Ze konden allemaal kopen, maar niet iedereen deed dit.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
gekregen, gekocht, maakt niet zo veel uit. Ze heeft wel bericht van thuis wat ze dag in, dag uit, kan herlezen als ze er even doorheen zit
dus ze spreek af het niet over gaar kinderen te hebben maar maakt wel een lint met hun naam?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:23 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar afspraken over gemaakt, kan ik me wat bij voorstellen.
Haar zondag dipquote:Op zondag 18 februari 2024 13:29 schreef mario390 het volgende:
hoezo huilt de queen weer?
vanacht had zij de zinn in
Zij is de enige en dacht dat het voor Alice haar verjaardag was.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
gekregen, gekocht, maakt niet zo veel uit. Ze heeft wel bericht van thuis wat ze dag in, dag uit, kan herlezen als ze er even doorheen zit
sjesus, ik heb alleen gezegd dat ik haar begrijp.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor dat is het spel dat ze zelf speelt. Die andere hebben een grotere klap gehad zijn een maatje kwijt zijn sip maar herpakken zich. Het toont aan dat ze helemaal dit spel niet aankan en dat er een hele berg gemaakte stoerheid is. Haar groepje is nog helemaal compleet. Tel je zegeningen.
Kan toch? Ik weet niet wat ze hebben besproken. Maar ik kan me wel iets bij voorstellen dat je geen details gaat bespreken of iets dergelijks. Ik zeg ook misschien.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:30 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dus ze spreek af het niet over gaar kinderen te hebben maar maakt wel een lint met hun naam?
Geef slechts mijn mening. Ze is niet zielig.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
sjesus, ik heb alleen gezegd dat ik haar begrijp.
Mod Edit
maar toch Alice heeft hem zelf gekocht als Ashley er een wou had ze er ook een moeten kopen of moet ze er gewoon een kopen wanneer die weer beschikbaar zijn ze kan niet verwachten dat ze hem gewoon zo gratis van BB krijg omdat ze Ashley isquote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Die moeten ook elke keer mee als ze genomineerd is.....quote:Op zondag 18 februari 2024 13:30 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dus ze spreek af het niet over gaar kinderen te hebben maar maakt wel een lint met hun naam?
Mee eens.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 18 februari 2024 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze konden allemaal kopen, maar niet iedereen deed dit.
Heb jij iets in psychologie gedaan toevallig? Vind je altijd zo vreselijk analyseren alsof je er 10 jaar voor gestudeerd heb??quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor dat is het spel dat ze zelf speelt. Die andere hebben een grotere klap gehad zijn een maatje kwijt zijn sip maar herpakken zich. Het toont aan dat ze helemaal dit spel niet aankan en dat er een hele berg gemaakte stoerheid is. Haar groepje is nog helemaal compleet. Tel je zegeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wel als ze genomineerd zijn is. Weet dat ze nadat de eerste nominaties achter de rug waren ze in het huis haar man de oproep deed om de kinderen mee te nemen als ze erop stond.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:35 schreef Snoozey het volgende:
ik weet niet of ash dr kinderen er gisteren zaten
maar alle andere keren op zeker niet hoor
Ik vind dit altijd een beetje apart… je kijkt niet 24/7 (neem ik aan) en er zijn maar twee streams. Je kunt niet alles volgen. Wie weet zegt ze het wel, maar is het niet in beeld. Of heb je het gemist.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar met wat ik zie op de streams is dat Asley wel praat over Bart en haar zoons , maar ik heb nog niet gehoord dat ze ze ontzettend mist en dat valt met tegen. Ze zit in een soort vakantiemodus omdat ze niets hoeft te regelen en dergelijke.
Maar hoor haar nauwelijks zeggen: ik mis m'n zoons en Bart.
Mjah, dat kan natuurlijk wel gezegd worden in de dbk of achter 1 van de 140 sl pd....quote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar met wat ik zie op de streams is dat Asley wel praat over Bart en haar zoons , maar ik heb nog niet gehoord dat ze ze ontzettend mist en dat valt met tegen. Ze zit in een soort vakantiemodus omdat ze niets hoeft te regelen en dergelijke.
Maar hoor haar nauwelijks zeggen: ik mis m'n zoons en Bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |