Dat hij zich laat meeslepenquote:
wat had ze dan verwacht ? dat die andere lekker niets doen en wachten tot hun hun slag weer kunnen slaan ofzo, die is echt dom dan hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 11:16 schreef Tascha071 het volgende:
Do schrikt van de opmerking van Randy dat andere ook n keer deze week willen spelen.
Oh!?!?
En eerder bleek dat juist in deze ronde de vrijstelling er niet in zat.
Ze baalde zichtbaar vooral van de realisatie dat andere ook nog deze week willen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat klopt Ashley moet de hele dag konkelen om de neuzen de zelfde kant op te krijgen. Die 4 hoeven geen uren te overleggen. Hun manco is dat ze het gemunt hebben op Tom en Ashley. Die zijn buiten het huis populair maar binnen het huis cotroversieel.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou nee ik zie het anders in groepjes gekeken
Groep 1 rohani en groep 2 ashley..
Staat nu groep 1 voor bovendien kijkendie echt allemaal 1 kant op nl ashley eruit..
Groep 2 moet haar volgers overhalen waarvan er dus een paar tussen zitten die tegen queen ashley ingaan en eigen plan trekken... jimmy, danny alice en misschien tom
Dat maakt team 1 eigenlijk veel sterker...
Het is WIJ de kijker die ashley er telkens inhoudt
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:23 schreef Thorelf het volgende:
oeps Ro hoopt dat haar familie alle reacties bewaard of bijhoud
Kortgezegd. Dst we op Ashley moesten stemmen om Tyron weer met de voeten op de grond te krijgen.quote:
Hebben misschien twijfels maar volgen haar blind totdat ze er eentje op wil zetten waar de andere goed mee op kan schieten.....net zoals Danny.....en Tim. She is the boss.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze volgen niet allemaal blind Ashley.
Glenn en Tom niet. Zitten wel in haar possy maar zijn geen blinde volgers.
Mensen gaan zich distantiëren.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
Ash moet wel een keer ophouden met dat nominatie gedoe.. Ze is door
Ty zit alleen op Insta en daar werd aangegeven om op Basiri te stemmen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wordt wel erg veel waarde gehecht aan een random X-accountje dat zich uitgeeft als familie van Tyron.
Iedereen kan een familie-van-Ash accountje aanmaken en oproepen Ronahi in het huis te houden; net zo geloofwaardig
aha ok super dat die zo erin staan dan ook ja maar Ty zei het zelf ook gisteren hij is normaal niet zo, kap er dan mee!quote:Op zondag 18 februari 2024 11:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kortgezegd. Dst we op Ashley moesten stemmen om Tyron weer met de voeten op de grond te krijgen.
Ze zijn dus niet blij met zijn roddelclubje.
Op een bepaald vlak ja,. dat zie ik ook en dat is primaquote:Op zondag 18 februari 2024 11:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mensen gaan zich distantiëren.
Glenn al eerder. Tom ook sinds een paar dagen.
Dat is haar spel. Ze probeert het te controleren.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
Ash moet wel een keer ophouden met dat nominatie gedoe.. Ze is door
Ik geloof dat het een sprookje is.....het is toch van de zotte dat je van je eigen familie op zijn rivale moet stemmen .....Hij is een volwassen man en als ze het niet eens zijn dan doen ze dat wel op een andere manier....niet via sociale media.....Denk dat Ty woest zou zijn....Alsof hij zelf geen beslissingen kan nemen.....quote:Op zondag 18 februari 2024 11:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kortgezegd. Dst we op Ashley moesten stemmen om Tyron weer met de voeten op de grond te krijgen.
Ze zijn dus niet blij met zijn roddelclubje.
Ook dat is prima als dat haar spel is, maar dat gaat uiteindelijk tegen je werkenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is haar spel. Ze probeert het te controleren.
Op zijn insta werd gevraagd om op Basiri te stemmen. Die X accounts kan van alles zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok super dat die zo erin staan dan ook ja maar Ty zei het zelf ook gisteren hij is normaal niet zo, kap er dan mee!
Daarom moet ze er ook lekker mee doorgaan.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook dat is prima als dat haar spel is, maar dat gaat uiteindelijk tegen je werken
Tom had Danny genomineerd. Niet Nousch of Sabeau zoals Ashley wou.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben misschien twijfels maar volgen haar blind totdat ze er eentje op wil zetten waar de andere goed mee op kan schieten.....net zoals Danny.....en Tim. She is the boss.
Ik ben de eeneiige tweelingzus van Alicequote:Op zondag 18 februari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wordt wel erg veel waarde gehecht aan een random X-accountje dat zich uitgeeft als familie van Tyron.
Iedereen kan een familie-van-Ash accountje aanmaken en oproepen Ronahi in het huis te houden; net zo geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoor een zendercheck geen idee voor wie het wasSmile, it's free therapy.
We weten allemaal dat ze de finale sowieso niet gaat halen , en daar kan ik mij prima in vindenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:33 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom moet ze er ook lekker mee doorgaan.
Glenn ja. Tom nee. Waar Ashley zit te konkelfoezen zijn ook Karen en Tom aanwezig.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mensen gaan zich distantiëren.
Glenn al eerder. Tom ook sinds een paar dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |