abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212825391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Joepie gefeliciteerd *O* *O* *O*
Danku
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212825558
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geslaagd!
Goed zo! Gefeliciteerd w/
Kopen jullie hier een auto of daar?
pi_212825570
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef sigme het volgende:
Wij gaan de terugreis in etappes doen, hotelhoppen. Eerst nachtje in de Franse Pyreneeën, dan midden Frankrijk en dan iets onder Parijs. Eind volgende week. Eerst even nog een week genieten van zon en 20graden.

Ik hoop dat @:blues ook zulk mooi weer heeft.
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.
Perfectio voor ons ^O^
pi_212825588
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.
Perfectio voor ons ^O^
Zolang het droog blijft!
Jullie springen leuk on/off de bus. Hendig systeem!
pi_212825620
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goed zo! Gefeliciteerd w/
Kopen jullie hier een auto of daar?
Hier, een bus. Als we daar kopen maar nog hier ingeschreven staan, wat in het begin zo zal zijn, dan mogen we niet Nederland in rijden. Dus hier kopen, over een jaar daar importeren.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212825639
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:56 schreef AnneX het volgende:

Zolang het droog blijft!
Jullie springen leuk on/off de bus. Hendig systeem!
Ons vervoer is hier idd hop on off bussen(kleintjes en grote), ubers, nu in de trein v Sintra terug naar ons hotel, morgen tot vliegen nog wat trammetjes en elevadores *O*
Aangepast vakantie houden gaat ons prima af en we zien veel O+
pi_212825757
Wat mij verbaasde, waren de bedelaars in de trein naar Sintra! Toen.

Cul wise: zijn de paaseitjes op, op eentje na…komt mn.X thuis met 1,1 kilo luxe stol met amandelspijs 8)7
pi_212826173
Hier was het een heerlijke 16 graden. Ik ontplofte in mn winterjas.

Kwam wel nog arroganter terug van een dagje op locatie werken want het regende afgevallencomplimentjes O+ zou bijna morgen weer gaan :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212826174
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dank.

:D ik ga er geen fan van worden hoor. Maar groot bouwmateriaal halen op de bakfiets gaat 'm in de bergen niet worden. En op de motor ook niet :D
Wagentje achter je scootmobiel hangen. Zo doet een man hier in de buurt het ^O^
  donderdag 14 maart 2024 @ 20:11:16 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212827864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft 80 km gefietst en is de trotse bezitter van een garmin

@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid :P

O+
Vind die boeren gebieden daar ook altijd wel deprimerend hoor ;(
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 20:20:09 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212828030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]
O+
Vind die boeren gebieden daar ook altijd wel deprimerend hoor ;(
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentra :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 14 maart 2024 @ 20:25:22 #87
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212828108
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 20:37:54 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212828282
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.
Geen pizza gegeten in Meppen? Mis je weinig aan hoor :+
pi_212828341
Hier was het op zn warmst 17.6 graden O+

Presentatie voor morgen is voorbereid, scriptie die vandaag moest is af, psycholoog geweest. Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken zodat ik in het weekend alleen nog college van maandag en dinsdag hoef voor te bereiden. Dat zou wel even wat lucht geven.

Zaterdag 8.30 ongeveer wordt nichtje hier gedropt, dus dat wordt weer gezellig. Dit keer wel ergens zaterdag ook weer opgehaald.

@Clubsoda ben jij nog steeds blij met de droger? En hoe gaat beddengoed? Las in paar recensies dat dat in de knoop raakt.
Mijn droger was vorige keer na afspoelen condensor weer prima, maar inmiddels weer dat het steeds wat vochtig is nog zelfs bij het kastdroog extra programma (droogste dat ik kan instellen). Dus toch maar tijd voor een nieuwe ben ik bang.
pi_212829017
quote:

[..]
Proest.

Zo’n zonnige dag, dat ik vanmiddag de eerste cabrio zag rijden. B-)
pi_212829057
Voor wie het olijfboomgard-topic niet volgt toch hier ook even m'n filmpje:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212829070
Avond!

Gewerkt, daarna bijna weggesmolten met vest en winterjas aan (werkplek doet er altijd even over om zich aan te passen aan buitentemperatuur). Snel gegeten en toen naar de woongroep van maatje om de auto vol te laden met hem en twee dames voor een fikse pot bowlen.

Ik ken ze inmiddels van andere uitstapjes, dus nog even nagepraat over het grote drama van de vorige keer: rits van de jas liep vast :o (gelukkig kon ik het fiksen). Nu andere jas mee ^O^
Er werden spares en strikes gegooid (niet door mij) en het borrelplankje ging er goed in.

Daarna even stress bij de autist, want ik had ingeschat dat ze 15 euro pp moesten betalen… we kwamen uit met 14 euro pp dus dat kasverschil moest even praktisch en mentaal verwerkt worden. Gelukkig genoeg vertrouwen in mij en mijn uitleg dat ze het snapte en het zo morgen ook aan mamma kon verwoorden O+
Mijn maatje die flatst gewoon wat biljetten op tafel en hoort wel van mij of er nog bij moet _O-

Was weer gezellig met ze.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212829086
quote:
17s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Wandelende karbonaadjes :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 maart 2024 @ 21:20:13 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212829116
De eerste kans op het terras direct aangegrepen voor een DoMiBo :+.
We moesten wel even wachten want er was zelfs een wachtrij van drie voor ons. Maar na 20 minuten kwam er een prima tafeltje vrij.

Blij met diverse vest en dikke jas, eenmaal toen de zon weg was werd het koud. Maar daar had ik me op voorbereid. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212829651
quote:
[ afbeelding ]
Een wandelende Iberico hammetje?

Wat een gezellige avond @Cat-astrophe

Vanavond gegeten en bijgepraat met broer, schoonzus en zus

Ik duim voor je morgenochtend @vlindertje89
We have far more in common than that which devides us..
pi_212829801
En nu zie ik twee van de drie (plus een neef van me) verschijnen op FB. Blijkbaar hebben ze vanmiddag een high tea gehad bij het Gilde opleidingen.
Maar zulke dingen zijn vast te banaal om op een avondje bowlen te delen _O-
pi_212830595
quote:

[..]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's. O+
Dat stuk Oost-Brabant is echt alleen gigantisch grote veehouderijen, lege weilanden, een ontzettend meurende biogascentrale en meer lelijke enorme stallen. En eindeloze hoogspanningsmasten. En eindeloze provinciale wegen.
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 23:01:00 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212831056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's. O+
Dat stuk Oost-Brabant is echt alleen gigantisch grote veehouderijen, lege weilanden, een ontzettend meurende biogascentrale en meer lelijke enorme stallen. En eindeloze hoogspanningsmasten. En eindeloze provinciale wegen.
Met de hele provincie Brabant heb ik eigenlijk niets :P Oost Brabant is natuurlijk ook ontgonnen dus dan is alles wat meer in rechte lijnen.
Rechttoe, rechtaan zoals we hier hebben vind ik ook wel weer wat hebben hoor.
pi_212831429
quote:
[ afbeelding ]
Wat mooi, dat je je land mag delen met zo'n prachtig dier O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_212831998
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier was het op zn warmst 17.6 graden O+

Presentatie voor morgen is voorbereid, scriptie die vandaag moest is af, psycholoog geweest. Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken zodat ik in het weekend alleen nog college van maandag en dinsdag hoef voor te bereiden. Dat zou wel even wat lucht geven.

Zaterdag 8.30 ongeveer wordt nichtje hier gedropt, dus dat wordt weer gezellig. Dit keer wel ergens zaterdag ook weer opgehaald.

@:Clubsoda ben jij nog steeds blij met de droger? En hoe gaat beddengoed? Las in paar recensies dat dat in de knoop raakt.
Mijn droger was vorige keer na afspoelen condensor weer prima, maar inmiddels weer dat het steeds wat vochtig is nog zelfs bij het kastdroog extra programma (droogste dat ik kan instellen). Dus toch maar tijd voor een nieuwe ben ik bang.
Bevalt goed! Duurt wel duidelijk langer (staat bij ons ook in een vrij koude garage) en je moet 'm soms op een war hoger programma zetten. Er fronmelt wel.eens wat in de dekbedhoezen maar dat was bij de oude ook zo dus dat had ij niet per se aan de droger gelinkt.

Succes nog even met het afronden van deze drukke week, het is bijna klaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')