ze heeft het persoonlijk even moeilijk en dat word gewoon uitgelegt dat het alles bij elkaar is, de andere hebben ook instort momenten gehad mag Ashley ook keer breken ( hoef geen antwoord van je hierover) maar iedereen breekt wel eensquote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor dat is het spel dat ze zelf speelt. Die andere hebben een grotere klap gehad zijn een maatje kwijt zijn sip maar herpakken zich. Het toont aan dat ze helemaal dit spel niet aankan en dat er een hele berg gemaakte stoerheid is. Haar groepje is nog helemaal compleet. Tel je zegeningen.
Hier mag dat niet want dat ben je zwakquote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft het persoonlijk even moeilijk en dat word gewoon uitgelegt dat het alles bij elkaar is, de andere hebben ook instort momenten gehad mag Ashley ook keer breken ( hoef geen antwoord van je hierover) maar iedereen breekt wel eens
Dit heeft ze iedere zondag.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft het persoonlijk even moeilijk en dat word gewoon uitgelegt dat het alles bij elkaar is, de andere hebben ook instort momenten gehad mag Ashley ook keer breken ( hoef geen antwoord van je hierover) maar iedereen breekt wel eens
Ashley weet toch alles van alle BB's......misschien was ze daarom aan het piepen om geluiden...quote:Op zondag 18 februari 2024 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley weet niet dat er vorig jaar geluiden van thuis en muziek in het huis zijn afgespeeld.
waarom zou je dat uberhaupt moeten zeggenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar met wat ik zie op de streams is dat Asley wel praat over Bart en haar zoons , maar ik heb nog niet gehoord dat ze ze ontzettend mist en dat valt met tegen. Ze zit in een soort vakantiemodus omdat ze niets hoeft te regelen en dergelijke.
Maar hoor haar nauwelijks zeggen: ik mis m'n zoons en Bart.
Stofzuigen kreng.....grapje maar ze is nog erger dan Ariana met ontwijken van werk.....quote:Op zondag 18 februari 2024 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
hoor ashley nu zeggen: ik ga vragen of ik mijn haarverf mag.
Ze weigert echt alles wat op werken lijktm ze denkt echt op ponykamp te zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stofzuigen kreng.....grapje maar ze is nog erger dan Ariana met ontwijken van werk.....
PB zei het ook al, daar heeft Hare Majesteit personeel voorquote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stofzuigen kreng.....grapje maar ze is nog erger dan Ariana met ontwijken van werk.....
Maar jij gaat ook niet hardop huilen en het dan wel vertellen toch hoe erg je ze mist.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom zou je dat uberhaupt moeten zeggen
ik kan je zeggen als ik er in zou zitten zou je het van mijn ook niet horen ten eerste heb ik totaal geen last van heimwee en ten 2de ben ik niet zo'n persoon omdat te gaan zeggen enzo en denk dat zij net zo is maar dat neemt niet af dat je ze dus wel mist maar ja zeg het gewoon niet
Tuurlijk. Zij zit volgende week op de schietstoel.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Vind Ronahi Tom nu ineens wel weer leuk?
Echt, en al een hele week......dat vind ik dus weer knap dat niemand daar wat van zegt of ook zelfs niet eens doorhebben misschien.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PB zei het ook al, daar heeft Hare Majesteit personeel voor
Dat is al meer dan een week....Tom ging gewoon weer naar haar toe en zij vindt het ok. Hoor je haar nog mopperen dan.....quote:Op zondag 18 februari 2024 14:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zij zit volgende week op de schietstoel.
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Als je denkt dat het programma om jou draait dan denk je dat de studio vol zit met mensen die jij kent.
SV is up todatequote:Op zondag 18 februari 2024 14:41 schreef Jockari het volgende:
Iemand een korte update. Ben veel afwezig geweest sinds gisteravond.
Bij ons in de kempen ook hoor.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat hebben die Belgen toch altijd met Petanque
Hier is dat echt een bejaardenhobby
Dat zegt ze natuurlijk ook niet. Dat zie je aan haar gedragingen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
waar heeft ze ooit gezegd dat het programma over haar draait. jij maakt haar ook groter dan dat ze is
Ahhh gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |