die hadden niet het ticket gekocht uit de wall.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:01 schreef Puzzie het volgende:
Waarom mochten Ash en Alice niet meedoen eigenlijk?
Jij doet of Ashey's populariteit te danken is aan het feit dat de tv-kijkers minder van haar zien dan de streamers, maar daarbij ga je voorbij aan twee feiten:quote:Op zondag 18 februari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze leidt zichzelf naar haar (tweede) exit. Moet nu alleen vaker in de afleveringen worden getoond.
Cijfers om dit te onderbouwen?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij doet of Ashey's populariteit te danken is aan het feit dat de tv-kijkers minder van haar zien dan de streamers, maar daarbij ga je voorbij aan twee feiten:
a) Op de fora/socials, waar veel streamers zitten, staat zij ook steevast in de hoogste regionen van de popipolls.
b) Het aantal streamers vormt maar een embryonaal klein percentage van de volgers van BB.
Yep , Ash maakt het programma zou je bijna denken als je hier leestquote:
Behoorlijke tunnelvisie is het niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Cijfers om dit te onderbouwen?
De socials? Van de socials is Instagram de grootste daar stond ze deze week net achter Alice vorige week verloor ze het van Ty met meer dan 5%.
Ze heeft toch al tegenover Ty gestaan die eerste geworden was met een stemmingquote:Op zondag 18 februari 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Cijfers om dit te onderbouwen?
De socials? Van de socials is Instagram de grootste daar stond ze deze week net achter Alice vorige week verloor ze het van Ty met meer dan 5%.
Ik geloof dat nietquote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Zit ze in de gevaren zone jankt ze omdat ze de 'veilige'haven moet verlaten
Nu mag ze blijven jankt ze nog
Ze heeft geen geluid meer bij de stemmen van de mensen thuis
Dat is al snel na een maandje zeg
Mijn vader is bijna 5 jaar dood ik kan mij zijn stem nog herinneren.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet![]()
na een maand weet je echt nog wel hoe je dierbaren klinken.
Vijfentwintig jaar stream/kijkervaring naar reallifesoaps. En veelvuldige bevestiging door mensen als Huub.quote:
Maar wel in de bovenste regionen, wat ik dus al aangaf.quote:De socials? Van de socials is Instagram de grootste daar stond ze deze week net achter Alice
Morgen is vandaag niet meer.quote:vorige week verloor ze het van Ty met meer dan 5%.
Mijn moeder is al 16 jaar overleden, maar weet nog exact hoe ze klonk...quote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Is volgens mij een heel groot deel aandacht, kijk mij ik ben zielig.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik geloof het ook niet, maar ze zegt het zelfquote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet![]()
want ze wil niet juist alleen zijn?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nu alleen huilen in bed en niemand gaat bij haar kijken.
Is geen tunnelvisie. Gaat hier om aannames. We weten het niet en de socials zijn verdeeld.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:12 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Behoorlijke tunnelvisie is het niet?
Zijn nog 12 bewoners hoor.
Da's altijd maar afhankelijk van wie er huiltquote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef Puzzie het volgende:
Huilen is geen zwakte maar hier blijkbaar wel
precies e kan zo de deur uitquote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Wil ze nu een brief of video van thuis. Denk dat ze toch haar Kids mist. En anders heb je de keus om naar ze toe te gaan
ja dat gingen ze wel doen maar niks meer over gehoord verder.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ashley en karen al de verf voor ashley gevraagd bij BB.
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
kolere 2 streams op SiliconValley die lekt
Ja precies.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's altijd maar afhankelijk van wie er huilt
Lijkt me best pittig iddquote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp Ashley wel. Ze hebben een flink aantal dagen onder spanning naar de exit toegeleefd, Ze was bang dat Karin weg zou moeten, haar maatje, en dan komt nu alle opgekropte spanning eruit.
ze hebben gisteren mensen horen roepen na de uitzending, dus dat van die stemmen kan ik me ook iets bij voorstellen.
laat haar gewoon even lekker janken in haar eentje en dan weer de draad oppakken. Ze hebben allemaal hun moeilijke momentjes, en ze gaan er ook allemaal anders mee om
De mijne intussen 25 jaar veel te vroeg overleden. Herinner het ook nog.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:18 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn vader is bijna 5 jaar dood ik kan mij zijn stem nog herinneren.
ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet![]()
We weten het wel.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:20 schreef marky het volgende:
[..]
Is geen tunnelvisie. Gaat hier om aannames. We weten het niet en de socials zijn verdeeld.
Ze liep zelf weg volgens mij omdat ze even alleen wilde zijn. De Spieg zal wel weer onderweg zijn om een 2 uur durende sessie te doen net als de vorige keer.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Is volgens mij een heel groot deel aandacht, kijk mij ik ben zielig.
De aandacht wordt verdeeld door de anderen en ze staat eventjes niet in het middelpunt dus komen de emoties boven.
Den Tom die het gisteren ook een beetje moeilijk had ook ivm het gemis van z'n zoontje.
Dus moet zij nu ook even de aandacht.
Misschien hebben ze daar afspraken over gemaakt, kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
precies e kan zo de deur uit
ook heb ik haar al gehoord over gaar ouders en bart en zelfs een enkele keer over haar vrienden in Schagen maar over haar kids hoor je haar bijna niet mischien 1 keer geebeurd
preciesquote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Alles draait 24/7 om haar.
Tom had ook een breakdown gisteren.
Die mist thuis ook steeds meer.
Ook Glenn en Danny hebben kinderen.
oh ze wordt er ookal depresief erbijquote:
ja inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2024 13:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ga dan naar huis. Trek haar steeds minder.
Drama queen is een betere naam.
Hadden ze maar al die schoenendozen vol kaarten moeten kopen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Nee Ashley. Niemand krijgt een boodschap van thuis. Ook jij niet. Al jank je nog zo zielig.
Je wist dit van te voren toen je je opgaf.
Ja, ze ging eindelijk wat doen de hele morgen de tijd en wilde gaan stofzuigen maar ja gaat weer niet door.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:24 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
oh ze wordt er ookal depresief erbij
je ziet haar bijna alleen maar in bed of in the cocoonroom
Alice heeft toch wel een brief van haar vriend gekregen?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hadden ze maar al die schoenendozen vol kaarten moeten kopen.
dat niemand gaat kijken is maar goed ook want het is alleen maar om zieltjes te winnenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Is volgens mij een heel groot deel aandacht, kijk mij ik ben zielig.
De aandacht wordt verdeeld door de anderen en ze staat eventjes niet in het middelpunt dus komen de emoties boven.
Den Tom die het gisteren ook een beetje moeilijk had ook ivm het gemis van z'n zoontje.
Dus moet zij nu ook even de aandacht.
Gekochtquote:Op zondag 18 februari 2024 13:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Alice heeft toch wel een brief van haar vriend gekregen?
gekregen, gekocht, maakt niet zo veel uit. Ze heeft wel bericht van thuis wat ze dag in, dag uit, kan herlezen als ze er even doorheen zitquote:
Sorry hoor dat is het spel dat ze zelf speelt. Die andere hebben een grotere klap gehad zijn een maatje kwijt zijn sip maar herpakken zich. Het toont aan dat ze helemaal dit spel niet aankan en dat er een hele berg gemaakte stoerheid is. Haar groepje is nog helemaal compleet. Tel je zegeningen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp Ashley wel. Ze hebben een flink aantal dagen onder spanning naar de exit toegeleefd, Ze was bang dat Karin weg zou moeten, haar maatje, en dan komt nu alle opgekropte spanning eruit.
ze hebben gisteren mensen horen roepen na de uitzending, dus dat van die stemmen kan ik me ook iets bij voorstellen.
laat haar gewoon even lekker janken in haar eentje en dan weer de draad oppakken. Ze hebben allemaal hun moeilijke momentjes, en ze gaan er ook allemaal anders mee om
Ze konden allemaal kopen, maar niet iedereen deed dit.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
gekregen, gekocht, maakt niet zo veel uit. Ze heeft wel bericht van thuis wat ze dag in, dag uit, kan herlezen als ze er even doorheen zit
dus ze spreek af het niet over gaar kinderen te hebben maar maakt wel een lint met hun naam?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:23 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar afspraken over gemaakt, kan ik me wat bij voorstellen.
Haar zondag dipquote:Op zondag 18 februari 2024 13:29 schreef mario390 het volgende:
hoezo huilt de queen weer?
vanacht had zij de zinn in
Zij is de enige en dacht dat het voor Alice haar verjaardag was.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
gekregen, gekocht, maakt niet zo veel uit. Ze heeft wel bericht van thuis wat ze dag in, dag uit, kan herlezen als ze er even doorheen zit
sjesus, ik heb alleen gezegd dat ik haar begrijp.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor dat is het spel dat ze zelf speelt. Die andere hebben een grotere klap gehad zijn een maatje kwijt zijn sip maar herpakken zich. Het toont aan dat ze helemaal dit spel niet aankan en dat er een hele berg gemaakte stoerheid is. Haar groepje is nog helemaal compleet. Tel je zegeningen.
Kan toch? Ik weet niet wat ze hebben besproken. Maar ik kan me wel iets bij voorstellen dat je geen details gaat bespreken of iets dergelijks. Ik zeg ook misschien.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:30 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dus ze spreek af het niet over gaar kinderen te hebben maar maakt wel een lint met hun naam?
Geef slechts mijn mening. Ze is niet zielig.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
sjesus, ik heb alleen gezegd dat ik haar begrijp.
Mod Edit
maar toch Alice heeft hem zelf gekocht als Ashley er een wou had ze er ook een moeten kopen of moet ze er gewoon een kopen wanneer die weer beschikbaar zijn ze kan niet verwachten dat ze hem gewoon zo gratis van BB krijg omdat ze Ashley isquote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Die moeten ook elke keer mee als ze genomineerd is.....quote:Op zondag 18 februari 2024 13:30 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dus ze spreek af het niet over gaar kinderen te hebben maar maakt wel een lint met hun naam?
Mee eens.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 18 februari 2024 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze konden allemaal kopen, maar niet iedereen deed dit.
Heb jij iets in psychologie gedaan toevallig? Vind je altijd zo vreselijk analyseren alsof je er 10 jaar voor gestudeerd heb??quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor dat is het spel dat ze zelf speelt. Die andere hebben een grotere klap gehad zijn een maatje kwijt zijn sip maar herpakken zich. Het toont aan dat ze helemaal dit spel niet aankan en dat er een hele berg gemaakte stoerheid is. Haar groepje is nog helemaal compleet. Tel je zegeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wel als ze genomineerd zijn is. Weet dat ze nadat de eerste nominaties achter de rug waren ze in het huis haar man de oproep deed om de kinderen mee te nemen als ze erop stond.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:35 schreef Snoozey het volgende:
ik weet niet of ash dr kinderen er gisteren zaten
maar alle andere keren op zeker niet hoor
Ik vind dit altijd een beetje apart… je kijkt niet 24/7 (neem ik aan) en er zijn maar twee streams. Je kunt niet alles volgen. Wie weet zegt ze het wel, maar is het niet in beeld. Of heb je het gemist.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar met wat ik zie op de streams is dat Asley wel praat over Bart en haar zoons , maar ik heb nog niet gehoord dat ze ze ontzettend mist en dat valt met tegen. Ze zit in een soort vakantiemodus omdat ze niets hoeft te regelen en dergelijke.
Maar hoor haar nauwelijks zeggen: ik mis m'n zoons en Bart.
Mjah, dat kan natuurlijk wel gezegd worden in de dbk of achter 1 van de 140 sl pd....quote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar met wat ik zie op de streams is dat Asley wel praat over Bart en haar zoons , maar ik heb nog niet gehoord dat ze ze ontzettend mist en dat valt met tegen. Ze zit in een soort vakantiemodus omdat ze niets hoeft te regelen en dergelijke.
Kan ook zelfbescherming zijn. Dat ze dat niet wíl voelen omdat het moeilijk is. Het mag duidelijk zijn dat ik geen fan ben van hoe Ashley het spel speelt maar ik geloof wel dat ze gevoel heeft.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze vorige week bijna een complete breakdown kreeg toen ze door de draaideur moest. Als je kids hebt dan wil je daar graag naartoe toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Als je mij niet wilt geloven, vraag dan maar aan Eric hoe de verhouding tv-kijkers/streamers ligt.quote:
Ja en? Dan nog mag je het ontzettend kut vinden om weer afscheid te moeten nemen en in die deur te moeten.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat ze vorige week bijna een complete breakdown kreeg toen ze door de draaideur moest. Als je kids hebt dan wil je daar graag naartoe toch?
Wat is gekonkel?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mensen begrijpen het woord gekonkel niet
Dus omdat je kinderen hebt, moet je blij zijn wanneer je er uit gaat?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat ze vorige week bijna een complete breakdown kreeg toen ze door de draaideur moest. Als je kids hebt dan wil je daar graag naartoe toch?
Werkt erik bij endemol shine?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je mij niet wilt geloven, vraag dan maar aan Eric hoe de verhouding tv-kijkers/streamers ligt.
ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze dit in de dbk bespreekt, of misschien 1 op 1 met Karen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, dat kan natuurlijk wel gezegd worden in de dbk of achter 1 van de 140 sl pd....
Dan moet je niet compleet instorten omdat je er weer naartoe mag. Ik vind het best ongezond dat je daar zo graag blijven wil.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dus omdat je kinderen hebt, moet je blij zijn wanneer je er uit gaat?
Zo zie ik het idd ookquote:Op zondag 18 februari 2024 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze dit in de dbk bespreekt, of misschien 1 op 1 met Karen.
Met de anderen dit bespreken maakt haar alleen maar heel erg kwetsbaar, daar kan de andere groep dan gebruik van maken.
zo zie ik het
Ongezond zelfsquote:Op zondag 18 februari 2024 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet je niet compleet instorten omdat je er weer naartoe mag. Ik vind het best ongezond dat je daar zo graag blijven wil.
Waarvan akte. En door.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet je niet compleet instorten omdat je er weer naartoe mag. Ik vind het best ongezond dat je daar zo graag blijven wil.
Erik ken ik niet.quote:
quote:
Wij op de streams ookquote:Op zondag 18 februari 2024 13:44 schreef Adixsh het volgende:
Voor de bewoners wel jammer dat er geen pingpong balletje wordt gegeven maar kan me ook wel voorstellen dat de productie gek werd van dat getik de hele tijd😆
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb jij iets in psychologie gedaan toevallig? Vind je altijd zo vreselijk analyseren alsof je er 10 jaar voor gestudeerd heb??Sommige mensen kunnen in het hoofd van andere mensen kijken. Het is een gave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Dotteke op 18-02-2024 14:17:59 ]Fuck Henk en Ingrid
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen in het hoofd van andere mensen kijken. Het is een gave.
Volgens mij is BB vooral ook om te zorgen dat Videoland in de picture komt. Ik zie het in de toekomst nog wel helemaal naar Videoland verdwijnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Erik ken ik niet.
Eric zit wat dichter bij het vuur dan menig betweter hier.
Leuk!quote:Op zondag 18 februari 2024 13:45 schreef Ireth het volgende:
Bassie is niet ingestort zo te zien![]()
[ afbeelding ]
Had ashley ook kunnen kopenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Lees waarop ik reageer. Tuurlijk mogen emoties.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En als je dat niet doet, mag je daarna nooit meer gevoelens hebben?
Verschil moet er zijn... proostquote:Op zondag 18 februari 2024 13:45 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Het werkelijk niet om aan te zienquote:Op zondag 18 februari 2024 13:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan niet wachten tot die dooie plukken haar uit het echte haar vallen bij Ashley..m
Die is van het gezeik afquote:Op zondag 18 februari 2024 13:45 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Er uit pulken.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Het werkelijk niet om aan te zien![]()
Ben benieuwd of hun gaat lukken er iets aan te doen.
Karen zou ze er opnieuw proberen in te zettenquote:
Oei, da's niet goedquote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Cargamelk het volgende:
Ik voel nog altijd de mattenklopper van me vader en dat is dikke 60 jaar geleden.
Als je denkt dat het programma om jou draait dan denk je dat de studio vol zit met mensen die jij kent.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley mist haar kinderen en mensen van thuis
hoorde stemmen tijdens de live maar herkende niemand.
wil toch niet zeggen dat ze een dierbare van haar gehoord heeft.
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
De schmink rondom de ogen van Ashely is weggespoeld zo te zien.
Heftigquote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Cargamelk het volgende:
Ik voel nog altijd de mattenklopper van me vader en dat is dikke 60 jaar geleden.
Bizarre invulling weerquote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Als je denkt dat het programma om jou draait dan denk je dat de studio vol zit met mensen die jij kent.
Als je genomineerd bent, dan weet je dat er een paar mensen voor jou in de studio zitten.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Als je denkt dat het programma om jou draait dan denk je dat de studio vol zit met mensen die jij kent.
Tijdens het weerwolven heeft ze toch een paar dorpsbewoners omgelegd.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:47 schreef Xilia het volgende:
Ter info ff:
Ashley doet een paar maanden mee aan een spelletje op tv![]()
Ze heeft niemand vermoord ofzo hé?
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef Xilia het volgende:
[..]![]()
Hoelang blijven die lippen het volhouden eigenlijk?
Shit jaquote:Op zondag 18 februari 2024 13:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tijdens het weerwolven heeft ze toch een paar dorpsbewoners omgelegd.
Ohquote:Op zondag 18 februari 2024 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Daar zit zoveel in gespoten duurt nog wel even eer dat dat weggesmolten is
de heeft kinder ?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley mist haar kinderen en mensen van thuis
hoorde stemmen tijdens de live maar herkende niemand.
wil toch niet zeggen dat ze een dierbare van haar gehoord heeft.
ben je zeker?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja Ashely heeft dacht ik 2 kinderen.
Jaquote:
Niet alleen. Er is ook een papaquote:Op zondag 18 februari 2024 13:59 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
kleine? en de laat zij
thuis allein?
Vraag het me af. Ze heeft echt dat idee. Die muts met generaal gister. Mensen op pad sturen om dingen voor je te doen. Heel hard denken dat je gister het populairst en dan vandaag verteld moet worden dat het willekeurig was. Ze ziet in alles bevestigingen van haar gelijk.quote:
Ja ik krijg errorquote:
Maar ook echt niemand die zegt dat het niet kloptquote:
Nog altijd beter dan de sabeausjowquote:
Precies wat ik dacht inderdaad, kan makkelijk nog even een letter achter, maar blijkbaar ziet niemand hetquote:Op zondag 18 februari 2024 14:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar ook echt niemand die zegt dat het niet klopt
Dit iddquote:Op zondag 18 februari 2024 14:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de sabeausjow
Wasmuntjequote:Op zondag 18 februari 2024 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley naar de dbk
wat zou het zijn... haarverf... brief van thuis
wcrolquote:Op zondag 18 februari 2024 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley naar de dbk
wat zou het zijn... haarverf... brief van thuis
Schrijf een briefquote:Op zondag 18 februari 2024 14:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Karen kan nog steeds niet met haar mond dicht eten en praat constant met volle.mond
Ze zal er vast niet over liegen.quote:
Op dit forum klopt ook wel vaker veel niet hoor 😉quote:Op zondag 18 februari 2024 14:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar ook echt niemand die zegt dat het niet klopt
Het lijkt erop dat het Sabo en Dil zijn..zij vullen hun munten net aanquote:Op zondag 18 februari 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
Is er nu al duidelijk wie er heeft gewonnen ?
In zijn gezicht welquote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Vind Ronahi Tom nu ineens wel weer leuk?
helemaal mee eensquote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp uit het hele verhaal dat iedereen de maximale aantal coins heeft gewonnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het Sabo en Dil zijn..zij vullen hun munten net aan
Het een heeft toch niets met het andere te maken. Dat ze persoonlijk niet goed gaat kan je nog wel lol maken.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:20 schreef BB-King het volgende:
Als je net begint te kijken en je ziet Ronahi in het toilet met bruine vlekken op het gezicht.
Privévertrekken van Hare Majesteit, Toegang schriftelijk aanvragen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:20 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom is de ingang van de groen/rose alkoof gebarricadeerd en houdt Jimmy de wacht?
Het magische woord.......vliegtuig!quote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Privévertrekken van Hare Majesteit, Toegang schriftelijk aanvragen.
Ja super kinderachtig in zijn slaap. Sorry maar dat is echt laagquote:Op zondag 18 februari 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
Ro gaat een plan bedenken om Tom terug te pakken
Mod Edit:quote:
Alice blijft met iedereen omgaan....en wil niet een een hokjequote:Op zondag 18 februari 2024 14:24 schreef Joyce-43 het volgende:
spijt me zeer hoor maar begrijp die muts van een Alice ook totaal niet, gisteren best grote mond over die andere en nu is ze er in en uit me reet ermee ik snap daar echt niets van
Vrouwenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:24 schreef Joyce-43 het volgende:
spijt me zeer hoor maar begrijp die muts van een Alice ook totaal niet, gisteren best grote mond over die andere en nu is ze er in en uit me reet ermee ik snap daar echt niets van
ze heeft het persoonlijk even moeilijk en dat word gewoon uitgelegt dat het alles bij elkaar is, de andere hebben ook instort momenten gehad mag Ashley ook keer breken ( hoef geen antwoord van je hierover) maar iedereen breekt wel eensquote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Hier mag dat niet want dat ben je zwakquote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft het persoonlijk even moeilijk en dat word gewoon uitgelegt dat het alles bij elkaar is, de andere hebben ook instort momenten gehad mag Ashley ook keer breken ( hoef geen antwoord van je hierover) maar iedereen breekt wel eens
Dit heeft ze iedere zondag.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft het persoonlijk even moeilijk en dat word gewoon uitgelegt dat het alles bij elkaar is, de andere hebben ook instort momenten gehad mag Ashley ook keer breken ( hoef geen antwoord van je hierover) maar iedereen breekt wel eens
Ashley weet toch alles van alle BB's......misschien was ze daarom aan het piepen om geluiden...quote:Op zondag 18 februari 2024 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley weet niet dat er vorig jaar geluiden van thuis en muziek in het huis zijn afgespeeld.
waarom zou je dat uberhaupt moeten zeggenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Stofzuigen kreng.....grapje maar ze is nog erger dan Ariana met ontwijken van werk.....quote:Op zondag 18 februari 2024 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
hoor ashley nu zeggen: ik ga vragen of ik mijn haarverf mag.
Ze weigert echt alles wat op werken lijktm ze denkt echt op ponykamp te zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stofzuigen kreng.....grapje maar ze is nog erger dan Ariana met ontwijken van werk.....
PB zei het ook al, daar heeft Hare Majesteit personeel voorquote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stofzuigen kreng.....grapje maar ze is nog erger dan Ariana met ontwijken van werk.....
Maar jij gaat ook niet hardop huilen en het dan wel vertellen toch hoe erg je ze mist.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom zou je dat uberhaupt moeten zeggen
ik kan je zeggen als ik er in zou zitten zou je het van mijn ook niet horen ten eerste heb ik totaal geen last van heimwee en ten 2de ben ik niet zo'n persoon omdat te gaan zeggen enzo en denk dat zij net zo is maar dat neemt niet af dat je ze dus wel mist maar ja zeg het gewoon niet
Tuurlijk. Zij zit volgende week op de schietstoel.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Echt, en al een hele week......dat vind ik dus weer knap dat niemand daar wat van zegt of ook zelfs niet eens doorhebben misschien.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PB zei het ook al, daar heeft Hare Majesteit personeel voor
Dat is al meer dan een week....Tom ging gewoon weer naar haar toe en zij vindt het ok. Hoor je haar nog mopperen dan.....quote:Op zondag 18 februari 2024 14:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zij zit volgende week op de schietstoel.
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
SV is up todatequote:Op zondag 18 februari 2024 14:41 schreef Jockari het volgende:
Iemand een korte update. Ben veel afwezig geweest sinds gisteravond.
Bij ons in de kempen ook hoor.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat hebben die Belgen toch altijd met Petanque
Hier is dat echt een bejaardenhobby
Dat zegt ze natuurlijk ook niet. Dat zie je aan haar gedragingen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
waar heeft ze ooit gezegd dat het programma over haar draait. jij maakt haar ook groter dan dat ze is
Ahhh gelukkigquote:
quote:
Alweer courgette, en pastaquote:Op zondag 18 februari 2024 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
nieuwe basics![]()
pasta noedels en kip en courgette
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer courgette, en pasta
Hadden de eerste week toch ook courgette?
Ze doen zo hun bestquote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef GayGuy het volgende:
Gisteren om 11 uur de liveshow opgezet, daarna gelijk op de bank in slaap gevallen tot 0430. Dus alles gemist, wie eruit is, de feestjes🤣
Ja, doe eens dopwerten boontjes of worteltjes. Gehakt voor ballen of rul. Kan ook bij alles.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer courgette, en pasta
Hadden de eerste week toch ook courgette?
Alle dagen het zelfde en alle dagen pasta zal je toch de strot uitkomenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, doe eens dopwerten boontjes of worteltjes. Gehakt voor ballen of rul. Kan ook bij alles.
Aardappelen gekookt puree of gebakken of gefrituurd.
ja echt he.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle dagen het zelfde en alle dagen pasta zal je toch de strot uitkomen
Bij mij sowieso. Lust eens een keer pasta, maar niet iedere dag.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle dagen het zelfde en alle dagen pasta zal je toch de strot uitkomen
Geloof ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind het sowieso bizar dat ze steeds een week lang hetzelfde te eten krijgen.
Er is toch geen enkele diëtist of arts die dit een goed idee vindt?
dat zou toch wel kunnen op een breek moment we zijn niet allemaal van staal, ik ga niet zeggen of het mijn of wel zou gebeuren heb zelf geen idee van maar denk eigenlijk dat je wat dat betreft weinig van mijn zult zien, nou daar zal dan ook wel weer wat over gezegd worden danquote:Op zondag 18 februari 2024 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar jij gaat ook niet hardop huilen en het dan wel vertellen toch hoe erg je ze mist.
Je kan ook net als Karen naar het toilet gaan
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zegt ze natuurlijk ook niet. Dat zie je aan haar gedragingen.
zoveel groente en dan gaan ze weer een groente herhalen why?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zou ik ook niet zo lekker vinden om dat zonder andere groentjes te moeten eten.
nou ik zou in BB ook omkomen van de honger lust werkelijk niets, alleen droog brood dsanquote:Op zondag 18 februari 2024 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi: dus weer 5 kg afvallen deze week. Ik ga fakking veel honger hebbuh deze week.
Nu hopen dat iedereen het leest en begrijptquote:Op zondag 18 februari 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen mag vinden wat hij of zij van iets of iemand vindt.
Voor iedereen is er ruimte op dit forum om die vrijheid te hebben.
Niemand hoeft verantwoording af te leggen van wat hij of zij vindt.
Niemand hoeft minderwaardig te doen als een ander het anders ziet dan een ander.
Niemand hoeft een bewoner te verdedigen.
Gewoon ieder zijn eigen mening over wat men ziet.
Iedereen ervaart het anders en is daar vrij in.
De een heeft een roze bril de ander een blauw
Maar laten we het gezellighouden en elkaar niet verwijten omdat men anders denkt of ziet.
Groentjesquote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zou ik ook niet zo lekker vinden om dat zonder andere groentjes te moeten eten.
Ik vergeet dat topic altijd te checken 😂 sorryquote:Op zondag 18 februari 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen zo hun best
BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Aan de foto in de OP kan je ook zien wie er uit isquote:Op zondag 18 februari 2024 15:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik vergeet dat topic altijd te checken 😂 sorry
Genoeg lekkere dingen te maken met courgettequote:Op zondag 18 februari 2024 15:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ideeën voor bereiden van courgette
Soep van maken
Blokjes snijden en opbakken gewoon tussen de kip of apart.
Plakken snijden en grillen.
Leg ze in de oven op de bakplaat, beetje olie er over.
Eet ze rauw.
Vul er een quiche mee.
Quiche bodem kunnen ze maken van de basics!
Begrijpelijk. Huishoudtaken zijn ook beneden de waardigheid van een Queen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juistem.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PB zei het ook al, daar heeft Hare Majesteit personeel voor
Dat is mooi , vreseeelijk kindquote:Op zondag 18 februari 2024 15:17 schreef GayGuy het volgende:
Sabeau is niet alleen hier, geen favoriet
https://www.rtlnieuws.nl/(...)other-sabeau-ergeren
Je zal ouders zijn van Sabeau…staat je kind op de manier in de krant..pittigquote:Op zondag 18 februari 2024 15:17 schreef GayGuy het volgende:
Je zou de journalist zijn die wat tweets moet verzamelen om een artikel te maken. Hoe triest is je werk dan.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je zal ouders zijn van Sabeau…staat je kind op de manier in de krant..pittig
Een succes dus, bevestiging voor de casting, de irritators blijven altijd het langstquote:Op zondag 18 februari 2024 15:17 schreef GayGuy het volgende:
En overgenomen door een beircht op X vast door Ashley fansquote:Op zondag 18 februari 2024 15:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je zal ouders zijn van Sabeau…staat je kind op de manier in de krant..pittig
Nee ze liggen te slapen op de bankquote:Op zondag 18 februari 2024 15:25 schreef GayGuy het volgende:
Bb zegt goedemorgen bewoners, maal 3. Stagiaire weer aan het prutsen?
Dweilen met de kraan openquote:Op zondag 18 februari 2024 15:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god dat dweilen lijkt nergens op
Precies, als er 1 daar bezig is met kleppen over de andere bewoners is dat Ashley.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En overgenomen door een beircht op X vast door Ashley fans
Goedemorgen bewoners, het is middag zegt Jimmy of Dilano
Nog een keer Goedemorgen bewoners
Volgens de heren doen ze dat omdat bewoners op de bank liggen te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |