Hoe heet die docu? Op Netflix? Ik heb op YT een vrouw erover horen vertellen, indrukwekkend.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff net de docu over Jehova’s getuigen gezien. Wat een ellende daar en gehersenspoelde mensen.
Ik begreep dat het ook op yt te zien is, maar het is een videolND DOCU. 3 afleveringen van ieder ca 40 minutenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef _flore het volgende:
[..]
Hoe heet die docu? Op Netflix? Ik heb op YT een vrouw erover horen vertellen, indrukwekkend.
Oei @:Sarabi
Heet Jehova’s van God losquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:55 schreef _flore het volgende:
[..]
Hoe heet die docu? Op Netflix? Ik heb op YT een vrouw erover horen vertellen, indrukwekkend.
Oei @:Sarabi
Wat ik heb gezien was van de YT serie podcast 'held in eigen verhaal'.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat het ook op yt te zien is, maar het is een videolND DOCU. 3 afleveringen van ieder ca 40 minuten
Even nagekeken, op yt zie je een stuk uit een talkshow over de docu. Vandaar mijn verwarringquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:13 schreef _flore het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was van de YT serie podcast 'held in eigen verhaal'.
Mooie feestjesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:47 schreef MadMaster het volgende:
The morning after, in mijn hoofd bonken de beats van Underworld nog door en mijn rug en voeten blijken 2,5 uur vrijwel non-stop dansen meer dan genoeg te vinden.
Maar damn, wat is het het allemaal waard…
Imgur is stuk v.w.b. het tonen van beelden/filmpjes hier, dus de epileptisch makende bewegende beelden van gisteren kan ik helaas (of voor sommigen wellicht gelukkig) niet delen…quote:
Het plaatje doet het in elk gevalquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of dit het wel doet:
Edit: Nee dus…
Hmmm, hier doet het 'ie het niet…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het plaatje doet het in elk geval
SPOILER: Flitsende beelden!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door MadMaster op 16-03-2024 12:11:03 ]
Morgen is de vertrekdag…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:55 schreef derLudolf het volgende:
Op Duits mobiel internet wel en dat wil wat zeggen. Wanneer vlieg je?
Gebruik Chrome alleen mobiel, op de pc liever Firefox. Maar mobiel in Chrome zie ik het dusquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Imgur in Chrome momenteel:
[ afbeelding ]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
In Chrome dus niet, in Safari wel.
Dan kan ik de epileptisch makende beelden van gisteren ook wel proberen:
[ afbeelding ]
een spoiler zou fijn zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
In Chrome dus niet, in Safari wel.
Dan kan ik de epileptisch makende beelden van gisteren ook wel proberen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptie
Fixed, in een spoilertag geplaatst…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik sla deze sc ff over verder, word hier kotsmisselijk van elke keer als ik scroll, maar ongetwijfeld te gek voor mensen zonder migraine/epileptie
Superlief, dank je.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Fixed, in een spoilertag geplaatst…
Wat heerlijk! Geniet van je vrije dagenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:00 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen! 10 dagen vrij![]()
Ben ik wel aan toe, ondanks goede dagen deze week op het werk.
Zometeen verjaardag neefje, dus nog weinig rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |