Das Deutsche Finalequote:Voor @Cyan9 speciaal met uitroepteken, 15 onbekende artiesten zullen meedoen met een soort reality TV concept, dit wordt gepresenteerd door Conchita Wurst. Er zal 1 ticket voor Das Deutsche Finale 2024 te winnen zijn. 6 afleveringen worden uitgezonden tussen 25 januari en 8 februari. Op 8 februari zal er een kleine liveshow zijn waar de laatste kandidaten hun Eurovisie nummer mogen zingen en het publiek de winnaar mag kiezen
quote:Een week later op 16 februari zal de Das Deutsche Finale 2024 zijn met 8 grote artiesten en 1 nobuddy uit Ich will zum ESC.De show wordt gehost door Barbara Schöneberger en zal van 22:00 tot middernacht zijn. Jury-televote is weer 50-50 zoals in 2023. De grote artiesten mogen hun nummer al uitgebracht hebben vanaf 1 september 2023. De artiesten worden bekend gemaakt op vrijdag 19 januari. Er zijn al een aantal artiesten die hebben laten weten iets opgestuurd te hebben of dat wouden doen, zoals Ikke Hüftgold en Grossstadtgeflüster.
o Galant - "Katze"
o Isaak - "Always On The Run"
o Leona - "Undream You"
o Bodine Monet - "Tears Like Rain"
o Max Mutzke - "Forever Strong"
o Marie Reim - "Naiv"
o NinetyNine - "Love On A Budget"
o Ryk - "Oh Boy"
o Wildcard
Meestal ook in je haar en op je shirt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Voor mensen die vaker Chinees bestellen: Hoort de satésaus volledig in een bakje te zitten of voor de helft in een bakje en de andere helft onderin de plastic tas?
Nee, 1/3 moet eruit lekken ongeveer, op de route vanaf de benedenverdieping tot de eettafel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Voor mensen die vaker Chinees bestellen: Hoort de satésaus volledig in een bakje te zitten of voor de helft in een bakje en de andere helft onderin de plastic tas?
Ik dip de satéstokjes altijd in de satesaus in de tasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk gewoon overal, bij jou was het duidelijk niet goed verdeeld over alle andere producten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Ik vind de satésaus van de Chinees minder lekker dan die uit de supermarktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meestal ook in je haar en op je shirt.
Ah mooi. Dan zal ik het restaurant een compliment geven voor hun puike levering.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, 1/3 moet eruit lekken ongeveer, op de route vanaf de benedenverdieping tot de eettafel.
Kijk, hier spreekt een vrouw met ervaring.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dip de satéstokjes altijd in de satesaus in de tas
Ja ik zat ook al te denken... Ik heb het voor nu opgemaakt en voor zondag als ik de rest op eet haal ik wel een pot pindakaas om het zelf te maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind de satésaus van de Chinees minder lekker dan die uit de supermarktdus ik bestel het niet zo vaak. Laatste keer dat ik het had zat het rondom wat stokjes saté
Hebben we meer liedjes gehad over katten dan honden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
Een erg specifieke NF liedjes niche dit
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
Een erg specifieke NF liedjes niche dit
GIF is precies in sync met het liedjequote:
Baby Lasagna brengt waarschijnlijk ook kattenquote:
Dikkiequote:
oke ik maak een uitzondering. Deze vond ik dan wel weer leukquote:
Nu helemaalquote:
Nicht nur Puppys!quote:
Mauwquote:
quote:
Geeuw geeuw ik ben een meeuwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
Misschien maakt Joost wel weer een nummer over meeuwen
Waarom geen leeuwquote:
Of anders een spreeuwquote:
Meestal zijn honden wel groter dan die andere twee hoorquote:
Ik ben fly net een meeuwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
Misschien maakt Joost wel weer een nummer over meeuwen
Oh oke BillDauterivequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is meer niveau carnaval, IJs_Beer!
Dan pak je de BINAS maar evenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, ik dacht dat het een binair systeem was!?
@luctoretnogwattesquote:
Topboek. Stond ook in hoe oud een albatros kon worden. Nooit nodig gehad.quote:
Doekoequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
En waarom was er ook alweer een wildcard ronde?
omdat ze anders te weinig vergeetbare nummers in deze NSF zouden hebben gehad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ikke Huftgöld zorgde vast voor kijkcijfers ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond dit van die ronde de slechtste optie. Maar hey, Duitsland, dus natuurlijk kiezen ze die!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
Hoe slecht was de rest dan in die ronde?
quote:
Oh zong ie dat!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
Scars Are Beautiful is wel een hele mooie boodschap, maar dit is niet mijn favoriet.
Und ein guter Song.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
Alles lackt een beetje persoonlijkheid (en vocal skills)
Nu begrijp ik ook dit plaatje van Scar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
Het volgende liedje
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En Michelle, en Loreen, en nog wel wat anderenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Op blote voeten? Net als Frizzle Sizzle toch?
En Loreen, Emmelie de forest, Cornelia Jakobs...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Op blote voeten? Net als Frizzle Sizzle toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |