die hadden niet het ticket gekocht uit de wall.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:01 schreef Puzzie het volgende:
Waarom mochten Ash en Alice niet meedoen eigenlijk?
Jij doet of Ashey's populariteit te danken is aan het feit dat de tv-kijkers minder van haar zien dan de streamers, maar daarbij ga je voorbij aan twee feiten:quote:Op zondag 18 februari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze leidt zichzelf naar haar (tweede) exit. Moet nu alleen vaker in de afleveringen worden getoond.
Cijfers om dit te onderbouwen?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij doet of Ashey's populariteit te danken is aan het feit dat de tv-kijkers minder van haar zien dan de streamers, maar daarbij ga je voorbij aan twee feiten:
a) Op de fora/socials, waar veel streamers zitten, staat zij ook steevast in de hoogste regionen van de popipolls.
b) Het aantal streamers vormt maar een embryonaal klein percentage van de volgers van BB.
Yep , Ash maakt het programma zou je bijna denken als je hier leestquote:
Behoorlijke tunnelvisie is het niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Cijfers om dit te onderbouwen?
De socials? Van de socials is Instagram de grootste daar stond ze deze week net achter Alice vorige week verloor ze het van Ty met meer dan 5%.
Ze heeft toch al tegenover Ty gestaan die eerste geworden was met een stemmingquote:Op zondag 18 februari 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Cijfers om dit te onderbouwen?
De socials? Van de socials is Instagram de grootste daar stond ze deze week net achter Alice vorige week verloor ze het van Ty met meer dan 5%.
Ik geloof dat nietquote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Zit ze in de gevaren zone jankt ze omdat ze de 'veilige'haven moet verlaten
Nu mag ze blijven jankt ze nog
Ze heeft geen geluid meer bij de stemmen van de mensen thuis
Dat is al snel na een maandje zeg
Mijn vader is bijna 5 jaar dood ik kan mij zijn stem nog herinneren.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet![]()
na een maand weet je echt nog wel hoe je dierbaren klinken.
Vijfentwintig jaar stream/kijkervaring naar reallifesoaps. En veelvuldige bevestiging door mensen als Huub.quote:
Maar wel in de bovenste regionen, wat ik dus al aangaf.quote:De socials? Van de socials is Instagram de grootste daar stond ze deze week net achter Alice
Morgen is vandaag niet meer.quote:vorige week verloor ze het van Ty met meer dan 5%.
Mijn moeder is al 16 jaar overleden, maar weet nog exact hoe ze klonk...quote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Is volgens mij een heel groot deel aandacht, kijk mij ik ben zielig.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik geloof het ook niet, maar ze zegt het zelfquote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet![]()
na een maand weet je echt nog wel hoe je dierbaren klinken.
want ze wil niet juist alleen zijn?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nu alleen huilen in bed en niemand gaat bij haar kijken.
Is geen tunnelvisie. Gaat hier om aannames. We weten het niet en de socials zijn verdeeld.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:12 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Behoorlijke tunnelvisie is het niet?
Zijn nog 12 bewoners hoor.
Da's altijd maar afhankelijk van wie er huiltquote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef Puzzie het volgende:
Huilen is geen zwakte maar hier blijkbaar wel
precies e kan zo de deur uitquote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Wil ze nu een brief of video van thuis. Denk dat ze toch haar Kids mist. En anders heb je de keus om naar ze toe te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |