H_T-Damus heeft gelijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gok dat dit deel morgen ook nog wel open is
Ik heb die meid sindsdien niet meer gezien en zou haar vanavond zien, maar helaas is ze ziek. Jammer, maar fijn dat ik nu niet een of ander verhaaltje hoef te verzinnen dat ik het lied echt al gehoord had.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
OK... Ik ook weer met mijn grote bek.
Komt er een meid naar me toe en al snel gaat het over het songfestival. Zegt ze: "Wat vind je van de Nederlandse inzending?" Ik antwoord met: "Nou, leuk lied, maar we gaan er niet mee winnen. Het wordt in ieder geval een feestje!", waarna ze schaapachtig kijkt en zegt: "maar het lied is toch nog niet bekend gemaakt?". En waarom weet ik niet, maar ik vertel haar dat ik het liedje al gehoord had en ze gelooft me gewoon. Verdorie, hopelijk komt ze er niet op terug voordat het lied echt bekend gemaakt wordt
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen onbetaald werken, een dag extra eten moeten kopen, drama
Hmm ik heb vrij vandaag. Maar nou moet ik op 1 maart weer werken en dat was anders niet zo geweestquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:05 schreef Em31 het volgende:
Hebben we een extra dag, moeten we gewoon werken. Een schande eigenlijk.
Jij leeft écht op het randje hè, jeetjequote:Op donderdag 29 februari 2024 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
Als we toch onszelf gaan quoten, dan kan ik meteen een update geven:
[..]
Ik heb die meid sindsdien niet meer gezien en zou haar vanavond zien, maar helaas is ze ziek. Jammer, maar fijn dat ik nu niet een of ander verhaaltje hoef te verzinnen dat ik het lied echt al gehoord had.
Ongetwijfeld gaan er mensen zijn die dat gaan zeggen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:53 schreef Strani het volgende:
Als er dit jaar weer mensen zijn die zeggen dat het ESF te veel ballads heeft word ik een beetje verdrietig.
Ja en ik denk dan, als je alleen maar feestliedjes duldt, wérk dan gewoon aan je leven zodat je geen feestliedjes meer nodig hebt om een flits van vals geluk te mogen beleven voordat je weer wordt teruggestort in je dagelijkse ellende.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongetwijfeld gaan er mensen zijn die dat gaan zeggen.
Precies, helemaal mee eens!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik denk dan, als je alleen maar feestliedjes duldt, wérk dan gewoon aan je leven zodat je geen feestliedjes meer nodig hebt om een flits van vals geluk te mogen beleven voordat je weer wordt teruggestort in je dagelijkse ellende.
Mijn hele sportplaylist staat vol met (happy) hardcore en eurodancequote:Op donderdag 29 februari 2024 08:59 schreef Yesse het volgende:
Door Joost Klein en zijn vibe heb ik opeens enorm veel zin in Jaren 90 nostalgie![]()
Overigens is dat 1x per week wel zo maar toch
Gooi met een uiquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb zin om iemand verdrietig te maken.
Zo om en na bij ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het scheelt 2,5 uur per wedstrijd ongeveer, dus ik gok halfuurtje sport 2 uur praten? Is toch wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |