Dit inderdaad. Maar laat haar nog maar even blijven.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We weten allemaal dat ze de finale sowieso niet gaat halen , en daar kan ik mij prima in vinden
Ja dat idd, iemand als Ash heb je gewoon nodig voor het spel en voor de kijkersquote:Op zondag 18 februari 2024 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar laat haar nog maar even blijven.
Ty is van Insta niet van X. Insta is de fameuze Riquel die gister aangaf om op Basiri te stemmen. Als de familie er anders over zou denken dan zouden ze dat wel hebben gelijkgesteld. Ik heb geen X account alleen al om dit soort onzin. Iedereen kan zich overal voor uitgeven.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een sprookje is.....het is toch van de zotte dat je van je eigen familie op zijn rivale moet stemmen .....Hij is een volwassen man en als ze het niet eens zijn dan doen ze dat wel op een andere manier....niet via sociale media.....Denk dat Ty woest zou zijn....Alsof hij zelf geen beslissingen kan nemen.....
Met iemand optrekken is anders dan haar blind volgen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Glenn ja. Tom nee. Waar Ashley zit te konkelfoezen zijn ook Karen en Tom aanwezig.
Dat heeft te maken met de opnames in de gameroom. Dan gaat er altijd 1 stream dicht.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
is weer moeilijk om 2 streams te krijgen vandaag![]()
Hoe liefdesvol.....quote:Op zondag 18 februari 2024 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
Roddelen in de slaapkamer,
Jimmy: "Doriana's haar was nog droog, dus ze heeft niet moeten rennen"
Karen: "Heb je gezien hoe die haar haren had gisteren zo?" <doet hoofd voorover, wijst naar achterhoofd/nek gedeelte>, pak dan gewoon ene douche"
Tom: "De haren van die tandenborstel, die elektrische, staan gewoon zo <beeld iets uit dat ik het beste als een borstel van een straatveger kan omschrijven>. Als uw tandenborstel er zo uit ziet vanaf het begin dat zij hier is, kun je je tanden er toch niet deftig meer mee poetsen?"
wilde het net posten wat is die luidruchtig met spelletjes zegquote:Op zondag 18 februari 2024 11:40 schreef engine het volgende:
Danny hoor je ook alleen maar als er een spelletje gespeeld wordt.
Niemand zal hierover gaan vallen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
Roddelen in de slaapkamer,
Jimmy: "Doriana's haar was nog droog, dus ze heeft niet moeten rennen"
Karen: "Heb je gezien hoe die haar haren had gisteren zo?" <doet hoofd voorover, wijst naar achterhoofd/nek gedeelte>, pak dan gewoon ene douche"
Tom: "De haren van die tandenborstel, die elektrische, staan gewoon zo <beeld iets uit dat ik het beste als een borstel van een straatveger kan omschrijven>. Als uw tandenborstel er zo uit ziet vanaf het begin dat zij hier is, kun je je tanden er toch niet deftig meer mee poetsen?"
Dat is zijn bedoeling.....glibbert er zo tussen op naar de finale. Op Tom na dan......de rest heeft hem niet in de gaten.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:40 schreef engine het volgende:
Er zijn al aardig wat Belgen wegquote:Op zondag 18 februari 2024 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is zijn bedoeling.....glibbert er zo tussen op naar de finale. Op Tom na dan......de rest heeft hem niet in de gaten.
De meest waardeloze speler van dit jaar. Ook al zo een die niet naar huis wil om de thuissituatie.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:40 schreef engine het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben de eeneiige tweelingzus van AliceDe zendercheck was voor Karen en Asley, die hadden het over de draaideur dat je iemand zo zag weg lopen ( lees Bas/Nouschka)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoor een zendercheck geen idee voor wie het was
Daar mag je niet over praten van BB.
Hij zal weten dat er 1 Belg en 1 NL'er de finale spelen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn al aardig wat Belgen weg
Precies zoals hij graag wil
Dank jequote:Op zondag 18 februari 2024 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De zendercheck was voor Karen en Asley, die hadden het over de draaideur dat je iemand zo zag weg lopen ( lees Bas/Nouschka)
Daar mag je niet over praten van BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |