Heh, dat lijkt me nou echt helemaal niets :xquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:25 schreef Meke het volgende:
O! Nog een afrader; een digitale eerste date![]()
Ja én dan is het ook best ongemakkelijk met de rekening. Als het totaal niet klikt heb je ook niet echt zin om voor die ander te betalen maar splitten is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat duurt meteen ook lang als het echt niet klikt
Ja ik ook hoor. Soms is een date ook gewoon heel vermoeiend. Dat je op weg naar huis bent en al je energie is weggeslurpt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik vind het meestal ook wel prima om gewoon op een gegeven moment klaar te zijn en dan nog eens te daten ipv alsnog uit eten zeg maar
Wat ging er mis?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:25 schreef Meke het volgende:
In mijn geval was het technisch gezien geen eerste date en tijdens corona, maar wel de eerste keer dat we elkaar weer spraken na jaaarenMaar dat was ECHT geen succes
Oké, en zelfs de webcamseks kon geen redding bieden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:25 schreef Meke het volgende:
In mijn geval was het technisch gezien geen eerste date en tijdens corona, maar wel de eerste keer dat we elkaar weer spraken na jaaarenMaar dat was ECHT geen succes
Nee dat was het ook niet, ZO ongemakkelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heh, dat lijkt me nou echt helemaal niets :x
Ja gewoon dat je awkward daar zitquote:
Mja, dat blijft natuurlijk net zo als na een gewone slechte datequote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, en zelfs de webcamseks kon geen redding bieden?
Ah ja oké dat is wel waar. Jammer!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja, dat blijft natuurlijk net zo als na een gewone slechte date
En je had niet laten zien hoe je je lampen kon uitzetten met je stem? Dat vond ik welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja gewoon dat je awkward daar zitWat ga je bespreken dan? Normaal gebeuren er nog een beetje dingen om je heen - ik vond het nu heel snel een soort sollicitatiegesprek worden.
Nee het was overdagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
En je had niet laten zien hoe je je lampen kon uitzetten met je stem? Dat vond ik welhoor.
Ik vroeg ook een beetje naar de bekende wegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja gewoon dat je awkward daar zitWat ga je bespreken dan? Normaal gebeuren er nog een beetje dingen om je heen - ik vond het nu heel snel een soort sollicitatiegesprek worden.
Voor werk vind ik het ideaal. Video, audio, het maakt me niet uit allemaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vroeg ook een beetje naar de bekende weg![]()
![]()
Ik vind alles van Teams en hoe heet die ellende allemaal sowieso vreselijk. Maar wel handig, want dan hoef ik niet steeds naar kantoor![]()
Voor een date lijkt het me inderdaad afschuwelijk, maar ik hoef toch nooit meer een date denk ik. Brrr
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moest van de week een klantenservice bellen, omdat er iets niet goed was met mijn bestelling.
Kreeg een zeer vrolijke dame aan de lijn en nadat ik even in de wacht had gestaan zei ze: "Mevrouw Agnes, bedankt voor het wachten!"
En toen hebben jullie een uur over Nederland-Saudi-Arabië op het WK 1994 gesproken?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor werk vind ik het ideaal. Video, audio, het maakt me niet uit allemaal.
Ik heb ook wel eens een videocall gehad met iemand vóór we op een normale date gingen om te zien of we een beetje leuk konden praten. Dat is toch handig als je niet echt in de buurt woont, dat je dan een beetje zekerheid hebt dat het wel een leuk persoon is voor je de moeite neemt elkaar echt te ontmoeten.
Deze anekdote moet eigenlijk nog wel iets van een clou hebben hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moest van de week een klantenservice bellen, omdat er iets niet goed was met mijn bestelling.
Kreeg een zeer vrolijke dame aan de lijn en nadat ik even in de wacht had gestaan zei ze: "Mevrouw Agnes, bedankt voor het wachten!"
Hahaha nee joh. Dat duurde maar een half uurtje. De rest was vooral een tirade van mij over het doelpunt van Branco.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En toen hebben jullie een uur over Nederland-Saudi-Arabië op het WK 1994 gesproken?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze anekdote moet eigenlijk nog wel iets van een clou hebben hoor
quote:
Moest ik eigenlijk best wel lachen, toch tof om zo iemand aan de lijn te hebben.quote:
Heeft deze mevrouw het heel netjes opgelostquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze anekdote moet eigenlijk nog wel iets van een clou hebben hoor
Hmm oké. @Fred_B en ik kijken uit naar het tweede seizoenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moest ik eigenlijk best wel lachen, toch tof om zo iemand aan de lijn te hebben.
In plaats van een sjaggo iemand.
[..]
Heeft deze mevrouw het heel netjes opgelost
Nee, dat lijkt me heel normaal. Een date met iemand die niet weet wie een Clemens Westerhof, een Andres Escobar of een Philippe Albert is, kan je sowieso niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nee joh. Dat duurde maar een half uurtje. De rest was vooral een tirade van mij over het doelpunt van Branco.
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ben ook wel een beetje van de horrorseries dus ik had op iets meer moord gehoopt (en misschien een paar zombies of zo)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké. @:Fred_B en ik kijken uit naar het tweede seizoen
Nee. Laat staan iemand die niet weet wat de einduitslag van de betekenisloze wedstrijd tussen Rusland en Cameroon was.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me heel normaal. Een date met iemand die niet weet wie een Clemens Westerhof, een Andres Escobar of een Philippe Albert is, kan je sowieso niet serieus nemen.
Ik denk dat de mevrouw tijdens de wachttijd een paar mensen heeft omgelegd. Een klus waar ze al een tijdje tegenop zag dus ze was nu erg opgelucht en vrolijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ben ook wel een beetje van de horrorseries dus ik had op iets meer moord gehoopt (en misschien een paar zombies of zo)
5x Salenko in elk geval. 5-1 geloof ik?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Laat staan iemand die niet weet wat de einduitslag van de betekenisloze wedstrijd tussen Rusland en Cameroon was.
Salenko klopt! Uitslag was 6-1.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
5x Salenko in elk geval. 5-1 geloof ik?
Dat zou niet eens zo onwaarschijnlijk zijn, maar dan heb ik toch graag dat ze dat laten zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de mevrouw tijdens de wachttijd een paar mensen heeft omgelegd. Een klus waar ze al een tijdje tegenop zag dus ze was nu erg opgelucht en vrolijk
Ik zie het ja. Die dekselse Dmitri Radchenko scoorde de 6e nog.quote:
Het moet in elk geval gesuggereerd worden, inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo onwaarschijnlijk zijn, maar dan heb ik toch graag dat ze dat laten zien.
En natuurlijk kan dingen niet laten zien ook voor een zekere spanning zorgen, maar soms heb je gewoon zin in goedkope gore.
Dat kan dan ook enòrm opluchten!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de mevrouw tijdens de wachttijd een paar mensen heeft omgelegd. Een klus waar ze al een tijdje tegenop zag dus ze was nu erg opgelucht en vrolijk
Oja ik zal er volgende keer aan denkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonde Meke, je moet naar je krachten spelen met zulke dingen
Bohhquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
Nu kan ik het zelf trouwens ook met de stem dus als er weer een pandemie komt ga ik echt heftig indruk maken
Heel goed. Toen je dat deed dacht ik er nog even aan de rest uit de Jitsi te schoppen en nog even met jou af te sluiten *wink wink*quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik zal er volgende keer aan denken
Dit zeg ik altijdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Heel goed. We willen wel dat dingen om de juiste reden heet wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
Als er weer een pandemie komt en jullie op Jitsi gaan afspreken, haal ik een nieuwe telefoon!
En iedereen in de buurt maar denken dat ze het over een telefóón heeft als ze praat over ophangenquote:
Jij noemt iedere klant mevrouw Agnesquote:
En ook als ze meteen opneemt: "bedankt voor het wachten!"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij noemt iedere klant mevrouw Agnes
Leuk! Ik ben nu iets te aangeschoten om er goed op te reageren maar morgen probeer ik het weerquote:
Ik pak zeker een stukje Moldavië mee, verder zie ik het welquote:
Waarom moeten al die shows met meestal zo’n 1/3 van het aantal deelnemers bijna net zo lang duren als een echt ESF?quote:
Ik had begrepen dat @Cyan9 extra uitkijkt naar Denemarken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik pak zeker een stukje Moldavië mee, verder zie ik het wel
Zit er een knappe artiest bij?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat @:Cyan9 extra uitkijkt naar Denemarken.
Ik vind hier iets van. Waarmee de 'hier' datgene is waar Bill op reageert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Luctor.et.emergo Hoezo weet je niet hoe hij heet?
Blame @ijs_beerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind hier iets van. Waarmee de 'hier' datgene is waar Bill op reageert.
Misschien heeft hij nog last van een soort after-carnaval-brain-fog. Heb jij nog carnaval gevierd? Doen ze dat bij jullie?quote:
Dat doen ze hier niet. Waar ik werk wel, maar ik doe er niet aan mee. Lijkt me echt totaal niks voor mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog last van een soort after-carnaval-brain-fog. Heb jij nog carnaval gevierd? Doen ze dat bij jullie?
Dan kan het lokale talent extra shinenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom moeten al die shows met meestal zo’n 1/3 van het aantal deelnemers bijna net zo lang duren als een echt ESF?
Ik zou zeggen dat het in een minuut of vijf kan. Eerst James Cameron in beeld die in 20 seconden kan vertellen dat die boot gezonken is en hoeveel mensen er dood zijn, de overige tijd is dan precies genoeg voor Céline om My Heart Will Go On te zingen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan het lokale talent extra shinen. En het gaat niet altijd om efficiëntie natuurlijk. De film Titanic zou ook een stuk korter kunnen
6 voorrondes maar nergens echt enthousiast overquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar zit iedereen vanavond? Het is mij namelijk om het even
In de stadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie ik nu goed dat de finale van Kroatie op een zondag valt?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien ook nog wat Moldavië. Maar het wordt elke week minder inderdaad. Volgende week hebben we zelfs alleen San Marino.
Ja, San Marino en Dora als enige finales volgend weekendquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie ik nu goed dat de finale van Kroatie op een zondag valt?
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Jazeker, dat is tegenwoordig niet zo gebruikelijk meer. Maar vroeger deden wij onze NSF’s ook heel vaak op zondag. Dat genot met vijf keer Shalalie, of die gehaaste 3JS-show die op tijd klaar moest zijn voor Studio Voetbal, bijvoorbeeld ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De vogeltjesdans?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:26 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe het hoogtepunt van dit NF seizoen? Ik ga maar voor deze:
[ afbeelding ]
NSF gaat voor Studio Voetbalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jazeker, dat is tegenwoordig niet zo gebruikelijk meer. Maar vroeger deden wij onze NSF’s ook heel vaak op zondag. Dat genot met vijf keer Shalalie, of die gehaaste 3JS-show die op tijd klaar moest zijn voor Studio Voetbal, bijvoorbeeld ook.
Ja ze komt zo, zegt ze toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:47 schreef Meke het volgende:
Zeg @:nailqueen je kunt nu niet doen alsof je niet gisteren een bommetje hebt gedropt![]()
Details over je date willen we!!!!!!!!!!!
Ik dacht dat we die en masse zouden laten passeren, dus je stelt me een beetje teleurquote:
Het enige waarin ik nooit teleurstel is teleurstellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht dat we die en masse zouden laten passeren, dus je stelt me een beetje teleur
Oh ja nee okeequote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het enige waarin ik nooit teleurstel is teleurstellen
(Maar ik bedoelde het niet zoals jij denkt dat ik het bedoelde, viezerik)
Hoogtepunt van het hele ESF seizoen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat @:Cyan9 extra uitkijkt naar Denemarken.
Verdorie, dat is tegelijkertijd inderdaad. Dat wordt denk ik WidM kijken vanaf half 1 's nachts.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
6 voorrondes maar nergens echt enthousiast overLitouwen dan denk ik.
Of ik ga voor schaatsen of WIDM
Steek ik elk jaar zo veel moeite in een agenda hier, ga je voor een externe. Strafpunten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die moet trouwens wel weer bijgewerkt worden met al die aankondigingen van interne selecties van de laatste dagenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Steek ik elk jaar zo veel moeite in een agenda hier, ga je voor een externe. Strafpunten.
Krijgt ze nou een schorsing?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Steek ik elk jaar zo veel moeite in een agenda hier, ga je voor een externe. Strafpunten.
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die moet trouwens wel weer bijgewerkt worden met al die aankondigingen van interne selecties van de laatste dagen
Oh jammer. Ik wilde net wat vertellen over die datequote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee, ik haat liefde.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik wilde net wat vertellen over die date
En we laten ons hier niet chanteren!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee, ik haat liefde.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En we laten ons hier niet chanteren!
Precies!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En we laten ons hier niet chanteren!
Ik zit gewoon thuisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |