abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212848141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 12:38 schreef Blues het volgende:
Kunnen jullie me helpen?
Ik wil een gedeeld document (weet niet eens met wie.... mss de fiets lease maatschappij of zo ooit) verwijderen. Maar het lukt niet!
Staat het op de laptop? Zo ja dan misschien even uit en weer aanzetten, soms is het doc dan wonderbaarlijk genoeg verdwenen
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:39:49 #252
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:40:47 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212848331
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 10:54 schreef MadMaster het volgende:
In Chrome dus niet, in Safari wel.
Dan kan ik de epileptisch makende beelden van gisteren ook wel proberen:

SPOILER: Flitsende beelden!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukt *O*

Dat geflits is een van de redenen waarom ik niet meer naar dat soort dingen kan helaas ;(
Spoilers!
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:42:54 #254
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212848348
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gelukt *O*

Dat geflits is een van de redenen waarom ik niet meer naar dat soort dingen kan helaas ;(
Ik moet zeggen dat het er op de beelden heftiger uitziet dan wanneer je er zelf bij aanwezig bent.
Je ogen filteren kennelijk beter dan een cameralens van een telefoon…
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:44:03 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212848361
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat het er op de beelden heftiger uitziet dan wanneer je er zelf bij aanwezig bent.
Je ogen filteren kennelijk beter dan een cameralens van een telefoon…
Dat is zeker waar. Het gaat tegenwoordig wel iets beter. Morgen bij het shorttrack in Ahoy wordt het ook heftig.
Spoilers!
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:44:59 #256
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212848370
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is zeker waar. Het gaat tegenwoordig wel iets beter. Morgen bij het shorttrack in Ahoy wordt het ook heftig.
Hebben ze daar ook een lichtshow bij dan?
Veel plezier in ieder geval daar, wil ik ook nog wel eens bijwonen…
pi_212848393
Ik ga 1/7 naar Lenny Kravitz in Ziggodome, beter dat ie geen strobo's etc gebruikt :wtf:
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:47:30 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212848402
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hebben ze daar ook een lichtshow bij dan?
Veel plezier in ieder geval daar, wil ik ook nog wel eens bijwonen…
Dat is echt een groot bas- en lichtfestijn :Y

En dank! Dit wordt de 6e keert ofzo dat we gaan. Misschien wel vaker. We gaan naar elke wedstrijd in Nederland. De eerste keer kregen we gratis kaartjes via KPN omdat ze de zaal niet vol kregen. Dat was ook de eerste internationale wedstrijd in Nederland. Het is tegenwoordig nu binnen no time uitverkocht.
Spoilers!
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:50:52 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212848432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:46 schreef Blues het volgende:
Ik ga 1/7 naar Lenny Kravitz in Ziggodome, beter dat ie geen strobo's etc gebruikt :wtf:
Ik ben zo jaloers!
Spoilers!
  zaterdag 16 maart 2024 @ 14:57:47 #260
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212848492
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:46 schreef Blues het volgende:
Met de enorme mogelijkheden qua led's van tegenwoordig is het bijna uitgesloten dat ze het niet gebruiken.

Gisteren hadden ze o.a. spots waarin kleurenled's en laser samen in zaten, wat dan ook nog alle kanten op kan draaien en een enorm groot led scherm achter het podium waarmee camerabeelden, animaties en kleurschakeringen vertoond werden. Dat werd dan ook veelvuldig gebruikt, in allerlei combinaties...
pi_212848537
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ben zo jaloers!
Is ie uitverkocht dan?
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:57 schreef MadMaster het volgende:

Met de enorme mogelijkheden qua led's van tegenwoordig is het bijna uitgesloten dat ze het niet gebruiken.

Gisteren hadden ze o.a. spots waarin kleurenled's en laser samen in zaten, wat dan ook nog alle kanten op kan draaien en een enorm groot led scherm achter het podium waarmee camerabeelden, animaties en kleurschakeringen vertoond werden. Dat werd dan ook veelvuldig gebruikt, in allerlei combinaties...
Ik neem mijn zonnebril mee >:) 8-)
pi_212848627
5 cent, @annex. Of fl 0,05
Maar 0,05 cent is overdreven. Al heb ik nog wel halve centen (0,5 cent) in de muntencollectie.

En ook wel een kunstwerkje van een stuiver met een cent met een gehalveerde halve cent. Dat is een verzetsdaad. O zo!

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 16-03-2024 15:47:47 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212848750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:

Staat het op de laptop? Zo ja dan misschien even uit en weer aanzetten, soms is het doc dan wonderbaarlijk genoeg verdwenen
Ja staat op mijn laptop in mijn documenten.
Opnieuw opstarten hielp niet :)

pi_212848767
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 12:44 schreef AnneX het volgende:

@:Sarabi wat een naar schrik telefoontje. Gelukkig valt het verder mee!?

Ja, hopelijk kan hij snel weer een beetje normaal bewegen want hij heeft nu wel veel last van zijn rug.
pi_212848774
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:23 schreef Blues het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Mmm jammer, dat was mijn enige (dus niet werkende) oplossing. Hopelijk kan iemand anders je helpen
pi_212848781
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:13 schreef sigme het volgende:
5 cent, @:annex. Of fl0,05
Maar 0,05 cent is overdreven. Al heb ik nog wel halve centen (0,5 cent) in de muntencollectie.

En ook wel een kunstwerkje van een stuiver met een cent met een gehalveerde halve cent. Dat is een verzetsdaad. O zo!
Veel gemaakte vergissing die mij altijd irriteert :Y

En Seys-Inquart verzetsdaad kunstwerkje O+

Ik heb inmiddels een kleine tas maandverband en tampons verzameld, andere tas met boeken over ons stadje toen en nu, zakje gevuld met waslijn, wasknijpers en markers, telefoon is op aan het laden, fietsbandjes zitten vol lucht… bijna klaar voor De Kwis waarbij de halve stad een avond lang bezig gaat met oplossen van denk- en doe-opdrachten.
Jullie gaan vast van me horen bij onoplosbare vragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212848927
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een kleine tas maandverband en tampons verzameld, andere tas met boeken over ons stadje toen en nu, zakje gevuld met waslijn, wasknijpers en markers, telefoon is op aan het laden, fietsbandjes zitten vol lucht… bijna klaar voor De Kwis waarbij de halve stad een avond lang bezig gaat met oplossen van denk- en doe-opdrachten.
Eh, dat maandverband en de tampons snap ik niet helemaal
  zaterdag 16 maart 2024 @ 15:43:58 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212848941
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:23 schreef Blues het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Ik zie 'Bureaublad' boven de Documenten' folder staan, maar waar staat het document?
Lokaal (Schijf C, D of iets dergelijks), OneDrive of ergens anders?

Als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en dan kiest voor 'Delen' of 'Eigenschappen', kan je dan zien met wie of wat je het bestand gedeeld hebt?
pi_212848970
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik zie 'Bureaublad' boven de Documenten' folder staan, maar waar staat het document?
Lokaal (Schijf C, D of iets dergelijks), OneDrive of ergens anders?

Als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en dan kiest voor 'Delen' of 'Eigenschappen', kan je dan zien met wie of wat je het bestand gedeeld hebt?
Staat in C
Onedrive heb ik ook gekeken bij gedeelde documenten en alles opgeschoond daar.
Het bestand heeft de leasemaatschappij met mij gedeeld vermoed ik. Het is mijn (oude, niet meer gebruikte contract van mijn fiets juni 22 )
  zaterdag 16 maart 2024 @ 15:52:20 #270
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212849051
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Staat in C
Onedrive heb ik ook gekeken bij gedeelde documenten en alles opgeschoond daar.
Het bestand heeft de leasemaatschappij met mij gedeeld vermoed ik. Het is mijn (oude, niet meer gebruikte contract van mijn fiets juni 22 )
Vreemd, een gedeeld bestand dat op C (= lokaal) staat en niet van jou is/wat je niet kan verwijderen.
Staat er bij de eigenschappen iets als dit

en kan je dan een vinkje plaatsen of juist verwijderen, waarna je een nieuwe poging waagt...?

Of anders kijken op het tabblad 'Beveiliging' binnen 'Eigenschappen' of je daar iets afwijkends ziet?
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 15:53:40 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212849071
Anders iets als Total commander gebruiken, dan kun je het waarschijnlijk wel verwijderen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212849076
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

^O^
De “O zo” hoort erbij, die ken je ook?

Wat is ermet de menstruatietas? Ik heb zojuist ook een hele puut vol gehaald, oa omdat ik in NL geen tampax te koop weet. Ja slecht, plastic etc. Maar ik ben na tig wat die wattenproppen wel rauw en de vieze vingers zat. En ze hebben hier ook meer keuze in verband zonder vleugels. Die vleugels zijnmooi hoor, en ik kom nog uit de tijd dat ze er niet waren en tien ze kwamen gaven ze je vléugels (a la red bull), maar ik wil ze vaak niet en dan sta ik ze af te knippen :o
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212849375
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 15:54 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^
De “O zo” hoort erbij, die ken je ook?

Wat is ermet de menstruatietas? Ik heb zojuist ook een hele puut vol gehaald, oa omdat ik in NL geen tampax te koop weet. Ja slecht, plastic etc. Maar ik ben na tig wat die wattenproppen wel rauw en de vieze vingers zat. En ze hebben hier ook meer keuze in verband zonder vleugels. Die vleugels zijnmooi hoor, en ik kom nog uit de tijd dat ze er niet waren en tien ze kwamen gaven ze je vléugels (a la red bull), maar ik wil ze vaak niet en dan sta ik ze af te knippen :o
O zo herken ik, maar ik weet de context niet meer :@

Maandverband is best random _O- Het is een goede doelen kwis (wij zijn ons eigen goede doel) en de club die het organiseert maakt zich sterk voor/tegen menstruatie armoede in NL (niet naar school kunnen omdat je geen maandverband kunt betalen…) Dus uiteraard briljant om 100 teams te vragen om bij het ophalen van het formulier een donatie te doen ^O^ Kunnen de lokale scholen mee bevoorraad worden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212849413
Ik heb trouwens de vleugels geadopteerd zodra ze er waren _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 maart 2024 @ 16:15:32 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212849440
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb trouwens de vleugels geadopteerd zodra ze er waren _O_

SPOILER
Daar ging mijn sinas... _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')