Ashley denkt alweer te kunnen onderhandelen met Big Brother.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en karan gaan in de dbk vragen of ze haarverf voor Ashley mogen krijgen.
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en karan gaan in de dbk vragen of ze haarverf voor Ashley mogen krijgen.
10 muntjes in de wallquote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ashley denkt alweer te kunnen onderhandelen met Big Brother.
Ik vind het bijna aandoenlijk
Ben benieuwd of dit gaat lukken.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ashley denkt alweer te kunnen onderhandelen met Big Brother.
Ik vind het bijna aandoenlijk
Als ze dat gaan doen , kan iedereen dus vragen wat ze willenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit gaat lukken.
zou niet eerlijk zijn aangezien ze eerst verf uit de muur moesten kopen.
'haar haarverf' vragen.. alsof ze het 'behoort' te krijgen. Althans, zo kwam het op mij over net.
ontkleuren heb ik niet gezienquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
jim heeft zijn haar toch ook mogen ontkleuren. want dat was niet alleen lila wat ze een keer in zijn haar hebben gesmeerd
of was dat ook met coins gekocht?
Doe nou nietquote:
wall produckt net als nagellakquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
jim heeft zijn haar toch ook mogen ontkleuren. want dat was niet alleen lila wat ze een keer in zijn haar hebben gesmeerd
hij had eerst ook uitgroeiquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ontkleuren heb ik niet gezien
dat lila spul was wel met coins gekocht.
Dat roze was gedaan met rodekool sapquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
Niet doenquote:
Vragen kan altijdquote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen , kan iedereen dus vragen wat ze willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dat was rode kool drap.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
Luisteren is ook heel moeilijkquote:Op zondag 18 februari 2024 12:36 schreef marky het volgende:
Ze denken maar dat ze een vrijstelling krijgen maar dat is niet gezegd. De geen die niets gewonnen heeft is genomineerd. De rest kan nog steeds genomineerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |