quote:Op zondag 18 februari 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley wilde 'm niet meteen pakken, want ze wilde zien wie 'haantje de voorste was'.
Droom verder leeghoofd Dilanoquote:Op zondag 18 februari 2024 12:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Dilano: wij komen er niet op deze week. Dat heb ik gedroomd.
Omdat er een X bericht zgn van Tyron zijn familie heeft opgeroepen dat te doen. Maar niemand weet of dat werkelijk familie is. Insta is het enige waarvan je zeker weet dat het door familie en vrienden wordt beheerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:06 schreef Snoozey het volgende:
[..]
waarom werd hier dan gister meerdere malen gemeld dat ze van zijn kant opriepen om ashley te stemmen???
riguel is wie? en de moeder van tyron gaat sws naar de uitzending zondar dat ty genomineerd is?
Maakt het uit? ik volg sinds deze week alleen Heisa Jinx , de rest zal mij echt een worst wezenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:22 schreef mario390 het volgende:
sanappn du wat ik bedoel wanneer ash
met 17 k naar alice 32 niet meer ankommen
kann??
zo zie je maar weer, al die X berichten die hier steeds gedeeld worden heb je geen zak aan. het wordt als waarheid gedeponeerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:23 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat er een X bericht zgn van Tyron zijn familie heeft opgeroepen dat te doen. Maar niemand weet of dat werkelijk fanilie is. Insta is het enige waarvan je zeker weet dat het door familie en vrienden wordt beheerd.
Zou er al een X account zijn dan zou je dat toch bij de zelfde persoon neerleggen of in iedergeval beide het zelfde doen.
je volg de travestift ?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maakt het uit? ik volg sinds deze week alleen Heisa Jinx , de rest zal mij echt een wordt wezen
Beter, er wordt zoveel gezegd op die SMquote:Op zondag 18 februari 2024 12:25 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, al die X berichten die hier steeds gedeeld worden heb je geen zak aan. het wordt als waarheid gedeponeerd.
gelukkig negeer ik het meeste ervan hoor
Degene die aan het eind niets gewonnen heeft is genomineerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben met de game coins kunnen verdienen.
Geen vrijstelling dus.
Of een winnaar?
A, vandaar dat Karin Ashley wakker ging makenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Degene die aan het eind niets gewonnen heeft is genomineerd.
Dus als ik het goed begrijp kan men met vroeg opstaan spel-tickets wegkapen voor anderen die nog niet gespeeld hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |