Ik vond dit altijd zo'n leuke tekenflimquote:
Morgen wordt helemaal chaosquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:42 schreef BillDauterive het volgende:
Die topictitel is wel even schrikken zeg!
Morgen onbetaald werken, een dag extra eten moeten kopen, dramaquote:
HET WORDT EEN CHAOS IN DE STUDIOquote:
Mij niet gezienquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:05 schreef Em31 het volgende:
Hebben we een extra dag, moeten we gewoon werken. Een schande eigenlijk.
DOE MAAR EVA SIMONSquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
HET WORDT EEN CHAOS IN DE STUDIO
CONFETTI OVER THOMAS BERGE
Ik ga in ieder geval wel thuis"werken"quote:
Kan echt nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen onbetaald werken, een dag extra eten moeten kopen, drama
Ik gok dat dit deel morgen ook nog wel open isquote:
Als we in dit tempo doorposten, overmorgen ook nog welquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gok dat dit deel morgen ook nog wel open is
Faillissement!quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen het Gelukkig Nieuwjoost, dus het zal wel wat drukker zijn denk ik zomaar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we in dit tempo doorposten, overmorgen ook nog wel![]()
Maar ik denk dat er wel meer posts komen rondon Het Nummer morgen
Dat is toch dat stelsel wat over een tijdje met dat van ons in botsing gaat komen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de andere kant...
[ afbeelding ]
dit is ook M31. Alleen wordt die meestal anders genoemd
Ook wel weer verdacht he!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is toch dat stelsel wat over een tijdje met dat van ons in botsing gaat komen?
Zeker, ik zou zelfs willen zeggen dat het intentioneel lijkt.quote:
Geen snelweg in Engeland zijn, dus dan maar een van de grootste crashes in de geschiedenis veroorzakenquote:
Ik kijk nog even Het Verhaal van Nederland af.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo we gaan weer golfen
Nee, ik zie dit niet meer goed komen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Helaas geen Spelen voor de dames, althans, ik zie het niet meer gebeuren.
Ah, vooruitziende blik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer, al het geluk was nu wel op. Wel terecht verder dus het is niet anders.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Helaas geen Spelen voor de dames, althans, ik zie het niet meer gebeuren.
Kunnen ze nog meer babbelen over sport.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:01 schreef Em31 het volgende:
Enige voordeel: is toch heel wat uitzendtijd bij de NOS dat ze nu aan andere sporten moeten/kunnen besteden tijdens de OS.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 06:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen ze nog meer babbelen over sport.
Het scheelt 2,5 uur per wedstrijd ongeveer, dus ik gok halfuurtje sport 2 uur praten? Is toch wat!quote:Op donderdag 29 februari 2024 06:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen ze nog meer babbelen over sport.
En de eerste F1 weekend gaat van startquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:01 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vandaag dan eindelijk DE bekendmaking.
Oh ja, ik kan dan niet online zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Succes voor onze mods met de grote toeloop ivm bekendmaking van het nummer
Misschien nog een verrassing uit Georgië, Armenië of Azerbaijan. Maar die zullen wel weer intressant willen doen ergens 15 maart ofzo hun nummer presenteren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:27 schreef NailQueen het volgende:
We krijgen in 3 dagen gewoon 7 nummers erbij. Het gaat in een keer heel hard
(Nederland, Cyprus en Zwitserland vandaag. Morgen Oostenrijk en VK. En zaterdag Ijsland en Servië)
Ik zit dan in de auto onderweg naar huis.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:02 schreef NailQueen het volgende:
Vanmiddag gaat op kantoor gewoon de uitzending van Lubach aan. Collega's weten dat ik ergens een passie voor heb
Mijn gok is 3FM.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik zit dan in de auto onderweg naar huis.![]()
Welke radiozender zal hem meteen gaan draaien?
Australië zal ook wel opeens uit de lucht vallenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien nog een verrassing uit Georgië, Armenië of Azerbaijan. Maar die zullen wel weer intressant willen doen ergens 15 maart ofzo hun nummer presenteren.
Hangt Australië in de lucht dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Australië zal ook wel opeens uit de lucht vallen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Succes voor onze mods met de grote toeloop ivm bekendmaking van het nummer
H_T-Damus heeft gelijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die meid sindsdien niet meer gezien en zou haar vanavond zien, maar helaas is ze ziek. Jammer, maar fijn dat ik nu niet een of ander verhaaltje hoef te verzinnen dat ik het lied echt al gehoord had.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
OK... Ik ook weer met mijn grote bek.
Komt er een meid naar me toe en al snel gaat het over het songfestival. Zegt ze: "Wat vind je van de Nederlandse inzending?" Ik antwoord met: "Nou, leuk lied, maar we gaan er niet mee winnen. Het wordt in ieder geval een feestje!", waarna ze schaapachtig kijkt en zegt: "maar het lied is toch nog niet bekend gemaakt?". En waarom weet ik niet, maar ik vertel haar dat ik het liedje al gehoord had en ze gelooft me gewoon. Verdorie, hopelijk komt ze er niet op terug voordat het lied echt bekend gemaakt wordt
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmm ik heb vrij vandaag. Maar nou moet ik op 1 maart weer werken en dat was anders niet zo geweestquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:05 schreef Em31 het volgende:
Hebben we een extra dag, moeten we gewoon werken. Een schande eigenlijk.
Jij leeft écht op het randje hè, jeetjequote:Op donderdag 29 februari 2024 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
Als we toch onszelf gaan quoten, dan kan ik meteen een update geven:
[..]
Ik heb die meid sindsdien niet meer gezien en zou haar vanavond zien, maar helaas is ze ziek. Jammer, maar fijn dat ik nu niet een of ander verhaaltje hoef te verzinnen dat ik het lied echt al gehoord had.
Ongetwijfeld gaan er mensen zijn die dat gaan zeggen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:53 schreef Strani het volgende:
Als er dit jaar weer mensen zijn die zeggen dat het ESF te veel ballads heeft word ik een beetje verdrietig.
Ja en ik denk dan, als je alleen maar feestliedjes duldt, wérk dan gewoon aan je leven zodat je geen feestliedjes meer nodig hebt om een flits van vals geluk te mogen beleven voordat je weer wordt teruggestort in je dagelijkse ellende.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongetwijfeld gaan er mensen zijn die dat gaan zeggen.
Precies, helemaal mee eens!quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik denk dan, als je alleen maar feestliedjes duldt, wérk dan gewoon aan je leven zodat je geen feestliedjes meer nodig hebt om een flits van vals geluk te mogen beleven voordat je weer wordt teruggestort in je dagelijkse ellende.
Mijn hele sportplaylist staat vol met (happy) hardcore en eurodancequote:Op donderdag 29 februari 2024 08:59 schreef Yesse het volgende:
Door Joost Klein en zijn vibe heb ik opeens enorm veel zin in Jaren 90 nostalgie![]()
Overigens is dat 1x per week wel zo maar toch
Gooi met een uiquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb zin om iemand verdrietig te maken.
Zo om en na bij ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het scheelt 2,5 uur per wedstrijd ongeveer, dus ik gok halfuurtje sport 2 uur praten? Is toch wat!
Vannacht ook VK!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:06 schreef NailQueen het volgende:
Wat een druk songfestivaldagje. Nederland, Zwitserland, Cyprus. Oostenrijk helemaal in zijn geheel uitgelekt. En vanavond ook nog Servië. Ik ben kapot.
Maar wat is je mening over het nummer zelf ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een stukje ervan gehoord. Ik heb niet het idee dat we er mee gaan winnen.
Ik bedoelde eerder een ajuin.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, als het maar niet met die van Momo is, want dat is een schattige pinguin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |