Fijn! Op wat hoger programma zetten vind ik geen probleem, als 't maar droog wordt haha. En inderdaad eens iets erin frommelen is altijd wel, dat heb ik nu inderdaad ook. Als het ding zelf maar niet helemaal in de knoop draait ofzo, maar dat zal wel meevallen dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 03:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bevalt goed! Duurt wel duidelijk langer (staat bij ons ook in een vrij koude garage) en je moet 'm soms op een war hoger programma zetten. Er fronmelt wel.eens wat in de dekbedhoezen maar dat was bij de oude ook zo dus dat had ij niet per se aan de droger gelinkt.
Succes nog even met het afronden van deze drukke week, het is bijna klaar.
Werkt ook niet als je 33 bent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:14 schreef Clubsoda het volgende:
Yep, je zou zeggen dat als je bijna 1 bent, je ook wel de hele nacht kan slapen maar zo werkt het niet![]()
De baby is trouwens sinds kort helemaal gefascineerd door die droger dus je hebt dan ook direct entertainment voor je nichtje
Ook niet als je 34 bent dus duidelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:14 schreef Clubsoda het volgende:
Yep, je zou zeggen dat als je bijna 1 bent, je ook wel de hele nacht kan slapen maar zo werkt het niet![]()
De baby is trouwens sinds kort helemaal gefascineerd door die droger dus je hebt dan ook direct entertainment voor je nichtje
Op je 39e ook niet, begreep ik van W.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ook niet als je 34 bent dus duidelijk![]()
Ik was sinds 3.20 wakker en viel rond 5.30 eindelijk weer in slaap. En was om 6.30 weer wakker, toen de katten een bord van de salontafel gooidenecht fantastisch.
Haha, nice! Zet ik die zaterdag 8.30 gewoon voor de droger en kan ik even rustig aan doen![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:09 schreef vlindertje89 het volgende:
He, dat is nou jammer. Anders konden we nog denken dat vanaf 35 je elke nacht fantastisch slaapt ter compensatie![]()
Valt mee. W. heeft 2 afspraken buiten de deur. Ik wilde tuin dingen doen maar het regent. Misschien teken ik wel tuinplan. Of meer Google. Of fok!topicquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:09 schreef vlindertje89 het volgende:
He, dat is nou jammer. Anders konden we nog denken dat vanaf 35 je elke nacht fantastisch slaapt ter compensatie![]()
Jullie drukke dag weer vandaag of kunnen jullie beetje rustig aan doen?
Hahaha, fair enough, ik maak mn ouders er niet wakker voor neequote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Maar jullie vallen er hopelijk je moeder niet meer mee lastig![]()
Ik sliep om half 4 weer en toen droomde ik eerst dat de baby kwijt was en toen dat ik Johnny Kraaijkamp junior moest reanimeren en de ambulance ons steeds voorbij reed![]()
Redelijk drukke dag, vanochtend lesgeven en dan door naar werk voor managersoverleg, supervisie en een patiënt en dan naar huis waar mijn nichtje is, mijn zus nog komt, mijn grote moet worden opgehaald en de kleine naar bed. En dan de kamer versieren en misschien beginnen met taart bakken. Dan morgen volle bak met verjaardagsvisite.
quote:
Dat klinkt wel primaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt mee. W. heeft 2 afspraken buiten de deur. Ik wilde tuin dingen doen maar het regent. Misschien teken ik wel tuinplan. Of meer Google. Of fok!topic
Ahhh jeetje dat is snel gegaan zeg (ja vreselijk clichéquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, babyik ben vlakbij Lonaa jarig
![]()
Succes met de sollicitatie!
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ook niet als je 34 bent dus duidelijk![]()
Ik was sinds 3.20 wakker en viel rond 5.30 eindelijk weer in slaap. En was om 6.30 weer wakker, toen de katten een bord van de salontafel gooidenecht fantastisch.
Haha, nice! Zet ik die zaterdag 8.30 gewoon voor de droger en kan ik even rustig aan doen![]()
Als je 32 bent welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Werkt ook niet als je 33 bent.
Goeiemorgen. Wat een matige nacht.
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken
Hup!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet mezelf eigenlijk nu uit bed bonjouren om te gaan lopen voor het gaat regenen, maar het is... lastig
Oeps en nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:20 schreef sigme het volgende:
Ik ga als we terug zijn in NL maar eens informeren naar Novasure. De pil werkt niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |