abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212815398

[ Bericht 53% gewijzigd door _flore op 13-03-2024 21:58:34 ]
pi_212815412
Is @LeeHarveyOswald wel veilig teruggekeerd op het motortje uit Spanje?
pi_212815428
Ik wilde eigenlijk de vrolijke plaatjes van Vanyel weer in de OP zetten maar weet nog niet hoe dat moet en wilde t geen uur laten duren :P
pi_212815489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:10 schreef _flore het volgende:
Ik wilde eigenlijk de vrolijke plaatjes van Vanyel weer in de OP zetten maar weet nog niet hoe dat moet en wilde t geen uur laten duren :P
Je kan achteraf bewerken ;)
pi_212815646
Wij gaan de terugreis in etappes doen, hotelhoppen. Eerst nachtje in de Franse Pyreneeën, dan midden Frankrijk en dan iets onder Parijs. Eind volgende week. Eerst even nog een week genieten van zon en 20graden.

Ik hoop dat @Blues ook zulk mooi weer heeft.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212815652
Oh. Ik realiseer me nu dat ik misschien iets heel lomps heb gezegd hiermee. Ik bedoelde 'vrolijk' als: ik word er blij van als de OP uitstraalt dat iedereen er mag zijn. Dat gevoel zou ik iedereen willen geven en wensen dat iedereen dat voelt. En ik word blij van de blije mensen op de foto's. Liefde O+ Excuses als het rot overkwam.
pi_212815758
Ik zou het wel kunstig vinden als iemand jouw opmerking als lomp zou kunnen opvatten.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_212815887
Jullie kunnen niet tellen :{w

Ik ga 3 keer buiten de deur eten (en ja, dat vind ik ook veel _O- )
Vrijdag diner = 1
Zaterdag lunch = 2
Zondag diner = 3

Wat het een trifecta maakt.

Was ik zaterdag ook nog gaan dineren (wat geheel losstaat van de lunch) dan was dat uit eten nummer 4 geweest dat weekend.

Heb die zondag trouwens ook nog een verjaardag dus ik verwacht dat het vlaai als lunch wordt. Buiten de deur, maar telt niet als uit eten :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212815905
Oké dit wijzigen gaat even duren _O-
pi_212815938
Eens met @mjan!
Ik ben thuis en mijn lasagne komt net uit de oven. Aanvalleeeeeen! Had toch wel behoorlijk trek dus via de Jumbo naar de bus voor de allerlekkerste kant en klaar lasagne.

Geen werk meer vanavond. Komt morgen wel weer. Nu genieten van married at first sight met lasagne O+
pi_212815939
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jullie kunnen niet tellen :{w

Ik ga 3 keer buiten de deur eten (en ja, dat vind ik ook veel _O- )
Vrijdag diner = 1
Zaterdag lunch = 2
Zondag diner = 3

Wat het een trifecta maakt.

Was ik zaterdag ook nog gaan dineren dan was dat uit eten nummer 4 geweest dat weekend.

Heb die zondag trouwens ook nog een verjaardag dus ik verwacht dat het vlaai als lunch wordt. Buiten de deur, maar telt niet als uit eten :+
Ah, ik snapte het dus wel! Dank voor de opheldering :D

Perfecte lunch dat O+
pi_212815954
Mijn gedachte was: het werd niet 'voor de lol of vrolijkheid' gepost.
pi_212815969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Eens met @:mjan!
Ik ben thuis en mijn lasagne komt net uit de oven. Aanvalleeeeeen! Had toch wel behoorlijk trek dus via de Jumbo naar de bus voor de allerlekkerste kant en klaar lasagne.

Geen werk meer vanavond. Komt morgen wel weer. Nu genieten van married at first sight met lasagne O+
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne' :+
pi_212816123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:34 schreef _flore het volgende:

[..]
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne' :+
Hahaha!
Nou als ik met een lasagne zou trouwen, dan wel met deze :P
pi_212816235
Omg _O-

Wil iemand me helpen met de plaatjes in de OP?
pi_212816471
Als je erop klikt zie je het plaatje
Die url zou ik kopiëren en plakken in de popup die je krijgt als je hier op fok het camera icoontje aantikt.

Weet niet of dat de kortste weg is
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212816628
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Als je erop klikt zie je het plaatje
Die url zou ik kopiëren en plakken in de popup die je krijgt als je hier op fok het camera icoontje aantikt.

Weet niet of dat de kortste weg is
Wel een juiste, thanks! *O*
pi_212816667
Ik was vandaag bijna gekidnapt _O-

Ik ging naar een kas waar men allerlei ecologische projecten doet, planten verkoopt, etc. Prachtig initiatief. Alles draait op vrijwilligers. Ik wil er al jaren naartoe maar ze hebben onpraktische openingstijden. Vandaag kwam het er van.

Ik werd hartelijk onthaald, moest de handen schudden van iedereen en er werd besloten dat ik een rondleiding kreeg. De meneer van de rondleiding kwam nogal autistisch over. Wat ik ook zei, ik kreeg geen antwoord en hij bleef bij zijn verhaal. Ik weet nu alles over de hele organisatie geloof ik.

Toen ik tuinaarde wilde afrekenen, duurde dat ook weer 20 minuten want ingewikkeld voor de mensen. Toen werd er besloten dat ik nog iets moest bekijken onder leiding van nog een vrijwilliger. Ik was zo dom om een vraag te stellen. In al het enthousiasme werd er een antwoord gezocht maar 15 minuten later was er nog geen uitsluitsel.

Ondertussen had men besloten dat ik thee moest drinken met de groep. En er moesten speciaal voor mij koekjes gehaald worden uit de auto. De aap kwam toen uit de mouw, ze zagen in mij wel een goede vrijwilliger.

Uiteindelijk ben ik 1,5 uur daar geweest. Ik zag net dat ze nog een verkeerde zak aarde in mijn auto hebben gelegd ook :')

Toch heeft deze organisatie wel een plekje in mijn hart veroverd O+
Spoilers!
pi_212816867
Nooh LS O+

In Rotterdam zatenzitten een aantal fantastische restaurants, waaronder bij mij om de hoek, met een fantastische mix van bijzonder bedraadde mensen én straatschoffies. Het ging daar altijd volgens het vaste stramien en retesnel want anders raakte iedereen ontregeld :D

Het zat altijd in mn achterhoofd daar nog eens te vrijwilligen als ik ooit minder dan 36/32 uur zou werken. Maar inmiddels zit het niet meer bij mij om de hoek :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212816887
Lucky :D Dankjewel voor dit verhaal O+
pi_212816942
Vrijwilligers _O_ Iedereen zit te springen om vrijwilligers *O*

Iedereen wil deel uitmaken van het verenigingsleven, lees iedereen vindt het fantastisch als een ander het maar regelt *O* :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212816956
Wat geweldig daar @Lucky_Strike Ik denk wel dat jij daar de boel zou gaan stroomlijnen en of ze daar dan blij mee zouden zijn _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_212817076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:33 schreef _flore het volgende:
Mijn gedachte was: het werd niet 'voor de lol of vrolijkheid' gepost.
@Vanyel, hoe kwam mijn opmerking over bij jou? Want ik zit t nu in te vullen, wat ik ook best suf vind van mezelf eigenlijk.
pi_212817113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ging naar een kas waar men allerlei ecologische projecten doet, planten verkoopt, etc. Prachtig initiatief. Alles draait op vrijwilligers. Ik wil er al jaren naartoe maar ze hebben onpraktische openingstijden. Vandaag kwam het er van.

Ik werd hartelijk onthaald, moest de handen schudden van iedereen en er werd besloten dat ik een rondleiding kreeg. De meneer van de rondleiding kwam nogal autistisch over. Wat ik ook zei, ik kreeg geen antwoord en hij bleef bij zijn verhaal. Ik weet nu alles over de hele organisatie geloof ik.

Toen ik tuinaarde wilde afrekenen, duurde dat ook weer 20 minuten want ingewikkeld voor de mensen. Toen werd er besloten dat ik nog iets moest bekijken onder leiding van nog een vrijwilliger. Ik was zo dom om een vraag te stellen. In al het enthousiasme werd er een antwoord gezocht maar 15 minuten later was er nog geen uitsluitsel.

Ondertussen had men besloten dat ik thee moest drinken met de groep. En er moesten speciaal voor mij koekjes gehaald worden uit de auto. De aap kwam toen uit de mouw, ze zagen in mij wel een goede vrijwilliger.

Uiteindelijk ben ik 1,5 uur daar geweest. Ik zag net dat ze nog een verkeerde zak aarde in mijn auto hebben gelegd ook :')

Aandoenlijke chaos O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212817116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat geweldig daar @:lucky_strike Ik denk wel dat jij daar de boel zou gaan stroomlijnen en of ze daar dan blij mee zouden zijn _O-
Whehe :@ :Y

Ik heb gezegd dat als (kleine kans) ik iets ga doen, het in een organiserende rol moet zijn en niet met mijn handen in de aarde. Ik zou echt de shit out of deze mensen kunnen managen O+ Het zou het perfecte vrijwilligerswerk voor mij zijn.

Maar gaat niet gebeuren. Als ik ergens extra tijd in ga stoppen, is het meer geld verdienen of meer tuinieren bij mij thuis.
Spoilers!
pi_212817183
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijwilligers _O_ Iedereen zit te springen om vrijwilligers *O*

Iedereen wil deel uitmaken van het verenigingsleven, lees iedereen vindt het fantastisch als een ander het maar regelt *O* :')
Hohoho :{w

Lid van drie vrijwilligersclubs, (bestuurs)lid van een vierde (en daar in het bestuur op twee levels ‘want dat tweede level komt maar twee keer per jaar bij elkaar -> inmiddels elke drie weken vergadering :')

Of bedoel je dat ik daarmee het werk voor vier mensen opknap? :P

Gelukkig krijg ik er bij een andere club wel voor betaald *O* Al ben ik daar dan weer geen vrijwilliger.

Et tu, Fleschen?
pi_212817212
Het klinkt wel echt O+ Lucky! Jammer dat de tijd er niet is.
pi_212817524
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lid van drie vrijwilligersclubs, (bestuurs)lid van een vierde (en daar in het bestuur op twee levels ‘want dat tweede level komt maar twee keer per jaar bij elkaar -> inmiddels elke drie weken vergadering :')

Gelukkig krijg ik er bij een andere club wel voor betaald *O* Al ben ik daar dan weer geen vrijwilliger.

Et tu, Fleschen?
Ja maar dat is het gevolg -- mensen zoals jij die 2353487578347 vrijwilligerstaken opknappen en andere mensen die Helemaal Niets doen.

Sprak dit weekend iemand die heel lang de jeugd gecoördineerd had bij de survivalclub. 60 kinderen en exact 0 ouders die met de trainingen wilden helpen. Echt manmanman :'(
pi_212817622
* Tele6 heeft 80 km gefietst en is de trotse bezitter van een garmin

@gcjoel ik heb naar je gezwaaid :P

Ik moest wel echt in een bijzonder deprimerende hoek van Oost-Brabant zijn. Kippen/koeien/varkens vind ik prima maar die biogascentrale ben ik kokhalzend langsgefietst :')

Verder was het Erg Donker (dat had ik niet helemaal bedacht toen ik vanmiddag bedacht om dit te gaan doen) en ben ik me volledig de pleuris geschrokken toen ik langs een bouwterrein met bronbemaling fietste en die ineens BLUB deed.

Marktplaatsmeneer heeft me niet alleen de Garmin gegeven maar ook een hartslagband erbij, want eigenlijk hoorde die er ook bij en hij schaamde zich dat hij het originele micro-usbkabeltje niet meer had. Nou is een hartslagband een stuk interessanter dan die 2349 micro-usbkabels die ik in m'n kabelspaghetti heb, dus ik vind het wel mooi.
  woensdag 13 maart 2024 @ 23:03:29 #30
370431 drakin
vurig typje
pi_212817775
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

_O-

Je bent nu daar dus vrijwilliger?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_212817798
Twee uur staan zingen. Staan!
Nu moei. En één nieuw liedje krijg ik maar niet door hoe en waar de oeh-tjes horen van de lage stemmen. 8)7

Wat een leuke belevenis van Lucky met een bijna-kidnap gevoel.
Gewoon een uitje voor een zak aarde!
@Cat-astrophe wat doe jij veel naast je betaalde werk! _O_

Sigme gaat hotel hoppen. 😉 terwijl Tele even 80 km fietst. Hoppa.hoe gaat het met de onderbenen?

Goed @derLudolf om te lezen, dat de rug zich gedraagt. Houding blijven afwisselen hè! Ook strakjes in de trein. “Ja, moe” 8)7
pi_212817956
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja maar dat is het gevolg -- mensen zoals jij die 2353487578347 vrijwilligerstaken opknappen en andere mensen die Helemaal Niets doen.

Sprak dit weekend iemand die heel lang de jeugd gecoördineerd had bij de survivalclub. 60 kinderen en exact 0 ouders die met de trainingen wilden helpen. Echt manmanman :'(
Ah ja, jeugdactiviteiten…. Ik ben af en toe luisterend oor voor de gek gene die dat bij mijn koorvereniging doet.

Een jaar of 20 geleden kon men bij ouders droppen dat dan en dan in Schubbekutteveen een optreden was en voor je het wist hadden ze zelf de carpool geregeld… inclusief lichtelijk teleurgestelde ouders omdat er auto’s TEVEEL waren.

Nu moet de vrijwilliger trekken en zeuren en vragen of iemand alsjeblieft zijn eigen kind en wat vriendjes mee kan nemen. Geen tijd, want de hele familie heeft hobbies en is dat niet de taak van de vereniging waar ik mijn kind drop tegen een zeer redelijk tarief? En o wee als ze optreden in het lokale theater (duur qua huur en techniek): ONGEHOORD dat ouders dan VIJF EURO ENTREE moeten betalen. ‘Ik lever mijn kind wel af bij de artiesteningang en kom hem zo en zo laat ophalen.’ Of die tijd past, dat is het probleem van het koor :')
Ja joh, stel je voor dat je je eigen kind op het podium zou moeten zien. En dan ook nog applaus geven… :D :X

En breek me de bek niet open over het überhaupt komen aan het minimaal aantal koorleden waarmee je leuk kunt optreden. De een na de ander zegt af voor zo’n dag ‘want druk of oeps, vergeten, die drie mails (naar de ouders) en mondelinge meldingen op de repetitie waren echt niet voldoende’. Ja, zo leer je je kroost wel plannen en verantwoordelijkheid nemen en teamgeest….
pi_212817967
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:

@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid :P

Ik moest wel echt in een bijzonder deprimerende hoek van Oost-Brabant zijn. Kippen/koeien/varkens vind ik prima maar die biogascentrale ben ik kokhalzend langsgefietst :')

Verder was het Erg Donker (dat had ik niet helemaal bedacht toen ik vanmiddag bedacht om dit te gaan doen) en ben ik me volledig de pleuris geschrokken toen ik langs een bouwterrein met bronbemaling fietste en die ineens BLUB deed.

Marktplaatsmeneer heeft me niet alleen de Garmin gegeven maar ook een hartslagband erbij, want eigenlijk hoorde die er ook bij en hij schaamde zich dat hij het originele micro-usbkabeltje niet meer had. Nou is een hartslagband een stuk interessanter dan die 2349 micro-usbkabels die ik in m'n kabelspaghetti heb, dus ik vind het wel mooi.
Je kilometers _O_
Meteen je nieuwe gadget kunnen gebruiken? : +
pi_212818015
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je kilometers _O_
Meteen je nieuwe gadget kunnen gebruiken? :+
Nee, ik ben zodra ik 'm had meteen keihard naar huis gefietst. Ik kende de route nu, want had het net de andere kant op gedaan natuurlijk :D
Ik ga er vrijdag even voor zitten om de fietscomputer in te stellen. Ik verwacht dat-ie wel wat systeemupdates en kaartupdates zal willen doen, en ik moet 'm koppelen aan m'n telefoon.
pi_212818101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, ik ben zodra ik 'm had meteen keihard naar huis gefietst. Ik kende de route nu, want had het net de andere kant op gedaan natuurlijk :D
Ik ga er vrijdag even voor zitten om de fietscomputer in te stellen. Ik verwacht dat-ie wel wat systeemupdates en kaartupdates zal willen doen, en ik moet 'm koppelen aan m'n telefoon.
Wat knap, ik zou tig keer de route hebben kunnen fietsen en nog verkeerd gaan. Ik word nog steeds meerdere keren per jaar uitgelachen dat ik 11 km heb gefietst in een dorpje hier in de buurt omdat ik een verkeerde afslag had genomen. Terwijl ik er voor corona al vaak geweest was. Nu juicht iedereen wanneer ik aankom “ yeah ze is er” _O-
pi_212818168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat knap, ik zou tig keer de route hebben kunnen fietsen en nog verkeerd gaan. Ik word nog steeds meerdere keren per jaar uitgelachen dat ik 11 km heb gefietst in een dorpje hier in de buurt omdat ik een verkeerde afslag had genomen. Terwijl ik er voor corona al vaak geweest was. Nu juicht iedereen wanneer ik aankom “ yeah ze is er” _O-
Het is wel zo dat je in deze hoek van Oost-Brabant 15 km rechtdoor kan fietsen totdat je bij de volgende rotonde komt -- en op de rotonde staat een bord met het volgende dorp waar je heen moet. Dus ik hoefde oprecht alleen de 3 dorpen te onthouden waar ik doorheen moest, zodat ik de goede bordjes had op de rotondes :D
pi_212818188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is wel zo dat je in deze hoek van Oost-Brabant 15 km rechtdoor kan fietsen totdat je bij de volgende rotonde komt -- en op de rotonde staat een bord met het volgende dorp waar je heen moet. Dus ik hoefde oprecht alleen de 3 dorpen te onthouden waar ik doorheen moest, zodat ik de goede bordjes had op de rotondes :D
Ah, ja da’s makkelijker dan 10 mensen vragen waarvan de meesten een andere route doorgaven
pi_212818617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:26 schreef _flore het volgende:

[..]
@:Vanyel, hoe kwam mijn opmerking over bij jou? Want ik zit t nu in te vullen, wat ik ook best suf vind van mezelf eigenlijk.
Prima :)
Aanleiding was niet vrolijk, maar dat is al lang gelee en het is sowieso vrolijk makend als iemand vrolijk wordt van liefde O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212819030
Hallo.

Liefde O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212819058
IN JE BROEKJE
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212819069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
IN JE BROEKJE
Boh. :9
pi_212819084
Vandaag ben ik vrij druk omdat ik gisteren met een ENORME kater op de bank lag. :')

o.a. op het programma: wassen, gasfornuis poetsen, dweilen, boodschappen doen, tuinaarde zeven, F1-tv regelen, belastingaangifte de deur uit, trainen, vergaderen.
pi_212819454
Mogge!
Zon schijnt, kachel snort, koffie is binnen.
Plannen: ontbijt maken (fruit snijden en amandelen kraken). Berg(je) beklimmen en wildcamera ervan af plukken.
Iets bedenken voor middageten; ik denk rijst groente blikvis.

Om een of andere reden heb ik roodkapje in hoofd. Barrel :P
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212819503
Goedemorgen, nog steeds flink verkouden -O-
pi_212819565
Mogge!
Wat een heerlijk zonnetje *O*

Zo spreekuur en vanmiddag hopelijk even op het balkon genieten van de zon.
Vanavond uiteten met de familie, voor broerlief z’n 60e verjaardag

Balen @Sarabi

Flink programma ook voor @Lonaa en een relaxte voor @sigme
pi_212819601
Net al 20 minuten gewandeld in het zonnetje O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 maart 2024 @ 08:57:07 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212819632
Morning.

Wellicht terras vanmiddag :+. Morgen iig aan de wandel. Weekend wordt even afwachten gelet op het de regenverwachting...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 09:04:45 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212819698
Hartelijk steak en BJ dag :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212819770
Vaatwasser draait, wasmachine draait, afval is weggegooid, WC staat in de sop, plafondhoeken zijn afgenomen.
pi_212819804
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Et tu, Fleschen?
Nee ik bedoelde het in zijn algemeenheid :* Niet zo aangevallen voelen jij :P

Et ego? ja, ook drie. Ook alle drie bestuur. Voorzitter van onze VvE (weinig werk aan), "bestuurslid" van de personeelsvereniging op werk sinds kort (leuke uitjes organiseren O+ )

En redacteur van het clubblad van de biljetjesclub. Toen ik eraan begon had ik om eoa naïeve reden het idee dat ik een team van een man of 5-6 ging versterken, en dat ik eerst nog auditie moest doen etc. Welnee, men was allang blij dat er één joker was die op de oproep reageerde. En toen was het van "Tikkie, jij bent hem!" dus ik ben single-handed verantwoordelijk voor het clubblad. En omdat van onze tweehonderd leden er welgeteld één geregeld iets aanlevert ben ik behalve het samenstellen van het blad ook nog de productiefste stukjeschrijver :')

En de enige feedback die ik af en toe krijg is gezeik over paginanummers die verkeerd om staan etc :') Het is een beetje een ondankbaar klusje aan het worden ja. Maar goed dit is wel het enige waar een symbolische vergoeding tegenover staat. Al doe je het daar natuurlijk niet voor.

Dus dat laatste is waar mijn sentiment

quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaan kwam :Y
pi_212819922
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:09 schreef Jeroboam het volgende:
Is @:leeharveyoswald wel veilig teruggekeerd op het motortje uit Spanje?
Ja! Maandag terug gekomen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212820022
Zon en blauwe lucht! Goeiemorgen O+

Wandelen. En dan eens zien of ik wat achterstallige klusjes van mn lijstje gestreept krijg.
pi_212820072
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Plannen: ontbijt maken (fruit snijden en amandelen kraken). Berg(je) beklimmen en wildcamera ervan af plukken.

Dit klinkt heerlijk O+
pi_212820966
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2024 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Vaatwasser draait, wasmachine draait, afval is weggegooid, WC staat in de sop, plafondhoeken zijn afgenomen.
WC is schoon, was afgehaald, was opgehangen, nieuwe was aangezet, keuken geschrobt, badkamer geschrobt, gestofzuigd.

Tijd voor een flinke bak koffie en een boodschappenlijst. :7 Misschien straks nog W. iets brengen wat ie nodig heeft, daarna boodschappen, koken, nog steeds dweilen en ik wil eigenlijk ook de tuin in. Maar ja.

Tuin is af en toe wel een Klein Beetje Overweldigend.
pi_212820994
Dat gaat een beetje over als je leert om gewoon te beginnen aan iets en je daar lekker mee bezig te houden, zonder je in die tijd druk te maken over wat ook moet.
Niet elke keer alles bedenken wat moet helpt ook.
  donderdag 14 maart 2024 @ 10:47:22 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212820998
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!

O-)
heb je dat nooit dan, dat je wat zegt of typt en dat er meteen een heel liedje in je hoofd volgt ?

hoe doen jullie dat trouwens met de wild camera? die van mij neemt continue een waaiende tak op.. en dat dus 100 keer op een SD kaart ;(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212821078
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 10:47 schreef Vanyel het volgende:
Dat gaat een beetje over als je leert om gewoon te beginnen aan iets en je daar lekker mee bezig te houden, zonder je in die tijd druk te maken over wat ook moet.
Niet elke keer alles bedenken wat moet helpt ook.
Ja. Daar is wel een tacktiek voor. Er is Een Hele Grote Lijst met dingen die nog een keer moeten en er is een apart kladblok met daglijstjes. Sinds een tijdje bedenken we grofweg wat we de komende 2/3 dagen willen (en moeten) en dat gaat dan op het daglijstje, dat houdt het overzichtelijk en behapbaar.

Er zijn vrij veel klusjes op 90 of 95% want W is stiekem een beetje een ADHD-konijntje. :') Die afmaken en strepen geeft al enorm veel rust.

Dat de tuin Vrij Veel is, is omdat het een enorme lap grond is. Die is, voor het behapbare, wel opgedeeld in Kleine Projecten. :Y Niet alles hoeft nu, niet alles hoeft dit jaar. :Y
pi_212821417
Wakker geworden: ontbijt en mail.
En gelijk maar twee truien besteld in favo model en twee verschillende kleuren.😎
Je kunt mij uittekenen straks in silhouet.

Bij mnX gepedicure’d….toch hendig dattie daarvoor de spullen heeft, een koffer vol.

En ondanks de volle zon erop, klemt de achterdeur alsnog 8)7
Toen de timmerman hier was: niks aan het handje. Het lag aan uitzetten van hout en de natte maanden.

Hier ook een dagelijks lijstje todo met ruimte voor pauzes 😉 en een langere lijst.
En dan wat er nog tussendoor komt.
pi_212821966
Ook: er waren zwermen musjes en vinkjes in de heg en in de lucht en de buurkat sluipt door de tuinen. Weg musjes. -O-

En de bijen vliegen af en aan op zo’n kastje op de zuidmuur. B-)
  donderdag 14 maart 2024 @ 11:58:32 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212822024
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 11:55 schreef AnneX het volgende:
Ook: er waren zwermen musjes en vinkjes in de heg en in de lucht en de buurkat sluipt door de tuinen. Weg musjes. -O-

En de bijen vliegen af en aan op zo’n kastje op de zuidmuur. B-)
hier nog bar weinig activiteit bij de bijen -O-
pi_212822305
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2024 11:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]
hier nog bar weinig activiteit bij de bijen -O-
Vanaf 12o vliegen ze uit. Hebben jullie kastjes hangen?
Is het nog te frips in het noorden?

inmiddels buurkat 2 - een rooie - sluipend door de achtertuinen. 😎
pi_212822730
Spreekuur was enorm rustig, maar dat hadden we verwacht tijdens ramadan. De eerste spreekuren na ramadan gaan we met extra mensen werken.
Wel fijn bijgepraat met onze tolken, dat schiet er vaak bij in.
Nu even eten en daarna boodschappen doen. Andersom, met honger boodschappen doen was niet slim geweest.

En dan lekker op t balkon *O*
  donderdag 14 maart 2024 @ 13:13:25 #63
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212822961
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vanaf 12o vliegen ze uit. Hebben jullie kastjes hangen?
Is het nog te frips in het noorden?

inmiddels buurkat 2 - een rooie - sluipend door de achtertuinen. 😎
ahh.. het is hier rond de 10 graden en kouder, soms wel een dagje een piek, maar meestal lager
pi_212823121
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ahh.. het is hier rond de 10 graden en kouder, soms wel een dagje een piek, maar meestal lager
Het wordt hier vandaag 18° of zo... bizar voor half maart :X
pi_212823239
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Was hier ook beloofd ja. Maar verder dan 14,5 is het nog niet geweest :{
pi_212823348
Ik zit in de (half)schaduw van een olijfboom. Met een hoedje op. Het is 20oC en het wordt 22o zegt de voorspelling.
pi_212823425
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh ik dacht al 'waarom heb ik het zo warm' :')
pi_212823442
Ik fietste met jas open naar huis. Geen jas is net iets te fris helaas
pi_212825162
20 minuutjes in de tuin gewerkt, daarna weer met hoofdpijn in bed gaan liggen.
Maar ik heb in ieder geval even de zon gezien O+

Verder is onze 2e tapinstallatie onderweg *O* Dat hadden we een jaar geleden niet durven dromen.
pi_212825273
Geslaagd!
pi_212825356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
20 minuutjes in de tuin gewerkt, daarna weer met hoofdpijn in bed gaan liggen.
Maar ik heb in ieder geval even de zon gezien O+

Verder is onze 2e tapinstallatie onderweg *O* Dat hadden we een jaar geleden niet durven dromen.
Je bent best belabberd, de laatste twee(?) weken al? Whatsup?
pi_212825357
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geslaagd!
Joepie gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_212825367
quote:
Geslaagd!
Felicidados! Stuk stabieler, een vierwieler. En waterdichter.
pi_212825379
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Je bent best belabberd, de laatste twee(?) weken al? Whatsup?
Ja, het waren geen 2 leuke weken :(

Vorige week gedoe met menstruatie en dan nu zwaar verkouden.
Hierna moet het wel klaar zijn.....
pi_212825388
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:33 schreef sigme het volgende:

[..]
Felicidados! Stuk stabieler, een vierwieler. En waterdichter.
Dank.

:D ik ga er geen fan van worden hoor. Maar groot bouwmateriaal halen op de bakfiets gaat 'm in de bergen niet worden. En op de motor ook niet :D
pi_212825391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Joepie gefeliciteerd *O* *O* *O*
Danku
pi_212825558
quote:
Geslaagd!
Goed zo! Gefeliciteerd w/
Kopen jullie hier een auto of daar?
pi_212825570
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef sigme het volgende:
Wij gaan de terugreis in etappes doen, hotelhoppen. Eerst nachtje in de Franse Pyreneeën, dan midden Frankrijk en dan iets onder Parijs. Eind volgende week. Eerst even nog een week genieten van zon en 20graden.

Ik hoop dat @:blues ook zulk mooi weer heeft.
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.
Perfectio voor ons ^O^
pi_212825588
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.
Perfectio voor ons ^O^
Zolang het droog blijft!
Jullie springen leuk on/off de bus. Hendig systeem!
pi_212825620
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goed zo! Gefeliciteerd w/
Kopen jullie hier een auto of daar?
Hier, een bus. Als we daar kopen maar nog hier ingeschreven staan, wat in het begin zo zal zijn, dan mogen we niet Nederland in rijden. Dus hier kopen, over een jaar daar importeren.
pi_212825639
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:56 schreef AnneX het volgende:

Zolang het droog blijft!
Jullie springen leuk on/off de bus. Hendig systeem!
Ons vervoer is hier idd hop on off bussen(kleintjes en grote), ubers, nu in de trein v Sintra terug naar ons hotel, morgen tot vliegen nog wat trammetjes en elevadores *O*
Aangepast vakantie houden gaat ons prima af en we zien veel O+
pi_212825757
Wat mij verbaasde, waren de bedelaars in de trein naar Sintra! Toen.

Cul wise: zijn de paaseitjes op, op eentje na…komt mn.X thuis met 1,1 kilo luxe stol met amandelspijs 8)7
pi_212826173
Hier was het een heerlijke 16 graden. Ik ontplofte in mn winterjas.

Kwam wel nog arroganter terug van een dagje op locatie werken want het regende afgevallencomplimentjes O+ zou bijna morgen weer gaan :D
pi_212826174
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dank.

:D ik ga er geen fan van worden hoor. Maar groot bouwmateriaal halen op de bakfiets gaat 'm in de bergen niet worden. En op de motor ook niet :D
Wagentje achter je scootmobiel hangen. Zo doet een man hier in de buurt het ^O^
  donderdag 14 maart 2024 @ 20:11:16 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212827864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:

@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid :P

O+
Vind die boeren gebieden daar ook altijd wel deprimerend hoor ;(
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 20:20:09 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212828030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]
O+
Vind die boeren gebieden daar ook altijd wel deprimerend hoor ;(
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentra :P
  donderdag 14 maart 2024 @ 20:25:22 #87
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212828108
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 20:37:54 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212828282
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.
Geen pizza gegeten in Meppen? Mis je weinig aan hoor :+
pi_212828341
Hier was het op zn warmst 17.6 graden O+

Presentatie voor morgen is voorbereid, scriptie die vandaag moest is af, psycholoog geweest. Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken zodat ik in het weekend alleen nog college van maandag en dinsdag hoef voor te bereiden. Dat zou wel even wat lucht geven.

Zaterdag 8.30 ongeveer wordt nichtje hier gedropt, dus dat wordt weer gezellig. Dit keer wel ergens zaterdag ook weer opgehaald.

@Clubsoda ben jij nog steeds blij met de droger? En hoe gaat beddengoed? Las in paar recensies dat dat in de knoop raakt.
Mijn droger was vorige keer na afspoelen condensor weer prima, maar inmiddels weer dat het steeds wat vochtig is nog zelfs bij het kastdroog extra programma (droogste dat ik kan instellen). Dus toch maar tijd voor een nieuwe ben ik bang.
pi_212829017
quote:

[..]
Proest.

Zo’n zonnige dag, dat ik vanmiddag de eerste cabrio zag rijden. B-)
pi_212829057
Voor wie het olijfboomgard-topic niet volgt toch hier ook even m'n filmpje:
pi_212829070
Avond!

Gewerkt, daarna bijna weggesmolten met vest en winterjas aan (werkplek doet er altijd even over om zich aan te passen aan buitentemperatuur). Snel gegeten en toen naar de woongroep van maatje om de auto vol te laden met hem en twee dames voor een fikse pot bowlen.

Ik ken ze inmiddels van andere uitstapjes, dus nog even nagepraat over het grote drama van de vorige keer: rits van de jas liep vast :o (gelukkig kon ik het fiksen). Nu andere jas mee ^O^
Er werden spares en strikes gegooid (niet door mij) en het borrelplankje ging er goed in.

Daarna even stress bij de autist, want ik had ingeschat dat ze 15 euro pp moesten betalen… we kwamen uit met 14 euro pp dus dat kasverschil moest even praktisch en mentaal verwerkt worden. Gelukkig genoeg vertrouwen in mij en mijn uitleg dat ze het snapte en het zo morgen ook aan mamma kon verwoorden O+
Mijn maatje die flatst gewoon wat biljetten op tafel en hoort wel van mij of er nog bij moet _O-

Was weer gezellig met ze.
pi_212829086
quote:
17s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Wandelende karbonaadjes :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 maart 2024 @ 21:20:13 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212829116
De eerste kans op het terras direct aangegrepen voor een DoMiBo :+.
We moesten wel even wachten want er was zelfs een wachtrij van drie voor ons. Maar na 20 minuten kwam er een prima tafeltje vrij.

Blij met diverse vest en dikke jas, eenmaal toen de zon weg was werd het koud. Maar daar had ik me op voorbereid. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212829651
quote:
[ afbeelding ]
Een wandelende Iberico hammetje?

Wat een gezellige avond @Cat-astrophe

Vanavond gegeten en bijgepraat met broer, schoonzus en zus

Ik duim voor je morgenochtend @vlindertje89
pi_212829801
En nu zie ik twee van de drie (plus een neef van me) verschijnen op FB. Blijkbaar hebben ze vanmiddag een high tea gehad bij het Gilde opleidingen.
Maar zulke dingen zijn vast te banaal om op een avondje bowlen te delen _O-
pi_212830595
quote:

[..]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's. O+
Dat stuk Oost-Brabant is echt alleen gigantisch grote veehouderijen, lege weilanden, een ontzettend meurende biogascentrale en meer lelijke enorme stallen. En eindeloze hoogspanningsmasten. En eindeloze provinciale wegen.
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 23:01:00 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212831056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's. O+
Dat stuk Oost-Brabant is echt alleen gigantisch grote veehouderijen, lege weilanden, een ontzettend meurende biogascentrale en meer lelijke enorme stallen. En eindeloze hoogspanningsmasten. En eindeloze provinciale wegen.
Met de hele provincie Brabant heb ik eigenlijk niets :P Oost Brabant is natuurlijk ook ontgonnen dus dan is alles wat meer in rechte lijnen.
Rechttoe, rechtaan zoals we hier hebben vind ik ook wel weer wat hebben hoor.
pi_212831429
quote:
[ afbeelding ]
Wat mooi, dat je je land mag delen met zo'n prachtig dier O+
pi_212831998
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier was het op zn warmst 17.6 graden O+

Presentatie voor morgen is voorbereid, scriptie die vandaag moest is af, psycholoog geweest. Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken zodat ik in het weekend alleen nog college van maandag en dinsdag hoef voor te bereiden. Dat zou wel even wat lucht geven.

Zaterdag 8.30 ongeveer wordt nichtje hier gedropt, dus dat wordt weer gezellig. Dit keer wel ergens zaterdag ook weer opgehaald.

@:Clubsoda ben jij nog steeds blij met de droger? En hoe gaat beddengoed? Las in paar recensies dat dat in de knoop raakt.
Mijn droger was vorige keer na afspoelen condensor weer prima, maar inmiddels weer dat het steeds wat vochtig is nog zelfs bij het kastdroog extra programma (droogste dat ik kan instellen). Dus toch maar tijd voor een nieuwe ben ik bang.
Bevalt goed! Duurt wel duidelijk langer (staat bij ons ook in een vrij koude garage) en je moet 'm soms op een war hoger programma zetten. Er fronmelt wel.eens wat in de dekbedhoezen maar dat was bij de oude ook zo dus dat had ij niet per se aan de droger gelinkt.

Succes nog even met het afronden van deze drukke week, het is bijna klaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')