ja , zo slecht was die verf nouquote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef Snoozey het volgende:
neehee, hij was ineens weer spierwit. ik heb het niet over de kleurtjes
Zilvershampo hadden ze.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef Snoozey het volgende:
neehee, hij was ineens weer spierwit. ik heb het niet over de kleurtjes
Als je zilvershampoo te lang laat zitten is je haar blauwig, ikzelf ben spierwit (grijs)quote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef Snoozey het volgende:
en nee, dat lukt ook niet met zilvershampoo of dat soort spul
Ze doen het net zo goed als alle anderenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef marky het volgende:
We zijn we weer aan het konkelen op groen.
Ze moet zo doorgaan....verleden keer werd er geen gevolg aan gegeven omdat ze het deed midden in een spel.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Karen en Ashley gaan naar de DBK om te vragen of ze mogen slapen.
Dat zouden ze niet doen als ze weten dat het antwoord altijd nee is.
Heeft ze die stagiaires nu ook al in de tang?
juist, jij bent grijs. jimmie nietquote:Op zondag 18 februari 2024 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je zilvershampoo te lang laat zitten is je haar blauwig, ikzelf ben spierwit (grijs)![]()
en 1x per maand ff met zilvershampoo haalt de gele gloed er uit.
Beatrix was toch ook niet bescheiden?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:04 schreef Adixsh het volgende:
[..]
🤣 Ashley en bescheiden. Schudt nee.
Snapte ik ook niet goed.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Ashely verliest zichzelf niet in dat zij kunnen denken dat ze weer binnen kunnen stappen?
Zo kan je alles wel konkelen noemen , ze praten gewoonquote:Op zondag 18 februari 2024 12:37 schreef marky het volgende:
We zijn we weer aan het konkelen op groen.
Jaja....quote:Op zondag 18 februari 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Ashely verliest zichzelf niet in dat zij kunnen denken dat ze weer binnen kunnen stappen?
Zij doen het bijna 24/7 de rest praat ook nog wel eens over andere dingen of maken gewoon lol.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het net zo goed als alle anderen
En niet zo verwonderlijk ze zitten in een spel.
danny zei 2 te hebbenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat weten we nu over de uitslagen van de spellen?
Wie hadden wat?
Ik ook niet, maar ik vermoed dat degene die op haar gestemd hebben nu ook niet hoeven te komenquote:
Dat is omdat wij als kijker goede smaak hebben en verstandig zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou nee ik zie het anders in groepjes gekeken
Groep 1 rohani en groep 2 ashley..
Staat nu groep 1 voor bovendien kijkendie echt allemaal 1 kant op nl ashley eruit..
Groep 2 moet haar volgers overhalen waarvan er dus een paar tussen zitten die tegen queen ashley ingaan en eigen plan trekken... jimmy, danny alice en misschien tom
Dat maakt team 1 eigenlijk veel sterker...
Het is WIJ de kijker die ashley er telkens inhoudt
ja zoiets denk ik zelf ook. Dat de andere groep niet meer hoeft aan te komen of zo bij haar nu.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vermoed dat degene die op haar gestemd hebben nu ook niet hoeven te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |