevalquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of dit het wel doet:
Edit: Nee dus…
Hmmm, hier doet het 'ie het niet…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het plaatje doet het in elk geval
SPOILER: Flitsende beelden!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door MadMaster op 16-03-2024 12:11:03 ]
Morgen is de vertrekdag…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:55 schreef derLudolf het volgende:
Op Duits mobiel internet wel en dat wil wat zeggen. Wanneer vlieg je?
Gebruik Chrome alleen mobiel, op de pc liever Firefox. Maar mobiel in Chrome zie ik het dusquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Imgur in Chrome momenteel:
[ afbeelding ]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
In Chrome dus niet, in Safari wel.
Dan kan ik de epileptisch makende beelden van gisteren ook wel proberen:
[ afbeelding ]
een spoiler zou fijn zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
Dan kan ik de epileptisch makende beelden van gisteren ook wel proberen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptie
Fixed, in een spoilertag geplaatst…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptie
Superlief, dank je.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Fixed, in een spoilertag geplaatst…
Wat heerlijk! Geniet van je vrije dagenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:00 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen! 10 dagen vrij![]()
Ben ik wel aan toe, ondanks goede dagen deze week op het werk.
Zometeen verjaardag neefje, dus nog weinig rust
Stomme blaasjes!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:44 schreef AnneX het volgende:
Lekker hè @:Blues vanmorgen moest ik wakker worden na een heerlijke diepe slaap.
Stomme plasjesNou ja, in ieder geval word ik er wakker van.
In een opwelling heb ik vanmiddag een ontspanningsmassage besproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijk ben jij niet de eigenaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:38 schreef Blues het volgende:
Kunnen jullie me helpen?
Ik wil een gedeeld document (weet niet eens met wie.... mss de fiets lease maatschappij of zo ooit) verwijderen. Maar het lukt niet!
SPOILER: BloesemparkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ma herstelrondje gedaan door Amstelveen. Geen lang stuk maar wel de kersbloesem in bloeiOm 9.30u was het nog niet zo druk met mensen. Twee uur later doen we weg gingen was het al een stuk drukker
Wordt weer gekkenhuis daar de komende weken.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Geen idee. Helaasch.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:38 schreef Blues het volgende:
Kunnen jullie me helpen?
Ik wil een gedeeld document (weet niet eens met wie.... mss de fiets lease maatschappij of zo ooit) verwijderen. Maar het lukt niet!
Staat het op de laptop? Zo ja dan misschien even uit en weer aanzetten, soms is het doc dan wonderbaarlijk genoeg verdwenenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:38 schreef Blues het volgende:
Kunnen jullie me helpen?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
Dan kan ik de epileptisch makende beelden van gisteren ook wel proberen:GeluktSPOILER: Flitsende beelden!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat geflits is een van de redenen waarom ik niet meer naar dat soort dingen kan helaas
Spoilers!
Ik moet zeggen dat het er op de beelden heftiger uitziet dan wanneer je er zelf bij aanwezig bent.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gelukt![]()
Dat geflits is een van de redenen waarom ik niet meer naar dat soort dingen kan helaas
Dat is zeker waar. Het gaat tegenwoordig wel iets beter. Morgen bij het shorttrack in Ahoy wordt het ook heftig.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het er op de beelden heftiger uitziet dan wanneer je er zelf bij aanwezig bent.
Je ogen filteren kennelijk beter dan een cameralens van een telefoon…
Hebben ze daar ook een lichtshow bij dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Het gaat tegenwoordig wel iets beter. Morgen bij het shorttrack in Ahoy wordt het ook heftig.
Dat is echt een groot bas- en lichtfestijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een lichtshow bij dan?
Veel plezier in ieder geval daar, wil ik ook nog wel eens bijwonen…
Ik ben zo jaloers!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:46 schreef Blues het volgende:
Ik ga 1/7 naar Lenny Kravitz in Ziggodome, beter dat ie geen strobo's etc gebruikt
Met de enorme mogelijkheden qua led's van tegenwoordig is het bijna uitgesloten dat ze het niet gebruiken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:46 schreef Blues het volgende:
Ik ga 1/7 naar Lenny Kravitz in Ziggodome, beter dat ie geen strobo's etc gebruikt
Is ie uitverkocht dan?quote:
Ik neem mijn zonnebril meequote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Met de enorme mogelijkheden qua led's van tegenwoordig is het bijna uitgesloten dat ze het niet gebruiken.
Gisteren hadden ze o.a. spots waarin kleurenled's en laser samen in zaten, wat dan ook nog alle kanten op kan draaien en een enorm groot led scherm achter het podium waarmee camerabeelden, animaties en kleurschakeringen vertoond werden. Dat werd dan ook veelvuldig gebruikt, in allerlei combinaties...
Ja staat op mijn laptop in mijn documenten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Staat het op de laptop? Zo ja dan misschien even uit en weer aanzetten, soms is het doc dan wonderbaarlijk genoeg verdwenen
Ja, hopelijk kan hij snel weer een beetje normaal bewegen want hij heeft nu wel veel last van zijn rug.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:44 schreef AnneX het volgende:
@:Sarabi wat een naar schrik telefoontje. Gelukkig valt het verder mee!?
Mmm jammer, dat was mijn enige (dus niet werkende) oplossing. Hopelijk kan iemand anders je helpenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja staat op mijn laptop in mijn documenten.
Opnieuw opstarten hielp niet
[ link | afbeelding ]
Veel gemaakte vergissing die mij altijd irriteertquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:13 schreef sigme het volgende:
5 cent, @:annex. Of fl0,05
Maar 0,05 cent is overdreven. Al heb ik nog wel halve centen (0,5 cent) in de muntencollectie.
En ook wel een kunstwerkje van een stuiver met een cent met een gehalveerde halve cent. Dat is een verzetsdaad. O zo!
Eh, dat maandverband en de tampons snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Veel gemaakte vergissing die mij altijd irriteert
En Seys-Inquart verzetsdaad kunstwerkje![]()
Ik heb inmiddels een kleine tas maandverband en tampons verzameld, andere tas met boeken over ons stadje toen en nu, zakje gevuld met waslijn, wasknijpers en markers, telefoon is op aan het laden, fietsbandjes zitten vol lucht… bijna klaar voor De Kwis waarbij de halve stad een avond lang bezig gaat met oplossen van denk- en doe-opdrachten.
Jullie gaan vast van me horen bij onoplosbare vragen.
Ik zie 'Bureaublad' boven de Documenten' folder staan, maar waar staat het document?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja staat op mijn laptop in mijn documenten.
Opnieuw opstarten hielp niet
[ link | afbeelding ]
Staat in Cquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie 'Bureaublad' boven de Documenten' folder staan, maar waar staat het document?
Lokaal (Schijf C, D of iets dergelijks), OneDrive of ergens anders?
Als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en dan kiest voor 'Delen' of 'Eigenschappen', kan je dan zien met wie of wat je het bestand gedeeld hebt?
Vreemd, een gedeeld bestand dat op C (= lokaal) staat en niet van jou is/wat je niet kan verwijderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Staat in C
Onedrive heb ik ook gekeken bij gedeelde documenten en alles opgeschoond daar.
Het bestand heeft de leasemaatschappij met mij gedeeld vermoed ik. Het is mijn (oude, niet meer gebruikte contract van mijn fiets juni 22 )
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Veel gemaakte vergissing die mij altijd irriteert
En Seys-Inquart verzetsdaad kunstwerkje![]()
Ik heb inmiddels een kleine tas maandverband en tampons verzameld, andere tas met boeken over ons stadje toen en nu, zakje gevuld met waslijn, wasknijpers en markers, telefoon is op aan het laden, fietsbandjes zitten vol lucht… bijna klaar voor De Kwis waarbij de halve stad een avond lang bezig gaat met oplossen van denk- en doe-opdrachten.
Jullie gaan vast van me horen bij onoplosbare vragen.
O zo herken ik, maar ik weet de context niet meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:54 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
De “O zo” hoort erbij, die ken je ook?
Wat is ermet de menstruatietas? Ik heb zojuist ook een hele puut vol gehaald, oa omdat ik in NL geen tampax te koop weet. Ja slecht, plastic etc. Maar ik ben na tig wat die wattenproppen wel rauw en de vieze vingers zat. En ze hebben hier ook meer keuze in verband zonder vleugels. Die vleugels zijnmooi hoor, en ik kom nog uit de tijd dat ze er niet waren en tien ze kwamen gaven ze je vléugels (a la red bull), maar ik wil ze vaak niet en dan sta ik ze af te knippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb trouwens de vleugels geadopteerd zodra ze er waren
Daar ging mijn sinas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind vleugels ook helemaal gevleugeld geweldig voor onder kleding. Maar als ik alleen in slip loop wil ik niet zo vlaggen.
Oranje zal overwinnen.
Jaja, onderschat nooit de moed der onderdrukten.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn moeder kennis laten maken met plak maandverband. Die gebruikte nog van badstoffen dingen waar verband inging. Dat kreeg ik ook. Ammehoela, zelf “modern” spul gekocht…moeders de eerstvolgende keer ook
We have far more in common than that which devides us..
Total Commanderquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:53 schreef derLudolf het volgende:
Anders iets als Total commander gebruiken, dan kun je het waarschijnlijk wel verwijderen
😎 inmiddels …?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Zwitserse treinen rijden op tijd....
Eerste binnenlandse trein in Zwitserland: 8 minuten vertraging
In het hotel, 8 minuten. Dat is pünktlich als je het Duitse spoor bent gewendquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎 inmiddels …?
@:Cat-astrophe …Kassa: vlaaientest in Limburg!
Wordt dat nog gepresenteerd door Felix Meurders? Dat is wel een Echte Limburger hoor. Als die plat praat verstaat geen hond ‘m. ‘t Lijkt wel zwitserduitsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe …Kassa: vlaaientest in Limburg!
Ja zo'n idee had ik alquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:30 schreef sigme het volgende:
PS voor @:Dr_Flash
Snakken is Gronings voor opscheppen. Een snakkerd is een opschepper dus![]()
Dikdoun.
Ik sta al te trappelen op de startstreep voor mijn treinreisquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het hotel, 8 minuten. Dat is pünktlich als je het Duitse spoor bent gewend
Is snakken geen ABN?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:30 schreef sigme het volgende:
PS voor @:Dr_Flash
Snakken is Gronings voor opscheppen. Een snakkerd is een opschepper dus![]()
Dikdoun.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemd, een gedeeld bestand dat op C (= lokaal) staat en niet van jou is/wat je niet kan verwijderen.
Staat er bij de eigenschappen iets als dit
[ afbeelding ]
en kan je dan een vinkje plaatsen of juist verwijderen, waarna je een nieuwe poging waagt...?
Of anders kijken op het tabblad 'Beveiliging' binnen 'Eigenschappen' of je daar iets afwijkends ziet?
Nee laiverd, in ABN heb je dan asem tekort.quote:
door Amber 🥰 met kennis van zaken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Wordt dat nog gepresenteerd door Felix Meurders? Dat is wel een Echte Limburger hoor. Als die plat praat verstaat geen hond ‘m. ‘t Lijkt wel zwitserduits
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:22 schreef AnneX het volgende:
Dat je mij corrigeert voor die fl 0,05 . Dank je wel.
Dus elk woord wat een Groninger zegt is opschepperij. Okee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Snacken is plattduuts voor (plattduuts) praten
Snap ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Zo tandpasta gescoord en lokale valuta. Voel me toch vreemd vies zonder.
Achter de poestquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee laiverd, in ABN heb je dan asem tekort.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |