quote:
Alweer courgette, en pastaquote:Op zondag 18 februari 2024 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
nieuwe basics![]()
pasta noedels en kip en courgette
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer courgette, en pasta
Hadden de eerste week toch ook courgette?
Ze doen zo hun bestquote:Op zondag 18 februari 2024 14:49 schreef GayGuy het volgende:
Gisteren om 11 uur de liveshow opgezet, daarna gelijk op de bank in slaap gevallen tot 0430. Dus alles gemist, wie eruit is, de feestjes🤣
Ja, doe eens dopwerten boontjes of worteltjes. Gehakt voor ballen of rul. Kan ook bij alles.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer courgette, en pasta
Hadden de eerste week toch ook courgette?
Alle dagen het zelfde en alle dagen pasta zal je toch de strot uitkomenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, doe eens dopwerten boontjes of worteltjes. Gehakt voor ballen of rul. Kan ook bij alles.
Aardappelen gekookt puree of gebakken of gefrituurd.
ja echt he.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle dagen het zelfde en alle dagen pasta zal je toch de strot uitkomen
Bij mij sowieso. Lust eens een keer pasta, maar niet iedere dag.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle dagen het zelfde en alle dagen pasta zal je toch de strot uitkomen
Geloof ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2024 14:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind het sowieso bizar dat ze steeds een week lang hetzelfde te eten krijgen.
Er is toch geen enkele diëtist of arts die dit een goed idee vindt?
dat zou toch wel kunnen op een breek moment we zijn niet allemaal van staal, ik ga niet zeggen of het mijn of wel zou gebeuren heb zelf geen idee van maar denk eigenlijk dat je wat dat betreft weinig van mijn zult zien, nou daar zal dan ook wel weer wat over gezegd worden danquote:Op zondag 18 februari 2024 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar jij gaat ook niet hardop huilen en het dan wel vertellen toch hoe erg je ze mist.
Je kan ook net als Karen naar het toilet gaan
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zegt ze natuurlijk ook niet. Dat zie je aan haar gedragingen.
zoveel groente en dan gaan ze weer een groente herhalen why?quote:Op zondag 18 februari 2024 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zou ik ook niet zo lekker vinden om dat zonder andere groentjes te moeten eten.
nou ik zou in BB ook omkomen van de honger lust werkelijk niets, alleen droog brood dsanquote:Op zondag 18 februari 2024 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi: dus weer 5 kg afvallen deze week. Ik ga fakking veel honger hebbuh deze week.
Nu hopen dat iedereen het leest en begrijptquote:Op zondag 18 februari 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen mag vinden wat hij of zij van iets of iemand vindt.
Voor iedereen is er ruimte op dit forum om die vrijheid te hebben.
Niemand hoeft verantwoording af te leggen van wat hij of zij vindt.
Niemand hoeft minderwaardig te doen als een ander het anders ziet dan een ander.
Niemand hoeft een bewoner te verdedigen.
Gewoon ieder zijn eigen mening over wat men ziet.
Iedereen ervaart het anders en is daar vrij in.
De een heeft een roze bril de ander een blauw
Maar laten we het gezellighouden en elkaar niet verwijten omdat men anders denkt of ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |