Volgens mij is BB vooral ook om te zorgen dat Videoland in de picture komt. Ik zie het in de toekomst nog wel helemaal naar Videoland verdwijnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Erik ken ik niet.
Eric zit wat dichter bij het vuur dan menig betweter hier.
Leuk!quote:Op zondag 18 februari 2024 13:45 schreef Ireth het volgende:
Bassie is niet ingestort zo te zien![]()
[ afbeelding ]
Had ashley ook kunnen kopenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
gekregen, gekocht, maakt niet zo veel uit. Ze heeft wel bericht van thuis wat ze dag in, dag uit, kan herlezen als ze er even doorheen zit
Lees waarop ik reageer. Tuurlijk mogen emoties.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En als je dat niet doet, mag je daarna nooit meer gevoelens hebben?
Verschil moet er zijn... proostquote:Op zondag 18 februari 2024 13:45 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Het werkelijk niet om aan te zienquote:Op zondag 18 februari 2024 13:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan niet wachten tot die dooie plukken haar uit het echte haar vallen bij Ashley..m
Die is van het gezeik afquote:Op zondag 18 februari 2024 13:45 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Er uit pulken.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Het werkelijk niet om aan te zien![]()
Ben benieuwd of hun gaat lukken er iets aan te doen.
Karen zou ze er opnieuw proberen in te zettenquote:
Oei, da's niet goedquote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Cargamelk het volgende:
Ik voel nog altijd de mattenklopper van me vader en dat is dikke 60 jaar geleden.
Als je denkt dat het programma om jou draait dan denk je dat de studio vol zit met mensen die jij kent.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley mist haar kinderen en mensen van thuis
hoorde stemmen tijdens de live maar herkende niemand.
wil toch niet zeggen dat ze een dierbare van haar gehoord heeft.
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
De schmink rondom de ogen van Ashely is weggespoeld zo te zien.
Heftigquote:Op zondag 18 februari 2024 13:21 schreef Cargamelk het volgende:
Ik voel nog altijd de mattenklopper van me vader en dat is dikke 60 jaar geleden.
Bizarre invulling weerquote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Als je denkt dat het programma om jou draait dan denk je dat de studio vol zit met mensen die jij kent.
Als je genomineerd bent, dan weet je dat er een paar mensen voor jou in de studio zitten.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Als je denkt dat het programma om jou draait dan denk je dat de studio vol zit met mensen die jij kent.
Tijdens het weerwolven heeft ze toch een paar dorpsbewoners omgelegd.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:47 schreef Xilia het volgende:
Ter info ff:
Ashley doet een paar maanden mee aan een spelletje op tv![]()
Ze heeft niemand vermoord ofzo hé?
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef Xilia het volgende:
[..]![]()
Hoelang blijven die lippen het volhouden eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |