Sabeauquote:Op zondag 18 februari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Doriana lijken wel wat op de boze stiefzusters. Als ik ze zie moet ik lachen.
En Ashley is de boze stiefmoeder en Karin haar slaafse, krolse vriendin.
Maar wie is dan sneeuwwitje?
Saboo?
Je bedoelt waarschijnlijk Assepoester i.p.v. Sneeuwwitjequote:Op zondag 18 februari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Doriana lijken wel wat op de boze stiefzusters. Als ik ze zie moet ik lachen.
En Ashley is de boze stiefmoeder en Karin haar slaafse, krolse vriendin.
Maar wie is dan sneeuwwitje?
Saboo?
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:19 schreef engine het volgende:
Ze voelt zich ook wel een beetje geviseerd nu.
Is dat een nieuw woord ofzo?
Ik zit na te denken wat het eigenlijk betekentquote:
Iemand in het vizier hebbenquote:Op zondag 18 februari 2024 09:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit na te denken wat het eigenlijk betekent
Oepsquote:Op zondag 18 februari 2024 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Assepoester i.p.v. Sneeuwwitje
Ashley is dan Assepoester, die moet lijden onder het juk van haar boze stiefzusters. Karen is zo'n lief muisje dat er altijd omheen huppelt.
Ja was ashley Alice in willekeurige volgordequote:Op zondag 18 februari 2024 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
'willekeurige volgorde' is het woord van de dag in de huiskamer.
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja was ashley Alice in willekeurige volgorde
Of was het de willekeurige volgorde zoals Randy dat doet
Viseren is Vlaams (komt van het Franse werkwoord viser, wat zoveel betekent als 'het op iemand gemunt hebben'.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:19 schreef engine het volgende:
Ze voelt zich ook wel een beetje geviseerd nu.
Is dat een nieuw woord ofzo?
Al Bundy met Kelly en Bud??quote:
Ashley is Rapunzel toch.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Assepoester i.p.v. Sneeuwwitje
Ashley is dan Assepoester, die moet lijden onder het juk van haar boze stiefzusters. Karen is zo'n lief muisje dat er altijd omheen huppelt.
Ah oké, ze gaan dus pesten.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:26 schreef engine het volgende:
Na een week is het kaartspel eindelijk af en dan komen ze niet verder als pesten.
![]()
Ik denk dat fans van Ashley zich herkennen in haar en daarom hetzelfde gedrag en manier van communiceren hebben.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vreemd sfeertje.
Ik begin een grotere hekel aan Karin te krijgen dan aan Ashley![]()
Vooral de fans van Ashley zijn irritant. ( ik heb ff geloerd op FB en Instagram)
Ik vergelijk het met de 1e nieuwe BB. Waar MIchel/Michael whatever in zat. Zijn fans waren ook zo fanatiek.
Whoeptiedoequote:Op zondag 18 februari 2024 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Jokeren met zelfgemaakte speelkaarten. Weer eens wat anders dan weerwolven.
[ afbeelding ]
Het moest even uitgelegd worden aan de qeeun dat ze niet de populairste was.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
'willekeurige volgorde' is het woord van de dag in de huiskamer.
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:28 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik denk dat fans van Ashley zich herkennen in haar en daarom hetzelfde gedrag en manier van communiceren hebben.
Gaap.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Dat wilde ik niet meteen benoemen.
50% kans dat ze de populairste is.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:29 schreef marky het volgende:
[..]
Het moest even uitgelegd worden aan de qeeun dat ze niet de populairste was.
Ze dacht dat ze het was omdat ze als eerste benoemd werd maar ze had niet begrepen in Willekeurige volgorde.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
50% kans dat ze de populairste is.
Ze zal waarschijnlijk alleen maar populairder worden naarmate ze vaker op de bank terechtkomt.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
50% kans dat ze de populairste is.
Ze was niet de enige, de verbijstering op de gezichten op dat moment was goud.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze het was omdat ze als eerste benoemd werd maar ze had niet begrepen in Willekeurige volgorde.
Het zijn twee hele vervelende vrouwen die na gisteravond nog verder naast de schoenen zijn gaan lopen.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Zitten Ashley, Karin, Sabeau en Danny nu te Pesten? ( Belgen zullen het wel anders noemen)
Ashley en Karin hebben vooral commentaar op hoe de kaarten er uit zien. Ze snappen de tekens niet. De toon hoe ze praten hoor je al dat ze zowel de kaarten of het spelletje niet serieus nemen. Doen er lacherig over.
En een aantal van haar fans (waaronder ik) zullen Karen hebben gestemd dit keer. Dus het is ook eigenlijk niet echt een populariteitspollquote:Op zondag 18 februari 2024 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zal waarschijnlijk alleen maar populairder worden naarmate ze vaker op de bank terechtkomt.
Het publiek neigt altijd naar de underdog.
Heel denigrerend ook. Onaangename eigenschap vind ik het.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Zitten Ashley, Karin, Sabeau en Danny nu te Pesten? ( Belgen zullen het wel anders noemen)
Ashley en Karin hebben vooral commentaar op hoe de kaarten er uit zien. Ze snappen de tekens niet. De toon hoe ze praten hoor je al dat ze zowel de kaarten of het spelletje niet serieus nemen. Doen er lacherig over.
Ik vind ze ook bijzonder vervelend. Er hangt iets naars om hun heen. Ze doen het ook expres. Die houding. Wat ze zeggen.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het zijn twee hele vervelende vrouwen die na gisteravond nog verder naast de schoenen zijn gaan lopen.
Dan was hij wel verder gekomen.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vreemd sfeertje.
Ik begin een grotere hekel aan Karin te krijgen dan aan Ashley![]()
Vooral de fans van Ashley zijn irritant. ( ik heb ff geloerd op FB en Instagram)
Ik vergelijk het met de 1e nieuwe BB. Waar MIchel/Michael whatever in zat. Zijn fans waren ook zo fanatiek.
Ik had even error.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik moet weer F5en.Ik zie Doriana zowel in de badkamer als in de keuken het brood uit de vorm halen.
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had even error.
Waarom zou je in de badkamer brood uit de bakvorm halen??
Ja daar hadden Jimmy en Tom het ook overquote:Op zondag 18 februari 2024 09:35 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ze kregen ws de vraag van bb wie geef je een vrijstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |