Shit jaquote:Op zondag 18 februari 2024 13:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tijdens het weerwolven heeft ze toch een paar dorpsbewoners omgelegd.
Ohquote:Op zondag 18 februari 2024 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Daar zit zoveel in gespoten duurt nog wel even eer dat dat weggesmolten is
de heeft kinder ?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley mist haar kinderen en mensen van thuis
hoorde stemmen tijdens de live maar herkende niemand.
wil toch niet zeggen dat ze een dierbare van haar gehoord heeft.
ben je zeker?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja Ashely heeft dacht ik 2 kinderen.
Jaquote:
Niet alleen. Er is ook een papaquote:Op zondag 18 februari 2024 13:59 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
kleine? en de laat zij
thuis allein?
Vraag het me af. Ze heeft echt dat idee. Die muts met generaal gister. Mensen op pad sturen om dingen voor je te doen. Heel hard denken dat je gister het populairst en dan vandaag verteld moet worden dat het willekeurig was. Ze ziet in alles bevestigingen van haar gelijk.quote:
Ja ik krijg errorquote:
Maar ook echt niemand die zegt dat het niet kloptquote:
Nog altijd beter dan de sabeausjowquote:
Precies wat ik dacht inderdaad, kan makkelijk nog even een letter achter, maar blijkbaar ziet niemand hetquote:Op zondag 18 februari 2024 14:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar ook echt niemand die zegt dat het niet klopt
Dit iddquote:Op zondag 18 februari 2024 14:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de sabeausjow
Wasmuntjequote:Op zondag 18 februari 2024 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley naar de dbk
wat zou het zijn... haarverf... brief van thuis
wcrolquote:Op zondag 18 februari 2024 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley naar de dbk
wat zou het zijn... haarverf... brief van thuis
Schrijf een briefquote:Op zondag 18 februari 2024 14:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Karen kan nog steeds niet met haar mond dicht eten en praat constant met volle.mond
Ze zal er vast niet over liegen.quote:
Op dit forum klopt ook wel vaker veel niet hoor 😉quote:Op zondag 18 februari 2024 14:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar ook echt niemand die zegt dat het niet klopt
Het lijkt erop dat het Sabo en Dil zijn..zij vullen hun munten net aanquote:Op zondag 18 februari 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
Is er nu al duidelijk wie er heeft gewonnen ?
In zijn gezicht welquote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Vind Ronahi Tom nu ineens wel weer leuk?
helemaal mee eensquote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp Ashley wel. Ze hebben een flink aantal dagen onder spanning naar de exit toegeleefd, Ze was bang dat Karin weg zou moeten, haar maatje, en dan komt nu alle opgekropte spanning eruit.
ze hebben gisteren mensen horen roepen na de uitzending, dus dat van die stemmen kan ik me ook iets bij voorstellen.
laat haar gewoon even lekker janken in haar eentje en dan weer de draad oppakken. Ze hebben allemaal hun moeilijke momentjes, en ze gaan er ook allemaal anders mee om
Ik begrijp uit het hele verhaal dat iedereen de maximale aantal coins heeft gewonnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het Sabo en Dil zijn..zij vullen hun munten net aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |