Ik vond dit altijd zo'n leuke tekenflimquote:
Morgen wordt helemaal chaosquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:42 schreef BillDauterive het volgende:
Die topictitel is wel even schrikken zeg!
Morgen onbetaald werken, een dag extra eten moeten kopen, dramaquote:
HET WORDT EEN CHAOS IN DE STUDIOquote:
Mij niet gezienquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:05 schreef Em31 het volgende:
Hebben we een extra dag, moeten we gewoon werken. Een schande eigenlijk.
DOE MAAR EVA SIMONSquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
HET WORDT EEN CHAOS IN DE STUDIO
CONFETTI OVER THOMAS BERGE
Ik ga in ieder geval wel thuis"werken"quote:
Kan echt nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen onbetaald werken, een dag extra eten moeten kopen, drama
Ik gok dat dit deel morgen ook nog wel open isquote:
Als we in dit tempo doorposten, overmorgen ook nog welquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gok dat dit deel morgen ook nog wel open is
Faillissement!quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen het Gelukkig Nieuwjoost, dus het zal wel wat drukker zijn denk ik zomaar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we in dit tempo doorposten, overmorgen ook nog wel![]()
Maar ik denk dat er wel meer posts komen rondon Het Nummer morgen
Dat is toch dat stelsel wat over een tijdje met dat van ons in botsing gaat komen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de andere kant...
[ afbeelding ]
dit is ook M31. Alleen wordt die meestal anders genoemd
Ook wel weer verdacht he!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is toch dat stelsel wat over een tijdje met dat van ons in botsing gaat komen?
Zeker, ik zou zelfs willen zeggen dat het intentioneel lijkt.quote:
Geen snelweg in Engeland zijn, dus dan maar een van de grootste crashes in de geschiedenis veroorzakenquote:
Ik kijk nog even Het Verhaal van Nederland af.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo we gaan weer golfen
Nee, ik zie dit niet meer goed komen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Helaas geen Spelen voor de dames, althans, ik zie het niet meer gebeuren.
Ah, vooruitziende blik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer, al het geluk was nu wel op. Wel terecht verder dus het is niet anders.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Helaas geen Spelen voor de dames, althans, ik zie het niet meer gebeuren.
Kunnen ze nog meer babbelen over sport.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:01 schreef Em31 het volgende:
Enige voordeel: is toch heel wat uitzendtijd bij de NOS dat ze nu aan andere sporten moeten/kunnen besteden tijdens de OS.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 06:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen ze nog meer babbelen over sport.
Het scheelt 2,5 uur per wedstrijd ongeveer, dus ik gok halfuurtje sport 2 uur praten? Is toch wat!quote:Op donderdag 29 februari 2024 06:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen ze nog meer babbelen over sport.
En de eerste F1 weekend gaat van startquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:01 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vandaag dan eindelijk DE bekendmaking.
Oh ja, ik kan dan niet online zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Succes voor onze mods met de grote toeloop ivm bekendmaking van het nummer
Misschien nog een verrassing uit Georgië, Armenië of Azerbaijan. Maar die zullen wel weer intressant willen doen ergens 15 maart ofzo hun nummer presenteren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:27 schreef NailQueen het volgende:
We krijgen in 3 dagen gewoon 7 nummers erbij. Het gaat in een keer heel hard
(Nederland, Cyprus en Zwitserland vandaag. Morgen Oostenrijk en VK. En zaterdag Ijsland en Servië)
Ik zit dan in de auto onderweg naar huis.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:02 schreef NailQueen het volgende:
Vanmiddag gaat op kantoor gewoon de uitzending van Lubach aan. Collega's weten dat ik ergens een passie voor heb
Mijn gok is 3FM.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik zit dan in de auto onderweg naar huis.![]()
Welke radiozender zal hem meteen gaan draaien?
Australië zal ook wel opeens uit de lucht vallenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien nog een verrassing uit Georgië, Armenië of Azerbaijan. Maar die zullen wel weer intressant willen doen ergens 15 maart ofzo hun nummer presenteren.
Hangt Australië in de lucht dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Australië zal ook wel opeens uit de lucht vallen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Succes voor onze mods met de grote toeloop ivm bekendmaking van het nummer
H_T-Damus heeft gelijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die meid sindsdien niet meer gezien en zou haar vanavond zien, maar helaas is ze ziek. Jammer, maar fijn dat ik nu niet een of ander verhaaltje hoef te verzinnen dat ik het lied echt al gehoord had.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
OK... Ik ook weer met mijn grote bek.
Komt er een meid naar me toe en al snel gaat het over het songfestival. Zegt ze: "Wat vind je van de Nederlandse inzending?" Ik antwoord met: "Nou, leuk lied, maar we gaan er niet mee winnen. Het wordt in ieder geval een feestje!", waarna ze schaapachtig kijkt en zegt: "maar het lied is toch nog niet bekend gemaakt?". En waarom weet ik niet, maar ik vertel haar dat ik het liedje al gehoord had en ze gelooft me gewoon. Verdorie, hopelijk komt ze er niet op terug voordat het lied echt bekend gemaakt wordt
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmm ik heb vrij vandaag. Maar nou moet ik op 1 maart weer werken en dat was anders niet zo geweestquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:05 schreef Em31 het volgende:
Hebben we een extra dag, moeten we gewoon werken. Een schande eigenlijk.
Jij leeft écht op het randje hè, jeetjequote:Op donderdag 29 februari 2024 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
Als we toch onszelf gaan quoten, dan kan ik meteen een update geven:
[..]
Ik heb die meid sindsdien niet meer gezien en zou haar vanavond zien, maar helaas is ze ziek. Jammer, maar fijn dat ik nu niet een of ander verhaaltje hoef te verzinnen dat ik het lied echt al gehoord had.
Ongetwijfeld gaan er mensen zijn die dat gaan zeggen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:53 schreef Strani het volgende:
Als er dit jaar weer mensen zijn die zeggen dat het ESF te veel ballads heeft word ik een beetje verdrietig.
Ja en ik denk dan, als je alleen maar feestliedjes duldt, wérk dan gewoon aan je leven zodat je geen feestliedjes meer nodig hebt om een flits van vals geluk te mogen beleven voordat je weer wordt teruggestort in je dagelijkse ellende.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongetwijfeld gaan er mensen zijn die dat gaan zeggen.
Precies, helemaal mee eens!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik denk dan, als je alleen maar feestliedjes duldt, wérk dan gewoon aan je leven zodat je geen feestliedjes meer nodig hebt om een flits van vals geluk te mogen beleven voordat je weer wordt teruggestort in je dagelijkse ellende.
Mijn hele sportplaylist staat vol met (happy) hardcore en eurodancequote:Op donderdag 29 februari 2024 08:59 schreef Yesse het volgende:
Door Joost Klein en zijn vibe heb ik opeens enorm veel zin in Jaren 90 nostalgie![]()
Overigens is dat 1x per week wel zo maar toch
Gooi met een uiquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb zin om iemand verdrietig te maken.
Zo om en na bij ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het scheelt 2,5 uur per wedstrijd ongeveer, dus ik gok halfuurtje sport 2 uur praten? Is toch wat!
Vannacht ook VK!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:06 schreef NailQueen het volgende:
Wat een druk songfestivaldagje. Nederland, Zwitserland, Cyprus. Oostenrijk helemaal in zijn geheel uitgelekt. En vanavond ook nog Servië. Ik ben kapot.
Maar wat is je mening over het nummer zelf ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een stukje ervan gehoord. Ik heb niet het idee dat we er mee gaan winnen.
Ik bedoelde eerder een ajuin.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, als het maar niet met die van Momo is, want dat is een schattige pinguin!
Heb je al nagellak in die kleur?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben serieus aan het kijken naar een knalblauwe blazer/jas. Ik wil de Joost kleur hebben
Die heb ik al in de pocketquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je al nagellak in die kleur?
Dat lijkt me nog best een veilige gok, ik heb ook ongeveer zo'n idee.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een stukje ervan gehoord. Ik heb niet het idee dat we er mee gaan winnen.
Maar van de vier seizoenen duurt de winter wel altijd het kortst.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef Arizona het volgende:
Ik realiseer me net dat we door deze schrikkeldag ook een dag langer winter hebben![]()
Nu ben ik boos en verdrietig
Blauwe nagellak boks!quote:
In je broekzak heb je niet zoveel aan je nagellak.quote:
Wel als je met je handen in je zakken staat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
In je broekzak heb je niet zoveel aan je nagellak.
Maar dan zie je ze dus nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel als je met je handen in je zakken staat.
Ik zie het regenwoud nu ook niet, wil niet zeggen dat we er niet zoveel aan hebben.quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:00 schreef Kreator het volgende:
Dit kan geen toeval zijn, ik ben ook net Europapa geworden op mijn oude dag..
Maar het regenwoud op je nagels kalken is dan ook wat minder eenvoudig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het regenwoud nu ook niet, wil niet zeggen dat we er niet zoveel aan hebben.
Dat weet ik niet, ik heb daar geen ervaring mee en ik wil ook zeker de skills van onze @NailQueen niet onderschatten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het regenwoud op je nagels kalken is dan ook wat minder eenvoudig.
Een post op de allerlaatste seconde van een schrikkeldag, daar mag voor geapplaudisseerd worden, mensen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
Iemand nog een tip hoe ik makkelijk twee stukjes uit een youtube filmpje kan halen en aan elkaar kan plakken? Wil nl iets uit Europapa aan een ander liedje plakken.
*Schakelt naar desktopmodus*quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Een post op de allerlaatste seconde van een schrikkeldag, daar mag voor geapplaudisseerd worden, mensen.
Ja het ging niet om een suggestie over het consumeren van vis, tenminste.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Schakelt naar desktopmodus*
Krijg nou wat.![]()
En dan ging het zowaar ook nog eens ergens over, waarde Straan!
Weer blijft de spontane explosieve stijging van mijn twittervolgers dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:12 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar, als je dieemoji aan het einde niet had toegevoegd was je eerder klaar geweest en was het qua timing een betekenisloze post geworden.
En nu, omdat jij de keuze voor de emoji maakte, zal je leven nooit meer hetzelfde zijnIk kan het weten!
Die zitten tegenwoordig allemaal op Threadsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Weer blijft de spontane explosieve stijging van mijn twittervolgers dan?
Ja, is dat nu echt populair aan het worden?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zitten tegenwoordig allemaal op Threads
Nee serieus volgens mij echt totaal nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, is dat nu echt populair aan het worden?
Ehm ok, maar gezien het (per definitie) infrequente voorkomen hiervan vind ik het lastig een gepast niveau van enthousiasme te bepalen. Zelf neig ik op het moment naar dit:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Een post op de allerlaatste seconde van een schrikkeldag, daar mag voor geapplaudisseerd worden, mensen.
Ja gaat prima. Even wennen aan de routine.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie en vooral de kleine?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja gaat prima. Even wennen aan de routine.
Het feit dát het nooit eerder voorgekomen is geeft juist aan dat het een ongeremd en ongekend enthousiast applaus dient te zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ehm ok, maar gezien het (per definitie) infrequente voorkomen hiervan vind ik het lastig een gepast niveau van enthousiasme te bepalen. Zelf neig ik op het moment naar dit:
[ afbeelding ]
Terwijl jij je met jouw post meer lijkt te willen inzetten om zoiets voor elkaar te krijgen:
[ afbeelding ]
Overigens heeft niemand dit gedaanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 04:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar goed, bij twijfel gewoon de boel de boel laten en gaan werken.
Note aan de volgende persoon die de SC binnenstapt: Graag even koffie en thee zetten voor de rest van de SC, ik heb daar helaas geen tijd meer voor dankzij @:Strani
Hmm wat voor koekjes?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
Oei. Ik heb wel koekjes. Maakt dat het goed?
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik net "bitterkoekjes" getypt had, maar dat ik dacht dat je die misschien niet zou lusten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heb ik niet echt maar ik heb wel zin in bitterkoekjes.
Jeetjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik net "bitterkoekjes" getypt had, maar dat ik dacht dat je die misschien niet zou lusten.
We kunnen er ook niet zeker van zijn dat verschillende SC'ers niet dezelfde fout hebben gemaakt. Ik bedoel er zijn er door de jaren best wat opeens verdwenen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:57 schreef Em31 het volgende:
Ik bedoel we wisten dat Promes dom is, maar zó snel jezelf laten pakken.![]()
Zit je ons nou voor te bereiden op jouw aanstaande afwezigheid?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen er ook niet zeker van zijn dat verschillende SC'ers niet dezelfde fout hebben gemaakt. Ik bedoel er zijn er door de jaren best wat opeens verdwenen.
Niet weten dat de UAE een uitleveringsverdrag heeft met Nederland, hoe dom kan je zijn!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:57 schreef Em31 het volgende:
Ik bedoel we wisten dat Promes dom is, maar zó snel jezelf laten pakken.![]()
Ik weet niet of het echt nooit eerder voorgekomen is, ik heb niet alle topics ooit doorgespit op alle voorgaande schrikkeldagen om te zien of er misschien al eens ergens iemand op precies datzelfde moment wat gepost heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Het feit dát het nooit eerder voorgekomen is geeft juist aan dat het een ongeremd en ongekend enthousiast applaus dient te zijn
Dat valt me wel enigszins tegen.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zit je ons nou voor te bereiden op jouw aanstaande afwezigheid?
Vond dat hele Spanje verhaal altijd al wat shady!
Dan geef je er gewoon niet genoeg om. In jouw geval is een sarcastische slow clap misschien het meest op z'n plaats?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt nooit eerder voorgekomen is, ik heb niet alle topics ooit doorgespit op alle voorgaande schrikkeldagen om te zien of er misschien al eens ergens iemand op precies datzelfde moment wat gepost heeft.
Ik houd best van feitjes en zo, maar ik ben niet obsessief genoeg voor dit soort graafwerk.
Je kan op niemand hier echt vertrouwen Rogerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat valt me wel enigszins tegen.
We gaan je missenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]Ik reageer over een jaar of zes weer even oké?
Promes weg, Gordon weg, Strani weg.quote:
Sooowquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Promes weg, Gordon weg, Strani weg.
Al het goede komt in drieën
Ik dacht leuk, maart. De meteorologische lente begint. Vrolijkheid en blijdschap.quote:
Maar die bewaar ik graag voor als jij iets positiefs doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan geef je er gewoon niet genoeg om. In jouw geval is een sarcastische slow clap misschien het meest op z'n plaats?
Vind het altijd wel gezellig als de rest ook mee gaat doenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht leuk, maart. De meteorologische lente begint. Vrolijkheid en blijdschap.
Allesbehalve mensen, allesbehalve
Oh scherp antwoord hoor!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die bewaar ik graag voor als jij iets positiefs doet.
Ja snap ik ook welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het altijd wel gezellig als de rest ook mee gaat doen
Ik vind het de laatste tijd best meevallen idd, behalve toen je ineens besloot onafhankelijk te worden om Catalonië de oorlog te kunnen verklaren. Dat is normaliter niet iets wat je in een gemiddeld gesprek zou moeten hebben te verwachten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de anderen hebben láng niet zo veel last van me als jij hoor
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:15 schreef Arizona het volgende:
Ik zet wel koffie met ons nieuwe apparaat! En een grote pot thee, ik heb een heel schattige theepot van Blond.
Qua koekjes kan ik speculaasjes aanbieden en van die nep-Scholiertjes. Erg lekker allemaal vind ik zelf![]()
Heb net lekker gesport. Ik ben momenteel grotendeels veroordeeld tot cardio, want ik heb een hardnekkige blessure aan mijn schouder / sleutelbeen. Maar ik heb een heel leuke playlist, met nu ook Joost eropen ik begin dat fietsen op een hometrainer nu zowaar echt leuk te vinden
Over die meteorologische lente gesproken: hier schijnt vandaag wel voor het eerst sinds maanden de zonquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht leuk, maart. De meteorologische lente begint. Vrolijkheid en blijdschap.
Allesbehalve mensen, allesbehalve
Nou ja ik zat die avond gewoon niet helemaal lekker in m'n vel denk ik. Ik heb dat plan inmiddels op wilderiaanse wijze in de ijskast gezet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd best meevallen idd, behalve toen je ineens besloot onafhankelijk te worden om Catalonië de oorlog te kunnen verklaren. Dat is normaliter niet iets wat je in een gemiddeld gesprek zou moeten hebben te verwachten.
Kijk eens aan! Hier ook voor het eerst sinds februari!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over die meteorologische lente gesproken: hier schijnt vandaag wel voor het eerst sinds maanden de zon
Dus inderdaad vrolijkheid ende blijdschap hier
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Hier ook voor het eerst sinds februari!
O.... nou ja, zoals gezegd, de zon schijnt dus het is alsnog een mooie dag vandaag!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik had me vergist in de dag! Ze komen me over een week pas ophalen!
Daarom! Altijd naar de positieve dingen blijven kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
O.... nou ja, zoals gezegd, de zon schijnt dus het is alsnog een mooie dag vandaag!
Oh nou, in dat geval kunnen wij wat mij betreft wel de gesprekken aangaan om tot de vorming van een kabinet te komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zat die avond gewoon niet helemaal lekker in m'n vel denk ik. Ik heb dat plan inmiddels op wilderiaanse wijze in de ijskast gezet.
Strani bijna evenveel posts als de nr 2 en 3 bij elkaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
Het is weer de eerste van de maand, dus tijd voor de ranking! Een zekere Spanjool heeft het ook deze maand weer voor elkaar gekregen, hoe doet hij dat toch?
1 530 Strani
2 301 H_T
3 234 Roger_Epiales
4 221 BillDauterive
5 211 Luctor.et.Emergo
6 181 Arizona
7 163 Redefine
8 120 NailQueen
9 119 Fred_B
10 102 Em31
11 96 ESF1Gamer
12 94 ijs_beer
13 89 GeorgeM
14 73 Cyan9
15 69 Momo
16 61 Meke
17 40 AgnesGru
18 31 Koen66
19 30 Yesse
20 28 usagi414
21 16 Hamlapjes
22 14 zorro28
23 12 sportfreak
24 11 molloot200
25 9 summer52
26 7 Dave
27 4 grazz
28 3 TheVulture
28 3 RipCity
30 2 heywoodu
30 2 Pinnenmutske
32 1 Kippendij
32 1 Dotteke
32 1 Pino112
32 1 Kreator
32 1 Lucky_Strike
32 1 Meridiaan
Ik accepteer de maandelijkse oordelen met liefde als jullie nou eens eindelijk jullie best gaan doen voor deze SC.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Strani bijna evenveel posts als de nr 2 en 3 bij elkaar
Ik heb dus precies 1 topic volgepostquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
Het is weer de eerste van de maand, dus tijd voor de ranking! Een zekere Spanjool heeft het ook deze maand weer voor elkaar gekregen, hoe doet hij dat toch?
1 530 Strani
2 301 H_T
3 234 Roger_Epiales
4 221 BillDauterive
5 211 Luctor.et.Emergo
6 181 Arizona
7 163 Redefine
8 120 NailQueen
9 119 Fred_B
10 102 Em31
11 96 ESF1Gamer
12 94 ijs_beer
13 89 GeorgeM
14 73 Cyan9
15 69 Momo
16 61 Meke
17 40 AgnesGru
18 31 Koen66
19 30 Yesse
20 28 usagi414
21 16 Hamlapjes
22 14 zorro28
23 12 sportfreak
24 11 molloot200
25 9 summer52
26 7 Dave
27 4 grazz
28 3 TheVulture
28 3 RipCity
30 2 heywoodu
30 2 Pinnenmutske
32 1 Kippendij
32 1 Dotteke
32 1 Pino112
32 1 Kreator
32 1 Lucky_Strike
32 1 Meridiaan
Ik heb dus precies 1 topic volgepostquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
1 530 Strani
2 301 H_T
3 234 Roger_Epiales
4 221 BillDauterive
5 211 Luctor.et.Emergo
6 181 Arizona
7 163 Redefine
8 120 NailQueen
9 119 Fred_B
10 102 Em31
11 96 ESF1Gamer
12 94 ijs_beer
13 89 GeorgeM
14 73 Cyan9
15 69 Momo
16 61 Meke
17 40 AgnesGru
18 31 Koen66
19 30 Yesse
20 28 usagi414
21 16 Hamlapjes
22 14 zorro28
23 12 sportfreak
24 11 molloot200
25 9 summer52
26 7 Dave
27 4 grazz
28 3 TheVulture
28 3 RipCity
30 2 heywoodu
30 2 Pinnenmutske
32 1 Kippendij
32 1 Dotteke
32 1 Pino112
32 1 Kreator
32 1 Lucky_Strike
32 1 Meridiaan
Klagen over een dag zonder Ed Sheeran? Zo ken ik je niet Neel!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Misschien moet ik de nightcrew weer even bij elkaar roepen. Dit kan beter. Of ik ga gewoon weer klagen over een Ed Sheeran vrije dag.
Ja dit is omdenken HTquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Klagen over een dag zonder Ed Sheeran? Zo ken ik je niet Neel!
Ik ook!quote:
Ik blijf mooi stabiel op de 11de plekquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
1 530 Strani
2 301 H_T
3 234 Roger_Epiales
4 221 BillDauterive
5 211 Luctor.et.Emergo
6 181 Arizona
7 163 Redefine
8 120 NailQueen
9 119 Fred_B
10 102 Em31
11 96 ESF1Gamer
12 94 ijs_beer
13 89 GeorgeM
14 73 Cyan9
15 69 Momo
16 61 Meke
17 40 AgnesGru
18 31 Koen66
19 30 Yesse
20 28 usagi414
21 16 Hamlapjes
22 14 zorro28
23 12 sportfreak
24 11 molloot200
25 9 summer52
26 7 Dave
27 4 grazz
28 3 TheVulture
28 3 RipCity
30 2 heywoodu
30 2 Pinnenmutske
32 1 Kippendij
32 1 Dotteke
32 1 Pino112
32 1 Kreator
32 1 Lucky_Strike
32 1 Meridiaan
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:53 schreef NailQueen het volgende:
* zet een schaal met patat klaar
Aanvallen!
Die heeft dan ook siësta's van twaalf uur per dag waarin die ons de hele tijd kan vervelen. Dus nogal logisch dat die ver bovenaan staat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
1 530 Strani
2 301 H_T
3 234 Roger_Epiales
4 221 BillDauterive
5 211 Luctor.et.Emergo
6 181 Arizona
7 163 Redefine
8 120 NailQueen
9 119 Fred_B
10 102 Em31
11 96 ESF1Gamer
12 94 ijs_beer
13 89 GeorgeM
14 73 Cyan9
15 69 Momo
16 61 Meke
17 40 AgnesGru
18 31 Koen66
19 30 Yesse
20 28 usagi414
21 16 Hamlapjes
22 14 zorro28
23 12 sportfreak
24 11 molloot200
25 9 summer52
26 7 Dave
27 4 grazz
28 3 TheVulture
28 3 RipCity
30 2 heywoodu
30 2 Pinnenmutske
32 1 Kippendij
32 1 Dotteke
32 1 Pino112
32 1 Kreator
32 1 Lucky_Strike
32 1 Meridiaan
Dan pasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik had me vergist in de dag! Ze komen me over een week pas ophalen!
Ik!quote:
Het geeft wel weer wat extra postsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dit is omdenken HT
[ afbeelding ]
Ik hoorde laatst dat er een snackbar is in Nederland die ook voor ons oude compromis patiet heeft gekozenquote:
Altijd lekker, dat hebben we hier al lang niet meer op.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik!
Wij aten ook patat, met kibbeling, van de visboer
Voor zover ik weet vertalen we dat niet, is hier gewoon nog steeds een shepherd's pie (mits wel met lamsgehakt natuurlijk)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Altijd lekker, dat hebben we hier al lang niet meer op.
Wij hadden shepherd's pie (geen idee hoe dat in het Nederlands heet), dat was ook erg lekker
Ok, ook namens de Shepherds zelf bedankt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor zover ik weet vertalen we dat niet, is hier gewoon nog steeds een shepherd's pie (mits wel met lamsgehakt natuurlijk)
Bij het horen van de studioversie ging het nog wel. Toen waren het npg maar rare arrogante kwasten die hoorden bij een mentorduo met hond op de armquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Joost wordt in ieder geval positiever genoemd dan een jaar terug Mia en Dion
Die kun je over een uur bewonderen op BBC One.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga het team zo opbellenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:55 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen hoe zit het me je avondploegplannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk liedjequote:
Ik kijk nu ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan het songfestivaltopic een rotschop geven maar ik ben toch de enige die kijkt
Ik ga er toch niet van uit dat ik zo laat nog gebeld wordt joh.quote:
Dat houdt Sableheart ook niet tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan het songfestivaltopic een rotschop geven maar ik ben toch de enige die kijkt
Ja @Strani, stop even met de Spanjaard uithangen en wordt wakker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:14 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani we gaan de nachtsquad weer bij elkaar brengen. Jij hoort daar ook bij. Dus hup uit bed jij. Het fort moet bewaakt worden!
Ome Cornald helaas wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze die er niet uitknippen.
Ben ik niet alleen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan jullie toch niet alleen laten
Zijn invalbeurt deed hij wel goed!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Gjon's Tears. Een van de beste zangers van de afgelopen 10 jaar op het ESF
Piano heeft hij gelukkig thuis gelaten.
Ja, een jaar eerder kwam dat niet heel erg goed over.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Gjon's Tears. Een van de beste zangers van de afgelopen 10 jaar op het ESF
Piano heeft hij gelukkig thuis gelaten.
Jij bent toch altijd samen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik niet alleen?![]()
*achterdochtig om zich heen kijkt
Dat was Conchita Wurst. Waarschijnlijk omdat ze last minute geboekt was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:39 schreef sportfreak het volgende:
Ik dacht dat hij wel de afsluiter van de avond zou zijn.
Geestelijk wel, ik dacht nu meer lichamelijk.quote:
Ik weeg wel evenveel als twee kleinere volwassenenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geestelijk wel, ik dacht nu meer lichamelijk.
TOCH WEL!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dat de Tattoo cover van Gjon's Tears nog komt. Maar dat zal wel niet.
Toch knap van de organisatie dat ze die hebben weten te strikken!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:00 schreef NailQueen het volgende:
Waar een eurovision schnabbel is, daar is Johnny Logan.
Kleine volwassenen als in kinderen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weeg wel evenveel als twee kleinere volwassenen
Zeker, normaal doet hij nooit dingen die aan Eurovision gerelateerd zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toch knap van de organisatie dat ze die hebben weten te strikken!
Zullen zware onderhandelingen zijn geweest.
Alles is wel wat?quote:
Tudorel is altijd goed! Maar euhm, wakker worden? Ik moet eerst nog slapen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:21 schreef NailQueen het volgende:
Goedemorgen! Om mee wakker te worden is hier een pareltje van de Moldavische voorronde.
Ja, ze riep de nachtploeg bij elkaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kreeg een telefoontje van NailQueen dat ik hier moest opdraven.
Strani heeft andere plannen vannacht en zal morgenavond extra veel posten om ons te verblijden!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ze riep de nachtploeg bij elkaar.![]()
Jij hebt Strani ook niet bij je zeker?
Die luilak zal wel weer aan het slapen zijn, of aan het uitgaan.
Ik ben benieuwd, je schept nogal hoge verwachtingen hier.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft andere plannen vannacht en zal morgenavond extra veel posten om ons te verblijden!
Ja, hij moet ze nu wel waarmaken hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, je schept nogal hoge verwachtingen hier.
Oh, maar als hij die hier dan ook gaat uitdelen maakt dat natuurlijk wel veel goed.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, hij moet ze nu wel waarmaken hoor!
Van wat ik me herinner is die best lekker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:30 schreef BillDauterive het volgende:
ik heb ook zin in bitterkoekjesToevallig heb ik wel bitterkoekjesvla gehaald!
Oef! Ik drink nooit koffie en op dit tijdstip moet ik er helemaal niet aan denkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik me herinner is die best lekker.
Al gaat er niks boven mooie, malse, en verse bitterkoekjes natuurlijk, al dan niet met een kopje koffie
Thee dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef! Ik drink nooit koffie en op dit tijdstip moet ik er helemaal niet aan denken
Geef mij maar water!
Oef! Probeer het eens op een vrije weekenddag.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan me de laatste dag niet herinneren dat ik geen koffie gedronken heb.
Ik wilde even snel een plaatje zoeken van thee met een bitterkoekje, maar wat ik vond is zo mogelijk nog interessanter.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:35 schreef BillDauterive het volgende:
Thee mag ook!
[..]
Ja, precies! Heerlijk
Daar zit vast geen lekkere bite aan!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde even snel een plaatje zoeken van thee met een bitterkoekje, maar wat ik vond is zo mogelijk nog interessanter.
[ afbeelding ]
Nee, liever niet. Ik kan me de laatste dag niet herinneren, wat ik me nog wel herinner is dat ik een stevige hoofdpijn kreeg die spontaan weg ging toen ik toch een kopje koffie nam.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef! Probeer het eens op een vrije weekenddag.
Nee, die moet je er dan zelf even bij denken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar zit vast geen lekkere bite aan!
Helpt dat? Ik zal het eens proberen bij een kater!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Ik kan me de laatste dag niet herinneren, wat ik me nog wel herinner is dat ik een stevige hoofdpijn kreeg die spontaan weg ging toen ik toch een kopje koffie nam.
Deze tip volg ik dan weer liever niet op.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of gewoon op een stuiterbal kauwen terwijl je die thee drinkt, dat kan ook.
Als de hoofdpijn wordt veroorzaakt door een gebrek aan cafeïne dan helpt koffie wel ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helpt dat? Ik zal het eens proberen bij een kater!
Niet, ik vond het nog wel zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze tip volg ik dan weer liever niet op.
Cola helpt bij mij wel bij een kater, daar zit ook cafeïne in!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als de hoofdpijn wordt veroorzaakt door een gebrek aan cafeïne dan helpt koffie wel ja.![]()
Bij een kater weet ik het niet, het pept wel een beetje op iig.
Probeer jij het eerst eens uit?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet, ik vond het nog wel zo'n goed idee.
Hm, ja. Dat helpt mij ook beter dan koffie bij een kater.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Cola helpt bij mij wel bij een kater, daar zit ook cafeïne in!
Als ik binnenkort eens gelijktijdig in het bezit ben van een kopje bitterkoekjesthee en een stuiterbal dan zal ik het zeker overwegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Probeer jij het eerst eens uit?
Ja, dat is wel een goede. Ik heb het idee dat de prik goed werkt. Geen idee of het een soort van placebo-effect is, maar dat wil ik ook niet uitzoeken!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ja. Dat helpt mij ook beter dan koffie bij een kater.![]()
Waarschijnlijk omdat je het koud drinkt (ik iig wel) en je dan sneller meer kan drinken. Dan combineer je het oppeppende effect van cafeïne met meer vochtinname.
Daar zit nog wel wat in waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goede. Ik heb het idee dat de prik goed werkt. Geen idee of het een soort van placebo-effect is, maar dat wil ik ook niet uitzoeken!
Ja, dat zijn ze niet meer gewend natuurlijk.quote:Ik ga naar bed. de nachtploeg is nu niet meer nodig en we willen de rest niet laten schrikken door te veel te posten. Dan moeten ze zoveel bijlezen. Slaap wel!
Twee Thai misschien ook welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kleine volwassenen als in kinderen?
Mwah. Zo'n bus is best stevig hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar zit vast geen lekkere bite aan!
Heerlijk in het zonnetje zittenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:43 schreef summer52 het volgende:
Zonnetje schijnt heerlijk dus deze oude kerel 🐈⬛ geniet er van.[ afbeelding ]
Hij is al 19 dus springt niet zomaar meer op de vensterbank en deze is ook heel erg smal. Daarom een bankje neergezet, plank op de radiator gelegd en een vensterbankverbreder. Zo kan hij gemakkelijker op de vensterbank komen en fijn naar buiten kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heerlijk in het zonnetje zitten
530 posts, een paar jaar geleden was je daarmee amper in de top 20 gekomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft dan ook siësta's van twaalf uur per dag waarin die ons de hele tijd kan vervelen. Dus nogal logisch dat die ver bovenaan staat.
Ha bed uit, ik was pas om 4 uur thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:14 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani we gaan de nachtsquad weer bij elkaar brengen. Jij hoort daar ook bij. Dus hup uit bed jij. Het fort moet bewaakt worden!
Ik plan vanavond wel thuis te zijn dus dit zou kunnen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft andere plannen vannacht en zal morgenavond extra veel posten om ons te verblijden!
Wilde nacht gehad?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha bed uit, ik was pas om 4 uur thuis
Inderdaad jammer ja. Ik denk dat ik wel prioriteit geef aan IJsland, da's altijd wel een gezellige show.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ja! ik zit er klaar voor vanaf 20.45Jammer dat het elkaar overlapt.
Niet heel wild. Wel gezellig. De hele avond zo'n beetje de enige Nederlander tussen allemaal Noren geweest.quote:
Jemig wat vroegquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet bij jou thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hombre_Tigo?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik me tóch afvragen wie de H_T is die nu naast mij op de bank zit.
Heb je ze dit filmpje wel eens laten zien?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet heel wild. Wel gezellig. De hele avond zo'n beetje de enige Nederlander tussen allemaal Noren geweest.
Als revanche keihard Cha Cha Cha draaienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:07 schreef Cyan9 het volgende:
M'n buurman begon te schreeuwen om half 6 's ochtends, en nu is m'n complete dag ontregeld.
Dus je hebt in je kelder gezeten?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet heel wild. Wel gezellig. De hele avond zo'n beetje de enige Nederlander tussen allemaal Noren geweest.
Haha nee beter van niet. Maar ze zullen het deep down ook wel aanvoelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je ze dit filmpje wel eens laten zien?
Preciesquote:
Groot verschil ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
530 posts, een paar jaar geleden was je daarmee amper in de top 20 gekomen.
Bedoel je niet het F1 theme muziek?quote:
Wij juichen dit jaar ook Sainzquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat ik dit om 16:05 ook al had kunnen doen maar ik wil jullie allemaal feliciteren met de vierde wereldtitel van Verstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |