Sorryquote:
Het is wel zoquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry![]()
Om het goed te maken kan ik wel nog even melden dat er ruim een maand geleden iemand in Thailand tot 50 jaar cel veroordeeld is vanwege majesteitsschennis op facebook. Ik denk niet dat het daarbij over onze majesteit gaat, maar misschien toch voorlopig even niet roepen dat het jasje van WimLex toch wel een beetje strak gaat zitten hier en daar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum... Staat u goed hoor majesteit, lekker ruim ook, u bent zeker afgevallen?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Klinkt allemaal wel leuk dus veel plezier!quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:01 schreef Strani het volgende:
Goed, ik ga nu Indiaas eten met m'n moeder en een vriendin van haar, daarna nog even koffie met m'n ex en daarna naar Alicante voor pub games night (darten, poolen en zo). Druk druk druk.
Ja dat denk ik ook. Volgens mij kun je kinderen beter leren dat je in het dagelijks leven "gewoon" gezond eet en dat je in het weekend of bij feestjes best eens een lekker extraatje mag.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je weet dan eigenlijk al wat er gebeurt als ze straks wel hun eigen keuzes kunnen maken. Als je dit dan wil doen lijkt me een beetje balans veel beter dan overal alles te verbieden.
Jup. Maar gelukkig kunnen we over een maand ook eindelijk het lied van Joost bespreken, daar kijk ik wel naar uitquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
OhDus het is ook nog te vroeg om conclusies te trekken over Nederland - Spanje?
quote:
@Rijksvoorlichtingsdienstquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat zeggen we dus liever even niet.[/spoiler]
quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Zo'n knappe verzorgde man hè, die koning van ons!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum... Staat u goed hoor majesteit, lekker ruim ook, u bent zeker afgevallen?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zeker, en ook altijd zo verstandig en zo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo'n knappe verzorgde man hè, die koning van ons!
@AIVD deze user probeert ons duidelijk zwart te maken, kunnen jullie een onderzoek instellen tegen deze Em31?quote:
spoiler....quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
Nee joh, ze gaan makkelijk winnen! Dat wordt gewoon 3-0.
Ow, dat zal leuk zijn. Ik heb mijn duimpje omhoog gedaan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
spoiler....
Gaan we vanavond weer via Discord iets doen met een klein groepje?
Em31... nu ik erover nadenk, die naam klinkt ook wel als die van een dubbelspion ofzo!quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:aivd deze user probeert ons duidelijk zwart te maken, kunnen jullie een onderzoek instellen tegen deze Em31?
Ah slim, de AIVD geeft jullie majesteitsschennis wel door.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:aivd deze user probeert ons duidelijk zwart te maken, kunnen jullie een onderzoek instellen tegen deze Em31?
quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Em31... nu ik erover nadenk, die naam klinkt ook wel als die van een dubbelspion ofzo!
Ja precies, beetje zoals 007 maar dan de versie die in de aanbieding is bij de Action of zo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Em31... nu ik erover nadenk, die naam klinkt ook wel als die van een dubbelspion ofzo!
Ze zou prima undercover kunnen gaan als snelweg in Engelandquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja precies, beetje zoals 007 maar dan de versie die in de aanbieding is bij de Action of zo.
De M31 is wel gepland, maar nooit gebouwd, lees ik. Arme Em31quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze zou prima undercover kunnen gaan als snelweg in Engeland
Ja he? Arizona hebben ze ten minste helemaal gebouwd!quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
De M31 is wel gepland, maar nooit gebouwd, lees ik. Arme Em31
Ik ben een prachtige staat, een friszoet ijstheedrankje en ik doe mee in Greys Anatomy!quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja he? Arizona hebben ze ten minste helemaal gebouwd!
Aan de andere kant...quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben een prachtige staat, een friszoet ijstheedrankje en ik doe mee in Greys Anatomy!
Em31 is.... gepland.... en dat was het
Ok daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de andere kant...
[ afbeelding ]
dit is ook M31. Alleen wordt die meestal anders genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |