Is ze niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoezo is Ashley de underdog ? Heeft daar de helft van het huis in haar greep. Kijkers riskeren haar gedrag juist beu te worden.
Leuke gedachte van hem maar een win is een win. Hij moet nog maar zien of dat hem nog een keer luktquote:Op zondag 18 februari 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: misschien wil ik deze wel niet winnen want dan kan ik meer spellen spelen
Ashley en underdog in één zin klopt niet hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 10:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoezo is Ashley de underdog ? Heeft daar de helft van het huis in haar greep. Kijkers riskeren haar gedrag juist beu te worden.
En dan nog kan hij gewoon genomineerd worden.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leuke gedachte van hem maar een win is een win. Hij moet nog maar zien of dat hem nog een keer lukt
Maarja zij mogen dat.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Een switch naar de woonkamer met vrolijk gebabbel en meteen weer terug naar het gesmoes en gekonkel in de slaapkamer.
Dat zal wel niet gebeuren. Dan valt er teveel hun kant op.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
Ton wil als ze van duo moeten wisselen graag met Alice
Jimmy wil naar Karen
Ash wil naar glenn
Véél erger, ik zie weinig lollige momenten.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo jammer dat ze steeds maar tactisch bezig denken te moeten zijn in plaats van er een leuke tijd van te maken. Voor mijn gevoel is het nu veel erger dan andere jaren.
Tyron?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef b_engeltje het volgende:
Ze hebben het over een man met veel volgers op tic toc ...wie is dat dan?
Nou wat dacht je van het jaar met michel en juliequote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo jammer dat ze steeds maar tactisch bezig denken te moeten zijn in plaats van er een leuke tijd van te maken. Voor mijn gevoel is het nu veel erger dan andere jaren.
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, zo achterdochtig als de pest.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Ze horen deuren slaan en vallen meteen stil
Dat hadden ze vorig jaar redelijk getackeld met de pon.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |