Randy heeft iets van 200k volgers op TikTok heb ik wel eens begrepen. Hij maakt fimpjes over vergeten artiesten ofzo.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ken tiktok alleen van de reels op FB.![]()
Maar het is een aantrekkelijke knul die ook model is.
Randy lijkt me niet.
Dilano misschien dan met zijn atletiek oid?
Danny zeker niet.
Ze hebben al gegetenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
roepen ze die andere niet eens om te eten?
Ow er is weer beeld op s2 zie ik nu door je postquote:Op zondag 18 februari 2024 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat leuk. Jammer dat het op tiktok is.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Randy heeft iets van 200k volgers op TiTok heb ik wel eens begrepen. Hij maakt fimpjes over vergeten artiesten ofzo.
ohhhhhh ik dacht al hahaquote:
Ze hebben net met zijn alle gegeten maar die andere moestrnnheel snel naar de slaapkamer om te konkelenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Sommige soldaatjes zijn verblind en naief.. ik noem maar een Karenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorig jaar redelijk getackeld met de pon.
Je kan veel zeggen van die 4 op blauw maar ze maakte er wel plezier. Nu zitten we in een continu gekonkel en gesmoes waar Ashley de grootste stoker van is. Mag hopen dat ze al haar soldaatjes meesleurt de afgrond in.
whahhah handig hequote:Op zondag 18 februari 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow er is weer beeld op s2 zie ik nu door je post
Ze hebben met degene gegeten die geen game aan het spelen warenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben net met zijn alle gegeten maar die andere moestrnnheel snel naar de slaapkamer om te konkelen
jammer van dat laatste gedeelte weerquote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben net met zijn alle gegeten maar die andere moestrnnheel snel naar de slaapkamer om te konkelen
Dan is die scheet denk Danny door de muur heenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
Glenn is wat zenuwachtig
Danny zit nog te kakken
Alice wilde dus ook wachtenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zo eigelijk bij ashley is alles ik. Nu weer ik wil morgen spelen. Ze is een duo. Met kiezen voor 1e is het ook altijd gelijk ikke ikke. Gaat me zo opvallen met alles. Jammer stel je eens meer bescheiden op.
Ik heb effe gekeken hij heeft 89k volgers op TikTok Ruim een miljoen views.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat leuk. Jammer dat het op tiktok is.
Alice is niet in de ruimte dan kan ze toch niet nu zeggen wij willen morgen spelen en ze spreekt voor der eigen tochquote:Op zondag 18 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zo eigelijk bij ashley is alles ik. Nu weer ik wil morgen spelen. Ze is een duo. Met kiezen voor 1e is het ook altijd gelijk ikke ikke. Gaat me zo opvallen met alles. Jammer stel je eens meer bescheiden op.
Gaat het je nu pas opvallen. Het is al vanaf het begin zo.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ik versta ook niet meer wat ze zeggen. Naast het stil praten doen ze ook geen moeite meer om te articuleren. Volume luider zetten en dan verschiet ik met reclame of stream die springt naar iets anders.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorig jaar redelijk getackeld met de pon.
Je kan veel zeggen van die 4 op blauw maar ze maakte er wel plezier. Nu zitten we in een continu gekonkel en gesmoes waar Ashley de grootste stoker van is. Mag hopen dat ze al haar soldaatjes meesleurt de afgrond in.
WOWquote:Op zondag 18 februari 2024 10:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb effe gekeken hij heeft 89k volgers op TikTok Ruim een miljoen views.
Mag ze van mij juist des te meer vertrekken..quote:Op zondag 18 februari 2024 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Het volgende duo is aan de buurt.
Ik hoor Ashley toch ietwat denigrerend over Alice praten.![]()
Mag ze van mij mee door gaan...
ja ze zegt nu dat ze ook hoopt hetzelfde erin te staan, en ja kan me wel voorstellen dat Ash wil spelen ze hebben nu al 2 weken niets gedaan ofzo en zoals ze nu zelf zegt misschien is ze zuinig op der coins wat aanname is maar dat zou ze wel jammer vinden want Ash wil de komende dagen wel spelenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:56 schreef greysbones het volgende:
Morgen en overmorgen wil Ash wel
Echt spelen
En dan moet zij ook echt willen
Jimmy volgt in mijn ogen ook niet.. maar dan zou ashley's groepje dus helemaal niet bestaanquote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze volgen niet allemaal blind Ashley.
Glenn en Tom niet. Zitten wel in haar possy maar zijn geen blinde volgers.
Er is maar een qeeun in het huis. Ik hoop dat bij haar de hoogmoed toch ook voor de val gaat komen.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Het volgende duo is aan de buurt.
Ik hoor Ashley toch ietwat denigrerend over Alice praten.![]()
Mag ze van mij mee door gaan...
Glenn; Jimmy en Danny zijn twijfelgevallen.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, laat Ashley haar eigen graf maar graven. < figuurlijk uiteraardquote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mag ze van mij juist des te meer vertrekken..
In mijn ogen is alice wel op de achtergrond, maar is de enige daar die niet meedoet aan gekronkel en geroddel
Was afgelopen nacht niets van te merken. Ze volgde als makke schapen. Danny en Glenn moesten ook worden overgehaald.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die heeft 0 eigen inbreng.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
En Karen is een volger. Als Ashley eruit zou gaan, zou ze gewoon iemand anders volgen.
Tom had zijn vizier al langer op Rohani. Om persoonlijke redenen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:01 schreef marky het volgende:
[..]
Was afgelopen nacht niets van te merken. Ze volgde als makke schapen. Danny en Glenn moesten ook worden overgehaald.
🤣 Ashley en bescheiden. Schudt nee.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Tja maar die trein is het station gepasseerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sommige soldaatjes zijn verblind en naief.. ik noem maar een Karen
Die volgt blind Ashley in mijn ogen , verzint zelf weinig tactische moves... dat zou ik wel een beetje zonde vinden
Ik verwacht nl een heel andere Karen te gaan zien zonder Ashley
Ja klopt maar de stress die Ashley op deze groep legt komt naar buiten bij Karen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In het begin was ze leuk een vrolijk ei ertussen .. dat mis ik nu aan haar
Nou nee ik zie het anders in groepjes gekekenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:04 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar die trein is het station gepasseerd.
Dat soort acties maken haar juist weer populairder. Laat haar maar denken dat ze untouchable is en de kijker straft dit vroeg of laat wel af.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zou een mooie stunt zijn: BB die omroept dat er een vliegtuig overkomt voor Ashley. Iedereen naar buiten en dan lezen ze: Ashley OPZOUTEN![]()
(maar ik heb er het geld niet voor over)
Okee, dan zien we er maar vanafquote:Op zondag 18 februari 2024 11:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat soort acties maken haar juist weer populairder. Laat haar maar denken dat ze untouchable is en de kijker straft dit vroeg of laat wel af.
Niu tot nu toe nietquote:Op zondag 18 februari 2024 11:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat soort acties maken haar juist weer populairder. Laat haar maar denken dat ze untouchable is en de kijker straft dit vroeg of laat wel af.
dus feitelijk heb je echt maar 1 steady groep met de grootste roddel konten erin en die echt alles negatief kunnen breienquote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou nee ik zie het anders in groepjes gekeken
Groep 1 rohani en groep 2 ashley..
Staat nu groep 1 voor bovendien kijkendie echt allemaal 1 kant op nl ashley eruit..
Groep 2 moet haar volgers overhalen waarvan er dus een paar tussen zitten die tegen queen ashley ingaan en eigen plan trekken... jimmy, danny alice en misschien tom
Dat maakt team 1 eigenlijk veel sterker...
Het is WIJ de kijker die ashley er telkens inhoudt
Streamers zien ook wat ro en do doenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niu tot nu toe niet
Komt omdat ze al dat geroddel en gekronkel niet in 1 tv uitzending kunnen uitzenden...streamers daarintegen zien wel haar ware aard
Ik snap dat gezeur van die taken niet, niet in deze maar ook niet in andere... dan heb je toch wat te doen?? Gaat de dag sneller..en ben je misschien moe vanwege wel wat doen, ipv moe van bankhangenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
De dagen zijn verdeeld
Maar niemand heeft de ochtend afwas
Aldus Randy
De badkamer is al 2 dagen niet gedaanquote:Op zondag 18 februari 2024 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeur van die taken niet, niet in deze maar ook niet in andere... dan heb je toch wat te doen?? Gaat de dag sneller..en ben je misschien moe vanwege wel wat doen, ipv moe van bankhangen
Juist en dan heb je nog Dilano die eerder een erectie krijgt van praten over nominaties dan van Sabeauquote:Op zondag 18 februari 2024 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus feitelijk heb je echt maar 1 steady groep met de grootste roddel konten erin en die echt alles negatief kunnen breien
Nou ja ze vliegt graag.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Global warming is denk ik ook de schuld van Ashley.
Nou dan zou ik als ik in bb zat naam miep kraak hebben en de hele dag aan het poetsen zijn denk.. alleen al om de tijd te dodenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
De badkamer is al 2 dagen niet gedaan
Door Ty en ro
Randy blinkt ook niet uit in zijn taken
Randy is liever lui dan moequote:Op zondag 18 februari 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door Ty en ro
hun zijn echt het ergst hun hebben het uitgevonden die 2quote:Op zondag 18 februari 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Streamers zien ook wat ro en do doen
En daarin Ty en Randy meenemen
Verklaart voor een groot deel de aversie tegen deze mensen van een groot deel van de kijkers
Nee die zitten liever te konkelen met elkaar. Omdat Ashley haar hele leger met de neus de zelfde kant op moet houden miet ze veel konkelen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Dorianna weer wij zijn altijd hier altijd in de woonkamer, ja daardoor zijn die andere dus elders die hebben geen zin om met jullie te zitten
Het is een SCHANDE!quote:Op zondag 18 februari 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door Ty en ro
Wat zeggen die tweets?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:16 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd wat Ty zou doen als hij de tweets van zijn familie zou zien
wat voor trant hebben die dan?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:16 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd wat Ty zou doen als hij de tweets van zijn familie zou zien
wat had ze dan verwacht ? dat die andere lekker niets doen en wachten tot hun hun slag weer kunnen slaan ofzo, die is echt dom dan hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 11:16 schreef Tascha071 het volgende:
Do schrikt van de opmerking van Randy dat andere ook n keer deze week willen spelen.
Oh!?!?
En eerder bleek dat juist in deze ronde de vrijstelling er niet in zat.
Ze baalde zichtbaar vooral van de realisatie dat andere ook nog deze week willen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat klopt Ashley moet de hele dag konkelen om de neuzen de zelfde kant op te krijgen. Die 4 hoeven geen uren te overleggen. Hun manco is dat ze het gemunt hebben op Tom en Ashley. Die zijn buiten het huis populair maar binnen het huis cotroversieel.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Staat nu groep 1 voor bovendien kijkendie echt allemaal 1 kant op nl ashley eruit..
Groep 2 moet haar volgers overhalen waarvan er dus een paar tussen zitten die tegen queen ashley ingaan en eigen plan trekken... jimmy, danny alice en misschien tom
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:23 schreef Thorelf het volgende:
oeps Ro hoopt dat haar familie alle reacties bewaard of bijhoud
Kortgezegd. Dst we op Ashley moesten stemmen om Tyron weer met de voeten op de grond te krijgen.quote:
Hebben misschien twijfels maar volgen haar blind totdat ze er eentje op wil zetten waar de andere goed mee op kan schieten.....net zoals Danny.....en Tim. She is the boss.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mensen gaan zich distantiëren.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
Ash moet wel een keer ophouden met dat nominatie gedoe.. Ze is door
Ty zit alleen op Insta en daar werd aangegeven om op Basiri te stemmen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wordt wel erg veel waarde gehecht aan een random X-accountje dat zich uitgeeft als familie van Tyron.
Iedereen kan een familie-van-Ash accountje aanmaken en oproepen Ronahi in het huis te houden; net zo geloofwaardig
aha ok super dat die zo erin staan dan ook ja maar Ty zei het zelf ook gisteren hij is normaal niet zo, kap er dan mee!quote:Op zondag 18 februari 2024 11:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kortgezegd. Dst we op Ashley moesten stemmen om Tyron weer met de voeten op de grond te krijgen.
Ze zijn dus niet blij met zijn roddelclubje.
Op een bepaald vlak ja,. dat zie ik ook en dat is primaquote:Op zondag 18 februari 2024 11:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mensen gaan zich distantiëren.
Glenn al eerder. Tom ook sinds een paar dagen.
Dat is haar spel. Ze probeert het te controleren.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
Ash moet wel een keer ophouden met dat nominatie gedoe.. Ze is door
Ik geloof dat het een sprookje is.....het is toch van de zotte dat je van je eigen familie op zijn rivale moet stemmen .....Hij is een volwassen man en als ze het niet eens zijn dan doen ze dat wel op een andere manier....niet via sociale media.....Denk dat Ty woest zou zijn....Alsof hij zelf geen beslissingen kan nemen.....quote:Op zondag 18 februari 2024 11:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kortgezegd. Dst we op Ashley moesten stemmen om Tyron weer met de voeten op de grond te krijgen.
Ze zijn dus niet blij met zijn roddelclubje.
Ook dat is prima als dat haar spel is, maar dat gaat uiteindelijk tegen je werkenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is haar spel. Ze probeert het te controleren.
Op zijn insta werd gevraagd om op Basiri te stemmen. Die X accounts kan van alles zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok super dat die zo erin staan dan ook ja maar Ty zei het zelf ook gisteren hij is normaal niet zo, kap er dan mee!
Daarom moet ze er ook lekker mee doorgaan.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook dat is prima als dat haar spel is, maar dat gaat uiteindelijk tegen je werken
Tom had Danny genomineerd. Niet Nousch of Sabeau zoals Ashley wou.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben misschien twijfels maar volgen haar blind totdat ze er eentje op wil zetten waar de andere goed mee op kan schieten.....net zoals Danny.....en Tim. She is the boss.
Ik ben de eeneiige tweelingzus van Alicequote:Op zondag 18 februari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wordt wel erg veel waarde gehecht aan een random X-accountje dat zich uitgeeft als familie van Tyron.
Iedereen kan een familie-van-Ash accountje aanmaken en oproepen Ronahi in het huis te houden; net zo geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoor een zendercheck geen idee voor wie het wasSmile, it's free therapy.
We weten allemaal dat ze de finale sowieso niet gaat halen , en daar kan ik mij prima in vindenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:33 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom moet ze er ook lekker mee doorgaan.
Glenn ja. Tom nee. Waar Ashley zit te konkelfoezen zijn ook Karen en Tom aanwezig.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mensen gaan zich distantiëren.
Glenn al eerder. Tom ook sinds een paar dagen.
Dit inderdaad. Maar laat haar nog maar even blijven.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We weten allemaal dat ze de finale sowieso niet gaat halen , en daar kan ik mij prima in vinden
Ja dat idd, iemand als Ash heb je gewoon nodig voor het spel en voor de kijkersquote:Op zondag 18 februari 2024 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar laat haar nog maar even blijven.
Ty is van Insta niet van X. Insta is de fameuze Riquel die gister aangaf om op Basiri te stemmen. Als de familie er anders over zou denken dan zouden ze dat wel hebben gelijkgesteld. Ik heb geen X account alleen al om dit soort onzin. Iedereen kan zich overal voor uitgeven.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een sprookje is.....het is toch van de zotte dat je van je eigen familie op zijn rivale moet stemmen .....Hij is een volwassen man en als ze het niet eens zijn dan doen ze dat wel op een andere manier....niet via sociale media.....Denk dat Ty woest zou zijn....Alsof hij zelf geen beslissingen kan nemen.....
Met iemand optrekken is anders dan haar blind volgen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Glenn ja. Tom nee. Waar Ashley zit te konkelfoezen zijn ook Karen en Tom aanwezig.
Dat heeft te maken met de opnames in de gameroom. Dan gaat er altijd 1 stream dicht.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
is weer moeilijk om 2 streams te krijgen vandaag![]()
Hoe liefdesvol.....quote:Op zondag 18 februari 2024 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
Roddelen in de slaapkamer,
Jimmy: "Doriana's haar was nog droog, dus ze heeft niet moeten rennen"
Karen: "Heb je gezien hoe die haar haren had gisteren zo?" <doet hoofd voorover, wijst naar achterhoofd/nek gedeelte>, pak dan gewoon ene douche"
Tom: "De haren van die tandenborstel, die elektrische, staan gewoon zo <beeld iets uit dat ik het beste als een borstel van een straatveger kan omschrijven>. Als uw tandenborstel er zo uit ziet vanaf het begin dat zij hier is, kun je je tanden er toch niet deftig meer mee poetsen?"
wilde het net posten wat is die luidruchtig met spelletjes zegquote:Op zondag 18 februari 2024 11:40 schreef engine het volgende:
Danny hoor je ook alleen maar als er een spelletje gespeeld wordt.
Niemand zal hierover gaan vallen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
Karen: "Heb je gezien hoe die haar haren had gisteren zo?" <doet hoofd voorover, wijst naar achterhoofd/nek gedeelte>, pak dan gewoon ene douche"
Tom: "De haren van die tandenborstel, die elektrische, staan gewoon zo <beeld iets uit dat ik het beste als een borstel van een straatveger kan omschrijven>. Als uw tandenborstel er zo uit ziet vanaf het begin dat zij hier is, kun je je tanden er toch niet deftig meer mee poetsen?"
Dat is zijn bedoeling.....glibbert er zo tussen op naar de finale. Op Tom na dan......de rest heeft hem niet in de gaten.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:40 schreef engine het volgende:
Er zijn al aardig wat Belgen wegquote:Op zondag 18 februari 2024 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is zijn bedoeling.....glibbert er zo tussen op naar de finale. Op Tom na dan......de rest heeft hem niet in de gaten.
De meest waardeloze speler van dit jaar. Ook al zo een die niet naar huis wil om de thuissituatie.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:40 schreef engine het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben de eeneiige tweelingzus van AliceDe zendercheck was voor Karen en Asley, die hadden het over de draaideur dat je iemand zo zag weg lopen ( lees Bas/Nouschka)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoor een zendercheck geen idee voor wie het was
Daar mag je niet over praten van BB.
Hij zal weten dat er 1 Belg en 1 NL'er de finale spelen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn al aardig wat Belgen weg
Precies zoals hij graag wil
Dank jequote:Op zondag 18 februari 2024 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De zendercheck was voor Karen en Asley, die hadden het over de draaideur dat je iemand zo zag weg lopen ( lees Bas/Nouschka)
Daar mag je niet over praten van BB.
Ze mist nogsteeds 'n groep zekeringenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:00 schreef Snoozey het volgende:
ze is wel weer hersteld zo te horen. afgelopen nacht was ze beetje waus hoor. niet goed
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
De beelden van dit spel zullen hilarisch zijn volgens Danny, Dilano en Sabeau
Dat is nergens bevestigd. Op zijn insta werd aangegeven Basiri te stemmen. Riguel is er altijd samen met de moeder van Ty bij de uitzendingen dus ik ga ervan uit dat ze goed contact hebben.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:57 schreef Snoozey het volgende:
ik snap wel dat de fam van tyron wil dat hij overstapt naar de andere groep
die waar hij nu zit is toch doodlopend en heb je geen zak aan. zeggen ze ahw zelf ook al
beetje te laat he
waarom werd hier dan gister meerdere malen gemeld dat ze van zijn kant opriepen om ashley te stemmen???quote:Op zondag 18 februari 2024 12:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is nergens bevestigd. Op zijn insta werd aangegeven Basiri te stemmen. Riguel is er altijd samen met de moeder van Ty bij de uitzendingen dus ik ga ervan uit dat ze goed contact hebben.
alice 32 kquote:Op zondag 18 februari 2024 12:05 schreef rinardo het volgende:
Groei volgers instagram
Tom Ashley Alice grootste groeiers afgelopen week
Dilano begin 2848 volgers 13-2 5734 - 18-2 6267
Ronahi begin 594 volgers 13-2 4094 - 18-2 4614
Alice begin 18.7 K volgers 13-2 31k - 18-2 32.6K
Ashley begin 10.4 K volgers 13-2 15.3k - 18-2 17.2K
Tyron begin 2099 volgers 13-2 6.923 - 18-2 7850
Doriana begin 2021 volgers 13-2 3387 - 18-2 3574
glenn begin 235 volgers 13-2 1374 - 18-2 1789
Tom begin 3015 volgers 13-2 5796 - 18-2 7655
Randy begin 1563 volgers 13-22830 - 18-2 3130
Karen begin 3564 volgers 13-2 7433 - 18-2 8243
Jimmy begin 1823 volgers 13-2 4825 - 18-2 5799
Sabeau begin 3903 volgers 13-2 4419 - 18-2 5055
Danny begin 995 volgers 13-2 1345 - 18-2 1594
ja maar hij vroeg niets hahah hij zei ietsquote:Op zondag 18 februari 2024 12:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is Mario, als hij geen antwoord krijgt gaat hij zichzelf quoten
Daarom juist, dan staat zijn vraag weer bovenaanquote:Op zondag 18 februari 2024 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hij vroeg niets hahah hij zei iets![]()
Alice lulde erover heenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Geloof dat Ash heel verhaal kreeg op haar vraag aan alice of ze alleen wilt spelen deze week en of ze er morgen voor wilt gaan hahah
ja die overrulede zelfs Ashley hierquote:Op zondag 18 februari 2024 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice lulde erover heen![]()
Miss Zwitserland
Dat is best uitzonderlijkquote:Op zondag 18 februari 2024 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die overrulede zelfs Ashley hier
Mensen die zo lelijk praten over andere mensen zijn echt niet okee.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley wilde 'm niet meteen pakken, want ze wilde zien wie 'haantje de voorste was'.
Droom verder leeghoofd Dilanoquote:Op zondag 18 februari 2024 12:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Dilano: wij komen er niet op deze week. Dat heb ik gedroomd.
Omdat er een X bericht zgn van Tyron zijn familie heeft opgeroepen dat te doen. Maar niemand weet of dat werkelijk familie is. Insta is het enige waarvan je zeker weet dat het door familie en vrienden wordt beheerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:06 schreef Snoozey het volgende:
[..]
waarom werd hier dan gister meerdere malen gemeld dat ze van zijn kant opriepen om ashley te stemmen???
riguel is wie? en de moeder van tyron gaat sws naar de uitzending zondar dat ty genomineerd is?
Maakt het uit? ik volg sinds deze week alleen Heisa Jinx , de rest zal mij echt een worst wezenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:22 schreef mario390 het volgende:
sanappn du wat ik bedoel wanneer ash
met 17 k naar alice 32 niet meer ankommen
kann??
zo zie je maar weer, al die X berichten die hier steeds gedeeld worden heb je geen zak aan. het wordt als waarheid gedeponeerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:23 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat er een X bericht zgn van Tyron zijn familie heeft opgeroepen dat te doen. Maar niemand weet of dat werkelijk fanilie is. Insta is het enige waarvan je zeker weet dat het door familie en vrienden wordt beheerd.
Zou er al een X account zijn dan zou je dat toch bij de zelfde persoon neerleggen of in iedergeval beide het zelfde doen.
je volg de travestift ?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maakt het uit? ik volg sinds deze week alleen Heisa Jinx , de rest zal mij echt een wordt wezen
Beter, er wordt zoveel gezegd op die SMquote:Op zondag 18 februari 2024 12:25 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, al die X berichten die hier steeds gedeeld worden heb je geen zak aan. het wordt als waarheid gedeponeerd.
gelukkig negeer ik het meeste ervan hoor
Degene die aan het eind niets gewonnen heeft is genomineerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben met de game coins kunnen verdienen.
Geen vrijstelling dus.
Of een winnaar?
A, vandaar dat Karin Ashley wakker ging makenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Degene die aan het eind niets gewonnen heeft is genomineerd.
Dus als ik het goed begrijp kan men met vroeg opstaan spel-tickets wegkapen voor anderen die nog niet gespeeld hebben?
Ashley denkt alweer te kunnen onderhandelen met Big Brother.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en karan gaan in de dbk vragen of ze haarverf voor Ashley mogen krijgen.
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en karan gaan in de dbk vragen of ze haarverf voor Ashley mogen krijgen.
10 muntjes in de wallquote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ashley denkt alweer te kunnen onderhandelen met Big Brother.
Ik vind het bijna aandoenlijk
Ben benieuwd of dit gaat lukken.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ashley denkt alweer te kunnen onderhandelen met Big Brother.
Ik vind het bijna aandoenlijk
Als ze dat gaan doen , kan iedereen dus vragen wat ze willenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit gaat lukken.
zou niet eerlijk zijn aangezien ze eerst verf uit de muur moesten kopen.
'haar haarverf' vragen.. alsof ze het 'behoort' te krijgen. Althans, zo kwam het op mij over net.
ontkleuren heb ik niet gezienquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
jim heeft zijn haar toch ook mogen ontkleuren. want dat was niet alleen lila wat ze een keer in zijn haar hebben gesmeerd
of was dat ook met coins gekocht?
Doe nou nietquote:
wall produckt net als nagellakquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
jim heeft zijn haar toch ook mogen ontkleuren. want dat was niet alleen lila wat ze een keer in zijn haar hebben gesmeerd
hij had eerst ook uitgroeiquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ontkleuren heb ik niet gezien
dat lila spul was wel met coins gekocht.
Dat roze was gedaan met rodekool sapquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
Niet doenquote:
Vragen kan altijdquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen , kan iedereen dus vragen wat ze willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dat was rode kool drap.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
Luisteren is ook heel moeilijkquote:Op zondag 18 februari 2024 12:36 schreef marky het volgende:
Ze denken maar dat ze een vrijstelling krijgen maar dat is niet gezegd. De geen die niets gewonnen heeft is genomineerd. De rest kan nog steeds genomineerd worden.
Dat was de 1e keer, daarna lila verf uit wall gekocht samen met karenquote:
ja , zo slecht was die verf nouquote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef Snoozey het volgende:
neehee, hij was ineens weer spierwit. ik heb het niet over de kleurtjes
Zilvershampo hadden ze.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef Snoozey het volgende:
neehee, hij was ineens weer spierwit. ik heb het niet over de kleurtjes
Als je zilvershampoo te lang laat zitten is je haar blauwig, ikzelf ben spierwit (grijs)quote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef Snoozey het volgende:
en nee, dat lukt ook niet met zilvershampoo of dat soort spul
Ze doen het net zo goed als alle anderenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef marky het volgende:
We zijn we weer aan het konkelen op groen.
Ze moet zo doorgaan....verleden keer werd er geen gevolg aan gegeven omdat ze het deed midden in een spel.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Karen en Ashley gaan naar de DBK om te vragen of ze mogen slapen.
Dat zouden ze niet doen als ze weten dat het antwoord altijd nee is.
Heeft ze die stagiaires nu ook al in de tang?
juist, jij bent grijs. jimmie nietquote:Op zondag 18 februari 2024 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je zilvershampoo te lang laat zitten is je haar blauwig, ikzelf ben spierwit (grijs)![]()
en 1x per maand ff met zilvershampoo haalt de gele gloed er uit.
Beatrix was toch ook niet bescheiden?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:04 schreef Adixsh het volgende:
[..]
🤣 Ashley en bescheiden. Schudt nee.
Snapte ik ook niet goed.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Ashely verliest zichzelf niet in dat zij kunnen denken dat ze weer binnen kunnen stappen?
Zo kan je alles wel konkelen noemen , ze praten gewoonquote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef marky het volgende:
We zijn we weer aan het konkelen op groen.
Jaja....quote:Op zondag 18 februari 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Ashely verliest zichzelf niet in dat zij kunnen denken dat ze weer binnen kunnen stappen?
Zij doen het bijna 24/7 de rest praat ook nog wel eens over andere dingen of maken gewoon lol.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het net zo goed als alle anderen
En niet zo verwonderlijk ze zitten in een spel.
danny zei 2 te hebbenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat weten we nu over de uitslagen van de spellen?
Wie hadden wat?
Ik ook niet, maar ik vermoed dat degene die op haar gestemd hebben nu ook niet hoeven te komenquote:
Dat is omdat wij als kijker goede smaak hebben en verstandig zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja zoiets denk ik zelf ook. Dat de andere groep niet meer hoeft aan te komen of zo bij haar nu.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vermoed dat degene die op haar gestemd hebben nu ook niet hoeven te komen
Wordt altijd konkelenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel konkelen noemen , ze praten gewoon
Of ze het 24/7 doen weet ik niet, maar ik zie het hun net als de rest ook vaak doen.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Zij doen het bijna 24/7 de rest praat ook nog wel eens over andere dingen of maken gewoon lol.
Daar hebben ze toch ook geen behoefte aan.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vermoed dat degene die op haar gestemd hebben nu ook niet hoeven te komen
Ja daarom kies je toch voor normaal bij de 4.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is omdat wij als kijker goede smaak hebben en verstandig zijn.
Dat soort dingen moet je nooit roepen , niet slim.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
ashley: als ik een keer op de bank kom dan wil ik naast haar, dan wil ik echt NAAST haar. Zodat ik het kan ruiken. Ik ruik angst.....
nee maar snap het wel als je zo vaak op de bank bent gezet.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit roepen , niet slim.
hahahahaaa.....hysterisch en over de top....quote:Op zondag 18 februari 2024 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
ashley: als ik een keer op de bank kom dan wil ik naast haar, dan wil ik echt NAAST haar. Zodat ik het kan ruiken. Ik ruik angst.....
Naast dorianaquote:Op zondag 18 februari 2024 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
ashley: als ik een keer op de bank kom dan wil ik naast haar, dan wil ik echt NAAST haar. Zodat ik het kan ruiken. Ik ruik angst.....(ze maakt een snuffel geluid)
En die kop die ze er bijtrokquote:Op zondag 18 februari 2024 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
ashley: als ik een keer op de bank kom dan wil ik naast haar, dan wil ik echt NAAST haar. Zodat ik het kan ruiken. Ik ruik angst.....(ze maakt een snuffel geluid)
Ze doen het echt vaker.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze het 24/7 doen weet ik niet, maar ik zie het hun net als de rest ook vaak doen.
En stemmen daarom ook massaal om haar binnenboord te houden.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niu tot nu toe niet
Komt omdat ze al dat geroddel en gekronkel niet in 1 tv uitzending kunnen uitzenden...streamers daarintegen zien wel haar ware aard
Zou ik in haar geval ook doen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:15 schreef greysbones het volgende:
Ro maakt zich weer druk om wat haar familei denkt
Ik vermoed Tomquote:
Ze leidt zichzelf naar haar (tweede) exit. Moet nu alleen vaker in de afleveringen worden getoond.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
Ja, Ashley zou wat in het huishouden doen wat ze had afgelopen week niks gedaan zei ze vanmorgen, helemaal niks. Kan ze zeker nu ook niet toepassen.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley ziet dingen. Maar heeft dingen nog niet kunnen toepassen
Als ik er elke week op word gezet, zal ik ook vindictive wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:46 schreef marky het volgende:
Ze maken de andere 4 veel groter dan ze zijn. Het is bijna sneu. Zo vindictive. Die andere 4 zijn gewoon zo niet. Die hebben wat geprobeerd.
Ja en vertellen het dat het at random was, kijk Ashley speelt het hard op het gemene af dat vind ik ook maar de dames Ronahi en Doriana zijn achterbaks, Randy en Tyron spelen hier in mee met Dilano nog als masterbrein tacticusquote:Op zondag 18 februari 2024 12:46 schreef marky het volgende:
Ze maken de andere 4 veel groter dan ze zijn. Het is bijna sneu. Zo vindictive. Die andere 4 zijn gewoon zo niet. Die hebben wat geprobeerd.
ik snap het ook maar ze moet zich er niet te veel in gaan verliezen , een target blijft ze sowiesoquote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar snap het wel als je zo vaak op de bank bent gezet.
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Ashley zou wat in het huishouden doen wat ze had afgelopen week niks gedaan zei ze vanmorgen, helemaal niks. Kan ze zeker nu ook niet toepassen.
Als ze dit zo tegen doriana ook zou zeggen op het moment supręme zou ik het wel kunnen waarderen. Tot nu is het schat hier lieverd daar.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
wat ook nog kwam omdat er iemand anders op de plek van jimmie was gaan zitten of zoiets zei jimmie netquote:Op zondag 18 februari 2024 12:49 schreef Mickytjuh het volgende:
En weer gezeik over dat Tom op een andere plek zat dan de generaal goed kan keuren
Dat snap ik op zich welquote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef TheLuckyman het volgende:
Ashley maakt zeker tv, maar dat er zoveel fans van haar zijn, is echt voor mij onbegrijpelijk.
Ja ze is overheersend en te veel met het spel bezig wat haar een target blijft maken, zeker bij die 2 valse Belgische damesquote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik snap het ook maar ze moet zich er niet te veel in gaan verliezen , een target blijft ze sowieso
Ja precies. maar ze lulden snel over Jimmys uitleg over Tom zijn andere plek heen.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat ook nog kwam omdat er iemand anders op de plek van jimmie was gaan zitten of zoiets zei jimmie net
ashley: proefde ik nu gister dat l? het niet goed vond dat wij chocolade hadden gepakt. Het was maar een theelepel.
Als BB haar kan missen....maar ze kan haar kansen nu overspelen. Ze denkt dat buiten de mensen met haar op een lijn zitten.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze leidt zichzelf naar haar (tweede) exit. Moet nu alleen vaker in de afleveringen worden getoond.
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja precies. maar ze lulden snel over Jimmys uitleg over Tom zijn andere plek heen.
Ging over Alice. Zelf was ze.boos op doriana dat die.iets pakje van de week maar als het over haar gaat is het weet gek.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat ook nog kwam omdat er iemand anders op de plek van jimmie was gaan zitten of zoiets zei jimmie net
ashley: proefde ik nu gister dat l? het niet goed vond dat wij chocolade hadden gepakt. Het was maar een theelepel.
Ah alice doelde ze op. 'al' ik verstond Lquote:Op zondag 18 februari 2024 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ging over Alice. Zelf was ze.boos op doriana dat die.iets pakje van de week maar als het over haar gaat is het weet gek.
dan doen die andere juist die maken hun juist groter dan het is, het is precies anders omquote:Op zondag 18 februari 2024 12:46 schreef marky het volgende:
Doriana moet dan ook ronduit tegen Ashley zeggen dat ze haar een bitch vind maar blijft daar omheen draaien met haar zoete stemmetjequote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Als ze dit zo tegen doriana ook zou zeggen op het moment supręme zou ik het wel kunnen waarderen. Tot nu is het schat hier lieverd daar.
ze is aan het dollen hiermeequote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit roepen , niet slim.
Ik denk niet dat haar dat iets uitmaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat je kan je uiteindelijk je kop kosten.
Dat valt best mee. De eerste keer is ze er door Danny opgegooid. De tweede keer kwam ze genomineerd terug daarna stond ze er niet op. De derde keer is ze door een bredere groep genomineerd Ty deed daarin niet eens mee. Nu de 4e keer is het een doelbewuste actie geweest. Ze maakt het heel groot maar dat is het niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Als ik er elke week op word gezet, zal ik ook vindictive worden
Zeker! Iederéén moet gewoon to the point komen, lijkt me ook wel sfeer verbeterend.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Doriana moet dan ook ronduit tegen Ashley zeggen dat ze haar een bitch vind maar blijft daar omheen draaien met haar zoete stemmetje
1 van de streams het geluid niet uit maar zachtjes zetten.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
streams hangen weer eens hier
zie jimmie zowel binnen als buiten
Dat denk ik ook niet ,het hoort bij het spelquote:Op zondag 18 februari 2024 12:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat haar dat iets uitmaakt
Hoho.. Wat Jupiter mag, mag de stier nog niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen , kan iedereen dus vragen wat ze willen
Ze heeft Karen in haar broekzak. Karen heeft een boontje voor Tom.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja precies. maar ze lulden snel over Jimmys uitleg over Tom zijn andere plek heen.
ja maar ja als het eenmaal je humor is dan is het je karakter, ik heb ook zulke humor is eigenlijk wel iets Amsterdams ook grove humorquote:Op zondag 18 februari 2024 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat je kan je uiteindelijk je kop kosten.
Daar komt het steeds door.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 van de streams het geluid niet uit maar zachtjes zetten.
Streams zonder geluid gaan achterlopen wanneer je ze even op de achtergrond zet.
nou inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2024 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als BB haar kan missen....maar ze kan haar kansen nu overspelen. Ze denkt dat buiten de mensen met haar op een lijn zitten.
Jemig hoop het toch niet,,,,,het is nu al niet leuk meer hoe we met elkaar omgaan.....stel dat![]()
![]()
Divide et impera.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:40 schreef marky het volgende:
Ashley heeft niets aan een goede sfeer die is van verdeel en heers.
Ik begrijp het ook niet, ze schreeuwt zelf heel hard dat ze het spel spelen zo leuk vindt, met náme het nomineren.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat valt best mee. De eerste keer is ze er door Danny opgegooid. De tweede keer kwam ze genomineerd terug daarna stond ze er niet op. De derde keer is ze door een bredere groep genomineerd Ty deed daarin niet eens mee. Nu de 4e keer is het een doelbewuste actie geweest. Ze maakt het heel groot maar dat is het niet.
Dan gaan die poederdozen het huis uit denk ikquote:Op zondag 18 februari 2024 13:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan niet wachten tot Big brother alle make up verbied.
Doe es een linkje naar de streams die jij kijkt..quote:Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Zij doen het bijna 24/7 de rest praat ook nog wel eens over andere dingen of maken gewoon lol.
Hoe kom je daarbij. Die hebben het na de nominatie alweer losgelaten. Deze zijn nu nog bezig.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan doen die andere juist die maken hun juist groter dan het is, het is precies anders om
Ik zal ze niet missenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan gaan die poederdozen het huis uit denk ik
Ik snap dat ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef TheLuckyman het volgende:
Ashley maakt zeker tv, maar dat er zoveel fans van haar zijn, is echt voor mij onbegrijpelijk.
De zelfde als jij. Hop hop naar de groene kamer en konkelen maarquote:Op zondag 18 februari 2024 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doe es een linkje naar de streams die jij kijkt..
Omdat ze geen ticket hadden gekochtquote:Op zondag 18 februari 2024 13:01 schreef Puzzie het volgende:
Waarom mochten Ash en Alice niet meedoen eigenlijk?
Zelf voor gekozen om geen kaart te kopenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:01 schreef Puzzie het volgende:
Waarom mochten Ash en Alice niet meedoen eigenlijk?
Het ligt er idd echt aan hoe mensen kijkenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doe es een linkje naar de streams die jij kijkt..
Ah thnx!quote:Op zondag 18 februari 2024 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zelf voor gekozen om geen kaart te kopen
Vermoed omdat ze net voor genoeg opschudding zorgt binnen de lijntjes van BB.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet.
De eerste ronde lag ze er gelijk uit, ze hadden haar nooit terug moeten laten komen.
Ze mogen waarschijnlijk weer hangen en niets doen in het BB land
Waarempel, dat zie ik hier nu ook. Weer iets geleerdquote:Op zondag 18 februari 2024 12:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 van de streams het geluid niet uit maar zachtjes zetten.
Streams zonder geluid gaan achterlopen wanneer je ze even op de achtergrond zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |