Heh, dat lijkt me nou echt helemaal niets :xquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:25 schreef Meke het volgende:
O! Nog een afrader; een digitale eerste date![]()
Ja én dan is het ook best ongemakkelijk met de rekening. Als het totaal niet klikt heb je ook niet echt zin om voor die ander te betalen maar splitten is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat duurt meteen ook lang als het echt niet klikt
Ja ik ook hoor. Soms is een date ook gewoon heel vermoeiend. Dat je op weg naar huis bent en al je energie is weggeslurpt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik vind het meestal ook wel prima om gewoon op een gegeven moment klaar te zijn en dan nog eens te daten ipv alsnog uit eten zeg maar
Wat ging er mis?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:25 schreef Meke het volgende:
In mijn geval was het technisch gezien geen eerste date en tijdens corona, maar wel de eerste keer dat we elkaar weer spraken na jaaarenMaar dat was ECHT geen succes
Oké, en zelfs de webcamseks kon geen redding bieden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:25 schreef Meke het volgende:
In mijn geval was het technisch gezien geen eerste date en tijdens corona, maar wel de eerste keer dat we elkaar weer spraken na jaaarenMaar dat was ECHT geen succes
Nee dat was het ook niet, ZO ongemakkelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heh, dat lijkt me nou echt helemaal niets :x
Ja gewoon dat je awkward daar zitquote:
Mja, dat blijft natuurlijk net zo als na een gewone slechte datequote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, en zelfs de webcamseks kon geen redding bieden?
Ah ja oké dat is wel waar. Jammer!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja, dat blijft natuurlijk net zo als na een gewone slechte date
En je had niet laten zien hoe je je lampen kon uitzetten met je stem? Dat vond ik welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja gewoon dat je awkward daar zitWat ga je bespreken dan? Normaal gebeuren er nog een beetje dingen om je heen - ik vond het nu heel snel een soort sollicitatiegesprek worden.
Nee het was overdagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
En je had niet laten zien hoe je je lampen kon uitzetten met je stem? Dat vond ik welhoor.
Ik vroeg ook een beetje naar de bekende wegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja gewoon dat je awkward daar zitWat ga je bespreken dan? Normaal gebeuren er nog een beetje dingen om je heen - ik vond het nu heel snel een soort sollicitatiegesprek worden.
Voor werk vind ik het ideaal. Video, audio, het maakt me niet uit allemaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vroeg ook een beetje naar de bekende weg![]()
![]()
Ik vind alles van Teams en hoe heet die ellende allemaal sowieso vreselijk. Maar wel handig, want dan hoef ik niet steeds naar kantoor![]()
Voor een date lijkt het me inderdaad afschuwelijk, maar ik hoef toch nooit meer een date denk ik. Brrr
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moest van de week een klantenservice bellen, omdat er iets niet goed was met mijn bestelling.
Kreeg een zeer vrolijke dame aan de lijn en nadat ik even in de wacht had gestaan zei ze: "Mevrouw Agnes, bedankt voor het wachten!"
En toen hebben jullie een uur over Nederland-Saudi-Arabië op het WK 1994 gesproken?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor werk vind ik het ideaal. Video, audio, het maakt me niet uit allemaal.
Ik heb ook wel eens een videocall gehad met iemand vóór we op een normale date gingen om te zien of we een beetje leuk konden praten. Dat is toch handig als je niet echt in de buurt woont, dat je dan een beetje zekerheid hebt dat het wel een leuk persoon is voor je de moeite neemt elkaar echt te ontmoeten.
Deze anekdote moet eigenlijk nog wel iets van een clou hebben hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moest van de week een klantenservice bellen, omdat er iets niet goed was met mijn bestelling.
Kreeg een zeer vrolijke dame aan de lijn en nadat ik even in de wacht had gestaan zei ze: "Mevrouw Agnes, bedankt voor het wachten!"
Hahaha nee joh. Dat duurde maar een half uurtje. De rest was vooral een tirade van mij over het doelpunt van Branco.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En toen hebben jullie een uur over Nederland-Saudi-Arabië op het WK 1994 gesproken?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze anekdote moet eigenlijk nog wel iets van een clou hebben hoor
quote:
Moest ik eigenlijk best wel lachen, toch tof om zo iemand aan de lijn te hebben.quote:
Heeft deze mevrouw het heel netjes opgelostquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze anekdote moet eigenlijk nog wel iets van een clou hebben hoor
Hmm oké. @Fred_B en ik kijken uit naar het tweede seizoenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moest ik eigenlijk best wel lachen, toch tof om zo iemand aan de lijn te hebben.
In plaats van een sjaggo iemand.
[..]
Heeft deze mevrouw het heel netjes opgelost
Nee, dat lijkt me heel normaal. Een date met iemand die niet weet wie een Clemens Westerhof, een Andres Escobar of een Philippe Albert is, kan je sowieso niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nee joh. Dat duurde maar een half uurtje. De rest was vooral een tirade van mij over het doelpunt van Branco.
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ben ook wel een beetje van de horrorseries dus ik had op iets meer moord gehoopt (en misschien een paar zombies of zo)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké. @:Fred_B en ik kijken uit naar het tweede seizoen
Nee. Laat staan iemand die niet weet wat de einduitslag van de betekenisloze wedstrijd tussen Rusland en Cameroon was.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me heel normaal. Een date met iemand die niet weet wie een Clemens Westerhof, een Andres Escobar of een Philippe Albert is, kan je sowieso niet serieus nemen.
Ik denk dat de mevrouw tijdens de wachttijd een paar mensen heeft omgelegd. Een klus waar ze al een tijdje tegenop zag dus ze was nu erg opgelucht en vrolijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ben ook wel een beetje van de horrorseries dus ik had op iets meer moord gehoopt (en misschien een paar zombies of zo)
5x Salenko in elk geval. 5-1 geloof ik?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Laat staan iemand die niet weet wat de einduitslag van de betekenisloze wedstrijd tussen Rusland en Cameroon was.
Salenko klopt! Uitslag was 6-1.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
5x Salenko in elk geval. 5-1 geloof ik?
Dat zou niet eens zo onwaarschijnlijk zijn, maar dan heb ik toch graag dat ze dat laten zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de mevrouw tijdens de wachttijd een paar mensen heeft omgelegd. Een klus waar ze al een tijdje tegenop zag dus ze was nu erg opgelucht en vrolijk
Ik zie het ja. Die dekselse Dmitri Radchenko scoorde de 6e nog.quote:
Het moet in elk geval gesuggereerd worden, inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo onwaarschijnlijk zijn, maar dan heb ik toch graag dat ze dat laten zien.
En natuurlijk kan dingen niet laten zien ook voor een zekere spanning zorgen, maar soms heb je gewoon zin in goedkope gore.
Dat kan dan ook enòrm opluchten!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de mevrouw tijdens de wachttijd een paar mensen heeft omgelegd. Een klus waar ze al een tijdje tegenop zag dus ze was nu erg opgelucht en vrolijk
Oja ik zal er volgende keer aan denkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonde Meke, je moet naar je krachten spelen met zulke dingen
Bohhquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
Nu kan ik het zelf trouwens ook met de stem dus als er weer een pandemie komt ga ik echt heftig indruk maken
Heel goed. Toen je dat deed dacht ik er nog even aan de rest uit de Jitsi te schoppen en nog even met jou af te sluiten *wink wink*quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik zal er volgende keer aan denken
Dit zeg ik altijdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Heel goed. We willen wel dat dingen om de juiste reden heet wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
Als er weer een pandemie komt en jullie op Jitsi gaan afspreken, haal ik een nieuwe telefoon!
En iedereen in de buurt maar denken dat ze het over een telefóón heeft als ze praat over ophangenquote:
Jij noemt iedere klant mevrouw Agnesquote:
En ook als ze meteen opneemt: "bedankt voor het wachten!"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij noemt iedere klant mevrouw Agnes
Leuk! Ik ben nu iets te aangeschoten om er goed op te reageren maar morgen probeer ik het weerquote:
Ik pak zeker een stukje Moldavië mee, verder zie ik het welquote:
Waarom moeten al die shows met meestal zo’n 1/3 van het aantal deelnemers bijna net zo lang duren als een echt ESF?quote:
Ik had begrepen dat @Cyan9 extra uitkijkt naar Denemarken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik pak zeker een stukje Moldavië mee, verder zie ik het wel
Zit er een knappe artiest bij?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat @:Cyan9 extra uitkijkt naar Denemarken.
Ik vind hier iets van. Waarmee de 'hier' datgene is waar Bill op reageert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Luctor.et.emergo Hoezo weet je niet hoe hij heet?
Blame @ijs_beerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind hier iets van. Waarmee de 'hier' datgene is waar Bill op reageert.
Misschien heeft hij nog last van een soort after-carnaval-brain-fog. Heb jij nog carnaval gevierd? Doen ze dat bij jullie?quote:
Dat doen ze hier niet. Waar ik werk wel, maar ik doe er niet aan mee. Lijkt me echt totaal niks voor mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog last van een soort after-carnaval-brain-fog. Heb jij nog carnaval gevierd? Doen ze dat bij jullie?
Dan kan het lokale talent extra shinenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom moeten al die shows met meestal zo’n 1/3 van het aantal deelnemers bijna net zo lang duren als een echt ESF?
Ik zou zeggen dat het in een minuut of vijf kan. Eerst James Cameron in beeld die in 20 seconden kan vertellen dat die boot gezonken is en hoeveel mensen er dood zijn, de overige tijd is dan precies genoeg voor Céline om My Heart Will Go On te zingen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan het lokale talent extra shinen. En het gaat niet altijd om efficiëntie natuurlijk. De film Titanic zou ook een stuk korter kunnen
6 voorrondes maar nergens echt enthousiast overquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar zit iedereen vanavond? Het is mij namelijk om het even
In de stadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie ik nu goed dat de finale van Kroatie op een zondag valt?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien ook nog wat Moldavië. Maar het wordt elke week minder inderdaad. Volgende week hebben we zelfs alleen San Marino.
Ja, San Marino en Dora als enige finales volgend weekendquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie ik nu goed dat de finale van Kroatie op een zondag valt?
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Jazeker, dat is tegenwoordig niet zo gebruikelijk meer. Maar vroeger deden wij onze NSF’s ook heel vaak op zondag. Dat genot met vijf keer Shalalie, of die gehaaste 3JS-show die op tijd klaar moest zijn voor Studio Voetbal, bijvoorbeeld ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De vogeltjesdans?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:26 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe het hoogtepunt van dit NF seizoen? Ik ga maar voor deze:
[ afbeelding ]
NSF gaat voor Studio Voetbalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jazeker, dat is tegenwoordig niet zo gebruikelijk meer. Maar vroeger deden wij onze NSF’s ook heel vaak op zondag. Dat genot met vijf keer Shalalie, of die gehaaste 3JS-show die op tijd klaar moest zijn voor Studio Voetbal, bijvoorbeeld ook.
Ja ze komt zo, zegt ze toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:47 schreef Meke het volgende:
Zeg @:nailqueen je kunt nu niet doen alsof je niet gisteren een bommetje hebt gedropt![]()
Details over je date willen we!!!!!!!!!!!
Ik dacht dat we die en masse zouden laten passeren, dus je stelt me een beetje teleurquote:
Het enige waarin ik nooit teleurstel is teleurstellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht dat we die en masse zouden laten passeren, dus je stelt me een beetje teleur
Oh ja nee okeequote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het enige waarin ik nooit teleurstel is teleurstellen
(Maar ik bedoelde het niet zoals jij denkt dat ik het bedoelde, viezerik)
Hoogtepunt van het hele ESF seizoen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat @:Cyan9 extra uitkijkt naar Denemarken.
Verdorie, dat is tegelijkertijd inderdaad. Dat wordt denk ik WidM kijken vanaf half 1 's nachts.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
6 voorrondes maar nergens echt enthousiast overLitouwen dan denk ik.
Of ik ga voor schaatsen of WIDM
Steek ik elk jaar zo veel moeite in een agenda hier, ga je voor een externe. Strafpunten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die moet trouwens wel weer bijgewerkt worden met al die aankondigingen van interne selecties van de laatste dagenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Steek ik elk jaar zo veel moeite in een agenda hier, ga je voor een externe. Strafpunten.
Krijgt ze nou een schorsing?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Steek ik elk jaar zo veel moeite in een agenda hier, ga je voor een externe. Strafpunten.
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die moet trouwens wel weer bijgewerkt worden met al die aankondigingen van interne selecties van de laatste dagen
Oh jammer. Ik wilde net wat vertellen over die datequote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee, ik haat liefde.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik wilde net wat vertellen over die date
En we laten ons hier niet chanteren!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee, ik haat liefde.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En we laten ons hier niet chanteren!
Precies!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En we laten ons hier niet chanteren!
Ik zit gewoon thuisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee, in onze pyjama!quote:
Het was lekker wandelweer vandaag! Lijkt het landschap bij jullie op dat van Zuid-Limburg?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:38 schreef Fred_B het volgende:
We zijn net thuis na de eerste boswandeling van het jaar, in het Wijngaardbos hier in de buurt. Die wijngaarden zijn in februari natuurlijk niet zo boeiend, maar door de glooiingen in het landschap en het heldere weer heb je wel veel leuke uitzichten.
Wel een mini-Zuid-Limburg hoor. De Wijngaardberg is 72 meter hoog. En het omringende landschap dan 20-30 meter lager. Maar je kijkt al snel een eind weg hier.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was lekker wandelweer vandaag! Lijkt het landschap bij jullie op dat van Zuid-Limburg?
Wij hadden vandaag een wandeling over vlonderpaden in een veengebied uitgezocht, ik dacht, dat is niet zo nat. Totdat het water zo hoog stond dat zelfs het vlonderpad niet meer begaanbaar was![]()
Via allerlei omzwervingen hebben we er toch nog een leuk rondje van kunnen maken.
Weer eens wat anders dan kleintje pils.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef AgnesGru het volgende:
Ze hebben een kuntrie band buiten bij de schaatsbaan bij het WK
Ik weet oprecht niet wie dat is. Ik twijfel tussen schaatsen (want dat is vanavond), voetbal en PVV'erquote:
Schaatser. En part-time pannekoek.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wie dat is. Ik twijfel tussen schaatsen (want dat is vanavond), voetbal en PVV'er
Misschien ook wel ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dat hier Rintje meer te verwijten valt.
M'n mening is daarbij wel iets gekleurd, ik heb een klein zwak voor mr. Bosker.quote:
Oh joh. Dat zie ik niet helemaal, maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n mening is daarbij wel iets gekleurd, ik heb een klein zwak voor mr. Bosker.
Hoe gaat het eigenlijk met je pannenkoekplant(en)?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schaatser. En part-time pannekoek.
Het is er nog ééntje, maar is nu twee keer zo groot als op de foto destijds. Binnenkort maar gaan stekken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je pannenkoekplant(en)?
Hulde!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is er nog ééntje, maar is nu twee keer zo groot als op de foto destijds. Binnenkort maar gaan stekken.
Moet jij nog een pannenkoek hebben?quote:
Met spek en stroop wel, als plant niet op korte termijnquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moet jij nog een pannenkoek hebben?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Met spek en stroop wel, als plant niet op korte termijn
Ook lekker ja.quote:
Ookquote:
Ja! Dat is echt genot!quote:
Heb je er al een beetje zin in?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verdorie, dat is tegelijkertijd inderdaad. Dat wordt denk ik WidM kijken vanaf half 1 's nachts.
Ik ben benieuwd en ga dit spoedig terugkijken. Stiekem hoop ik dat team Verstappen terugkomt en slayt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terechte winnaars bij Born winners.
Oeh, psychologisch gezien vind ik dit wel een interessante post, want óf zij is heel erg goedgelovig of jij komt heel geloofwaardig over terwijl je wel makkelijk liegt.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
OK... Ik ook weer met mijn grote bek.
Komt er een meid naar me toe en al snel gaat het over het songfestival. Zegt ze: "Wat vind je van de Nederlandse inzending?" Ik antwoord met: "Nou, leuk lied, maar we gaan er niet mee winnen. Het wordt in ieder geval een feestje!", waarna ze schaapachtig kijkt en zegt: "maar het lied is toch nog niet bekend gemaakt?". En waarom weet ik niet, maar ik vertel haar dat ik het liedje al gehoord had en ze gelooft me gewoon.
En hopen dat Joostje niet ineens denkt "laat ik iedereen eens lekker verrassen door met een zwaar emotionele powerbalad te komen."quote:Verdorie, hopelijk komt ze er niet op terug voordat het lied echt bekend gemaakt wordt
Dit is wel heftigquote:Op zondag 18 februari 2024 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
OK... Ik ook weer met mijn grote bek.
Komt er een meid naar me toe en al snel gaat het over het songfestival. Zegt ze: "Wat vind je van de Nederlandse inzending?" Ik antwoord met: "Nou, leuk lied, maar we gaan er niet mee winnen. Het wordt in ieder geval een feestje!", waarna ze schaapachtig kijkt en zegt: "maar het lied is toch nog niet bekend gemaakt?". En waarom weet ik niet, maar ik vertel haar dat ik het liedje al gehoord had en ze gelooft me gewoon. Verdorie, hopelijk komt ze er niet op terug voordat het lied echt bekend gemaakt wordt
Ik denk dat jij dat beter weet dan wij, jij bent daar immers.quote:
Net terug gekeken, prima aflevering wel.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je er al een beetje zin in?
Ik heb het denk ik niet meegekregen, maar ik doe mijn best met je mee te leven.quote:Op zondag 18 februari 2024 01:44 schreef Cyan9 het volgende:
Verder nog steeds in diepe rouw, maar dat is begrijpelijk.
Oké nou ja ik zit in een bus tussen Alicante en Benidorm. Ik zit op de eerste rij dus wel een leuk uitzicht. Dus wel goed.quote:Op zondag 18 februari 2024 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat beter weet dan wij, jij bent daar immers.
Hier is het ook wel aardig. Ik zit in een redelijk comfortabele bureaustoel iets te typen naar iemand die in een bus tussen Alicante en Benidorm zit, niet iets wat je elke dag doet.quote:Op zondag 18 februari 2024 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou ja ik zit in een bus tussen Alicante en Benidorm. Ik zit op de eerste rij dus wel een leuk uitzicht. Dus wel goed.
En daar?
Nee, dat lijkt me inderdaad best bijzonder!quote:Op zondag 18 februari 2024 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier is het ook wel aardig. Ik zit in een redelijk comfortabele bureaustoel iets te typen naar iemand die in een bus tussen Alicante en Benidorm zit, niet iets wat je elke dag doet.
En ik krijg nog antwoord ook. Beetje kort antwoord, dat wel, maar toch.quote:Op zondag 18 februari 2024 03:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me inderdaad best bijzonder!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 februari 2024 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Vandaag vieren we feest want papa Cyan is (bijna) jarig.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 februari 2024 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ja dank je wel! Jij ook gefeliciteerd met de vader van Cyan en @Cyan9 ook gefeliciteerd met de vader van Cyan en de vader van Cyan ook gefeliciteerd met de vader van Cyanquote:Op zondag 18 februari 2024 12:21 schreef Fred_B het volgende:
@:strani Gefeliciteerd met de vader van Cyan!
(Zo doen ze dat in Nederland immers)
Kort goed. Lang slecht.quote:Op zondag 18 februari 2024 04:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ik krijg nog antwoord ook. Beetje kort antwoord, dat wel, maar toch.
En waarom feliciteer je m'n moeder niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dank je wel! Jij ook gefeliciteerd met de vader van Cyan en @:cyan9 ook gefeliciteerd met de vader van Cyan en de vader van Cyan ook gefeliciteerd met de vader van Cyan
Dat moet je maar aan haar vragen, zij weet heel goed waarom dat isquote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En waarom feliciteer je m'n moeder niet?
Alles is lastig voor Ajax dit seizoen.quote:
Ja. Bodo Glimt o.a. En die konden er niet zo veel van.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is lastig voor Ajax dit seizoen.
Dankzij Among Us en Goose Goose Duck kan ik wel een stuk beter liegen! Een vriendin van me is heel goedgelovig en bij haar vertel ik soms wel eens verhalen die helemaal niet waar zijn, maar alsnog gelooft ze het, zelfs als ik erbij zeg dat het verzonnen isquote:Op zondag 18 februari 2024 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, psychologisch gezien vind ik dit wel een interessante post, want óf zij is heel erg goedgelovig of jij komt heel geloofwaardig over terwijl je wel makkelijk liegt.
Dat zou leuk zijnquote:En hopen dat Joostje niet ineens denkt "laat ik iedereen eens lekker verrassen door met een zwaar emotionele powerbalad te komen."
Ik las dit als Bobo glimt en ik vroeg me af waar dat brave blauwe konijn zich tegenwoordig zoal mee bezighoudtquote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bodo Glimt o.a. En die konden er niet zo veel van.
Okquote:
Voetballen in Noorwegen dus.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik las dit als Bobo glimt en ik vroeg me af waar dat brave blauwe konijn zich tegenwoordig zoal mee bezighoudt
Deze verdediging ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Bodo Glimt o.a. En die konden er niet zo veel van.
Hier nietquote:
We zijn terug naar normaalquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus die mondkapjes kunnen de vuilcontainer in?
Ik ben nog niet echt over de inzending van Duitsland heenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:06 schreef Momo het volgende:
Hallo ESF-ers,
Volgende week is weer vol ESF genot. Elke avond maandag tot met zaterdag is er een show in San Marino. We horen 2 intern gekozen nummers; Morgenochtend 09:00 horen we de artiest en nummer van Polen, het nummer van de Belgische Mustii horen we dinsdagochtend om 08:00. Deze week zijn er 2 halve finales van Kroatië, de finale van Kroatië is zondag. De finale van San Marino is op zaterdagavond. Als het goed is horen we dus 4 nieuwe nummers volgende week.
Ja gefeliciteerd nog allemaal! Hierbij wat hapjesquote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond! Iedereen gefeliciteerd met de vader van Cyan9!
* neemt plaats in de kringverjaardag
Is het de moeite waard om weer naar de audities van San Marino te kijken?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:06 schreef Momo het volgende:
Hallo ESF-ers,
Volgende week is weer vol ESF genot. Elke avond maandag tot met zaterdag is er een show in San Marino. We horen 2 intern gekozen nummers; Morgenochtend 09:00 horen we de artiest en nummer van Polen, het nummer van de Belgische Mustii horen we dinsdagochtend om 08:00. Deze week zijn er 2 halve finales van Kroatië, de finale van Kroatië is zondag. De finale van San Marino is op zaterdagavond. Als het goed is horen we dus 4 nieuwe nummers volgende week.
Ja en nee tegelijkquote:Op zondag 18 februari 2024 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om weer naar de audities van San Marino te kijken?
Hier krijg ik stiekem toch wel trek vanquote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd nog allemaal! Hierbij wat hapjes
[ afbeelding ]
Samequote:Op zondag 18 februari 2024 21:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier krijg ik stiekem toch wel trek van
Ouderwets? hier op de veluwe hadden we er geen komkommer of tomaat bij. Dit ziet er heel modern uit.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Ik ben dol op ouderwetse hapjes
De cherrytomaatjes zijn inderdaad wel een heel moderne twist aan deze spiesjes, die hadden wij ook niet!quote:Op zondag 18 februari 2024 21:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ouderwets? hier op de veluwe hadden we er geen komkommer of tomaat bij. Dit ziet er heel modern uit.
Ik proef bijna de kleine cocktailworstjesquote:Op zondag 18 februari 2024 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same![]()
![]()
Ik ben dol op ouderwetse hapjes
Die hadden wij vanmiddag nog, in bladerdeegquote:Op zondag 18 februari 2024 21:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik proef bijna de kleine cocktailworstjes
Het pakt mij ook niet echt, ik ben de hele tijd andere dingen aan het doen. Misschien zijn het ook de opdrachten?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef Arizona het volgende:
Ik heb Heel Holland Bakt erop staan, maar ik vind het zo'n matig seizoen![]()
De spektakelstukken zijn bijna nooit echt een spektakel.
Dat heb ik ook ja, kan mijn aandacht er ook niet echt bij houden. Maar het zit er weer op.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het pakt mij ook niet echt, ik ben de hele tijd andere dingen aan het doen. Misschien zijn het ook de opdrachten?
Een ster van kaas, wat creatief!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd nog allemaal! Hierbij wat hapjes
[ afbeelding ]
Ik vind het nog wel leukquote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef Arizona het volgende:
Ik heb Heel Holland Bakt erop staan, maar ik vind het zo'n matig seizoen![]()
De spektakelstukken zijn bijna nooit echt een spektakel.
Van die romige jonge kaasquote:
Wanneer is hij jarig? Mijn schoonvader is morgen jarig.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
De vader van Cyan is dus niet de schoonvader van George, of hij is een jokkebrokquote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wanneer is hij jarig? Mijn schoonvader is morgen jarig.
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
De vader van Cyan is dus niet de schoonvader van George, of hij is een jokkebrok
Dat kan toch wel? CyanPa is bijna jarig (kan morgen zijn) en schoonvader George is morgen jarig (wat bijna is).quote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
De vader van Cyan is dus niet de schoonvader van George, of hij is een jokkebrok
Ik was de (bijna) vergetenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan toch wel? CyanPa is bijna jarig (kan morgen zijn) en schoonvader George is morgen jarig (wat bijna is).
Deze is wel een beetje vergezocht hoorquote:
Had je liever Epiaholmes gelezen? Dat leek me niet echt beterquote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze is wel een beetje vergezocht hoor
Rosherlockger_Epiaholmelesquote:Op zondag 18 februari 2024 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je liever Epiaholmes gelezen? Dat leek me niet echt beter
Nog steeds een betere optie dan wanneer ik een mash-up had geprobeerd met Hercule Poirot of Jurriaan de Cockquote:Op zondag 18 februari 2024 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rosherlockger_Epiaholmeles
Mocht ik ooit een nieuw account nodig hebben
Ik wil naar huisquote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoop voor jullie dat jullie meer zin hebben in deze maandag dan ik
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoop voor jullie dat jullie meer zin hebben in deze maandag dan ik
quote:
Hiermee vergeleken gaat het bij mij uitstekendquote:Op maandag 19 februari 2024 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit omschrijft heel goed wat ik voel
Oh vreselijk ja, dat soort mensen.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef Yesse het volgende:
Ik heb vooral last van collega's die moeilijk doen alleen maar omdat ze belangrijk gevonden willen worden... Kan altijd slecht tegen die mensen die alleen maar het negatieve zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net wel even lekker gewandeld en voor vanmiddag heb ik alleen nog wat simpele klusjes gepland staanEdit: en de kat zorgt goed voor mij, hij heeft me net zo lang zitten aanstaren totdat ik even op de bank ging zitten in plaats van meteen weer achter mijn laptop en nu ligt hij lekker op mijn schoot te knorren
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit omschrijft heel goed wat ik voel
Dat is wel werkquote:Op maandag 19 februari 2024 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele morgen een collega geholpen, dus ik heb nog niks gedaan aan mijn eigen werk.
Dit is over de lijn, uw zult spoedig merken wat hiervan de consequenties zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan haar vragen, zij weet heel goed waarom dat is
Vandaag.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wanneer is hij jarig? Mijn schoonvader is morgen jarig.
Iedereen nu écht gefeliciteerd met de verjaardag van cyan’s vaderquote:
De taart is al op, sorry.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iedereen nu écht gefeliciteerd met de verjaardag van de verjaardag van cyan’s vader
Ohquote:
Aan je PI te zien heb jij óók een geweldige maandag?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:26 schreef Strani het volgende:
Ik feliciteer de moeder van Cyan met de verjaardag van de vader van Cyan.
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja nou laat dan maar.
@:georgem van harte gefeliciteerd met je schoonvader!
Ik zei niet voor niks dat het gisteren werd gevierd.quote:
Als ik mijn verjaardag op een andere dag vier, heb ik nog steeds wel taart op mijn échte verjaardag!quote:Op maandag 19 februari 2024 14:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zei niet voor niks dat het gisteren werd gevierd.
Schoonvader van George, gefeliciteerd met de verjaardag van de vader van Cyan! En vice versa natuurlijk!quote:Op maandag 19 februari 2024 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iedereen nu écht gefeliciteerd met de verjaardag van cyan’s vader
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh vreselijk ja, dat soort mensen.
Ik zit vooral mezelf in de weg, ben weer angstig.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net wel even lekker gewandeld en voor vanmiddag heb ik alleen nog wat simpele klusjes gepland staanEdit: en de kat zorgt goed voor mij, hij heeft me net zo lang zitten aanstaren totdat ik even op de bank ging zitten in plaats van meteen weer achter mijn laptop en nu ligt hij lekker op mijn schoot te knorren
![]()
En goed bezig kat
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh vreselijk ja, dat soort mensen.
Ik zit vooral mezelf in de weg, ben weer angstig.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net wel even lekker gewandeld en voor vanmiddag heb ik alleen nog wat simpele klusjes gepland staanEdit: en de kat zorgt goed voor mij, hij heeft me net zo lang zitten aanstaren totdat ik even op de bank ging zitten in plaats van meteen weer achter mijn laptop en nu ligt hij lekker op mijn schoot te knorren
![]()
en
voor kat
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Die klacht mag je dan neerleggen bij m'n vader.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik mijn verjaardag op een andere dag vier, heb ik nog steeds wel taart op mijn échte verjaardag!
Zit hij op Fok? Ik weet niet hoe ik anders in contact met hem zou moeten komen. Ik ken helemaal niemand die jouw vader kent en die de boodschap misschien aan hem door zou kunnen gevenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die klacht mag je dan neerleggen bij m'n vader.
Ik vind het wel een stoere beslissing.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:12 schreef Arizona het volgende:
Volgende klacht:
Irene Schouten stopt per direct met schaatsen
Ik ookquote:Op maandag 19 februari 2024 16:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stoere beslissing.
O zeker! Maar ik vind het ook wel jammerquote:Op maandag 19 februari 2024 16:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stoere beslissing.
Dat lijkt me geen tekortkoming van mijn kant.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zit hij op Fok? Ik weet niet hoe ik anders in contact met hem zou moeten komen. Ik ken helemaal niemand die jouw vader kent en die de boodschap misschien aan hem door zou kunnen geven
Verbaasd mij niets. Het reizen ging haar steeds meer tegenstaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:12 schreef Arizona het volgende:
Volgende klacht:
Wel jammer voor de ploegenachtervolging, hadden we eindelijk een ingespeeld team waar geen discussie over was en die gewoon de komende jaren favoriet zou zijn valt nu de belangrijkste schakel weg.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:33 schreef Em31 het volgende:
Beter wordt het eigenlijk ook niet meer voor haar, dus ook wel knap om op je hoogtepunt gewoon te stoppen.
Al is het wel jammer.
Het gaat best eigenlijk hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aan je PI te zien heb jij óók een geweldige maandag?
Gelukkig maarquote:
Jaaa ja met carnaval had je nergens last van Kortjakjequote:Op maandag 19 februari 2024 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
Werkgeneuzel, en al nu al een maand met griep en verkouden constant. Ben dat wel beu. Chagrijnig.
Kortom, het zonnetje in huis.
*streept aantal gouden medailles weg.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:12 schreef Arizona het volgende:
Volgende klacht:
Ook met carnaval had ik er last van hoor. Dat heb ik zeker gemerkt aan alle pijntjes.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa ja met carnaval had je nergens last van Kortjakje
Nee hoor, sterkte!
Con-si-sten-tiequote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef Strani het volgende:
Drie posts in zes seconden, nú gaat het er op lijken mensen!
Sterkte IJs!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
Werkgeneuzel, en al nu al een maand met griep en verkouden constant. Ben dat wel beu. Chagrijnig.
Ik had gisteren broccolisoep van de stronk! Ik ben op de goede weg!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef H_T het volgende:
Ik eet straks bloemkool, want daar had ik zin inMaar ondanks de promotie van Roger ben ik niet van plan het groen mee te koken
Waste warrior dat je bentquote:Op maandag 19 februari 2024 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had gisteren broccolisoep van de stronk! Ik ben op de goede weg!
Ik denk dat ik eigenhandig het klimaat heb geredquote:
O wow! Ik denk dat vergeleken hierbij, een pizza Hawaii als culinair hoogstandje wordt beschouwdquote:Op maandag 19 februari 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
Mijn pakje Maggi vierkazensaus beweert dat het ook geschikt is om een pizza quattro formaggi te maken
Roger, ken jij een Italiaan die daar mogelijk een mening over heeft?
Dank je wel Arizona! Misschien gaat het dan snel weer goed met de ijsberen en onze IJs_beer!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eigenhandig het klimaat heb gered
Nee lieve Beer, dat is gewoon ouderdomquote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook met carnaval had ik er last van hoor. Dat heb ik zeker gemerkt aan alle pijntjes.
Koken doe ik het ook nooit, maar ik kook bloemkool ook meestal niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef H_T het volgende:
Ik eet straks bloemkool, want daar had ik zin inMaar ondanks de promotie van Roger ben ik niet van plan het groen mee te koken
Ik ben niet eens een Italiaan en ik heb daar al een stevige menig over, ik ga deze vraag niet eens aan een Italiaan voorleggen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
Mijn pakje Maggi vierkazensaus beweert dat het ook geschikt is om een pizza quattro formaggi te maken
Maar maar maar, ik ben nóg geen 30!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee lieve Beer, dat is gewoon ouderdom
Je bent zo oud als je je voelt en dat is heel, heel oudquote:Op maandag 19 februari 2024 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik ben nóg geen 30!![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:10 schreef H_T het volgende:
Morgen wordt er een pot blauwe mosterd bezorgd bij iemand die daar niet om gevraagd heeft. Ik ben benieuwd naar de reactie
Ze omschreven het zelf als Trabantkleurigquote:
Dank en jij ook gefeliciteerd met mijn schoonvader en met de vader van Cyan!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Schoonvader van George, gefeliciteerd met de verjaardag van de vader van Cyan! En vice versa natuurlijk!
Feliquote:
Sterkte!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
Hallootjesquote:
Volgens Italianen is dit alleen geschikt als je geen zin meer hebt in het leven.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
Gaan we naar Brussel via Vaals?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees dat we volgend jaar op de fiets naar ESF kunnen?
Best goed eigenlijkquote:
Altijd kritisch die gastenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens Italianen is dit alleen geschikt als je geen zin meer hebt in het leven.
Hoho, dat willen ze in Vaals niet meer hè. Wij als enorme toergroep van ESF mogen daar vast niet langs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaan we naar Brussel via Vaals?
Drie vingers in de lucht, kom op kom op!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:07 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is Willem vandaag 80 geworden. Die gozert kon wel aardig voetballen vroeger.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Drie vingers in de lucht, kom op kom op!
Door de regen en de wind.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef H_T het volgende:
[..]
De W van Wakker, stamppot eten!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh wat grappig, ik heb vanavond een verjaardagsdiner van iemand die vandaag ook 80 wordt, en diens naam begint ook met 'Wil'quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:07 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is Willem vandaag 80 geworden. Die gozert kon wel aardig voetballen vroeger.
Eén keer geprobeerd op Lowlands, maar de stamppotkraam verkocht niks in de ochtend. De beugelbar ernaast vond het dan weer geen probleem om alvast bijna een halve liter bier te verkopenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De W van Wakker, stamppot eten!
Doe hem de groeten! En daarnaast ook aan Truus Marianne uiteraardquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat grappig, ik heb vanavond een verjaardagsdiner van iemand die vandaag ook 80 wordt, en diens naam begint ook met 'Wil'
Ik denk dat hij stiekem de schoonvader van @GeorgeM is. Of de vader van @Cyan9. Of allebei.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe hem de groeten! En daarnaast ook aan Truus Marianne uiteraard
Je denkt dat mijn vader al 80 is?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem de schoonvader van @:GeorgeM is. Of de vader van @:Cyan9. Of allebei.
Rob de Nijs is de vader van Cyanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen? Dat zegt verder niks over jouw leeftijd.
De zoon van Willem (Willem Jr.) is 35. Dat zou volgens mij best aardig matchenquote:
Denk je dat Willem jr. Cyans type is?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De zoon van Willem (Willem Jr.) is 35. Dat zou volgens mij best aardig matchen
Dan kunnen ze samen de hele dag over voetbal kletsen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Denk je dat Willem jr. Cyans type is?
Het lijkt me toch iets minder gebruikelijk dat iemand vader wordt op z'n 47ste.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen? Dat zegt verder niks over jouw leeftijd.
Minder gebruikelijk, maar zeker wel mogelijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch iets minder gebruikelijk dat iemand vader wordt op z'n 47ste.
Als ik die iemand ben dan zekerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch iets minder gebruikelijk dat iemand vader wordt op z'n 47ste.
Ik heb het ook niet op de planning staan, maar in theorie is het mogelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik voor het topic sluit een bekentenis doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |