Ah ja, jeugdactiviteiten…. Ik ben af en toe luisterend oor voor de gek gene die dat bij mijn koorvereniging doet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar dat is het gevolg -- mensen zoals jij die 2353487578347 vrijwilligerstaken opknappen en andere mensen die Helemaal Niets doen.
Sprak dit weekend iemand die heel lang de jeugd gecoördineerd had bij de survivalclub. 60 kinderen en exact 0 ouders die met de trainingen wilden helpen. Echt manmanman
Je kilometersquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft 80 km gefietst en is de trotse bezitter van een garmin
@:gcjoel ik heb naar je gezwaaid
Ik moest wel echt in een bijzonder deprimerende hoek van Oost-Brabant zijn. Kippen/koeien/varkens vind ik prima maar die biogascentrale ben ik kokhalzend langsgefietst
Verder was het Erg Donker (dat had ik niet helemaal bedacht toen ik vanmiddag bedacht om dit te gaan doen) en ben ik me volledig de pleuris geschrokken toen ik langs een bouwterrein met bronbemaling fietste en die ineens BLUB deed.
Marktplaatsmeneer heeft me niet alleen de Garmin gegeven maar ook een hartslagband erbij, want eigenlijk hoorde die er ook bij en hij schaamde zich dat hij het originele micro-usbkabeltje niet meer had. Nou is een hartslagband een stuk interessanter dan die 2349 micro-usbkabels die ik in m'n kabelspaghetti heb, dus ik vind het wel mooi.
Nee, ik ben zodra ik 'm had meteen keihard naar huis gefietst. Ik kende de route nu, want had het net de andere kant op gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kilometers![]()
Meteen je nieuwe gadget kunnen gebruiken?
Wat knap, ik zou tig keer de route hebben kunnen fietsen en nog verkeerd gaan. Ik word nog steeds meerdere keren per jaar uitgelachen dat ik 11 km heb gefietst in een dorpje hier in de buurt omdat ik een verkeerde afslag had genomen. Terwijl ik er voor corona al vaak geweest was. Nu juicht iedereen wanneer ik aankom “ yeah ze is er”quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik ben zodra ik 'm had meteen keihard naar huis gefietst. Ik kende de route nu, want had het net de andere kant op gedaan natuurlijk
Ik ga er vrijdag even voor zitten om de fietscomputer in te stellen. Ik verwacht dat-ie wel wat systeemupdates en kaartupdates zal willen doen, en ik moet 'm koppelen aan m'n telefoon.
Het is wel zo dat je in deze hoek van Oost-Brabant 15 km rechtdoor kan fietsen totdat je bij de volgende rotonde komt -- en op de rotonde staat een bord met het volgende dorp waar je heen moet. Dus ik hoefde oprecht alleen de 3 dorpen te onthouden waar ik doorheen moest, zodat ik de goede bordjes had op de rotondesquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat knap, ik zou tig keer de route hebben kunnen fietsen en nog verkeerd gaan. Ik word nog steeds meerdere keren per jaar uitgelachen dat ik 11 km heb gefietst in een dorpje hier in de buurt omdat ik een verkeerde afslag had genomen. Terwijl ik er voor corona al vaak geweest was. Nu juicht iedereen wanneer ik aankom “ yeah ze is er”
Ah, ja da’s makkelijker dan 10 mensen vragen waarvan de meesten een andere route doorgavenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat je in deze hoek van Oost-Brabant 15 km rechtdoor kan fietsen totdat je bij de volgende rotonde komt -- en op de rotonde staat een bord met het volgende dorp waar je heen moet. Dus ik hoefde oprecht alleen de 3 dorpen te onthouden waar ik doorheen moest, zodat ik de goede bordjes had op de rotondes
Primaquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:26 schreef _flore het volgende:
[..]
@:Vanyel, hoe kwam mijn opmerking over bij jou? Want ik zit t nu in te vullen, wat ik ook best suf vind van mezelf eigenlijk.
Nee ik bedoelde het in zijn algemeenheidquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hohoho![]()
Lid van drie vrijwilligersclubs, (bestuurs)lid van een vierde (en daar in het bestuur op twee levels ‘want dat tweede level komt maar twee keer per jaar bij elkaar -> inmiddels elke drie weken vergadering‘
Of bedoel je dat ik daarmee het werk voor vier mensen opknap?
Gelukkig krijg ik er bij een andere club wel voor betaaldAl ben ik daar dan weer geen vrijwilliger.
Et tu, Fleschen?
vandaan kwamquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen wil deel uitmaken van het verenigingsleven, lees iedereen vindt het fantastisch als een ander het maar regelt![]()
Ja! Maandag terug gekomen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:09 schreef Jeroboam het volgende:
Is @:leeharveyoswald wel veilig teruggekeerd op het motortje uit Spanje?
Dit klinkt heerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Zon schijnt, kachel snort, koffie is binnen.
Plannen: ontbijt maken (fruit snijden en amandelen kraken). Berg(je) beklimmen en wildcamera ervan af plukken.
Iets bedenken voor middageten; ik denk rijst groente blikvis.
Om een of andere reden heb ik roodkapje in hoofd. Barrel
WC is schoon, was afgehaald, was opgehangen, nieuwe was aangezet, keuken geschrobt, badkamer geschrobt, gestofzuigd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Vaatwasser draait, wasmachine draait, afval is weggegooid, WC staat in de sop, plafondhoeken zijn afgenomen.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Zon schijnt, kachel snort, koffie is binnen.
Plannen: ontbijt maken (fruit snijden en amandelen kraken). Berg(je) beklimmen en wildcamera ervan af plukken.
Iets bedenken voor middageten; ik denk rijst groente blikvis.
Om een of andere reden heb ik roodkapje in hoofd. Barrel
Ja. Daar is wel een tacktiek voor. Er is Een Hele Grote Lijst met dingen die nog een keer moeten en er is een apart kladblok met daglijstjes. Sinds een tijdje bedenken we grofweg wat we de komende 2/3 dagen willen (en moeten) en dat gaat dan op het daglijstje, dat houdt het overzichtelijk en behapbaar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:47 schreef Vanyel het volgende:
Dat gaat een beetje over als je leert om gewoon te beginnen aan iets en je daar lekker mee bezig te houden, zonder je in die tijd druk te maken over wat ook moet.
Niet elke keer alles bedenken wat moet helpt ook.
hier nog bar weinig activiteit bij de bijenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:55 schreef AnneX het volgende:
Ook: er waren zwermen musjes en vinkjes in de heg en in de lucht en de buurkat sluipt door de tuinen. Weg musjes.![]()
En de bijen vliegen af en aan op zo’n kastje op de zuidmuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |