Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef sigme het volgende:
Wij gaan de terugreis in etappes doen, hotelhoppen. Eerst nachtje in de Franse Pyreneeën, dan midden Frankrijk en dan iets onder Parijs. Eind volgende week. Eerst even nog een week genieten van zon en 20graden.
Ik hoop dat @:blues ook zulk mooi weer heeft.
Zolang het droog blijft!quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.
Perfectio voor ons
Hier, een bus. Als we daar kopen maar nog hier ingeschreven staan, wat in het begin zo zal zijn, dan mogen we niet Nederland in rijden. Dus hier kopen, over een jaar daar importeren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed zo! Gefeliciteerd![]()
Kopen jullie hier een auto of daar?
Ons vervoer is hier idd hop on off bussen(kleintjes en grote), ubers, nu in de trein v Sintra terug naar ons hotel, morgen tot vliegen nog wat trammetjes en elevadoresquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:56 schreef AnneX het volgende:
Zolang het droog blijft!
Jullie springen leuk on/off de bus. Hendig systeem!
Wagentje achter je scootmobiel hangen. Zo doet een man hier in de buurt hetquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dank.ik ga er geen fan van worden hoor. Maar groot bouwmateriaal halen op de bakfiets gaat 'm in de bergen niet worden. En op de motor ook niet
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft 80 km gefietst en is de trotse bezitter van een garmin
@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentraquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind die boeren gebieden daar ook altijd wel deprimerend hoor
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentra
Geen pizza gegeten in Meppen? Mis je weinig aan hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.
Proest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wandelende karbonaadjesquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
Voor wie het olijfboomgard-topic niet volgt toch hier ook even m'n filmpje:
[ afbeelding ]
Een wandelende Iberico hammetje?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met de hele provincie Brabant heb ik eigenlijk nietsquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind de Achterhoek een stuk leuker om doorheen te fietsen. Dan heb je zo nu en dan nog een rijtje bomen, een beek, een bosje, wat oude boerderijen. Schaapjes, pony's, alpaca's, koedjes, paardjes. Je kan over dijkjes en over Hessenwegen fietsen, en beide rijden amper tot geen auto's.
Dat stuk Oost-Brabant is echt alleen gigantisch grote veehouderijen, lege weilanden, een ontzettend meurende biogascentrale en meer lelijke enorme stallen. En eindeloze hoogspanningsmasten. En eindeloze provinciale wegen.
Wat mooi, dat je je land mag delen met zo'n prachtig dierquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Bevalt goed! Duurt wel duidelijk langer (staat bij ons ook in een vrij koude garage) en je moet 'm soms op een war hoger programma zetten. Er fronmelt wel.eens wat in de dekbedhoezen maar dat was bij de oude ook zo dus dat had ij niet per se aan de droger gelinkt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier was het op zn warmst 17.6 graden![]()
Presentatie voor morgen is voorbereid, scriptie die vandaag moest is af, psycholoog geweest. Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken zodat ik in het weekend alleen nog college van maandag en dinsdag hoef voor te bereiden. Dat zou wel even wat lucht geven.
Zaterdag 8.30 ongeveer wordt nichtje hier gedropt, dus dat wordt weer gezellig. Dit keer wel ergens zaterdag ook weer opgehaald.
@:Clubsoda ben jij nog steeds blij met de droger? En hoe gaat beddengoed? Las in paar recensies dat dat in de knoop raakt.
Mijn droger was vorige keer na afspoelen condensor weer prima, maar inmiddels weer dat het steeds wat vochtig is nog zelfs bij het kastdroog extra programma (droogste dat ik kan instellen). Dus toch maar tijd voor een nieuwe ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |