SPOILER: Flitsende beelden!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door MadMaster op 16-03-2024 12:11:03 ]
Morgen is de vertrekdag…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:55 schreef derLudolf het volgende:
Op Duits mobiel internet wel en dat wil wat zeggen. Wanneer vlieg je?
Gebruik Chrome alleen mobiel, op de pc liever Firefox. Maar mobiel in Chrome zie ik het dusquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Imgur in Chrome momenteel:
[ afbeelding ]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
In Chrome dus niet, in Safari wel.
Dan kan ik de epileptisch makende beelden van gisteren ook wel proberen:
[ afbeelding ]
een spoiler zou fijn zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
In Chrome dus niet, in Safari wel.
Dan kan ik de epileptisch makende beelden van gisteren ook wel proberen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptie
Fixed, in een spoilertag geplaatst…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptie
Superlief, dank je.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Fixed, in een spoilertag geplaatst…
Wat heerlijk! Geniet van je vrije dagenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:00 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen! 10 dagen vrij![]()
Ben ik wel aan toe, ondanks goede dagen deze week op het werk.
Zometeen verjaardag neefje, dus nog weinig rust
Stomme blaasjes!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:44 schreef AnneX het volgende:
Lekker hè @:Blues vanmorgen moest ik wakker worden na een heerlijke diepe slaap.
Stomme plasjesNou ja, in ieder geval word ik er wakker van.
In een opwelling heb ik vanmiddag een ontspanningsmassage besproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijk ben jij niet de eigenaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:38 schreef Blues het volgende:
Kunnen jullie me helpen?
Ik wil een gedeeld document (weet niet eens met wie.... mss de fiets lease maatschappij of zo ooit) verwijderen. Maar het lukt niet!
SPOILER: BloesemparkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ma herstelrondje gedaan door Amstelveen. Geen lang stuk maar wel de kersbloesem in bloeiOm 9.30u was het nog niet zo druk met mensen. Twee uur later doen we weg gingen was het al een stuk drukker
Wordt weer gekkenhuis daar de komende weken.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Geen idee. Helaasch.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:38 schreef Blues het volgende:
Kunnen jullie me helpen?
Ik wil een gedeeld document (weet niet eens met wie.... mss de fiets lease maatschappij of zo ooit) verwijderen. Maar het lukt niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |