Masha danki!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, dat zou mij wat warm zijn, zeker die nachttemperatuur![]()
Maar jij kent de omstandigheden daar dus ik neem aan dat het fijner is dan het mij zo in cijfers lijkt.
Heel veel plezier gewenst!
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleinerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef Syrena het volgende:
Ik vind 6 pannen. 26 is 4 verwijderd van 30, en kampeerpannen tellen niet![]()
Ik mag geen plastic opbergbakjes meer kopen. Ook niet als ze zo heerlijk in elkaar passen![]()
Verder sinds september zonder pil, netjes om de 35 dagen![]()
Tot deze week. 19 dagen
Goeie voorspelling voor de trouwdag van NichtjeX en een buiten diner ☀quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een paar dagen gaan we maar eens een paar weken van huis weg.
Maar eerst nog een concert van Underworld vanavond en morgen een potje honkbal…
Minstens 4!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wil er drie
(Deze, een skillet, en een tweede Turk smeedijzeren pan. Want ik had van die laatste, toen ik die ooit voor een tientje bij de Aldi kocht vijftien jaar geleden, gelijk drie mee moeten nemen).
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?
SPOILER: DommelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in Nuenen natuurlijkSPOILER: De AardappeletersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluncht bij 100 Watt, brouwen lekkere biertjes.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleiner
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:41 schreef Syrena het volgende:
[..]dat is wel slim!
Het bericht van Vanyel over de AH bakjes doe ik maar even LALALALA
Die ik heb zijn wel stapelbaar, maar merkloos. Ik heb 1 deksel vermoord, maar kan dus geen deksel meer vinden wat past. Ideaal is het allemaal nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:10 schreef Tuindier het volgende:
Ik kocht dus de glazen bakkes van ikea, maar die kan ik niet in elkaar stapelen. Dus nu staat de bakjeskast veel te vol. En dat was ie eigenijk al.
Zijn de deksels heel gebleven? Misschien kunnen we uitwisselenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb pas een stel pyrex bakjes laten vallenHopelijk komt dat binnenkort nog een spaaractie voor.
Oh wat een mooie stad is dat! Leuke dingen hebben jullie gedaan zegquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:35 schreef Blues het volgende:
[..]
https://paulentrudie.nl/lissabon-maart-2024.php
Nu lunch voor we de kabelbaan bij de Taag doen. Hoog!
Heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:24 schreef Tele6 het volgende:
Vind je die fijn @:borisz ? B heeft er een paar, maar ik krijg het deksel er nooit vanaf zonder de inhoud te lanceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |