Randy heeft iets van 200k volgers op TikTok heb ik wel eens begrepen. Hij maakt fimpjes over vergeten artiesten ofzo.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ken tiktok alleen van de reels op FB.![]()
Maar het is een aantrekkelijke knul die ook model is.
Randy lijkt me niet.
Dilano misschien dan met zijn atletiek oid?
Danny zeker niet.
Ze hebben al gegetenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
roepen ze die andere niet eens om te eten?
Ow er is weer beeld op s2 zie ik nu door je postquote:Op zondag 18 februari 2024 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat leuk. Jammer dat het op tiktok is.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Randy heeft iets van 200k volgers op TiTok heb ik wel eens begrepen. Hij maakt fimpjes over vergeten artiesten ofzo.
ohhhhhh ik dacht al hahaquote:
Ze hebben net met zijn alle gegeten maar die andere moestrnnheel snel naar de slaapkamer om te konkelenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Sommige soldaatjes zijn verblind en naief.. ik noem maar een Karenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorig jaar redelijk getackeld met de pon.
Je kan veel zeggen van die 4 op blauw maar ze maakte er wel plezier. Nu zitten we in een continu gekonkel en gesmoes waar Ashley de grootste stoker van is. Mag hopen dat ze al haar soldaatjes meesleurt de afgrond in.
whahhah handig hequote:Op zondag 18 februari 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow er is weer beeld op s2 zie ik nu door je post
Ze hebben met degene gegeten die geen game aan het spelen warenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben net met zijn alle gegeten maar die andere moestrnnheel snel naar de slaapkamer om te konkelen
jammer van dat laatste gedeelte weerquote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben net met zijn alle gegeten maar die andere moestrnnheel snel naar de slaapkamer om te konkelen
Dan is die scheet denk Danny door de muur heenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
Glenn is wat zenuwachtig
Danny zit nog te kakken
Alice wilde dus ook wachtenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zo eigelijk bij ashley is alles ik. Nu weer ik wil morgen spelen. Ze is een duo. Met kiezen voor 1e is het ook altijd gelijk ikke ikke. Gaat me zo opvallen met alles. Jammer stel je eens meer bescheiden op.
Ik heb effe gekeken hij heeft 89k volgers op TikTok Ruim een miljoen views.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat leuk. Jammer dat het op tiktok is.
Alice is niet in de ruimte dan kan ze toch niet nu zeggen wij willen morgen spelen en ze spreekt voor der eigen tochquote:Op zondag 18 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zo eigelijk bij ashley is alles ik. Nu weer ik wil morgen spelen. Ze is een duo. Met kiezen voor 1e is het ook altijd gelijk ikke ikke. Gaat me zo opvallen met alles. Jammer stel je eens meer bescheiden op.
Gaat het je nu pas opvallen. Het is al vanaf het begin zo.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ik versta ook niet meer wat ze zeggen. Naast het stil praten doen ze ook geen moeite meer om te articuleren. Volume luider zetten en dan verschiet ik met reclame of stream die springt naar iets anders.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorig jaar redelijk getackeld met de pon.
Je kan veel zeggen van die 4 op blauw maar ze maakte er wel plezier. Nu zitten we in een continu gekonkel en gesmoes waar Ashley de grootste stoker van is. Mag hopen dat ze al haar soldaatjes meesleurt de afgrond in.
WOWquote:Op zondag 18 februari 2024 10:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb effe gekeken hij heeft 89k volgers op TikTok Ruim een miljoen views.
Mag ze van mij juist des te meer vertrekken..quote:Op zondag 18 februari 2024 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Het volgende duo is aan de buurt.
Ik hoor Ashley toch ietwat denigrerend over Alice praten.![]()
Mag ze van mij mee door gaan...
ja ze zegt nu dat ze ook hoopt hetzelfde erin te staan, en ja kan me wel voorstellen dat Ash wil spelen ze hebben nu al 2 weken niets gedaan ofzo en zoals ze nu zelf zegt misschien is ze zuinig op der coins wat aanname is maar dat zou ze wel jammer vinden want Ash wil de komende dagen wel spelenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:56 schreef greysbones het volgende:
Morgen en overmorgen wil Ash wel
Echt spelen
En dan moet zij ook echt willen
Jimmy volgt in mijn ogen ook niet.. maar dan zou ashley's groepje dus helemaal niet bestaanquote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze volgen niet allemaal blind Ashley.
Glenn en Tom niet. Zitten wel in haar possy maar zijn geen blinde volgers.
Er is maar een qeeun in het huis. Ik hoop dat bij haar de hoogmoed toch ook voor de val gaat komen.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Het volgende duo is aan de buurt.
Ik hoor Ashley toch ietwat denigrerend over Alice praten.![]()
Mag ze van mij mee door gaan...
Glenn; Jimmy en Danny zijn twijfelgevallen.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, laat Ashley haar eigen graf maar graven. < figuurlijk uiteraardquote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mag ze van mij juist des te meer vertrekken..
In mijn ogen is alice wel op de achtergrond, maar is de enige daar die niet meedoet aan gekronkel en geroddel
Was afgelopen nacht niets van te merken. Ze volgde als makke schapen. Danny en Glenn moesten ook worden overgehaald.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die heeft 0 eigen inbreng.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
En Karen is een volger. Als Ashley eruit zou gaan, zou ze gewoon iemand anders volgen.
Tom had zijn vizier al langer op Rohani. Om persoonlijke redenen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:01 schreef marky het volgende:
[..]
Was afgelopen nacht niets van te merken. Ze volgde als makke schapen. Danny en Glenn moesten ook worden overgehaald.
🤣 Ashley en bescheiden. Schudt nee.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Tja maar die trein is het station gepasseerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sommige soldaatjes zijn verblind en naief.. ik noem maar een Karen
Die volgt blind Ashley in mijn ogen , verzint zelf weinig tactische moves... dat zou ik wel een beetje zonde vinden
Ik verwacht nl een heel andere Karen te gaan zien zonder Ashley
Ja klopt maar de stress die Ashley op deze groep legt komt naar buiten bij Karen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In het begin was ze leuk een vrolijk ei ertussen .. dat mis ik nu aan haar
Nou nee ik zie het anders in groepjes gekekenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:04 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar die trein is het station gepasseerd.
Dat soort acties maken haar juist weer populairder. Laat haar maar denken dat ze untouchable is en de kijker straft dit vroeg of laat wel af.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zou een mooie stunt zijn: BB die omroept dat er een vliegtuig overkomt voor Ashley. Iedereen naar buiten en dan lezen ze: Ashley OPZOUTEN![]()
(maar ik heb er het geld niet voor over)
Okee, dan zien we er maar vanafquote:Op zondag 18 februari 2024 11:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat soort acties maken haar juist weer populairder. Laat haar maar denken dat ze untouchable is en de kijker straft dit vroeg of laat wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |