quote:
Geeuw geeuw ik ben een meeuwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
Misschien maakt Joost wel weer een nummer over meeuwen
Waarom geen leeuwquote:
Of anders een spreeuwquote:
Meestal zijn honden wel groter dan die andere twee hoorquote:
Ik ben fly net een meeuwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
Misschien maakt Joost wel weer een nummer over meeuwen
Oh oke BillDauterivequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is meer niveau carnaval, IJs_Beer!
Dan pak je de BINAS maar evenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, ik dacht dat het een binair systeem was!?
@luctoretnogwattesquote:
Topboek. Stond ook in hoe oud een albatros kon worden. Nooit nodig gehad.quote:
Doekoequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
En waarom was er ook alweer een wildcard ronde?
omdat ze anders te weinig vergeetbare nummers in deze NSF zouden hebben gehad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ikke Huftgöld zorgde vast voor kijkcijfers ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond dit van die ronde de slechtste optie. Maar hey, Duitsland, dus natuurlijk kiezen ze die!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
Hoe slecht was de rest dan in die ronde?
quote:
Oh zong ie dat!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
Scars Are Beautiful is wel een hele mooie boodschap, maar dit is niet mijn favoriet.
Und ein guter Song.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
Alles lackt een beetje persoonlijkheid (en vocal skills)
Nu begrijp ik ook dit plaatje van Scar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
Het volgende liedje
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En Michelle, en Loreen, en nog wel wat anderenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Op blote voeten? Net als Frizzle Sizzle toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |