Als dat ding uitvalt is er meer misquote:Op zondag 18 februari 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom geeft BB ze niet zo'n reinigingsflesje voor de wasmachine. Spoelt alle vetluis weg en dan stinkt het niet meer![]()

Verbijstering is een groot woord.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze was niet de enige, de verbijstering op de gezichten op dat moment was goud.

Klopt ook al gehoord.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als dat ding uitvalt is er meer mis
Ze hebben het er ook vaak over dat de was niet eens nat is

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?

quote:Op zondag 18 februari 2024 10:21 schreef Ireth het volgende:
Zijn Randy en Dori nu in de gameroom of zijn die inmiddels al klaar??🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 18 februari 2024 10:21 schreef Ireth het volgende:
Zijn Randy en Dori nu in de gameroom of zijn die inmiddels al klaar??WhahahahhahahsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gameroomEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust

Hebben ze net afgesproken eind van de dagquote:Op zondag 18 februari 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
Als Ashley zou blijven dan zou Karan haar extensions opnieuw zetten. Gaan we dat ook nog zienAshely zonder extensions.. benieuwd hoe het dan uitziet.

Ash ziet er wel uit of er een bus over is gegaanquote:Op zondag 18 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
Vanuit deze hoek lijkt het net of Ashley geen extensions in haar haar heeft en dit vind ik haar veel leuker staan...
[ afbeelding ]

Och,daar ga ik niet over oordelen, ik zie er voor 12en ook altijd uit als een doorleefd leer bankstel van 20 jaar oud.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash ziet er wel uit of er een bus over is gegaan

zat net ook te kijken of ze er nog wel inzitten maar zie nu ik haar van achter zie dat ze er nog in hangen.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
Vanuit deze hoek lijkt het net of Ashley geen extensions in haar haar heeft en dit vind ik haar veel leuker staan...
[ afbeelding ]

Zal wel een sponsordeal zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
Wasmachine werkt nog steeds niet goed
Dat de FEBO ook niet dat ding vervangt
Is vanaf dag 1 al gezeur ermee

Hoezo is Ashley de underdog ? Heeft daar de helft van het huis in haar greep. Kijkers riskeren haar gedrag juist beu te worden.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zal waarschijnlijk alleen maar populairder worden naarmate ze vaker op de bank terechtkomt.
Het publiek neigt altijd naar de underdog.

Is ze niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoezo is Ashley de underdog ? Heeft daar de helft van het huis in haar greep. Kijkers riskeren haar gedrag juist beu te worden.

Leuke gedachte van hem maar een win is een win. Hij moet nog maar zien of dat hem nog een keer luktquote:Op zondag 18 februari 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: misschien wil ik deze wel niet winnen want dan kan ik meer spellen spelen

Ashley en underdog in één zin klopt niet hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 10:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoezo is Ashley de underdog ? Heeft daar de helft van het huis in haar greep. Kijkers riskeren haar gedrag juist beu te worden.

En dan nog kan hij gewoon genomineerd worden.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leuke gedachte van hem maar een win is een win. Hij moet nog maar zien of dat hem nog een keer lukt

Maarja zij mogen dat.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Een switch naar de woonkamer met vrolijk gebabbel en meteen weer terug naar het gesmoes en gekonkel in de slaapkamer.

Dat zal wel niet gebeuren. Dan valt er teveel hun kant op.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
Ton wil als ze van duo moeten wisselen graag met Alice
Jimmy wil naar Karen
Ash wil naar glenn

Véél erger, ik zie weinig lollige momenten.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo jammer dat ze steeds maar tactisch bezig denken te moeten zijn in plaats van er een leuke tijd van te maken. Voor mijn gevoel is het nu veel erger dan andere jaren.

Tyron?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef b_engeltje het volgende:
Ze hebben het over een man met veel volgers op tic toc ...wie is dat dan?

Nou wat dacht je van het jaar met michel en juliequote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo jammer dat ze steeds maar tactisch bezig denken te moeten zijn in plaats van er een leuke tijd van te maken. Voor mijn gevoel is het nu veel erger dan andere jaren.
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:

Ja, zo achterdochtig als de pest.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Ze horen deuren slaan en vallen meteen stil

Dat hadden ze vorig jaar redelijk getackeld met de pon.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |