Gustaph van meltdown naar top 7quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Prachtig was dat, grotere meltdown dan bij Gustaph
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Hij doet me denken aan een van de grote songfestivalhelden.Flipje mag van Putler niet meer optreden omdat hij op die naked party wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achter je huig?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Heh, waar had ik mijn biertje nou gelaten?
Jij weet ook gewoon allesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
Pijnlijk als iemand zo stinkt dat men de man dan maar een eigen bankje geeft en een 'interview' om het niet al te opzichtig te laten lijken.
Ik verlang bijna naar een meltdownquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Em31 in ESF / [2019] Duitsland #3: Sisters - Sister
Hier kwam ongeveer de uitslag binnen
Hopelijk een whopping succes dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ein Hamburgerjung zelfs. Mini-burger.
In een fröhlich Mahl?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ein Hamburgerjung zelfs. Mini-burger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |