Vanaf 12o vliegen ze uit. Hebben jullie kastjes hangen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier nog bar weinig activiteit bij de bijen
ahh.. het is hier rond de 10 graden en kouder, soms wel een dagje een piek, maar meestal lagerquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vanaf 12o vliegen ze uit. Hebben jullie kastjes hangen?
Is het nog te frips in het noorden?
inmiddels buurkat 2 - een rooie - sluipend door de achtertuinen. 😎
Het wordt hier vandaag 18° of zo... bizar voor half maartquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. het is hier rond de 10 graden en kouder, soms wel een dagje een piek, maar meestal lager
Was hier ook beloofd ja. Maar verder dan 14,5 is het nog niet geweestquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het wordt hier vandaag 18° of zo... bizar voor half maart
Oh ik dacht al 'waarom heb ik het zo warm'quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het wordt hier vandaag 18° of zo... bizar voor half maart
Je bent best belabberd, de laatste twee(?) weken al? Whatsup?quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
20 minuutjes in de tuin gewerkt, daarna weer met hoofdpijn in bed gaan liggen.
Maar ik heb in ieder geval even de zon gezien
Verder is onze 2e tapinstallatie onderwegDat hadden we een jaar geleden niet durven dromen.
Felicidados! Stuk stabieler, een vierwieler. En waterdichter.quote:
Ja, het waren geen 2 leuke wekenquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent best belabberd, de laatste twee(?) weken al? Whatsup?
Dank.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Felicidados! Stuk stabieler, een vierwieler. En waterdichter.
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef sigme het volgende:
Wij gaan de terugreis in etappes doen, hotelhoppen. Eerst nachtje in de Franse Pyreneeën, dan midden Frankrijk en dan iets onder Parijs. Eind volgende week. Eerst even nog een week genieten van zon en 20graden.
Ik hoop dat @:blues ook zulk mooi weer heeft.
Zolang het droog blijft!quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Gisteren in Lissabon strak blauw en 24 gr, vandaag in Sintra bewolkt en 18 gr.
Perfectio voor ons
Hier, een bus. Als we daar kopen maar nog hier ingeschreven staan, wat in het begin zo zal zijn, dan mogen we niet Nederland in rijden. Dus hier kopen, over een jaar daar importeren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed zo! Gefeliciteerd![]()
Kopen jullie hier een auto of daar?
Ons vervoer is hier idd hop on off bussen(kleintjes en grote), ubers, nu in de trein v Sintra terug naar ons hotel, morgen tot vliegen nog wat trammetjes en elevadoresquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:56 schreef AnneX het volgende:
Zolang het droog blijft!
Jullie springen leuk on/off de bus. Hendig systeem!
Wagentje achter je scootmobiel hangen. Zo doet een man hier in de buurt hetquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dank.ik ga er geen fan van worden hoor. Maar groot bouwmateriaal halen op de bakfiets gaat 'm in de bergen niet worden. En op de motor ook niet
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft 80 km gefietst en is de trotse bezitter van een garmin
@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentraquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind die boeren gebieden daar ook altijd wel deprimerend hoor
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentra
Geen pizza gegeten in Meppen? Mis je weinig aan hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik word heel blij van de omgeving waar ik woon en nu tot morgen zit. Pannenkoeken in Aalden gegeten, was erg geslaagd. Vriendelijke mensen.
Proest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik word ook een stuk gelukkiger van tegeltuinen, zonnepanelen en datacentra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |