quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Veel gemaakte vergissing die mij altijd irriteert
En Seys-Inquart verzetsdaad kunstwerkje![]()
Ik heb inmiddels een kleine tas maandverband en tampons verzameld, andere tas met boeken over ons stadje toen en nu, zakje gevuld met waslijn, wasknijpers en markers, telefoon is op aan het laden, fietsbandjes zitten vol lucht… bijna klaar voor De Kwis waarbij de halve stad een avond lang bezig gaat met oplossen van denk- en doe-opdrachten.
Jullie gaan vast van me horen bij onoplosbare vragen.
O zo herken ik, maar ik weet de context niet meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:54 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
De “O zo” hoort erbij, die ken je ook?
Wat is ermet de menstruatietas? Ik heb zojuist ook een hele puut vol gehaald, oa omdat ik in NL geen tampax te koop weet. Ja slecht, plastic etc. Maar ik ben na tig wat die wattenproppen wel rauw en de vieze vingers zat. En ze hebben hier ook meer keuze in verband zonder vleugels. Die vleugels zijnmooi hoor, en ik kom nog uit de tijd dat ze er niet waren en tien ze kwamen gaven ze je vléugels (a la red bull), maar ik wil ze vaak niet en dan sta ik ze af te knippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb trouwens de vleugels geadopteerd zodra ze er waren
Daar ging mijn sinas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind vleugels ook helemaal gevleugeld geweldig voor onder kleding. Maar als ik alleen in slip loop wil ik niet zo vlaggen.
Oranje zal overwinnen.
Jaja, onderschat nooit de moed der onderdrukten.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn moeder kennis laten maken met plak maandverband. Die gebruikte nog van badstoffen dingen waar verband inging. Dat kreeg ik ook. Ammehoela, zelf “modern” spul gekocht…moeders de eerstvolgende keer ook
We have far more in common than that which devides us..
Total Commanderquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:53 schreef derLudolf het volgende:
Anders iets als Total commander gebruiken, dan kun je het waarschijnlijk wel verwijderen
😎 inmiddels …?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Zwitserse treinen rijden op tijd....
Eerste binnenlandse trein in Zwitserland: 8 minuten vertraging
In het hotel, 8 minuten. Dat is pünktlich als je het Duitse spoor bent gewendquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎 inmiddels …?
@:Cat-astrophe …Kassa: vlaaientest in Limburg!
Wordt dat nog gepresenteerd door Felix Meurders? Dat is wel een Echte Limburger hoor. Als die plat praat verstaat geen hond ‘m. ‘t Lijkt wel zwitserduitsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe …Kassa: vlaaientest in Limburg!
Ja zo'n idee had ik alquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:30 schreef sigme het volgende:
PS voor @:Dr_Flash
Snakken is Gronings voor opscheppen. Een snakkerd is een opschepper dus![]()
Dikdoun.
Ik sta al te trappelen op de startstreep voor mijn treinreisquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het hotel, 8 minuten. Dat is pünktlich als je het Duitse spoor bent gewend
Is snakken geen ABN?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:30 schreef sigme het volgende:
PS voor @:Dr_Flash
Snakken is Gronings voor opscheppen. Een snakkerd is een opschepper dus![]()
Dikdoun.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemd, een gedeeld bestand dat op C (= lokaal) staat en niet van jou is/wat je niet kan verwijderen.
Staat er bij de eigenschappen iets als dit
[ afbeelding ]
en kan je dan een vinkje plaatsen of juist verwijderen, waarna je een nieuwe poging waagt...?
Of anders kijken op het tabblad 'Beveiliging' binnen 'Eigenschappen' of je daar iets afwijkends ziet?
Nee laiverd, in ABN heb je dan asem tekort.quote:
door Amber 🥰 met kennis van zaken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Wordt dat nog gepresenteerd door Felix Meurders? Dat is wel een Echte Limburger hoor. Als die plat praat verstaat geen hond ‘m. ‘t Lijkt wel zwitserduits
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:22 schreef AnneX het volgende:
Dat je mij corrigeert voor die fl 0,05 . Dank je wel.
Dus elk woord wat een Groninger zegt is opschepperij. Okee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Snacken is plattduuts voor (plattduuts) praten
Snap ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Zo tandpasta gescoord en lokale valuta. Voel me toch vreemd vies zonder.
Achter de poestquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee laiverd, in ABN heb je dan asem tekort.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |