Kan ook zelfbescherming zijn. Dat ze dat niet wíl voelen omdat het moeilijk is. Het mag duidelijk zijn dat ik geen fan ben van hoe Ashley het spel speelt maar ik geloof wel dat ze gevoel heeft.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar met wat ik zie op de streams is dat Asley wel praat over Bart en haar zoons , maar ik heb nog niet gehoord dat ze ze ontzettend mist en dat valt met tegen. Ze zit in een soort vakantiemodus omdat ze niets hoeft te regelen en dergelijke.
Maar hoor haar nauwelijks zeggen: ik mis m'n zoons en Bart.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze vorige week bijna een complete breakdown kreeg toen ze door de draaideur moest. Als je kids hebt dan wil je daar graag naartoe toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar met wat ik zie op de streams is dat Asley wel praat over Bart en haar zoons , maar ik heb nog niet gehoord dat ze ze ontzettend mist en dat valt met tegen. Ze zit in een soort vakantiemodus omdat ze niets hoeft te regelen en dergelijke.
Maar hoor haar nauwelijks zeggen: ik mis m'n zoons en Bart.
Als je mij niet wilt geloven, vraag dan maar aan Eric hoe de verhouding tv-kijkers/streamers ligt.quote:
Ja en? Dan nog mag je het ontzettend kut vinden om weer afscheid te moeten nemen en in die deur te moeten.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat ze vorige week bijna een complete breakdown kreeg toen ze door de draaideur moest. Als je kids hebt dan wil je daar graag naartoe toch?
Wat is gekonkel?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mensen begrijpen het woord gekonkel niet
Dus omdat je kinderen hebt, moet je blij zijn wanneer je er uit gaat?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat ze vorige week bijna een complete breakdown kreeg toen ze door de draaideur moest. Als je kids hebt dan wil je daar graag naartoe toch?
Werkt erik bij endemol shine?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je mij niet wilt geloven, vraag dan maar aan Eric hoe de verhouding tv-kijkers/streamers ligt.
ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze dit in de dbk bespreekt, of misschien 1 op 1 met Karen.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, dat kan natuurlijk wel gezegd worden in de dbk of achter 1 van de 140 sl pd....
Dan moet je niet compleet instorten omdat je er weer naartoe mag. Ik vind het best ongezond dat je daar zo graag blijven wil.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dus omdat je kinderen hebt, moet je blij zijn wanneer je er uit gaat?
Zo zie ik het idd ookquote:Op zondag 18 februari 2024 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze dit in de dbk bespreekt, of misschien 1 op 1 met Karen.
Met de anderen dit bespreken maakt haar alleen maar heel erg kwetsbaar, daar kan de andere groep dan gebruik van maken.
zo zie ik het
Ongezond zelfsquote:Op zondag 18 februari 2024 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet je niet compleet instorten omdat je er weer naartoe mag. Ik vind het best ongezond dat je daar zo graag blijven wil.
Waarvan akte. En door.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet je niet compleet instorten omdat je er weer naartoe mag. Ik vind het best ongezond dat je daar zo graag blijven wil.
Erik ken ik niet.quote:
quote:
Wij op de streams ookquote:Op zondag 18 februari 2024 13:44 schreef Adixsh het volgende:
Voor de bewoners wel jammer dat er geen pingpong balletje wordt gegeven maar kan me ook wel voorstellen dat de productie gek werd van dat getik de hele tijd😆
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb jij iets in psychologie gedaan toevallig? Vind je altijd zo vreselijk analyseren alsof je er 10 jaar voor gestudeerd heb??Sommige mensen kunnen in het hoofd van andere mensen kijken. Het is een gave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Dotteke op 18-02-2024 14:17:59 ]Fuck Henk en Ingrid
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen in het hoofd van andere mensen kijken. Het is een gave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |