Als ik er elke week op word gezet, zal ik ook vindictive wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:46 schreef marky het volgende:
Ze maken de andere 4 veel groter dan ze zijn. Het is bijna sneu. Zo vindictive. Die andere 4 zijn gewoon zo niet. Die hebben wat geprobeerd.

Ja en vertellen het dat het at random was, kijk Ashley speelt het hard op het gemene af dat vind ik ook maar de dames Ronahi en Doriana zijn achterbaks, Randy en Tyron spelen hier in mee met Dilano nog als masterbrein tacticusquote:Op zondag 18 februari 2024 12:46 schreef marky het volgende:
Ze maken de andere 4 veel groter dan ze zijn. Het is bijna sneu. Zo vindictive. Die andere 4 zijn gewoon zo niet. Die hebben wat geprobeerd.

ik snap het ook maar ze moet zich er niet te veel in gaan verliezen , een target blijft ze sowiesoquote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar snap het wel als je zo vaak op de bank bent gezet.

quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Ashley zou wat in het huishouden doen wat ze had afgelopen week niks gedaan zei ze vanmorgen, helemaal niks. Kan ze zeker nu ook niet toepassen.

Als ze dit zo tegen doriana ook zou zeggen op het moment suprême zou ik het wel kunnen waarderen. Tot nu is het schat hier lieverd daar.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
ashley: als ik een keer op de bank kom dan wil ik naast haar, dan wil ik echt NAAST haar. Zodat ik het kan ruiken. Ik ruik angst.....(ze maakt een snuffel geluid)

wat ook nog kwam omdat er iemand anders op de plek van jimmie was gaan zitten of zoiets zei jimmie netquote:Op zondag 18 februari 2024 12:49 schreef Mickytjuh het volgende:
En weer gezeik over dat Tom op een andere plek zat dan de generaal goed kan keuren

Dat snap ik op zich welquote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef TheLuckyman het volgende:
Ashley maakt zeker tv, maar dat er zoveel fans van haar zijn, is echt voor mij onbegrijpelijk.

Ja ze is overheersend en te veel met het spel bezig wat haar een target blijft maken, zeker bij die 2 valse Belgische damesquote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik snap het ook maar ze moet zich er niet te veel in gaan verliezen , een target blijft ze sowieso

Ja precies. maar ze lulden snel over Jimmys uitleg over Tom zijn andere plek heen.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat ook nog kwam omdat er iemand anders op de plek van jimmie was gaan zitten of zoiets zei jimmie net
ashley: proefde ik nu gister dat l? het niet goed vond dat wij chocolade hadden gepakt. Het was maar een theelepel.

Als BB haar kan missen....maar ze kan haar kansen nu overspelen. Ze denkt dat buiten de mensen met haar op een lijn zitten.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze leidt zichzelf naar haar (tweede) exit. Moet nu alleen vaker in de afleveringen worden getoond.

quote:Op zondag 18 februari 2024 12:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja precies. maar ze lulden snel over Jimmys uitleg over Tom zijn andere plek heen.

Ging over Alice. Zelf was ze.boos op doriana dat die.iets pakje van de week maar als het over haar gaat is het weet gek.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat ook nog kwam omdat er iemand anders op de plek van jimmie was gaan zitten of zoiets zei jimmie net
ashley: proefde ik nu gister dat l? het niet goed vond dat wij chocolade hadden gepakt. Het was maar een theelepel.

Ah alice doelde ze op. 'al' ik verstond Lquote:Op zondag 18 februari 2024 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ging over Alice. Zelf was ze.boos op doriana dat die.iets pakje van de week maar als het over haar gaat is het weet gek.

dan doen die andere juist die maken hun juist groter dan het is, het is precies anders omquote:Op zondag 18 februari 2024 12:46 schreef marky het volgende:

Doriana moet dan ook ronduit tegen Ashley zeggen dat ze haar een bitch vind maar blijft daar omheen draaien met haar zoete stemmetjequote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Als ze dit zo tegen doriana ook zou zeggen op het moment suprême zou ik het wel kunnen waarderen. Tot nu is het schat hier lieverd daar.

ze is aan het dollen hiermeequote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit roepen , niet slim.

Ik denk niet dat haar dat iets uitmaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat je kan je uiteindelijk je kop kosten.

Dat valt best mee. De eerste keer is ze er door Danny opgegooid. De tweede keer kwam ze genomineerd terug daarna stond ze er niet op. De derde keer is ze door een bredere groep genomineerd Ty deed daarin niet eens mee. Nu de 4e keer is het een doelbewuste actie geweest. Ze maakt het heel groot maar dat is het niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Als ik er elke week op word gezet, zal ik ook vindictive worden

Zeker! Iederéén moet gewoon to the point komen, lijkt me ook wel sfeer verbeterend.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Doriana moet dan ook ronduit tegen Ashley zeggen dat ze haar een bitch vind maar blijft daar omheen draaien met haar zoete stemmetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |