Beterschap!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:02 schreef Tele6 het volgende:
Mijn verkoudheid heeft nu daadwerkelijk doorgezet. Voel me erg zielig op m'n vrije dag
Ik begon met 6 dagen productieve hoest, maar nu snot en kriebelhoestquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beterschap!
Hier lijkt de hoestfase aangebroken te zijn, hopelijk is het dus bijna helemaal voorbij.
Ow hoest kom bij mij altijd als laatste, blijft dan soms wel lang hangen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik begon met 6 dagen productieve hoest, maar nu snot en kriebelhoest
Ik weet niet wat de gangbare volgorde is hierin, maar die kriebelhoest en snot hadden van mij niet gehoeven
Hoeveel houtschaven heeft jouw partner?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
Allebei water bij de wijn dus je mag er twee kopenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
Waarom niet? Iedereen kan vragen om Novasurequote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was een tijd heel blij met de mirena, maar nu heb ik toch vrij vaak weer bloedingen waar echt een tampon aan te pas moet komen en soms weer brokjes en stukjes feest. Zou ik kunnen vragen om novasure voor mn volgende mirena er in gaat?
Nou wat dacht je van Power tools en ander duur spulquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel houtschaven heeft jouw partner?
Yep, maar dan zou jij er ook al het bestek, borden, ovenschalen etc mee moeten tellen 😂quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van Power tools en ander duur spul
Ik wil er driequote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allebei water bij de wijn dus je mag er twee kopen
Welke doe je weg, omdat je wat je er nu mee doet met de nieuwe gaat doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wil er drie
(Deze, een skillet, en een tweede Turk smeedijzeren pan. Want ik had van die laatste, toen ik die ooit voor een tientje bij de Aldi kocht vijftien jaar geleden, gelijk drie mee moeten nemen).
Haterquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Welke doe je weg, omdat je wat je er nu mee doet met de nieuwe gaat doen?
Het is volbracht. Rest vd dag speklarvenquote:
Wat is jullie site ook alweer? Ik ga in september o.a. naar Lissabon dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:57 schreef Blues het volgende:
Laatste halve dag Lissabon stukslaan met opstaan, douchen, ontbijten, koffie, koffer inpakken en bij receptie zetten, trammetjes doen en zien wat er op ons pad komt verder.![]()
Blogje is af t/m gisteren incl wat we gegeten hebben
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week gaan we maar eens huiswaarts.
https://paulentrudie.nl/lissabon-maart-2024.phpquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is jullie site ook alweer? Ik ga in september o.a. naar Lissabon dus ben benieuwd![]()
Alvast goede reis straks!
Oeh, dat zou mij wat warm zijn, zeker die nachttemperatuurquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een paar dagen gaan we maar eens een paar weken van huis weg.
Maar eerst nog een concert van Underworld vanavond en morgen een potje honkbal…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |