abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:49:29 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212836434
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Oeh, dat zou mij wat warm zijn, zeker die nachttemperatuur :o
Maar jij kent de omstandigheden daar dus ik neem aan dat het fijner is dan het mij zo in cijfers lijkt.

Heel veel plezier gewenst!
Masha danki!

V.w.b. de nachten: Lang leve de airco en die (passaat)windkracht 4 zorgt overdag voor genoeg luchtverplaatsing om het dragelijk te maken.
Eind vorig jaar was er nauwelijks wind, was de gevoelstemperatuur 40 graden en was er een luchtvochtigheid van bijna 90%. Dat was pittig, maar ook dat hebben we overleefd.

Nu is het er iets milder:
pi_212836609
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef Syrena het volgende:
Ik vind 6 pannen. 26 is 4 verwijderd van 30, en kampeerpannen tellen niet :{w

Ik mag geen plastic opbergbakjes meer kopen. Ook niet als ze zo heerlijk in elkaar passen :9

Verder sinds september zonder pil, netjes om de 35 dagen O+

Tot deze week. 19 dagen }:|
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleiner _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_212836748
En dat allemaal nu AH zo'n fijne vacuümbakspaaractie heeft. Wat een tragiek!

Lekkere bakjes hoor, die :Y

Eigenlijk wilde ik over op glas, maar ik kon ze toch niet weerstaan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212836781
Ik ging naar de andere kant van de stad voor een bijklets-lunchafspraak met vriendin. Stralende zon op de fiets.

Fietsen vriendin en ik weg voor een rondje, regen regen regen. Helemaal doorweekt komen we terug bij startpunt, ik weer op weg naar huis -- zon.

Echt wat een timing :') :')
pi_212836911
Oh en ik moet de ketting van m'n stadsfiets vervangen. B zei "dat kun je prima zelf, koop een ketting en een kettingpons en het is echt niet moeilijk" maar ik vind het natuurlijk allemaal weer veel te eng :')

• Waar koop je een ketting en kettingpons? Bouwmarkt? Fietsenmaker?
• En wat voor ketting dan? B zei "een gewone ketting" maar ik weet niet wat gewoon is
• Hoe meet je af hoe lang hij moet zijn? Moet ik schakeltjes tellen?

Ik heb wel filmpjes en websites opgezocht, maar die zeggen allemaal verschillende dingen. Eentje zei dat je ook een betonschaar nodig had om de oude ketting eraf te halen, en een ander zei dat je ook een speciaal schakeltje nodig had om de ketting te bevestigen. Misschien moet ik eerst mijn kettingkast eraf halen om te kijken of de huidige ketting een speciaal schakeltje heeft. En in de filmpjes klemmen ze de kettingpons in een werkbank, maar ik heb geen werkbank.

Ik zie dat de Decathlon ook fietskettingen en zo heeft. En dat die kettingen met een snelschakel komen, dus dan heb je alleen de kettingpons nodig om de ketting in te korten. En misschien om de oude ketting eraf te halen.

ik voel me echt razend incapabel :')
pi_212836977
Oefening baart kunst.

Ik zou bij een echte fietsenmaker langsgaan en de vragen voorleggen en er een ketting + pons kopen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212837070
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Over een paar dagen gaan we maar eens een paar weken van huis weg.
Maar eerst nog een concert van Underworld vanavond en morgen een potje honkbal…
Goeie voorspelling voor de trouwdag van NichtjeX en een buiten diner ☀

@Tele6 keep it simple. Wat sigme zegt. B-)
pi_212837215
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
Minstens 4!
pi_212837249
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik wil er drie ;(

(Deze, een skillet, en een tweede Turk smeedijzeren pan. Want ik had van die laatste, toen ik die ooit voor een tientje bij de Aldi kocht vijftien jaar geleden, gelijk drie mee moeten nemen).
Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212837268
(Alvast) gefeliciteerd voor @Clubsoda baby!
@Tele6 ik zou doen wat @sigme zegt
@MadMaster mooi vooruitzicht!

Sollicitatie ging volgens mij wel goed, al vond ik wel dat ze wat rare vragen hadden (twee vd drie, de derde is heel capabel en vond het ook rare vragen). Maar ook gewoon normale die ik wel goed kon beantwoorden.

Nu thuis, even bijkomen met broodjes met lekkere kaas. Ik kwam tot het briljante idee dat ik de tentamenvragen niet voor de afspraak van dinsdag al hoef te maken, zolang ik maar lege vragen in het systeem zet. Dan kunnen we alle instellingen goed zetten en kan ik daarna de vragen vullen met de goede tekst en antwoorden. Dus dat schuif ik door naar eind volgende week O+ dat is echt fijn. Dus nu even uurtje rust en dan hoef ik alleen nog paar scripties vandaag, dat is te overzien. En morgen dan naast oppassen alleen college maandag voorbereiden, das ook te doen :)
pi_212837895
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?

(Let niet op de rommel, naast voorbereiding eigen eten ben ik ook voor 20 man aan het koken).

Ik heb deze en dit is mijn favoriete keukending O+ en ik wil er nog één. Superfijne eigenschappen qua bakken, houdt warmte goed vast en gelijkmatig warm. Goed zwaar. Die pan kan in theorie langer mee dan ikzelf.

En toepassing: bakken, alles wat niet al te zuur is doe ik bij voorkeur hier in. Aardappels, ui, vlees, ...
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 maart 2024 @ 16:24:38 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212837929
Was een leuke wandeling naar Eindhoven :+ Van Son en via Nuenen. Alleen de Dommel is nog altijd uit zijn oevers op bepaalde plekken. Dus moest af en toe om.

SPOILER: Dommel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in Nuenen natuurlijk
SPOILER: De Aardappeleters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluncht bij 100 Watt, brouwen lekkere biertjes.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212838089
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleiner _O-
:7 dat is wel slim!

Het bericht van Vanyel over de AH bakjes doe ik maar even LALALALA
oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212838158
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 16:41 schreef Syrena het volgende:

[..]
:7 dat is wel slim!

Het bericht van Vanyel over de AH bakjes doe ik maar even LALALALA
oO<
:D

Mocht iemand nog op zoek zijn naar die AH zegels, ik heb nog genoeg
pi_212838224
Ik heb een set AH-bakjes van een aantal acties geleden, en ze zijn lelijk maar doen het nog. Verder veel te tevreden met de Pyrex bakjes voor mijn incorrecte lasagnes. Als ik ooit bakjes bij zou kopen, sowieso glas :Y
pi_212838235
* Tele6 heeft was opgehangen, badkamer gepoetst en regenjas in de wasmachine gedaan met speciaal spul

Nu kaartjes bestellen voor Visions of Atlantis in oktober, en dan maar eens avondeten maken. Prima prima :)
pi_212838336
Ik kocht dus de glazen bakkes van ikea, maar die kan ik niet in elkaar stapelen. Dus nu staat de bakjeskast veel te vol. En dat was ie eigenijk al.
pi_212838373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:10 schreef Tuindier het volgende:
Ik kocht dus de glazen bakkes van ikea, maar die kan ik niet in elkaar stapelen. Dus nu staat de bakjeskast veel te vol. En dat was ie eigenijk al.
Die ik heb zijn wel stapelbaar, maar merkloos. Ik heb 1 deksel vermoord, maar kan dus geen deksel meer vinden wat past. Ideaal is het allemaal niet :')
pi_212838404
Ik heb pas een stel pyrex bakjes laten vallen -O- Hopelijk komt dat binnenkort nog een spaaractie voor.
pi_212838421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb pas een stel pyrex bakjes laten vallen -O- Hopelijk komt dat binnenkort nog een spaaractie voor.
Zijn de deksels heel gebleven? Misschien kunnen we uitwisselen _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 maart 2024 @ 17:19:56 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212838453
Ik heb vooral oude IKEA-bakjes. Alleen Ikea heeft die niet meer. :'(.

Deze dus :+
pi_212838492
Vind je die fijn @borisz ? B heeft er een paar, maar ik krijg het deksel er nooit vanaf zonder de inhoud te lanceren :')
  vrijdag 15 maart 2024 @ 17:33:28 #173
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212838580
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:35 schreef Blues het volgende:

[..]
https://paulentrudie.nl/lissabon-maart-2024.php

Nu lunch voor we de kabelbaan bij de Taag doen. Hoog! :B
Oh wat een mooie stad is dat! Leuke dingen hebben jullie gedaan zeg O+
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 17:33:48 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212838582
Vakantie!

Deze trein heb ik morgen. Vandaag heeft ie zowaar Zürich bereikt :o

https://www.zugfinder.net/nl/trein-EC_9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 maart 2024 @ 17:37:01 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212838610
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:24 schreef Tele6 het volgende:
Vind je die fijn @:borisz ? B heeft er een paar, maar ik krijg het deksel er nooit vanaf zonder de inhoud te lanceren :')
Heb ik nooit last van. :+
Ja prima :). Fijn formaat. Kunnen de magnetron en vriezer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')